Ohra reviews

2.4

25-07-2022

Wij hebben een dierenverzekering en zijn zeer tevreden.goede service, zeer vriendelijk en snelle afhandeling. Wij raden het iedereen aan.

Jacqueline
01-07-2022

Altijd een huisdier verzekering gehad bij Petsecure bij me andere hondje die overleed augustus 2021 maar nooit problemen mee gehad .In november kwam mijn nicht met een ander hondje 4 jaar en in Maart zei me nicht neem nu OHRA die zijn goed en snel dus gedaan van de oude eigenaar info gehad dat hij netjes altijd dierenarts inentingen gehad omg augustus .Met invullen van OHRA verzekering dat hij altijd dierenarts was geweest en gezond .Nu komt het hij had mei last met eten afspraak gemaakt met mijn dierenarts kon 8 juni terecht onder narcose ze gebitje gesaneerd bleek 16 slechte afgebroken tandjes te hebben en hebben ze getrokken. Goedkope dierenarts was 181 euro

Declaratie ingediend na 2 weken vroegen ze de patiënten kaart netjes opgevraagd gestuurd en tot vandaag niets meer gehoord van OHRA ikkan wel janken zo onbeschoft dit.

Ik snap er niks van ze behandelen je als crimineel of je expres 16 tandjes laat trekken .

Hanneke
17-06-2022

Wat een superslechte verzekering! Je hebt er echt helemaal niets aan! Wat je ook declareer, ze hebben altijd wel een antwoord om niet te uit te keren. En als je vraag waarom iets niet (meer) verzekerd is hebben ze altijd wel hun smoesje klaar. Ze veranderen de polis zo vaak ze maar willen. En jij betaal maar. Als ik een goeie tip mag geven: Zet de premie op een aparte rekening voor je huisdier en spaar dat voor als hem iets mankeer.

Soraya
15-06-2022

Slechte informatie in 'mijn Ohra' bij declareren zijn ze heel oneerlijk en aan de telefoon zeggen ze iets anders dan dat ze doen, je betaalt je wel scheel aan de premie per maand! Ik raad deze verzekering voor uw huisdier sterk af! Ze zijn overgegaan van Reaal naar Ohra maar Reaal was 10 x beter.

Claudia
25-05-2022

Ben zeer tevreden over de Ohra ziektenkosten verzekering voor mijn hond. Na het indienen van de declaratie heb ik vaak de volgende dag al het bedrag op mijn rekening staan.

Irma
03-05-2022

Eerste x een huisdierenverzekering afgesloten en ook gelijk de laatste x.

Pup met groeipijn is reden om nooit meer rontgenfoto, castratie of gedragstherapeut te vergoeden. Rest vergoeden ze zowiezo niet, geen enting, geen medicijnen, geen ontworming of ontvlooiing. Dus als je van je geld af wil is ohra een goeie

Jorge
25-04-2022

Wij hebben recent onze hond laten opereren en de rekening was een paar honderd euro, we kregen 12 euro. Dit is niet normaal, betalen we hier 40 euro per maand voor.

Gosia
22-04-2022

6 jaar huisdieren verzekering betaald, nu eerste keer naar dieren aarts en ze willen niks vergoeden, veel kleine lettertjes op polis voorwaarden, dus veel paarse krokodillen

Nik
14-04-2022

Niet uitbetaald dierenverzekering kosten

Luus
08-04-2022

Onze ervaring met deze verzekering is bijzonder goed. Onze vorige dierverzekering stopte er mee en droeg ons over aan Ohra. Ze zijn telefonisch goed bereikbaar. Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan met kennis van zaken. Wij hebben alle declaraties binnen 5 dagen vergoed gekregen. Declareren was met 2 muisklikken geregeld. Toen onze kat euthanasie heeft gekregen (werd ook vergoed) werd automatisch onze verzekering opgezegd. Een paar dagen later lag er een lief kaartje van Ohra op de mat om ons sterkte te wensen met het verlies van ons katje. Geen standaard kaartje, de naam van onze kat werd erin genoemd.

Ik herken de slechte recensies niet.

Joke
05-04-2022

Om nu eens zonder verassingen komen te staan een dierenverzekering voor mijn hond afgesloten bij de OHRA.

