Ohra reviews

2.4

Abel
26-06-2020

Vreselijk

Ik wou een heel verhaal houden, maar las de andere reacties, en dit was vrijwel hetzelfde! dat dus!

vreselijk.

E.
17-04-2020

Ik vind dit je reinste geldklopperij

Voor onze hond, pup, een dierenverzekering afgesloten bij de OHRA. Vooraf de algemene informatie doorgenomen, recensies leken positief.

Voor de volledigheid, ik had een plus-verzekering, met aanvullend vaccinaties, gebit en buitenland afgesloten, maandelijkse premie €29,-.

Na de eerste maal bij de dierenarts geweest te zijn, de rekening gedeclareerd. De rekening werd grotendeels vergoed, maar ik kreeg direct de opmerking, dat de consulten aan een maximum verbonden waren. Ook de vaccinaties werden niet vergoed. Maar.dit was toch extra afgesloten?

De tweede maal naar de dierenarts voor aanvullende vaccinaties. De declaratie van rekening daarvan werd summier vergoed. Van de ruim €120,- werd welgeteld €15,- vergoed. Inzat voor de consulten en vaccinaties aan het jaarlijks maximum.

Ik heb D verzekering inmiddels opgezegd. Moet het jaar nog wel volmaken. Ik zal een geldpotje aanmaken voor de medische kosten voor mijn hond. OHRA, jullie beleid is ronduit slecht, gericht op een hoge verdienste, niet servicegericht. Het geheel bestempel ik als zuivere oplichterij. (Dit valt onder vrijheid van meningsuiting).

25-03-2020

Je denkt goed verzekerd te zijn

Ohra Verzekeringen!

Pas op je verwacht goed verzekerd te zijn maar dat is niet zo!

Verhaal:

Mijn hond had last van haar loopsheid en daarna de schijnzwangerschap.

Ze had zoveel last dat de dierenarts medisch gezien genoodzaakt was om haar te steriliseren. De baarmoeder bleek wat verdikt te zijn dus deze heeft de dierenarts ook gelijk verwijderd. De sterilisatie en baarmoederverwijdering was allemaal goed gegaan. En ik mocht Kira om 13.15 uur weer ophalen. Toen we Kira in de auto hadden begon Kira te bloeden. Terug naar de dierenarts gegaan en na overleg Kira daar voor observatie gelaten en afgesproken om haar om 16:00 uur weer op te halen. Ondertussen rond 15:00 uur werd ik gebeld dat Kira opnieuw open gemaakt moest worden omdat ze toch nog hevig bloedverlies had. Bij later contact werd aangegeven door de dierenarts dat de stompen(van de baarmoeder en eileiders) dicht waren dus dat hier de bloeding niet van kwam. Waar de bloeding wel van kwam wist de dierenarts niet want ze konden het niet vinden. Het kon een spier wezen of iets dergelijks. Wel waren ze er achter gekomen dat Kira geen antistolling in haar bloed had. Dat betekende dat het bloeden niet zou stoppen dit kon komen door dat de hormoon huishouding niet goed was maar kon de dierenarts niet met zekerheid zeggen was een vermoeden. Ze hadden Kira een injectie gegeven die de antistolling op gang moest helpen zodat het bloeden zou stoppen. Deze bleek bij later contact nog niet veel effect te hebben. Dus kreeg ik 2 keuzes de eerste keuze was afwachten of de injectie zijn werk ging doen met het risico dat ze zou komen te overlijden. Of keuze twee en dat was dat Kira een bloed( plasma) transfusie zou krijgen. Maar de dierenarts kon niet garanderen dat Kira dit zou overleven. Wij hebben toch de keuze gemaakt om er alles aan te doen om Kira beter te krijgen, en de transfusie laten starten. Het plasma moest met een spoedkoerier gebracht worden en de kosten zouden hier door oplopen. De dierenartsen hebben er alles aan gedaan en hebben Kira er gelukkig boven op kunnen krijgen. Met Kira gaat het nu gelukkig weer goed en is weer haar zelf.

Huisdierenverzekering bij Ohra!

Ik ben bij hun verzekerd voor Kira en heb de Top verzekering de hoogste die je kan hebben bij hun voor je hond.

Ik had Kira niet verzekerd voor sterilisatie en die rekening heb ik dus ook niet gedeclareerd maar heb ik zelf betaald.

