Online.nl reviews

Jack
05-08-2020

Perfect on mij adres

Ik ga nu weg van Online om dat de basis pakket echter zeer uigebried en te duuris voor mij. Ik heb Online al veel jaren en moet zeggen de Internet was altijd goed, mobem een paar keer per jaar opnieuw starten en was het oke. Televisie met opnemen en terug kijken werkt heel goed. Jammer dat ze geen bassi abonnament heb. Ik kijk geen voetbal of buitenlands zenders maar in hun "basis" pakket zit het wel en moet je voor betalen. Als je terug naar de basis gaan met de basis pakket kom ik wel terug!

Gerrit
05-08-2020

Ongeïnteresseerd naar klanten

Ik heb slechte ervaringen met Online, Ik was ruim 10 jaar klant bij hun en het ging redelijk goed behalve dat ze eenmaal zonder overleg een extra digitenne aansluiting verwijderden, okay deze werd na dat ik contact met hun opnam weer hersteld na veel heen en weer gepraat. Begin dit jaar kreeg ik echter problemen, de wifi werkte vaak niet en dien ten gevolge mijn t.v ook niet. Ik kreeg een nieuwe modem maar dat veranderde niets, okay toen maar een monteur, die vertelde dat het aan de lijn van kpn lag maar dat de monteurs van kpn ten gevolge van de Corona niet bij klanten van Online langs kwamen. Okay en nu dan? ik betaal wel het volle abonnement. tsja om een lang verhaal kort te maken ik had tientallen gespreken met Online en ze stuurden me ondanks dat ik het afraadde weer een nieuwe modem? tsja mijnheer ze weten heus wel wat ze doen, ze sturen heus niet zomaar een nieuwe modem werd mij verteld.Nu ja zoals verwacht deed deze modem het niet beter aangezien het aan de lijn van de kpn lag er, werd mij dood rustig verteld we betwijfelen of de monteur dat gezegd heeft. Hmm opnieuw een monteur van Online gestuurd, deze vertelde uiteraard hetzelfde verhaal dat het aan de kpn lijn lag. Zo ging het nog maanden verder, ook kreeg ik geen compensatie ivm een slechte of niet werkende verbinding waarvoor ik wel ruim 50 euro per maand voor betaalde. Uiteindelijk heb ik opgezegd en moest ik ook nog een maand en drie weken gebruik van Online maken ivm de opzegtermijn.Mijn conclusie is dat er niet klantvriendelijk gehandeld word en er geen constructieve oplossingen gevonden worden bij Online.

Wiel
02-08-2020

Offline met Online

Door mij werden mijn ervaringen met dit bedrijf eerder vermeld in "mijn ervaringen"

Tot overmaat ontving ik afgelopen vrijdag een mail van een incassobureau om binnen 4 dagen € 129,64 te betalen. Het bedrag dat ik hun "schuldig" was, vermeerderd met rente en € 40 voor de incasso.

Crimineel gedrag! U bent gewaarschuwd.

Bianca
30-07-2020

Niet aan beginnen, offline.nl

Denk eerst na voordat u daar klant wordt! Ze komen halverwege het jaarcontract zomaar ineens met een prijsstijging! Vervolgens na twijfel klant gebleven maar ons internet was overgenomen door andere provider. Online heeft mij vervolgens weken aan het lijntje gehouden dat ze niet wisten wat het probleem was. Medewerkers roepen allemaal wat anders aan de telefoon. Soms een uur na elkaar. Dat is op een gegeven moment heel ongeloofwaardig. Probleem was volgens hen niet op te lossen en ik moest maar vertrekken als klant. nog nooit zoiets meegemaakt. wel wilden ze dat ik de laatste maand waarvan ik 5 dagen internet heb gehad nog ging betalen! Terwijl ik heel veel hinder heb ondervonden van hun leugens en aan het lijntje houden en extra mobiele data heb bij moeten kopen ivm zonder wifi zitten thuis. ging om 8 euro! Nooit aan beginnen aan Online.nl. Ze kunnen zich beter Offline.nl noemen. Ze zijn onklantvriendelijk

Gerrit
29-07-2020

Om de haverklap geen internet of tv, als het wel werkt is het erg traag.

