Offerteplanet.nl reviews

Periode20222021

Sophy
28-07-2021

Offertaplanet

Ik wil jullie allemaal waarschuwen voor dit bedrijf! Ten eerste kwamen ze pas 3 dagen na de afgesproken dag opdagen, waardoor ik als gevolg meerdere vrije dagen heb moeten opnemen. Gedurende ons eerste gesprek werd mij gegarandeerd dat de veranda in 1 dag gebouwd zou worden. en ze kwamen vervolgens 4 keer om het af te maken. Ook werd mij gedurende het eerste gesprek met de eigenaar een complete veranda beloofd, maar tijdens de installatie kwam ik erachter dat ze vergeten waren om sommige onderdelen mee te nemen en ze wilden hier geen oplossing voor bieden. Hallo?! Om het nog erger te maken weigerde de eigenaar om de afvoerpijp die ik al gegraven had in de grond aan te sluiten. het kostte me 60 seconden om deze aansluiting voor elkaar te krijgen en dit zou niet mogelijk zijn geweest nadat de veranda helemaal klaar was, dus ik moest er de hele tijd bij blijven. Dit bedrijf is een grap, ik heb een ander bedrijf moeten inhuren om de gaten aan alle zijden dicht te maken aangezien ze dit ook niet deden. Naast alles wat ik hierboven heb genoemd is er sprake van hele slechte communicatie, het is extreem moeilijk om hun kantoor te bereiken en als het wel lukt is de eigenaar zo druk dat het onmogelijk is om hem te spreken te krijgen en zijn werknemers mogen geen beslissingen nemen. Ik heb alleen dit bedrijf benaderd omdat een vriend ooit een veranda bij hun heeft gekocht en hij er blij mee was, maar ze leveren nu niet meer dezelfde kwaliteit en service als toen. Blijf weg bij dit bedrijf! Maak niet dezelfde fout, andere bedrijven bieden betere kwaliteit en service voor dezelfde prijs. PS: de installateurs waren erg professioneel maar ze hebben nu besloten te stoppen met verdere samenwerking met offertaplanet.

27-07-2021

Onbetrouwbaar volk!

Nu pas lees ik negatieve reviews op ervaringen.nl. Daarvoor alleen positieve ervaringen op de eigen site van Offerteplanet gelezen. 19 juli jl. zou onze terrasoverkapping worden geplaatst. Alle voorbereidingen hadden wij gedaan. Men kwam niet opdagen! Daarna hoor ik een excuus waarna alle betrokkene van Offerteplaet onbereikbaar zijn. Onze ervaring is nagenoeg gelijk aan die van velen die voor mij op deze site reageerden.

Eigenlijk moeten we aangifte doen tegen dit bedrijf. Misschien wel de hulp van Kassa inroepen of Alberto Stegeman bellen?

WB
26-07-2021

Na klacht niet meer te bereiken.

In april een veranda laten zetten die 100% waterdicht zou zijn.

Na de eerste regenbui, 3 weken later, overal flinke lekkages.

Het water stroomde langs de muren de veranda in.

Na het klachtenformulier en filmpje van de lekkage opgestuurd te hebben kunnen we geen contact meer krijgen met ELVIS!

Niet per telefoon, mailtje of appje.

Nu, eind juli, nog steeds geen reactie gehad van het bedrijf.

Ga niet in zee met dit bedrijf want ze maken er echt een potje van en levert alleen maar stress op.

Claske
25-07-2021

Nog steeds niet opgelost!

Drie weken geleden werd ons beloofd dat we eindelijk zouden worden teruggebeld met een datum waarop de gebreken aan onze overkapping zouden worden hersteld. Niks meer gehoord.

Maanden geleden is de verkeerde afmeting overkapping geplaatst, zonder de bestelde moderne voorzijde, met op verschillende plaatsen een slechte afwerking. Ondertussen is het geheel, wat niet op de bestelde betonpoeren staat, deels verzakt.

