Offerteplanet.nl reviews

Periode20222021

Levey
13-05-2021

Afspraken

Elke afspraak die gemaakt is wordt op de dag zelf weer veranderd. Ik bel naar Offerteplanet maar krijg elke keer een bericht dat ik later wordt terug gebeld maar dit gebeurd niet.

Kenn
08-05-2021

Prachtige overkapping

Prachtige overkapping laten plaatsen door Offerteplanet. Kwamen afspraken na en kwaliteit van Overkapping als ook de installatie waren top. Echt een aanrader.

Nick
01-05-2021

Super goede kwaliteit

Vakwerk! Verstand van zaken en leveren goede kwaliteit met oog voor afwerking. Super!

gr fam de Vaan.

Rashmi
30-04-2021

Goed gedaan

Afgelopen week tot volle tevredenheid een veranda laten plaatsen. Goed advies bij aankoop, duidelijke communicatie en perfecte en nauwkeurige montage.

Alles geheel volgens afspraak nagekomen.

Mannen ga zo door!

Jorginho
29-04-2021

Bedankt

Deze week is er naar volle tevredenheid een hele mooie tuinkamer perfect op maat gemonteerd. Dank voor het goede advies.

Rosalinda
26-04-2021

Goed gewerkt mannen!

Zeer tevreden over het hele traject van advies tot plaatsen van de veranda. Kundige, hard werkende en aardige monteurs die het werk uitvoeren. Bedankt!

Ferron
24-04-2021

Aanrader

Geweldige service, vriendelijke en snelle monteurs, betaalbaar.absolute aanrader!

Hiralal
20-04-2021

Slechte Kwaliteit en Service

Werknemers die zijn vak niet kennen. Ontwerp fouten. Kitwerk slecht. En als je ze aanspreek dan verstaan ze jou niet. etc etc. Kort om : betaal iets meer dan heb je ook een goede kwaliteit en Service en dus geen stress.

Yuri
17-04-2021

Hoge kwaliteit

Zeer prettig bedrijf om mee te werken! Netjes, zorgvuldig en meedenkende mensen die echt voor kwaliteit gaan!

Bowen
07-04-2021

Top gedaan

Top service en top veranda goede investering geweest en nu droog zitten in de tuin als het regent

Viona
03-04-2021

Helemaal tevreden

Goede en vriendelijke service en een mooi assortiment om uit te kiezen.

Ikrame
02-04-2021

Aanrader

Veranda gekocht bij offerteplanet en zeer goed geholpen. Het plaatsen gebeurde door 2 hele nette en professionele jongens. zeer te spreken over en heel mooi afgewerkt. zeker een aanrader.

Rieke
24-03-2021

Veranda

Netjes en vriendelijk gewerkt!

Het is echt prachtig geworden, ben er heel blij mee!

Ad
23-03-2021

Terrasoverkapping aan mijn chalet

Offerte binnen enkele dagen rond, levering en plaatsing 3 weken na offerte. Keurig geplaatst, leuke monteurs en goede communicatie zowel telefonisch als via de mail!

Aanrader ??

Clifton
20-03-2021

Flink tevreden

Deze enthousiaste vakmannen hebben bij ons zeer vakkundig een veranda geplaatst. Wij zijn dik tevreden!

Anton
19-03-2021

Goed

Goed uitleg helder en compleet

Alaya
18-03-2021

Snel en goed

Goede kwaliteit veranda, snel geplaatst, komen afspraken na! Netjes gewerkt en goed advies! Zeer aan te raden.

Dion
17-03-2021

Blij met overkapping.

Ik ben er super blij mee! Professioneel , werken netjes en komen afspraken na.

Niet twijfelen gewoon doen

12-03-2021

Mooie schuifwanden

De glazen schuifwand van mijn overkapping maakt mijn terras helemaal af.

Geweldige kwaliteit en niet van die dunne schuif deuren die ik bij overige webshops heb gezien.

Meike
11-03-2021

Aan te raden

Top werk geleverd in zowel het voortraject als de plaatsing van de terrasoverkapping. Zeer vriendelijke service en hebben dan ook verstand van zaken. Met als resultaat een zeer mooie terrasoverkapping met glazen schuifwand wat het pronkstuk van onze woning is geworden. Al met al uitstekend gedaan en dan ook iedereen aan te raden.