Offerteplanet.nl reviews

Periode20222021

Jacqueline
28-01-2020

Tevreden

Prima kwaliteit en tevreden over de nazorg

Chiel
16-01-2020

Top!

Fijn gesprek aan de telefoon met daarbij meteen een uitnodiging om langs te komen in de showroom. Zo hoort het. Bedankt mannen!

Don
15-01-2020

Wat een service!

Zoals beloofd een hele snelle service! Binnen 2 dagen was alles opgebouwd. Ik ben er erg over te spreken.

Gert
04-09-2019

Goed bedrijf

Tevreden. Bedankt voor de cadeaubon nog trouwens Peter.

Marion
16-08-2019

Mooi bedrijf !

Na het lezen van de reviews heb ik ook een terrasoverkapping besteld goede prijs kwaliteit verhouding

Ramon
16-08-2019

Heel vriendelijk geholpen

Heel vriendelijk geholpen bij de aankoop van onze terrasoverkapping. Kundig, vriendelijk en netjes werkend personeel. Na plaatsen van de terrasoverkapping alles opgeruimd en schoon achter gelaten. Ik ben erg tevreden met onze terrasoverkapping

Guy
14-08-2019

Aanrader

Ik heb 1 overkapping besteld van 6.6m x 4.06m. Ik kreeg netjes een mailtje dat de bestelling onderweg was. De montage verliep super kan je makkelijk zelf doen voor mij 5 sterren!

Wilco
31-07-2019

Mooie Offerte gekregen

Ik heb via offerteplanet een overkapping gekocht. Werd snel en goed geholpen. Ik kreeg netjes een scherpe aanbieding op maat. Overkapping keurig geleverd. Aan te raden!

Edwin
16-07-2019

Snelle service

Zeer tevreden keurig en snel geholpen aan de telefoon. Montage is netjes uitgevoerd van me overkapping. Goede jongens.