Novos.store26 ervaringen

Thomas
Thomas
09-08-2020

Oplichting over Facebook

Ik heb de zelfde ervaring gemaakt, bestelt en niets ontvangen. Ik heb wel aangifte van internet oplichting gedaan bij de politie.

Ger
09-08-2020

Oplichting

Bij novos (zoals veel mensen) super coat voor de auto besteld. Nooit iets ontvangen, site uit de lucht evenals mailadres. Pure oplichting. Niets meer kopen!

Oplichting via facebook

Bij Novos shop ( via facebook adv. ) supergloss car wax besteld op 24-6-2020, na 6 weken nog niets ontvangen, mail sturen lukt ook niet , de site is uit de lucht.
Ook facebook advertenties zijn dus niet te vertrouwen.
Gewoon oplichting dus.
Ik ga aangifte doen al denk ik dat het niet veel zal helpen.
Groet Jan

Gooijert
Gooijert

Bestelling nooit geleverd

Op 10/7 een bestelling gedaan maar het is nooit geleverd de website bestaat niet meer en men is niet meer bereikbaar dus kan je fluiten naar je geld

Marc
03-08-2020

Niks geleverd geld weg, en ideal werkt keurig mee

Autogloss besteld 34,90 met ideal betaald en dat is t website uit de lucht. nog wel op facebook

02-08-2020

Veel beloven en weinig geven.

Op 8 juli 2020 car coating besteld en betaald.
We zijn u meer dan 4 weken verder en totaal.lees totaal nog niets ontvangen.
Het is gewoon gebakken lucht.!

Mia
Mia

Cargloss

11 juli besteld en betaald, nog steeds niks gekregen, en contact niet meer mogelijk
de recensie van 1 is nog teveel

Elly
Elly

Onbetrouwbaar

Bestelling geplaatst en iets ontvangen.
Als je een mail stuur krijg je deze terug met de mededeling website is niet meer actief. Geen product en geld weg.

30-07-2020

Novos is nu Zallo

Ook de SuperGloss™ | Car Coating Spray - 30ml - 3 Volledige Coatings × 1 besteld en niets ontvangen. Betaald via Mollie

Dezelfde reclame weer op instagram maar nu heet de shop Zallo!

Wim
30-07-2020

Super glos 14,20

Nog steeds niets ontvangen kan nergens verhaal krijgen alles uit de lucht gehaald

XJ

Firma list en bedrog

Bestelling nooit gekregen en betaling liep via Mollie Sepa Ideal.
Bedrijfs gegevens opgevraagd bij Mollie, betaling is naar monova.nl gegaan.
Tot op heden geen reactie op mails.

Marc

Oplichting!

Via instagram spray besteld voor de auto. 39,95 betaald en na 4 weken nog niets binnen. Lijkt oplichting. De website en mailadres kloppen niet. Dus gewoon keihard 40 euro weg. Wees gewaarschuwd voor die mooie advertenties op instagram.

Max

Oplichting

Bestelling nooit gekregen
site en mailadres niet meer in gebruik

Corrie

Perla zonnebril

Hallo ik heb ook 29 juni een zonnebril besteld en betaald ik heb contact met hun opgenomen en ik kreeg netjes een mail terug dat mijn bril er snel
Zou aankomen ik heb hem gekregen op 24 juli
alleen was er een steentje uit toen wilde ik dat gaan melden en toen was die site ineens er niet meer 2 dagen geleden heb ik een nieuwe site gezien van hun met de zelfde brillen alleen was er nu een aanbieding van 2 Zonnebrillen voor 24,95 en het lijkt erop ze ineens een andere site hebben geopend ze verkopen de zelfde spullen daar dus het zijn wel oplichters en omdat hij daar op die nieuwe site niet gekocht is kan je er niks mee ik zal in ieder geval nooit meer op deze soort site,s kopen dit wilde ik toch even kwijt

Michel

Oplichting.

Bovenstaande zegt al genoeg. Site weg,
artikel weg, geld weg!

Amélie
Amélie

Bestelling

Ik heb ook op novos.store 2 artikelen besteld begin juli , 1 daarvan heb ik vandaag ontvangen ook geprobeerd te mailen en emailadres bestaat niet meer en op Google is de pagina niet gevonden. Wat ik raar vind is dat mijn bestelling van Wordtech Nederland kwam.
Terug een site om niet te betrouwen!
25€ in de vuilbak van de 2e artikel die ik niet kreeg

Guy
Guy
28-07-2020

Denk dat dit oplichting is novos store

Op 23 /6/20 heb ik dit besteldSuperGloss™ | Car Coating Spray - 100ml - 10 Volledige Coatings × 1
€34,90 nu al 6 weken ver nog niets gekregen al twee email gestuurd waar er geen enkele reactie op komt ook is de server van novos store van het internet gehaald geprobeerd om hier melding van te maken bij facebook maar doen ze niets mee ze kunnen enkel dat ik deze pagina niet meer ontvangt wacht nog tot september en ga dan informeren wat ze aanraden .

27-07-2020

Deze zijn dus echt niet te vertrouwen, je hoord nooit meer iets

Bestelling gedaan op 01-07-2020, betaald en bevestiging gekregen. Maar daarna nooit meer iets gehoord.

Bestelling #4177 bevestigd

Er klopt iets niet

4-7-2020 bestelling gedaan niks meer gehoord

26-07-2020

Spullen nooit geleverd

Spullen besteld, nooit ontvangen. Website is nu uit de lucht

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Novos.store?