De veelheid negatieve reviews in de afgelopen tijd geeft mij het idee dat dit bedrijf te snel heeft willen groeien maar die capaciteit helemaal niet aan kon. Het minste wat dan te doen is, is een datum afspreken wanneer het wél lukt om te herstellen of een deel geld teruggeven zodat de klanten het via een andere partij dan op z'n minst nog kunnen herstellen. En nog een suggestie, neem tijdelijk geen orders aan en los eerst op wat er nog in bergen werk ligt.

Anita
20-07-2021

Niet kopen!

Onze tuinkamer zou 19 april geplaatst worden dus vrij genomen en alles in orde gebracht voor de plaatsing, na een dag wachten zelf contact gezocht, het was een fout van de planning.

Op aandringen van ons is hij op koningsdag geplaatst.

We kregen te horen dat de tochtstrippen voor de schuifdeuren nog geleverd zouden worden, ook kregen we lekkage van het dak, om een heel lang verhaal kort te maken , tot op de dag van vandaag 19 juli dus nu 4 maanden en veel telefoontjes en mails verder is er nog niets gebeurd, wij voelen ons belazerd en zijn diep teleurgesteld in die mooie praatjes maker van een Elvis dus mensen wees gewaarschuwd.

Marjon
15-07-2021

Luchtfietsers!

Al maanden naar het moment uitkijken, dat je serre geplaatst wordt. Aanpassingen gedaan, andere aanbesteding voor de inrichting. Bestrating aangepast.maar al een slecht voorgevoel, door slechte bereikbaarheid, niet of nauwelijks afspraken nakomen over toezending van gegevens/ offerte, binnen 24 uren beslissing moeten nemen, amicaal te woord staan, excuus voor storing in de ict of ziek zijn van een personeelslid bij het aanspreken op de slechte communicatie, niet nodig om in te meten, kan wel dmv toesturen foto's.Kortom: met tegenzin de aanbetaling doen, wat we nooit hadden moeten doen, want ze schitteren vandaag van afwezigheid. En nu maar zien dat we ons aanbetaling terug krijgen. Want gelet op de slechte referenties hoef ik deze mensen niet meer hier te rotzooien!@ Daar gaat je vertrouwen weer.

14-07-2021

Niet aan beginnen

Begin er niet aan.

Wat een drama. Het bedrijf lijkt goedkoop. De verkoper heeft een mooi verhaal om goedkoper te zijn door weinig showrooms en geen dure advertenties. Ook werd een snelle levertijd en plaatsing beloofd. Helaas, helaas .

In de praktijk worden geen afspraken nagekomen. Afspraken worden verzet, niet nagekomen. Inmiddels is (een deel) van de serre geplaatst. Ze zeggen afhankelijk te zijn van de leverancier. Het bedrijf is na bestelling zeer slecht tot niet bereikbaar. Ze reageren niet op e-mail van hun servicenummer. Telefonisch zijn ze helemaal niet meer bereikbaar.

14-07-2021

Komen afspraken niet na!

Begin april een overkapping besteld.

Hij zou 22 juni geplaatst worden.

U raad het al.

Nog steeds niks geplaatst.

Ik krijg het gevoel belazerd te zijn

Een aanbetaling gedaan van 5%

Nou ben bang dat ik er naar kan fluiten.

Maar ik geef niet op.

Telefonisch contact is bijna onmogelijk.

Mensen ga niet in zee met Offerte planet.

De recensies leken eerst heel goed.

Tot 4 weken geleden.

Misschien moeten we met meerdere mensen een groep vormen.

En dit bedrijf maar eens aanpakken.

Ik ben er klaar mee.

Bij ons komen ze het niet meer plaatsen.

Graag mail sturen naar

(e-mailadres verwijderd)

08-07-2021

Mooi verkoopverhaal, nul service en slechte montage

Het begon zo goed met het contact met Elvis. Leuk contact, vriendelijk, amicaal, het voelt als snel vertrouwd. Maar na de bestelling toen de levering datum dichtbij kwam werd het steeds minder. Eerst is onze veranda er niet vlak voor de plaatsingsdatum. Maar het zou een andere worden vanwege levering problemen. Daarmee niet akkoord gegaan en uiteindelijk toch model dat we hadden besteld geleverd.