Maar omdat Kira dus een nieuw probleem kreeg een bloeding waarvan de dierenarts niet precies wist waar het vandaan kwam. En ze er achter kwamen dat Kira dus problemen had met haar antistolling. Hierdoor kwamen er dus onverwachte kosten bij die los stonden van de steralisatie. En daar voor zijn wij verzekerd tenminste dit dachten wij. Dus heb de rekening van de bloedtransfusie en overige behandelingen die daar bij kwam kijken bij Ohra gedeclareerd kosten waren rond de €1,450,-.

Maar nu komt dus het probleem!

Ohra vergoed dit dus niet. Hun gooien het op de voortplantingsorganen en koppelen dit dus weer aan de sterilisatie en zeggen maar zo dit is de nasleep ervan.

Dus wij hebben Ohra weer opgebeld en gezegd dat dit los stond van de sterilisatie en dat als ze bijvoorbeeld een ongeluk had gehad dat het dan waarschijnlijk ook aan het licht was gekomen dat ze problemen had met de antistolling. Dat ze dan dus ook die behandeling had moeten hebben om het te overleven. Ik was ondertussen al bij de dierenarts weer langs gegaan en gevraagd wat ik hier mee aan moest en hun gaven aan dat Ohra hun weer moest bellen en dan zou de dierenarts opnieuw alles weer toelichten.

Dit doorgegeven aan Ohra en hun hebben met dierenarts gebeld en afgesproken dat de dierenarts een verklaring zou sturen naar hun met wat er was gebeurd.

Zie verklaring dierenarts hieronder:

algemeen - anamnese :

bevindingen : Twee uur na de sterilisatie druppels uit de buik. Donkerrood bloed. Opnieuw de buik opengemaakt. Wel stolsels gezien, niet duidelijk waar het bloed vandaan komt. Alle stompen opnieuw afgebonden. Er zat wel wat vet bij stompen maar waren goed af te binden. Ruimte genoeg om goed af te binden. Ook in ophangbanden geen bloeding te zien. Bleef wel een beetje diffuus sijpelen. Ook uit de buikspierwond bleef wat bloed komen. Na deze ok bleef Kira redelijk op temperatuur maar werd traag wakker. Uit de wond bleef wat bloed sijpelen. Bij opstaan weer een golf bloed eruit. Omdat Kira zo traag bleef en bleef bloeden hebben we overleg gehad met de collega van de veterinaire bloedbank en hij raadde ons aan een plasma transfusie te geven. Dit gaf direct verbetering. Na de transfusie knapte Kira zienderogen op.

Diagnose : Kira is een hond met een verhaal van langdurig klachten na de loopsheid. De oplossing is dan steriliseren. Maar heel soms zien we dat, waarschijnlijk door de langdurige invloed van hormonen, het stollingsmechanisme niet naar behoren werkt. Dit was bij Kira het geval. Dus de sterilisatie was nodig. Het gaf echter als bijverschijnsel een vervelende nasleep. Wij denken niet dat de operatie niet goed is gedaan. Wij denken dat Kira veel last heeft gehad van de hormonen. De operatie had ze sowieso moeten hebben omdat ze er zoveel last van had. Nu hebben we haar er gelukkig doorheen gesleept en verdwijnen de klachten hopelijk snel.

Ohra zou na ontvangst van de verklaring van de dierenarts de declaratie weer op nieuw gaan beoordelen en dat hebben ze gedaan.

Met de conclusie dat het niet vergoed word omdat het volgens hun toch met de sterilisatie en geslachtsorgaan te maken had. Dierenarts vond het ook raar dat het niet vergoed werd en was het er ook niet mee eens maar kon er verder niet zoveel meer mee.

Dus mensen kijk uit met verzekeren bij Ohra want ze vergoeden dus niet alles. Ik dacht mijn hond goed verzekerd te hebben en vooral voor dit soort kosten (bedragen). Maar ze doen dus erg moeilijk hierover en keren niks uit.

Heb uiteindelijk gelijk mijn contract laten verbreken want zo heb ik ook niks aan een verzekering.

