Online.nl reviews

07-09-2020

Online.nl, slechte beoordeling

Sinds begin augustus klant bij online.nl via glasvezel, nieuw voor ons. Vanaf begin aan problemen met tv en nog steeds geen huistelefoon. diverse keren contact gehad maar problemen zijn nog niet opgelost.

Tobias
05-09-2020

Internet van de vorige eeuw?

Bij ons is fiber.nl overgenomen door online.nl ‘het werd niet veel duurder’ maar wel beter. Constant vastlopen van internet . kent u de vastlopende Indiaan nog van de reclame? Hij is weer terug hoor. bij online.nl.

Slechte Provider

Ik snap niet dat deze provider nog op de Nederlandse markt mag opereren.

Het zijn echt de grootste oplichters die er bestaan.

Al diverse malen een klacht ingediend, echter hier wordt niet op gereageerd.

TV-signaal loopt met regelmaat vast (K524)

Al diverse keren bekabeling nagelopen, vervangen, rechtstreeks op modem, echter zonder resultaat.

Lange wachttijden als je telefonisch contact wil.

De medewerkers aan de telefoon hebben werkelijk geen verstand van zaken en zijn niet in staat een technische storing aan te nemen.

Er wordt wel snel gedreigd met incassokosten als ik mijn betaling aan online stop zet, maar waarom zou ik ergens voor betalen wat ik niet krijg.

04-09-2020

Drama. Nog 10 maanden te gaan?

Drama. Schokkerig beeld en signaal uitval (K524) Zelf bekabeld (en dat in 2020) nog een drama. Waren we maar bij KPN gebleven ?

Sander
04-09-2020

Wekelijkse storingen, slechte verbinding en drama

Inmiddels 7 maanden klant bij Online.nl.Helaas nog 5 te gaan. In januari afgesloten en zou direct geleverd worden. Wegens interne fouten geen modem ontvangen dus direct 1-0 achter. Gebeld en de klacht werd netjes opgelost. Modem opgestuurd en financiële compensatie op de factuur.

3 maanden plezier van gehad en toen begon de ellende. Storing na storing. Meerdere avonden zonder internet en sinds ca. 1,5 maand een belabberde verbinding met wekelijkse storingen. Wat schetst mijn verbazing. Ze hoeven slechts 40% van de snelheid te leveren. Zelfs dat kunnen ze niet.

Voor nu het contract uitzingen en daarna nooit weer online.nl in mijn huishouden. Het leek even op een gelijkspel te eindigen maar ze gaan toch met 7-1 het schip in.

Ingrid
02-09-2020

Online.nl prima aanbieder van televisie en internet

Abonnement verlengt na 1 jaar. internet en wifi voldoende. tv aanbod prima. klantenservice vriendelijk en behulpzaam bij problemen

De prijs van online.nl is zeer goed. prijs kwaliteitsverhouding ruim voldoende. Persoonlijk kan ik online.nl aanraden

31-08-2020

Internet is zeer slecht!

Valt steeds weg. Ik heb met gesproken voor een oplossing. Hun DNS bak is defect en dat weten ze! MAar ze doen er niets aan. Wij zijn hier weg!

30-08-2020

Drama provider

Wat een drama deze provider. Nu alweer voor de zoveelste keer een aantal dagen geen TV. Waar betaal ik eigenlijk voor? Het lijkt mij goed om eens gezamenlijk hier te onderzoeken of we niet een juridische procedure tegen deze club kunnen aanspannen om eerder van onze abonnementen af te kunnen. Het product waarvoor ik betaal wordt gewoon niet of slecht geleverd.

Raf
29-08-2020

Goedkoop is duurkoop!

Ik heb een klacht over online.nl.

Ik ben onlangs overgestapt van T-Mobile thuis naar internet en tv van Online.nl.

De afgelopen week heb ik meerdere dagen een aantal uur (in de avond) geen gebruik kunnen maken van het internet, met als dieptepunt dat ik momenteel vanaf gisterenmiddag 16.00 helemaal geen gebruik meer kan maken van het internet.

De websites waar storingen op vermeld worden staan vol met meldingen van storingen bij online.nl. Echter geeft de klantenservice van online.nl aan dat er geen sprake meer is van een storing. Ik heb dus pech en zit als thuiswerkende met kinderen die veeeeeeel gebruik maken van het internet (telefoon/playstation) in ieder geval tot dinsdag zonder internet, want dan pas is er een monteur beschikbaar.