Dan komen de mannen uiteindelijk, maar pas om 13.30 uur. Zou in de morgen rond 10.30 uur. Vervolgens lukt het niet de veranda af te maken en zal het een dag later afgemaakt worden. Maar ineens toch niet. Inmiddels

Bleken materialen niet volgens afspraak en niet compleet.

Vrijdag 7 mei komt de betonlevering voor de keramische vloer. Maar de boel is niet af. Dus monteur vooraf al gevraagd hoe de vloer moest komen te liggen vanwege de glazen deuren. Dat vervolgens doorgegeven aan de vloer specialist en dan zegt hij de veranda is scheef en dan wordt de vloer nooit recht. Want veranda in beton gegoten ipv op een betonpoer zoals afgesproken. Maar daarna weken lang geen reacties vanuit Elvis en zijn team.

Tuin overhoop we kunnen geen gasten uitnodigen vanwege de troep. Hovenier af moeten zeggen, want glazen pui aan de voorzijde en zijkanten is niet klaar. Dus gehele achtertuin kortom al 9 weken een puinhoop. De bestrating kan pas opnieuw gelegd worden als de veranda helemaal klaar is. Steeds belofte dat het goed komt. Maar steeds geen datum dat iemand wat komt afmaken. Maar de veranda is ook te laag en daardoor ligt het profiel nu over dan de vloer. Dat was niet afgesproken. Maar volgens Elvis wordt dat opgelost.

Op het ingeleverde klachtenformulier geen reactie. Zo nu en dan een mail van de binnendienst. Maar onze veranda en zonwering is al 9 weken niet dat waar het moet zijn. Want ze zijn druk. ja wij zijn ook druk en vooral diep teleurgesteld. Kortom de teleurstelling is zeer groot. We hopen dat het alsnog opgelost wordt. Maar ik wacht eerst af tot ze het echt oplossen voor ik een update plaats.

Radjen
08-07-2021

Wat een ellende allemaal

Mijn ervaring met dit bedrijf pffff hou op teveel om op te noemen word helemaal gek ervan ben al ruim 10 weken bezig om een serre te laten plaatsen dan maart 2021 zo een relaxed gesprek gehad 2/3 mei zou het geplaats worden donderdag de week ervoor gebeld met het antwoord ja afspraak gaat door maandag .

De zondag avond ervoor om half 8 in de avond krijg je SMS dat het niet door gaat jammer genoeg door leverings problemen ok kan maand later 4 jun eindelijk gedeeltelijk geplaatst op de tegels terwijl ik speciaal een betonvloer heb laten patiënten en notabene op de naad van de tegels tevens niet symmetrisch met de woning teveel naar 1 kant waar door het lelijk ook en daarbij verkeerde glasplaten voor het dak geleverd zou een week later geleverd worden hele discussie trammelant gehad en uit eindelijk wilt dat bedrijf mij tegemoet komen maar sinds 2 weken is Elvis de verkoper niet meer bereikbaar ooh zo druk.

Volgens mij ga je niet zo met klanten om tevens mijn voorschot al ruim een week terug gevraagd want ik wil geen zaken met hun meer doen ik hoor gewoon niks meer van deze mensen wat een ellende heb ze ook mailt geen reactie word woest hiervan tuin is gewoon een puinhoop met hun matriaal word gekkkkkkk

Sonja
05-07-2021

Offerte

Service van hier tot Tokio,

Offerte en dan vragen of ze komen meten en om de situatie te bekijken.

Teveel gevraagd of je een broodje gaat kopen van € 10.000

Belachelijk zal dit bedrijf echt niet aanraden.

Andre
30-06-2021

1 maand vertraging

Allereerst begrijp ik niet waarom mijn eerdere negatieve recensie hier is verwijderd, aangezien de installatie nog steeds niet is voltooid.

Tot de dag dat we de deal sloten, was de eigenaar vriendelijk en altijd bereikbaar (zelfs 's avonds laat).

29 mei hebben we de installatie gepland, hebben we vakanties verplaatst, een dag vrij genomen op het werk om alle steun te kunnen geven. In de nacht (21.00 uur) ervoor ontvingen we een sms en e-mail met de mededeling dat ze niet konden komen vanwege leveranciersproblemen. We begrijpen dat er problemen kunnen optreden, maar we vonden het vreemd en onbeleefd om niet telefonisch gecontacteerd te worden, zoals de eigenaar altijd bij ons deed.

