Offerteplanet.nl reviews

Periode20222021

Jannette
10-03-2021

Mooi geplaatst

Veranda bij bestelt tegen een scherpe prijs. Ook het mail en telefonisch contact verliep erg vlot. Bedankt voor de zeer goede service en de mooie veranda. Groeten uit Zeeland

Ben
04-03-2021

Goed geholpen

Hoge kwaliteit materialen - zeer goed en vakkundig geholpen.

Berend
17-02-2021

Goed gedaan met maatwerk

Leuk bedrijf, aardige mensen en leveren maatwerk! Zeer tevreden ze leveren mooi werk.

Yvonne Jansen
17-02-2021

Ik ben goed geholpen

Zeer tevreden. communiceren perfect, leveren goed op tijd, en nemen ook als ze niet monteren ruim de tijd voor ons als klant

Daan
16-02-2021

Mooie overkapping

12-02-2021

Goeie veranda!

Wij hebben pas geleden een mooie veranda gekocht en laten plaatsen door Offerteplanet. Hierover zijn we zeer tevreden. De prijs en de kwaliteit is heel goed. Zeker een aanrader!

Berend de Wijk
09-02-2021

Goed gewerkt

Vorige week is bij ons de veranda van 8 meter bij 3.5 geplaatst. Alles werd conform afspraak geleverd en zeer vakkundig en snel geplaatst.

Geen lekkages na de zware regenbuien kunnen constateren . Dus gewoon een top firma die buitengewoon degelijke materialen gebruikt en deze zeer vakkundig plaatst .

Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Berend de Wijk.

Sander
09-02-2021

Een echte aanrader!

Super kwaliteit, vakkundig geplaatst, prijs-kwaliteitverhouding goed, aardige vakkundige mensen , kortom, TOP!

Mark van Es
05-02-2021

Goed gewerkt!

Wij hebben vorige week een overkapping compleet met glazenschuifwanden laten monteren, top materiaal, geweldige service en vakkundige monteurs!

Heren, bedankt!

Willemien
02-02-2021

Prachtige veranda!

Uiterst tevreden met de aankoop van de veranda via Offerteplanet.nl Goede service, klantvriendelijkheid met een prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Snelle plaatsing van de veranda door gekwalificeerde medewerkers van Garden Lux. Dit bedrijf is voor iedereen aan te bevelen.

Fam. vdr. Zanden

Daan
12-01-2021

Goede service

Ik werd 1 dag na het aanvragen van mijn offerte gebeld door iemand van Offerteplanet.nl waarna ik een aantal vragen had gesteld die netjes werden beantwoord. Vervolgens mijn offerte geaccepteerd en de maand erop alles geplaatst omdat ik zelf niet verwacht had dat het al zo snel geplaatsts zou kunnen worden, voor de rest geen opmerkingen.

Super tevreden

Diederick Hakker
08-01-2021

Onlangs gekochte overkapping via Offerteplanet

Ik was zelf al een halfjaar opzoek naar een overkapping voor in mijn tuin dit kwam mede door het feit dat ik een aantal offertes had aangevraagd bij

verschillende partijen. De bedrijven die ik benaderd had waren naar mijn mening vrij prijzig en moest ik overigens ook nog minimaal 2 maanden wachten

voordat de overkapping geplaatst zou kunnen worden. Nou goed op een gegeven moment kwam ik op Offerteplanet uit waar ik gewoon duidelijk kon aangeven hoe mijn overkapping eruit zou gaan moeten zien en eigenlijk een dag na het bevestigen van de offerte kon de overkapping 2 weken erna geplaatst worden.

Ga zo door en nogmaals bedankt voor de overkapping

Sem de Koster
04-01-2021

Antraciet terrasoverkapping

Heel snel een offerte ontvangen, was verbaasd over de prijs in verhouding met andere offertes die ik had aangevraagd.

Drie weken na het ontvangen van de offerte werd de terrasoverkapping al geplaatst waarnaar alles goed was gemonteerd en vervolgens ook alles netjes was achtergelaten.

Zeker aan te raden!

Henk-Jan
21-10-2020

Overkapping

Overkapping is netjes geplaatst.

De tegels zijn netjes teruggelegd.

Waterafvoer is goed.

Ziet er mooi uit.

Ben erg teverden.

Amelia Hartgers
16-09-2020

Top Top Top

Ik heb 3 weken geleden een aanvraag gedaan via offerteplanet.nl vandaag is mijn overkapping geplaatst. Ik ben er heel blij mee. Ik heb heb ook een recensie geschrijven voor jullie op Facebook.

Carin
16-09-2020

Offerte niet compleet geleverd

De levering ging niet soepel maar wat niet klopt als je iets besteld en wat er op de offerte staat en factuur niet compleet geleverd wordt wat wel normaal is. En als je dan contact opneemt en zeggen dat beton poeren niet meer geleverd worden maar beton cement wat je er overigens er ook niet word bij geleverd. Als je iets op de rekening zet hoort het ook geleverd te worden maar als je dat aangeeft hoor je niks meer terwijl ze anders heel snel reageren. Dit ruikt naar misleiding

Innova
28-07-2020

Top

Wil de medewerker Elvis bedanken voor zijn goede advies en tips

Sallah
28-07-2020

Een tevreden klant

Ben al een jaar bezig om de juiste veranda aan te schaffen

Dit komt doordat ik niet snel keuzes durf te maken

Mede door een goed luisterend oor wist je precies wat ik zocht en had ik het gevoel dat ik mijn keuze makkelijker kon maken

Dank je wel hiervoor

Ben super tevreden

Houcine
27-07-2020

Toppers

Kwaliteit top en snel levering niet gedacht op andere bedrijven lange wachttijden service prima staan je netje te woord ,feedback oké kortom uitstekend ik kan iedereen aanraden hier voor overkappingen ?

Onur
28-01-2020

Bedankt!

Niet slim om zonder montage te doen. Die mannen weten wat se doen en zo heb je er minder moeite aan. Ik dacht dat ik het zelf kon maar heb uiteindelijk toch gevraagd of zij het wouden doen voor me. Voor de rest mooi produkt!