Danique
26-02-2020

DOEN ER ALLES AAN GEEN GELD TE HOEVEN GEVEN

Alle kleine lettertjes worden erbij gehaald. Wat een belachelijke verzekering is dit. Om ziek van te worden. Ik zal IEDEREEN in mijn omgeving ervan weerhouden zijn of haar huisdier of zichzelf hier te laten verzekeren. Ik ga volledig weg bij ohra en ik kom nooit meer terug

Laura
19-02-2020

Verkeerde ingangsdatum

Ik voel mij compleet in de maling genomen door OHRA en ben dan ook absoluut niet te spreken over de OHRA huisdierenverzekering. 8 november heb ik voor mijn kitten een huisdierenverzekering afgesloten. Er vanuitgaande dat de verzekering die dag of de dag erna in zo gaan aangezien de kat al in mijn bezit was. 27 november een afspraak gemaakt voor een castratie op 23 december. Daar hebben ze helaas een hartruis geconstateerd en ben ik doorgestuurd naar het UKG. Gelukkig heb ik hem verzekerd en is de wachttijd voorbij. Nu vergoedt OHRA helemaal niets omdat ze zeggen dat ik zelf heb ingevuld dat de verzekering pas 24 november hoeft in te gaan. Complete onzin, ik heb de aanvraag samen met iemand anders naast mij gedaan en dit niet veranderd. Het zure van alles is dat het precies op dag 30 van de wachttijd is geconstateerd ( voelt bijna alsof OHRA dit bewust heeft gedaan). Vervolgens wordt je echt afgewimpeld via de mail aangezien ik een herziening wil van de ingangsdatum of per direct van het contract af. Mijn vertrouwen in OHRA is op dit moment ver te zoeken. Ik had misschien beter moeten lezen maar als ik iets afsluit verwacht ik dat OHRA dit goed doet. Drama

Esther
31-01-2020

Contact leggen is onmogelijk

Ik had een vraag over mijn declaraties. vervolgens belde ik het nummer wat in de app aangegeven stond. De vrouw die ik aan de telefoon kreeg reageerde geërgerd dat ik het verkeerde nummer had ingetoetst. terwijl ik zeker weet dat ik dit goed heb gedaan. Vervolgens zette ze mij in de wacht om het even 'na te vragen'. na 3 minuten werd er opgehangen. Toen dacht ik; laat ik de whatsapp lijn is proberen. Tot op heden geen gehoor. Nóg een ander nummer gebeld. 5 minuten in de wachtrij. De vrouw die ik aan de telefoon kreeg vertelde mij wederom dat ik de verkeerde lijn had gebeld. Kunnen jullie dan een nummer online zetten die ik wél moet bellen? Na 25 minuten en meerdere pogingen kreeg ik het antwoord dat ik 5 werkdagen moest wachten op mijn declaratie. Mocht ik deze nou niet ontvangen hebben, dan kon ik altijd even terug bellen. Het nummer waar ik dan naartoe moest bellen werd niet meegegeven. Hopen dus dat het binnen 5 werkdagen op mijn rekening staat.

Jeoff
20-01-2020

Ze verzinnen vanalles om vooral niet de hoeven te vergoeden

Wij hadden een huisdierenverzekering bij Ohra voor onze kat. Uiteindelijk hebben we tien jaar lang premie betaald

a 28 Euro per maand waar we de verzekering niet nodig hadden (gelukkig) echter nu we een paar keer bij de dierenarts zijn geweest kregen we steeds niks vergoed van de rekeningen. Let heel goed op de kleine letters in de polis want er zijn zeer veel zaken die niet vergoed worden. Het is op een bepaalde manier beschreven dat jet het niet eens door hebt dat je wordt afgezet. Had ik het geld maar bespaard, dan had ik de ingrepen daar al 10 keer van kunnen betalen.

Ali
09-11-2019

Snel dat wel, verder al hat mogelijke foe om niet uit te keren

Hond manke poot, x-foto’s nodig. Plus verzekering en dat wil zeggen geen vergoeding voor heup. Alleen het is niet duidelijk wat de klacht veroorzaakt, er is volgens da lichte arthrose te zien bij heup en knie. De rug is ook krom wat meespeelt. Onduidelijk waar hij precies last van heeft. Zoals ik het zie lijkt hij het meest klachten te hebben van knie. Ohra gooit het na opvragen gegevens op heup. Logisch dan hoeven ze niet te vergoeden. En dat is het doel van een verzekeringen. Alles doen om zo min mogelijk te vergoeden. Hij was ook verzekerd voor gebit. Vorig jaar ook daarbij zwaar onder de te verwachten vergoeding gekregen. En een hoop gedoe voor dat beetje vergoeding. Moeilijk in te vullen declaratie formulieren. Ik zoek een alternatief. 30 € per maand is weggegooid geld, had ik beter ergens anders kunnen wegzetten. Bah.

