Novos.store44 ervaringen

Priscilla
22-10-2020

Bestelling nooit ontvangen

Bijna 1 maand na de bestelling nog 2 keer contact gehad met een Amelie Mertens. Ik zou toch nog even moeten wachten en sorry voor het ongemak!
Nu mail ik weer en krijg een bericht dat de emailadres niet meer bestaat!
Oplichters zijn het! Ik wil mijn geld terug!

Tosca
21-10-2020

Nooit ontvangen

7 juli besteld en nooit ontvangen. Mail gestuurd en krijg bericht terug dat email adres niet bestaat.

Carla
19-10-2020

Monova ::NIET BESTELLEN SVP

Mijn bestelling van 1-8-20 { 79,euro!} is nooit geleverd en bij navraag is er niemand bereikbaar!

Chris
16-10-2020

3 maanden wachten op klein flesje dat coating

Wij hebben precies 3 maanden moeten wachten op de supergloss car coating die vanuit China moest komen . Een klein flesje voor een hele hoop klachten. Nooit meer naar Novos of Monova om dat coating. Met veel moeite krijg je af en toe een antwoord dat het te lang duurt, maar er word niet gezegd dat het vanuit China moet komen. Bedankt voor het mooie kleine zwarte flesje en hopelijk krijgt mijn auto een mooie glans hierdoor.

Kees
Kees
07-10-2020

SuperGoss

SuperGloss besteld op 13 juli 2020 het is nu oktober en nog niets ontvangen.

Oplichters!

Agnes
Agnes
23-09-2020

Slechte levering

Zit nu al vanaf 14 augustus te wachten op mijn product en nog steeds niets binnen, al meedere mails verstuurd.

13-09-2020

Besteld maar nooit geleverd

Artikelen besteld bij Zallo.nl ,betaald en bevestiging gekregen en daarna nooit meer iets van gehoord .
Pure Oplichting!
Begin er niet aan!

Gerben
24-08-2020

NIET BESTELLEN

Niets bestellen je betaald maar ontvangt niets

Ria
Ria
23-08-2020

Supergloss

30juni supergloss besteld niets ontvangen en mail gestuurd maar wordt de site niet herkend.

Christelle
20-08-2020

Horloge

Horloge besteld en wel ontvangen. Horloge loopt na 2 weken niet meer goed en bandje verkleurd, verf laat los. Hen gemaild via adres waarop zij aangeven bereikbaar te zijn. Nee dus, mailadres bestaat niet meer. Oplichters zijn het. Horloge is nog geen 3€ waard en ik betaalde er 24,90 voor. Afgeprijsd volgens de site van 249 voor 24,90 ivm enz enz. Trap er niet in! Ik deed het helaas wel. Nooit meer voor mij via een onbekende site bestellen.

Jacqueline
19-08-2020

Zallo.nl

Voor 5 weken terug plastic restore besteld en betaald
nooit ontvangen
ik bestel nooit meer via internet

Karl
19-08-2020

NOVOS, No Gloss!

Op 22.7 werd mijn bestelling bevestigd voor de supergloss car coating spray en het is nu 19 augustus. natuurlijk glimt de auto nog niet
ik shop nooit meer online zonder credit card; wat een vuile oplichters bende is het toch.

Dennis
17-08-2020

Monova.nl niet bestellen

Bestelling via Monova.nl gedaan. net als boven opschreven een beetje vreemde bevestiging ontvangen. contact proberen te zoeken en geen reactie.

Vrees dat ik kan fluiten naar mijn geld en de Aliexpres armbanden zullen ook wel niet geleverd worden

Winnie
Winnie
14-08-2020

Bestelling online instagram - SuperGloss NOVOS

Belgie

Mijn bestelling niet ontvangen - niet de enige lees ik hier op het forum - geld kwijt pfffffffffffff

Pieter
14-08-2020

Nooit geleverd

Precies het zelfde , ook betaald maar niks ontvangen. E-mail kreeg ik terug , e-mail adres was niet goed op telefoon 070 4132175 alleen maar een bandje met de opening tijden waar ook niks van klopt. Het zijn gewoon oplichters

Michel
12-08-2020

Wel betaald, niets ontvangen

Op 11 juli 2020 car coating besteld en betaald.
nog niets ontvangen.

Linda
11-08-2020

SuperGloss™ | Car Coating Spray - 100ml - 10 Volledige Coatings × 1

Betaald maar nooit iets ontvangen en website niet meer beschikbaar

Wiert
Wiert
11-08-2020

Niets geleverd

Wel besteld, betaald maar niets geleverd.
Smeerlappen, want ze verwijderen alles waar hun naam in voorkomt.

Thomas
Thomas
09-08-2020

Oplichting over Facebook

Ik heb de zelfde ervaring gemaakt, bestelt en niets ontvangen. Ik heb wel aangifte van internet oplichting gedaan bij de politie.

Ger
09-08-2020

Oplichting

Bij novos (zoals veel mensen) super coat voor de auto besteld. Nooit iets ontvangen, site uit de lucht evenals mailadres. Pure oplichting. Niets meer kopen!

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Novos.store?