Na het sturen van e-mails en het vele malen bellen met hun onbereikbare klantenservice, hadden we een nieuwe datum, 11 juni, mijn verjaardag.

Ze kwamen op de dag klaar om te werken, alleen om te ontdekken dat de metingen niet waren doorgestuurd door de eigenaar van hun fabriek. Dit betekent dat het glas en de structuur niet correct waren. Dus moesten ze een nieuwe datum plannen. Al het materiaal dat gebruikt kon worden, bleef in onze tuin liggen.

Na het sturen van e-mails en ontelbaar bellen met hun onbereikbare klantenservice, hadden we een nieuwe datum, 25 juni.

We namen de dag vrij, organiseerden onze agenda en het was niet verwonderlijk dat ze niet kwamen.

Gisteren was het 1 maand verjaardag van de eerste installatiedatum en we hebben nog steeds geen nieuwe datum. Onze tuin is een puinhoop, delen zijn overal en glas met scherpe randen staat ons in de weg. Er is zoveel dat we niet meer van onze tuin kunnen genieten!

We zijn enorm gefrustreerd.

De eigenaar geeft er niet eens om om 5 minuten te bellen om te zeggen dat het hem spijt en werkt eraan om ons probleem op te lossen.

Lennert
26-06-2021

Mijn ervaring

Vriendelijk personeel. Vlotte afhandeling van bestelling. Denken mee.

Corlina
25-06-2021

Offerte planet

Een offerte aanvragen heb je binnen 15 min daar is niks mee

Maar dan dan hoor je heel lang weer niks meer

Dan toch maar 1 besteld en dan krijg je de elende meneer e bel je met de antwoord 24 juni word de overkapping geplaats mooi ik de dag vrij genomen ik maar wachten tot 11.15 nog niks gebeld wat krijg je van antwoord sorry mevr het gaat niet door ik was boos heel boos

Word ik dinsdagavond gebeld door meneer e komt het gelegen dat we woensdag komen in plaats van donderdag me man vrij genomen weer wachten wachten bellen naar meneer e maar nooit meer telefoon of emails of bericht op reageren en toen was het 16.15 word je gebeld door de bezorging we komen er nu aan oke en nu verder

Weer afwachten

En donderdag kwam de montage groep nou die verdient echt een dikke pluim wat zijn die aardig en heel vriendelijk waren 2 uur klaar maar wat miste ik nog een 3e staande montage groep heb gewacht dat die staander binnen kwam en inmiddels was het 18.15 nou met deze montage groep neem ik een petje van af bedankt ali en zijn collega's jullie krijgen voor ons een dikke 10 super mensen ga zo door 👍nogmaals ali met personeel toppers wij houden contact

Btissam
31-05-2021

Goed gemaakt

Wij zijn tevreden en blij dat we de overkapping bij Offerteplanet hebben aangeschaft.

Snelle montage en duidelijk uitleg!

Byron
28-05-2021

Zeer tevreden

Goede service. Ze werken netjes en leveren kwaliteit. Alles wordt keurig en volgens afspraak uitgevoerd.

Prima bedrijf. Ze komen hun afspraken na. Wij zijn heel tevreden over Offerteplanet

Marrigje
27-05-2021

Super gedaan

Woensdag onze schitterende veranda laten plaatsen door Offerteplanet, het zou maatwerk worden dat wisten we maar dat het zo strak en netjes zou worden hadden we niet gedacht, wij zijn er super blij mee en kan het iedereen aanraden om met deze vaklui in zee te gaan, super bedankt

HH
26-05-2021

2 maanden geleden besteld, niks meer gehoord we zouden terug gebeld worden maar helaas niks. Nu weer zelf gebeld en zou pas augustus worden geleverd. Wat een waardeloos bedrijf.

Amiet
21-05-2021

Denken goed mee

Vriendelijk en vakkundig geholpen.

Luistert goed naar de behoefte en denkt mee waar kan. Erg tevreden ga zo door. Top!

Bernadine
20-05-2021

Mooie overkapping

Prima werk afgeleverd. Nu genieten van onze overkapping