Mirte
10-10-2019

Inboedel verzerking schade claim

Super netjes geholpen. Binnen een uur na het melden van de schade via het online formulier werd ik al gebeld door een medewerker. Op het eigen risico na alles binnen 1 dag uitgekeerd gekregen. Top!

17-09-2019

OHRA (afwijzing) direct geregeld

Ik heb voor mijn hond een “Top” verzekering afgesloten. Dat was voor de module reis bestond en in de algemene voorwaarden staat vermeld dat de dekking voor Europa geld. Ik val dus onder oudere voorwaarden dan de huidige. Hond wordt op vakantie doodziek om 18.30 uur zo aangetroffen. Dierenarts bereidt gevonden om terug naar de praktijk te komen. Om 20.30 uur was de diagnose na echo en punctie een gescheurde milt. Dierenarts was bereidt de hond de volgende ochtend om 06.30 uur te opereren. Na een hele beroerde nacht was het al een enorm wonder dat onze herder nog leefde. Operatie geslaagd, gescheurde milt en tumor verwijderd en bloedtransfusie toegediend. Die ochtend via whatsapp contact gezocht met OHRA. O wat erg als dit je maatje overkomt werd er meteen gezegd. Moesten de rekening en casereport in Engels maar indienen als we terug waren. Heeft de dierenarts keurig gedaan. Rekening was 650,- en dat is een spotkoopje. Dat ben je in Nederland al voor een bloedtransfusie kwijt.

Na terugkomst de rekening gedeclareerd in een hopeloos online systeem. Is wel geschikt om één consult of één medicijn te declareren, maar zo’n complexe rekening is een drama.

Maar gelukkig reageert OHRA heel snel, helaas met een afwijzing. U heeft geen module reis, dus kosten in het buitenland worden niet vergoed. Geen naam, geen nummer, geen mogelijkheden om commentaar te leveren en een no reply mailadres.

Dan maar een klacht indienen en ze wijzen op het feit dat wij andere voorwaarden hebben. En natuurlijk uitgebreid verslag gedaan wat er is gebeurd. Die afhandeling duurde iets langer. Maar in de kleine lettertjes staat geschreven dat wij vooraf toestemming hadden moeten vragen van onze dierenarts in Nederland. En dat was erg jammer voor ons maar ja die toestemming. Dus klacht afgewezen.

Beste OHRA in de polisvoorwaarden moeten er door een dierenarts vanaf 750,00 ook even toestemming gevraagd worden. Alleen staat daarbij dat dit niet nodig is als het direct levensbedreigend is. Dat staat er natuurlijk niet onder de Europadekking. Die toestemming krijg je niet tussen 20.30 uur en 06.30 uur! Wel weet ik dat de hond het niet had gered als die later was geopereerd. Per slot van rekening was ze al 2 liter bloed kwijt toen ze geopereerd werd.

OHRA heeft wel het maandbedrag van de verzekering verdubbeld in vier jaar tijd. Geld halen kunnen ze goed. Volgens mij is de premie van 47,37 niet om onze rekeningen te betalen. Die gaat naar hun juridische afdeling om onmogelijke voorwaarden te stellen en bikkelhard, ongenuanceerd en vooral anoniem af te wijzen.

Schaam u!

Anita
30-08-2019

Zeer af te raden

Overleed je hond. Moet je zelf papier bij elkaar gaan zoeken om het vergoed te krijgen omdat zij het niet in het systeem hebben staan. Heb denk wel andere dingen aan mijn hoofd dan dat uit te zoeken.

Ook als je vaccinatie een week te vroeg is gegeven dan krijg je het niet vergoed.

Kortom. zeer slecht!

Shaila
08-08-2019

Waarschuwing! Niet beginnen aan dierverzekering bij Ohra

Ze zullen altijd wel een manier verzinnen om de declaratie niet uit te hoeven betalen, ookal staat er duidelijk in de polisvoorwaarden dat zij dit wel moeten doen.