In het vergoedingen overzicht wat je krijgt te zien bij het kiezen van de juiste verzekering staat keurig diagnostiek en behandeling van alle aandoeningen aan heupen en ellebogen vermeld.

Helaas kreeg mijn nog geen 1 jarig hondje last van LPC en moest geopereerd. Wij blij dat wij een verzekering hebben… dus mooi niet OHRA keert NIKS uit!

Nooit weer OHRA voor mij!

Schijnbaar werken ze met verschillende polissen waar een wereld van verschil in zit waardoor ze er onderuit kunnen.

Teun
04-04-2022

Dieren verzekering .

Is zo slecht wordt achter af niks vergoed .

Veel kleine leters ook al lijkt het als de verzekering afsluit of dat er onder valt. Heb de verzekering gelijk opgezegd maar dat kan niet eerder dan December.

Ben blij dat ik niet meer verzekeringen heb bij deze club.

En nog maar niet toespreken over de klantvriendelijkheid bij de klantenservice. Als ik dat nog moet gaaan neer zeten hier wordt het een heel lang verhaal .

Carla
16-03-2022

5 jaar geleden een hondenverzekering afgesloten, was erg goed

Geen problemen en 80% vergoed van alles binnen 3 dagen

Nu 5 jaar later is er niets meer over van de goede verzekering en krijg je bericht , we vergoeden niets

Net de opzegging ✅ gedaan

Mensen trap niet meer in deze verzekering, hij kost je alleen maar een hoop geld 💰

Shell
08-02-2022

Sluit nooit een dierenverzekering hier af, ze geven telkens weer een nieuwe reden op waardoor je NIETS vergoed krijgt terwijl je kapitalen maandelijks kwijt bent. Je kunt beter zelf geld weg zetten per maand voor je huis dier, dan heb je er nog profijt van ipv dubbel betalen aan de verzekering en zelf je rekeningen moeten betalen bij de dieren arts

Arthur
28-01-2022

Jarenlang zijn mijn huisdieren verzekerd geweest via dier en zorg. Nooit problemen.

Nu nieuwe pup, en helaas een met opstartproblemen en gelijk al loopt alles vast omdat ze je niet vertrouwen. Meer dan €500 aan kosten en dan met allemaal smoesjes geen cent uitbetalen.

En dan sturen ze je daar een bericht over op vrijdag NA de openingstijden van de klantenservice. Nog nooit zo’n slechte verzekeraar gehad.

Dim
24-01-2022

Gevallen voor de reclame van hun dierenverzekering, maar zoals door anderen al aangegeven zijn ze zakelijk en gericht op de kleine lettertjes, zonder oog voor context. Veel valt buiten hun vergoeding, ondanks extra aanvullend pakket. Teleurstellende ervaring.

29-11-2021

Sluit NOOIT een ohra huisdieren verzekering af.

Ze hebben zoveel kleine lettertjes dat bij een operatie van je zieke huisdier, er niets vergoed wordt. Die hele verzekering is zo slecht dat ze alleen maar innen, maar iets vergoeden, dat nooit.

Serieus sluit hier nooit een verzekering af.

Wat een oplichters

Marleen
29-11-2021

Ik heb in 2017 een hondenverkering afgesloten. maandelijks bedrag aan premie 22,65 euro. Dit is inmiddels opgelopen naar 39,14 per maand. ongelooflijk!

Cor
09-11-2021

Dit jaar een premie verhoging van 25%

Voor mijn huisdieren verzekering.

Gewoon oplichterij 25% niet normaal meer.

Contact gehad met OHRA maar geen krimp.

Oplichters bende.

Dirk
03-11-2021

Huisdierenverzekering is enorm slecht. Declareren praktisch onmogelijk. Krijgt niks vergoed en ze doen er alles aan om niets terug te betalen. Zetten er een team van mensen op om tot in de kleinste details uit te vogelen waar er ruimte is om de regels anders te interpreteren. Ondanks het feit dat er volgens de regels sprake zou moeten zijn van terugbetaling, blijven ze volharden en vooral niet betalen

Verzekering is bovengemiddeld duur, dus echt een afrader! doe het niet!