Offerteplanet.nl reviews

Lid
Dennis
14-07-2021

Komen afspraken niet na!

Begin april een overkapping besteld.

Hij zou 22 juni geplaatst worden.

U raad het al.

Nog steeds niks geplaatst.

Ik krijg het gevoel belazerd te zijn

Een aanbetaling gedaan van 5%

Nou ben bang dat ik er naar kan fluiten.

Maar ik geef niet op.

Telefonisch contact is bijna onmogelijk.

Mensen ga niet in zee met Offerte planet.

De recensies leken eerst heel goed.

Tot 4 weken geleden.

Misschien moeten we met meerdere mensen een groep vormen.

En dit bedrijf maar eens aanpakken.

Ik ben er klaar mee.

Bij ons komen ze het niet meer plaatsen.

Graag mail sturen naar

(e-mailadres verwijderd)

08-07-2021

Mooi verkoopverhaal, nul service en slechte montage

Het begon zo goed met het contact met Elvis. Leuk contact, vriendelijk, amicaal, het voelt als snel vertrouwd. Maar na de bestelling toen de levering datum dichtbij kwam werd het steeds minder. Eerst is onze veranda er niet vlak voor de plaatsingsdatum. Maar het zou een andere worden vanwege levering problemen. Daarmee niet akkoord gegaan en uiteindelijk toch model dat we hadden besteld geleverd.

Dan komen de mannen uiteindelijk, maar pas om 13.30 uur. Zou in de morgen rond 10.30 uur. Vervolgens lukt het niet de veranda af te maken en zal het een dag later afgemaakt worden. Maar ineens toch niet. Inmiddels

Bleken materialen niet volgens afspraak en niet compleet.

Vrijdag 7 mei komt de betonlevering voor de keramische vloer. Maar de boel is niet af. Dus monteur vooraf al gevraagd hoe de vloer moest komen te liggen vanwege de glazen deuren. Dat vervolgens doorgegeven aan de vloer specialist en dan zegt hij de veranda is scheef en dan wordt de vloer nooit recht. Want veranda in beton gegoten ipv op een betonpoer zoals afgesproken. Maar daarna weken lang geen reacties vanuit Elvis en zijn team.

Tuin overhoop we kunnen geen gasten uitnodigen vanwege de troep. Hovenier af moeten zeggen, want glazen pui aan de voorzijde en zijkanten is niet klaar. Dus gehele achtertuin kortom al 9 weken een puinhoop. De bestrating kan pas opnieuw gelegd worden als de veranda helemaal klaar is. Steeds belofte dat het goed komt. Maar steeds geen datum dat iemand wat komt afmaken. Maar de veranda is ook te laag en daardoor ligt het profiel nu over dan de vloer. Dat was niet afgesproken. Maar volgens Elvis wordt dat opgelost.

Op het ingeleverde klachtenformulier geen reactie. Zo nu en dan een mail van de binnendienst. Maar onze veranda en zonwering is al 9 weken niet dat waar het moet zijn. Want ze zijn druk. ja wij zijn ook druk en vooral diep teleurgesteld. Kortom de teleurstelling is zeer groot. We hopen dat het alsnog opgelost wordt. Maar ik wacht eerst af tot ze het echt oplossen voor ik een update plaats.

Radjen
Radjen
08-07-2021

Wat een ellende allemaal

Mijn ervaring met dit bedrijf pffff hou op teveel om op te noemen word helemaal gek ervan ben al ruim 10 weken bezig om een serre te laten plaatsen dan maart 2021 zo een relaxed gesprek gehad 2/3 mei zou het geplaats worden donderdag de week ervoor gebeld met het antwoord ja afspraak gaat door maandag .

De zondag avond ervoor om half 8 in de avond krijg je SMS dat het niet door gaat jammer genoeg door leverings problemen ok kan maand later 4 jun eindelijk gedeeltelijk geplaatst op de tegels terwijl ik speciaal een betonvloer heb laten patiënten en notabene op de naad van de tegels tevens niet symmetrisch met de woning teveel naar 1 kant waar door het lelijk ook en daarbij verkeerde glasplaten voor het dak geleverd zou een week later geleverd worden hele discussie trammelant gehad en uit eindelijk wilt dat bedrijf mij tegemoet komen maar sinds 2 weken is Elvis de verkoper niet meer bereikbaar ooh zo druk.

Volgens mij ga je niet zo met klanten om tevens mijn voorschot al ruim een week terug gevraagd want ik wil geen zaken met hun meer doen ik hoor gewoon niks meer van deze mensen wat een ellende heb ze ook mailt geen reactie word woest hiervan tuin is gewoon een puinhoop met hun matriaal word gekkkkkkk

Sonja
Sonja
05-07-2021

Offerte

Service van hier tot Tokio,

Offerte en dan vragen of ze komen meten en om de situatie te bekijken.

Teveel gevraagd of je een broodje gaat kopen van € 10.000

Belachelijk zal dit bedrijf echt niet aanraden.

Andre
Deze klacht is opgelost
30-06-2021

1 maand vertraging

Allereerst begrijp ik niet waarom mijn eerdere negatieve recensie hier is verwijderd, aangezien de installatie nog steeds niet is voltooid.

Tot de dag dat we de deal sloten, was de eigenaar vriendelijk en altijd bereikbaar (zelfs 's avonds laat).

29 mei hebben we de installatie gepland, hebben we vakanties verplaatst, een dag vrij genomen op het werk om alle steun te kunnen geven. In de nacht (21.00 uur) ervoor ontvingen we een sms en e-mail met de mededeling dat ze niet konden komen vanwege leveranciersproblemen. We begrijpen dat er problemen kunnen optreden, maar we vonden het vreemd en onbeleefd om niet telefonisch gecontacteerd te worden, zoals de eigenaar altijd bij ons deed.