Voorbeeld:

Onze hond begon accuut bloed te spugen vroeg in de ochtend waarop wij meteen naar de spoeddienst zijn gegaan. Dierenarts kon uiteindelijk geen direct dreigende oorzaak vinden, waarschijnlijk een klein scherp stukje plastic of hout opgegeten maar dit is niet op röntgenfoto's te zien en aangezien het al vrij snel weer beter ging. Kosten ter waarde van een half maandsalaris van een gemiddeld inkomen gemaakt en er wordt niets vergoed aangezien de dierenarts van Ohra vast stelde dat dit om een schijnzwangerschap ging die zogenaamd maanden eerder had plaatsgevonden maar nooit door de DA was vastgesteld, dit was alleen een vermoeden aangezien er uit bloed - en ontlastingonderzoek niets kwam (enige symptomen toen: slecht eten en afgevallen dus ook niets verwant). Ongevallen en spoed zaken worden altijd vergoed staat in de polisvoorwaarden. Dus niet! Wat een slechte dierenarts die daar zit, meerdere dierenartsen gesproken en die hadden ook nog nooit zoiets belachelijk gehoord als dat een hond maanden na een vermoedelijke schijnzwangerschap een plas bloed kotst zonder maaginhoud. al met al zijn het gewoon oplichters!

Ellen
08-08-2019

Ohra huisdierenverzekering

Slecht teleurstellend! Er word niks vergoed bij onze hond . Je betaalt je blauw. Denkt het goed geregeld te hebben, niet dus. Dikke 0 van mij!??. Ik ben er niet over te spreken

Stefanie
27-07-2019

Geen reactie op hulpvraag- inloggen onmogelijk

Bij een ongeval tijdens onze reis contact gelegd met Ohra, telefonisch en via wh.app. Telefonisch kom ik in een wachtrij terecht en wordt mij geadviseerd later terug te bellen of een verzoek in te dienen waarbij ze binnen 2 dagen terugbellen, wat te lang duurt. Via wh.app is er wel iemand online, maar geeft geen reactie. Vreemd om dan wel deze app aan te bieden. Bereikbaarheid vind ik dus niet goed. Wat ook lastig is, is dat ik vooraf niet kon inloggen op mijnohra. De verificatiemail die ik ontving werd door mijn e-mail als onveilig gezien en blokkeerde deze.

Jurjen
18-07-2019

Prima Iedereen maakt fouten en ze zijn niet te beroerd missers te herstellen.

Een reisverzekering waar je NIETS aan hebt!

Op de laatste dag van onze vakantie werd een paar uur voor vertrek de tas met onze paspoorten gestolen. Nog van alles geprobeerd maar we mochten niet mee met de vlucht. Gebeld met OHRA. Reactie: "Ik heb geen inzage in uw polisvoorwaarden dus ik kan niets voor u doen. Nog een prettige dag!". Vervolgens gemaild met OHRA. Reactie: "We streven er naar je mail binnen 10 werkdagen te beantwoorden." Vervolgens geprobeerd via Whatsapp helderheid te krijgen over wat we wel of niet moesten doen. Reactie: "Uw paspoort is gestolen in het buitenland? Wist u dat u op Schiphol een noodpaspoort kunt aanvragen?". Ja dat wist ik maar daar kunnen we even niet naar toe.

Na thuiskomst bleek de schademelding zoek. En als klap op de vuurpijl worden extra verblijfskosten door OHRA niet vergoed. Als het niet zo treurig was dan zou het hilarisch zijn. Je zult echter maar in nood zijn. Reken dan vooral niet op OHRA.

09-07-2019

Door twee kleine schademeldingen niet teogelaten

Afgelopen week heb ik mij aangemeld bij de website Motoshare, hier kan je als particulier je motor verhuren maar ook als particulier een motor huren van een bij Motoshare ingeschreven particulier.

Na het invullen van de persoonsgegeven werd mijn verzoek om lid te worden bevestigd.

De dag er na kreeg ik een e-mail van ORHA verzekeringen dat ik niet kon worden toegelaten omdat ik een schade verleden zou hebben.

Wij hebben 1 auto die mijn vrouw en ik samen regelmatig gebruik en ik heb al 20 jaar een motor die alleen ik gebruik maar beide staan op mijn naam verzekerd.

Ik was me van geen kwaad bewust en heb ORHA gebeld om uitleg te vragen, volgens hun zou ik in 2018 twee schades hebben gemeld maar verder konden of mochten ze niets vertellen.