Ik vind het echt schandalig dat online.nl zo met klanten omgaat, ik mag het letterlijk uitzoeken. Ik ben nu genoodzaakt om mijn mobieltje met prepaid tegoed constant thuis te gebruiken om te internetten, maar ook als hotspot zodat de rest in het huis ook zo nu en dan internet heeft, hetgeen mij veel meer gaat kosten!

Ik raad dus ook iedereen af om klant te worden van Online.nl! Het constant wegvallen van het internet, tv beeld dat constant vast blijft hangen, allemaal niet de moeite waard voor die paar euro dat ze goedkoper zijn dan de grotere, maar vooral BETERE internet-maatschappijen! Goedkoop is duurkoop! Ik heb dus ook heel veel spijt dat ik weg ben gegaan bij T-Mobile, want daar heb ik nooit dit soort vage problemen gehad. Zowat vijf dagen zonder internet, daar betaal ik toch niet voor! Overigens ging mijn kennismaking met Online.nl ook meteen moeizaam, het installeren lukte zelf niet en de monteur had toen ook pas dagen later tijd. Vreselijk vermoeiend dit! Kansloos!

Hansi
28-08-2020

Slechtste van Nederland.

Geen Internet en geen TV ??

Klanten service

Niet te berijken en als je ze heb dan liegen ze gewoon

Diederik
27-08-2020

Valt elke keer weg, en nemen de telefoon ook niet aan!

Internet valt weg, en Online neem de telefoon niet aan.

Zeer slechte provider

Vanavond weer code 520 telkens gereset. Weer geen tv. Kan vaak om de twee a drie dagen resetten

Romy
26-08-2020

Slechte internet, internet dat telkens wegvalt. De tv zender die vastloopt en uiteindelijk het kastje weer opnieuw moet opstarten. En met slecht weer loopt het beeld soms vast, en internet die het dan niet doet. Het is echt zo slecht!

Mb

Verschrikkelijk

Wat een timing om geen internet verbinding te hebben, hoe moet dat dan als je vanuit huis moet werken. Voor mij is dit de druppel, klote provider

26-08-2020

Voor de zoveelste keer uitvallen van internet

Vanavond voor de zoveelste keer internet uitgevallen van online.nl. ik raad niemand aan deze profider te kiezen! Wat een kut profider

Roelof
26-08-2020

Voor de zoveelste keer valt de verbinding uit na 21:00 uur en dan is niemand meer te bereiken. Mensen trap hier niet in en betaal iets meer voor een betere provider.

Esther

Alles is weg

Als je tv uitvalt is blijkbaar ook je internet weg en blijkbaar is hun complete site weg en als je via je mobiel toch het nummer vindt van de klantenservice staat er dat ze tot 21.00 uur bereikbaar moeten zijn nou niet dus ja de klantenservice online is 24 uur beschikbaar alleen is de complete site niet eens online dus gewoonweg onmogelijk te bereiken zodra je storing of een probleem heb zeer slecht zeker als je net in een film zit.

Gijs
26-08-2020

Tv beeld staat steeds stil, soms minuten, gebeurt een paar keer per week.

Tv beeld staat steeds stil, soms minuten, gebeurt een paar keer per week.

Wanda
07-08-2020

Onbeschoft personeel van de klantenservice

Ik belde klantenservice van online.nl om mijn contract naar 30 jaar eerst bij canaal digitaal en zonder berichtje werd het online. nl maar goed nu krijg ik iemand aan de telefoon van de klantenservice om mijn contract op te zeggen ze vraagt aan mij waarom ik bij hun weg ga wil mijn verhaal doen gaat ze er tussen door praten dat ze mij een mooi aanbod wil doen terwijl ik nog niet uitgepraat was dus ik wil mijn verhaal verder vertellen wordt er in eens geschreeuwd tegen mij dat ik onbeschoft ben om zomaar tussen door te praten terwijl mevrouw het zelf doet en ik zeg dat nou ze werd me een partij boos ik heb gezegd ik hoef geen aanbod meer van jullie en zeg het contract nu op regel dat maar en verder wil ik nooit meer met online te maken hebben wat een onbeschoft personeel nooit meer online