Slechte helpdesk, komen met flut oplossingen.

Niet doen, zonde van je geld

Els
27-07-2020

Onbetrouwbaar!

Zojuist heb ik ons abbonnement bij online opgezegd. De wifi is, zolang wij bij online zitten slecht geweest. We hebben in vier jaar tijd 5modems versleten. Verschillende keren gebeld om te vragen hoe de internetsnelheidmis,omdat het toch wel traag bleek, ondanks glasvezel. 100 mbit werd me steeds verteld.

Nu ik het heb opgezegd toch eens een keer een specificatie van een rekening bekeken en wat blijkt; ik heb elke maand € 42,50 betaald voor slechts 50 mbit. Dus ze zijn allang niet meer de goedkoopste!

Ook zag ik dat ik een entertainmentpakket heb waar ik nooit om gevraagd heb. Er worden maar zo zenders weggehaald waar ik wel naar keek. Bagger krijg je er voor terug!

Dus kijk aljseblieft bij de specificaties als je de rekening krijgt!

Ik heb het opgezegd,dat had ik al veel eerder moeten doen. Eigenlijk had ik er nooit aan moeten beginnen.

Mj
27-07-2020

Storing TV K524 en geen oplossing

Ben nu al zo een week of 6 bezig met het op orde krijgen van de tv verbinding, ik krijg op het door hen geleverde modem steeds melding k524,

monteur van online is geweest niets opgelost,

monteur van KPN is geweest niets opgelost,

tot overmaat van ramp zijn via de app niet alle zenders te bekijken, volgende probleem wat duurt en duurt en vervolgens niet wordt opgelost

absoluut geen aanrader, betaal iets meer en stap over op een betrouwbare en kundige provider

An
23-07-2020

SLecht internet, Digitenne matig

Slecht internet die er savonds tussen 07:00 en 22:00 vaak traag of afwezig was. Ook slechte wifi wat wrsch aan hun Zycel modem lag. Met voorgangens (FritxZBoxen) en opvolgers (ExperiaBox) had ik geen of veel minder problemen.

Afrader. Ik betaal nu minder voor betere kwaliteit

Laurens
19-07-2020

Komen hun afspraken niet na

Ik heb vanaf 16 juni 2020 een Abonnement bij Online.nl waar ik veel spijt van heb. krijg elke keer deze melding Geen signaal (K524) deze foutmelding krijg ik vanaf 19 juni 2020 en nog steeds krijg ik deze melding.en Online.nl doet er niks aan. En als ze reageren komen ze met het zelfde verhaal stekker uit de stopcontact halen en dan weer terug in het stopcontact stekken dan moet alles het doen niet dus. Ik ga dan ook overstappen en dat dat zonder extra kosten in rekening gebracht word door Online.nl zij zijn verantwoordelijk voor het door geven van goede service en om problemen op te lossen wat ze na laten.

Victoria
17-07-2020

Slecht zegt niks - Bijzondere slecht

Internet werkt gewoon niet - dus geen service, oplossen technische problemen niet, aan de hulp lijn gewoon ophangen. Dus je betaald maar krijgt geen service. Contract willen niet opzeggen, en levert geen service. Ga niet met ze mee.

Jason
16-07-2020

Tenenkrommend traag

Had ik deze website maar eerder geraadpleegd: dit internet is onacceptabel langzaam. doe het niet.

16-07-2020

Sinds 6 dagen afnemer van de diensten van online.nl Heb spijt als haren op mijn hoofd.