Hierop mijn eigen verzekering gebeld en nu blijkt het te gaan om de auto verzekering waar in April een schade is gemeld omdat er tegen een paaltje is gereden en in september omdat er in een parkeergarage schade is gereden beide keren door mijn vrouw en de schade claims waren beide keren niet meer als 1500 euro.

Ik dacht dat het hier ging om het huren van een motor?

Tevens zet ik mijn vraagtekens bij de wijze van afwijzen want ik kan het me goed voorstellen als je schade rijdt door onverantwoord rijgedrag zoals veel te hard rijden of met drank op en hierbij een auto total loss rijdt met een schade post van duizenden euro's.

Ook na het voor de tweede maal bellen met ORHA kreeg ik geen begrip voor mijn standpunt en houdt ORHA vast aan het besluit twee schade claims in een jaar is te veel al rijdt je daar voor al jaren schade vrij.

San
08-07-2019

Proberen aan koppelverkoop te doen

Wij wilden bij Ohra een verzekering voor de motor afsluiten. Om deze goedgekeurd te krijgen door Ohra, kreeg ik, na 10 minuten gewacht te hebben, te horen dat we ook de woningverzekering bij hun onder moeten brengen. Ik heb meteen gezegd dat ik daar niet van gedient ben. De verzekering loopt nu bij Unive. :-) De premie daar is ook nog eens veel minder dan Ohra ons bood.

Iwan
21-06-2019

Niet doen

Ons advies. Niet doen. Bij alles wat je declareer verzinnen ze wel een uitsluiting zodat je niets vergoed krijgt. Het is echt een wassen neus.

Een klein voorbeeld:

Navelbreuk Wat is een navelbreuk bij de hond? De pup wordt tijdens de zwangerschap gevoed via de moederkoek. De moederkoek is verbonden met het pupje via de navelstreng. Het hondje wordt geboren en dan bijt de moederhond de navelstreng door. Op dat moment heeft de pup een klein wondje in zijn buik ter hoogte van de navel maar dit geneest normaal heel snel. Als een huisdier een bultje onder zijn buik heeft aan zijn navel, dan is dat meestal een navelbreuk. Dit is een foutje in de aanleg van de buik. De navel heeft zich niet gesloten. Een navelbreuk ontstaat dus bij de geboorte. Voorwaarden Gezien het bovenstaande moet ik u verwijzen naar de van toepassing zijnde voorwaarde. Hierin is bepaald dat van dekking is uitgesloten kosten betrekking hebbende op; - aandoeningen, letsel door ongeval of medische klachten die al aanwezig waren voor de aanvang van de dekking, alsmede de complicaties voortkomend uit bestaande aandoeningen of letsel door ongeval; - vervolgbehandelingen als gevolg van elke gezondheidsklacht ontstaan tijdens de wachttermijn of daarvoor. Gezien het bovenstaande kunnen wij helaas niet overgaan tot uitkering van de door u gemaakte medische kosten.

Zo gaat het maar door.

Corrie
17-06-2019

Ohra Huisdierenverzekering: Wel betalen: niet terugbetalen

Ik heb een verzekering voor 4! jaar afgesloten.

Kosten € 850,- Nu 3 jaar achter de rug: totaal vergoed door de Ohra: € 150,-

Ze vergoeden bijna niets.

Niet aan beginnen mensen.weggegooid geld

Corrie v.T

Ben
02-06-2019

Geweldige verzekering

Nou de beoordelingen over deze verzekering die hier staan kloppen van geen kanten.

Nu sinds 3 jaar al onze huisdieren 2 katten en 1 hond verzekerd bij ohra daarvoor bij petplan waar je de hoofdprijs voor mag betalen en hopen dat je iets vergoed krijgt. Laatst 3 weken geleden was onze oudste kat Misty ziek wilde niet eten, zwaar ademhalen en erg apatisch. Op zaterdag naar onze da bleek ze een luchtweginfectie te hebben. Thuisgekomen de declaratie ingevuld via de website van Ohra wat heel makkelijk was, op maandag het bericht dat de claim was toegekend en op di/woe was het geld alweer overgemaakt op onze rekening. Dus al die negatieve ervaringen die hier staan vindt ik van dat deze niet kloppen je moet wel een eerlijke beoordeling geven.