01-09-2022

Betalingen en Communicatie gaan langs elkaar, meerdere keren contact met ze gehad, onjuiste gegevens gewijzigd en betaald, word alsnog de verzekering plotseling opgezegd en word je negatief geregistreerd waardoor je geen nieuwe verzekering kunt krijgen vanwege een bedrag van 1,42 terwijl dit meerdere keren in besproken

Waardeloze klantenservice.

09-07-2009

Nu ik een gezin heb met twee kinderen van 4 en 6 en een prachtige vrouw moet ik er niet aan denken dat zij nadat ik er niet meer ben het financieel slecht krijgen en dat ze ons huis uit moeten omdat de rekeningen dan niet meer betaald kunnen worden. Dus heb ik een overlijdensrisico verzekering afgesloten bij de Ohra. Ik zocht op internet naar een overlijdensrisicoverzekering die een hoge uitkering uitkeert mocht er wat met mij gebeuren. De Ohra en nog een andere verzekeraar hadden in mijn ogen een hoge uitkering en vroegen een bijpassende maandelijkse premie. Het is uiteindelijk de Ohra geworden omdat ik meer verzekeringen bij deze verzekeraar heb lopen. Ik betaal nu zoals afgesproken de maandelijkse verzekeringspremie waardoor mijn gezin nu financieel gezien normaal kan verder leven, mede omdat de hypotheek volledig is afgelost als ik kom te overlijden.

Voordelen van Ohra: Hoge uitkering en hypotheek direct afgelost. Ook kreeg ik bij het afsluiten een foto van mijn gezin op canvas, niet dat ik daarom de verzekering heb afgesloten maar het was een leuk kado!

Nadelen van Ohra: Tot zo ver geen. Maar ik hoop ook dat er nooit wordt uitgekeerd.