Na het sturen van e-mails en het vele malen bellen met hun onbereikbare klantenservice, hadden we een nieuwe datum, 11 juni, mijn verjaardag.

Ze kwamen op de dag klaar om te werken, alleen om te ontdekken dat de metingen niet waren doorgestuurd door de eigenaar van hun fabriek. Dit betekent dat het glas en de structuur niet correct waren. Dus moesten ze een nieuwe datum plannen. Al het materiaal dat gebruikt kon worden, bleef in onze tuin liggen.

Na het sturen van e-mails en ontelbaar bellen met hun onbereikbare klantenservice, hadden we een nieuwe datum, 25 juni.

We namen de dag vrij, organiseerden onze agenda en het was niet verwonderlijk dat ze niet kwamen.

Gisteren was het 1 maand verjaardag van de eerste installatiedatum en we hebben nog steeds geen nieuwe datum. Onze tuin is een puinhoop, delen zijn overal en glas met scherpe randen staat ons in de weg. Er is zoveel dat we niet meer van onze tuin kunnen genieten!

We zijn enorm gefrustreerd.

De eigenaar geeft er niet eens om om 5 minuten te bellen om te zeggen dat het hem spijt en werkt eraan om ons probleem op te lossen.

Lennert
26-06-2021

Mijn ervaring

Vriendelijk personeel. Vlotte afhandeling van bestelling. Denken mee.

Corlina
25-06-2021

Offerte planet

Een offerte aanvragen heb je binnen 15 min daar is niks mee

Maar dan dan hoor je heel lang weer niks meer

Dan toch maar 1 besteld en dan krijg je de elende meneer e bel je met de antwoord 24 juni word de overkapping geplaats mooi ik de dag vrij genomen ik maar wachten tot 11.15 nog niks gebeld wat krijg je van antwoord sorry mevr het gaat niet door ik was boos heel boos

Word ik dinsdagavond gebeld door meneer e komt het gelegen dat we woensdag komen in plaats van donderdag me man vrij genomen weer wachten wachten bellen naar meneer e maar nooit meer telefoon of emails of bericht op reageren en toen was het 16.15 word je gebeld door de bezorging we komen er nu aan oke en nu verder

Weer afwachten

En donderdag kwam de montage groep nou die verdient echt een dikke pluim wat zijn die aardig en heel vriendelijk waren 2 uur klaar maar wat miste ik nog een 3e staande montage groep heb gewacht dat die staander binnen kwam en inmiddels was het 18.15 nou met deze montage groep neem ik een petje van af bedankt ali en zijn collega's jullie krijgen voor ons een dikke 10 super mensen ga zo door 👍nogmaals ali met personeel toppers wij houden contact

Btissam
31-05-2021

Goed gemaakt

Wij zijn tevreden en blij dat we de overkapping bij Offerteplanet hebben aangeschaft.

Snelle montage en duidelijk uitleg!

Byron
28-05-2021

Zeer tevreden

Goede service. Ze werken netjes en leveren kwaliteit. Alles wordt keurig en volgens afspraak uitgevoerd.

Prima bedrijf. Ze komen hun afspraken na. Wij zijn heel tevreden over Offerteplanet

Marrigje
27-05-2021

Super gedaan

Woensdag onze schitterende veranda laten plaatsen door Offerteplanet, het zou maatwerk worden dat wisten we maar dat het zo strak en netjes zou worden hadden we niet gedacht, wij zijn er super blij mee en kan het iedereen aanraden om met deze vaklui in zee te gaan, super bedankt

HH
26-05-2021

2 maanden geleden besteld, niks meer gehoord we zouden terug gebeld worden maar helaas niks. Nu weer zelf gebeld en zou pas augustus worden geleverd. Wat een waardeloos bedrijf.

Amiet
21-05-2021

Denken goed mee

Vriendelijk en vakkundig geholpen.

Luistert goed naar de behoefte en denkt mee waar kan. Erg tevreden ga zo door. Top!

Bernadine
20-05-2021

Mooie overkapping

Prima werk afgeleverd. Nu genieten van onze overkapping

Levey
13-05-2021

Afspraken

Elke afspraak die gemaakt is wordt op de dag zelf weer veranderd. Ik bel naar Offerteplanet maar krijg elke keer een bericht dat ik later wordt terug gebeld maar dit gebeurd niet.

Kenn
08-05-2021

Prachtige overkapping

Prachtige overkapping laten plaatsen door Offerteplanet. Kwamen afspraken na en kwaliteit van Overkapping als ook de installatie waren top. Echt een aanrader.

Nick
01-05-2021

Super goede kwaliteit

Vakwerk! Verstand van zaken en leveren goede kwaliteit met oog voor afwerking. Super!

gr fam de Vaan.

Rashmi
30-04-2021

Goed gedaan

Afgelopen week tot volle tevredenheid een veranda laten plaatsen. Goed advies bij aankoop, duidelijke communicatie en perfecte en nauwkeurige montage.

Alles geheel volgens afspraak nagekomen.

Mannen ga zo door!

Jorginho
29-04-2021

Bedankt

Deze week is er naar volle tevredenheid een hele mooie tuinkamer perfect op maat gemonteerd. Dank voor het goede advies.

Rosalinda
26-04-2021

Goed gewerkt mannen!

Zeer tevreden over het hele traject van advies tot plaatsen van de veranda. Kundige, hard werkende en aardige monteurs die het werk uitvoeren. Bedankt!

Ferron
24-04-2021

Aanrader

Geweldige service, vriendelijke en snelle monteurs, betaalbaar.absolute aanrader!