Vanaf dag 1 al contact op moeten nemen met de helpdesk, nogal wat haperingen met internet/wifi-verbinding. vervolgens elke dag opnieuw weer in contact geweest met deze provider, zonder afdoende oplossing te krijgen voor mijn problemen. Mijn zonnepanelen communiceren via wifi. Ik ontving van het bedrijf bericht dat mijn panelen niet meer met hen kunnen communiceren. Wat ik ook probeer er is geen communicatie mogelijk omdat er geen connectie tot stand komt met de router. Hierover contact gezocht met online.nl maar krijg alleen te horen dat mijn vraag is doorgezet. Antwoorden blijven uit. Ik heb mijn vraag nu al div. keren opnieuw gesteld en krijg te horen dat evt. ondersteuning wel zo'n 14 dagen kan duren.

Ik was misschien wat naïef, ik dacht dat mijn bedenktijd in zou gaan op de dag van aansluiting en wilde mijn contract opzeggen binnen de 14 dagen. Maar dat kan niet. Het contract gaat in de de dag dat je je aangemeld hebt, vervolgens komt de aansluiting 2 weken later en als je dan niet tevreden bent zit je er minimaal een jaar aan vast. Ik probeerde telefonisch en schriftelijk mijn contract open te breken om dat ik nu pas kan ervaren dat ik de kwaliteit ver beneden peil vind. Maar als ik dat wil doorzetten moet ik een vol jaar mijn abonnementsgeld betalen. Ik heb mezelf dus met deze provider behoorlijk in mijn vingers gesneden. Dus bezint eer u begint!

Fred

100mbps VDSL2 + TV werkt prima tot nu toe

Internet keurig geactiveerd op de dag van opbrengst.

De 1e drie dagen was internet traag - ik had maar 25mbit/s download, maar wel volle 30mbps upload Blijkbaar schakelt de wijkcentrale/DSLAM de 1e week de snelheid op gebaseerd op de lijnkwaliteit.

Na 4 dagen had ik 95mbps download op 250m afstand van wijkkast.

Internet is lekker vlot, speedtest.net en speedtest.nl geven bij een goede server 80+ mbps. TV werkt zonder storingen, modem al vier dagen online onder belasting, geen dropouts, WiFi werkt binnenshuis prima tot in de tuin - modem is Zyxel model van 1 1/2 jaar geleden.

Twee keer contact gehad met de helpdesk. Ik kreeg beide keer goede hulp en wachten duurde max 10 minuten per keer.

Enige nadeel is dat onlangs de zender Discovery Channel is verwijderd uit het TV pakket, maar goed dit programma kun je ook via een app of via de computer bekijken.

Ik hoop wel dat Online eruit komt wat betreft de uitzendrechten van deze zender, want zo'n kwalitatieve educatieve zender hoort gewoon in het pakket!

City; 's-Hertogenbosch

Cars

SLUIT GEEN CONTRACT AF BIJ ONLINE.NL

Klantenservice 9 van de 10 keer niet te bereiken. Verbinding wordt na een paar keren overgaan gewoon verbroken. Tv kijken is onmogelijk. Meerdere keren per week storing (k524 melding). Wanneer je uiteindelijk de klantenservice te pakken krijgt ben je 45min verder. Klantenservice praat erover heen met "vervelend, ik begrijp het" "als het probleem weer voorkomt bel dan even terug" en ga zo maar door. Ik ben nog geen maand overgestapt naar online.nl maar stap toch echt over naar een andere provider. Ongelofelijk wat slecht. Mensen begin er niet aan. Het is heel goedkoop maar echt een en al ellende! echt een en al hoofdpijn. Begin er aub niet aan mensen

Aaa

Geldwolven!

Wat een ontzettend achterbaks bedrijf. Wij zijn twee jaar lang klant geweest waarvan we vier maanden lang op internet moesten wachten. De klantenservice ‘begrijpt het probleem’ maar het ligt vooral aan onszelf. Inmiddels zijn wij al bijna een jaar geen klant meer en hebben we alles netjes afgerond. Dachten we. Deze week kregen we een aanmaning van 70 euro zonder dat we ooit nog iets van hen gehoord hebben. Ik kan niemand aanraden om met Online.nl in zee te gaan. Typisch gevalletje: goedkoop is duurkoop. Wees gewaarschuwd!

05-07-2020

Offline. Nl

Naam beter veranderen in OFLINE. