OneDigitals10 ervaringen

Jc
09-02-2018

Komen afspraken niet na

Product kan niet op tijd geleverd worden, stellen zelf annulering voor, aankoopbedrag wordt niet teruggestort. Koop hier niet, na 200 e-mails geen reactie

Erna
23-01-2018

Bestel hier niets!

Eerst laten ze je weken wachten, om dan te komen met de mededeling dat je bestelde model is uitverkocht en je tegen meerprijs een ander model kunt uitzoeken die je ook vooraf moet betalen. Als je dan annuleert beloven ze binnen 10 dagen je geld terug, waar je vervolgens naar kunt fluiten. Ik wacht al meer dan een maand!

Femke
16-10-2017

Koop hier niet

Horloge besteld en na 3 weken nog steeds niks gekregen.

Fem
08-08-2017

Oplichters

300 zuurverdiende euro's naar de haaien

08-08-2017

Frauduleus internetbedrijf uit HongKong met een NL site

Leveren niet wat je bestelt.

Vooruitbetaling

Reageren niet op emails met ontvangst- en leesbevestiging

Reageren niet op voice-mails

07-08-2017

Nepsite

Leveren niet wat je bestelt. Reageren niet op emails.

Orna
Orna
24-06-2017

Slechte toestelingen en slechte service

Wij hebben een Samsung note 5 in august 2016 gekocht. In october hij was kapot. Wij hebben nog een Samsung 7 edge in november gekocht. Die was pas in april kapot. Tot nu toe over de Samsung note 5 alleen maar onderhandeling. nog Geen geld is overgemaakt terwij na een groot discussie zij waren klaar het geld over te maken. Over de SAMSUNG 7 Edege-na 7 weken! nog geen reactie. Geen gehoor bij zijn telefoon nummer van klantservice. NIKS KOPEN BIJ ONDEDIGITALIS!

Fred
23-05-2017

Prima bedrijf !

Prima bedrijf zonder twijfel! reageren direct en leveren correct!

Dus flauwekul al die negatieve reacties!

Alize
Alize
08-03-2017

Je krijgt niks!

Koop hier niks! ze bedriegen je. na 2 dagen krijg je een mail en daarin zeiden ze je bestelling is geannuleerd! dus daar gaat je geld

Linsey
Linsey
16-12-2016

Oplichters eerste klas. KOOP HIER NIET

Ik heb op 18 november 2016 een Samsung Galaxy S7 besteld, en op 2 december 2016 ontvangen. Echter, met gebroken zegel. Samsung en zo ongeveer de hele wereld raadt het ten zeerste af om een telefoon te accepteren met gebroken zegel. Je raad het al, de zegel was verbroken. Eerst de Duitse klantenservice gecontacteerd (via hen had ik besteld). Die kunnen geen Engels, en de reactie was te ongeloofwaardig om hier überhaupt te plaatsen. Goed, toen de Nederlandse klantenservice gecontacteerd. Na veel mailcontact blijft het antwoord dat ik bij retournering wellicht 10% minder terugbetaald krijg, en de verzendkosten zijn ook voor mijn rekening. Op mijn laatste mail wordt niet eens meer gereageerd. Hier ga ik uiteraard niet mee akkoord, dus vandaar deze negatieve review.

Welk cijfer geef jij OneDigitals?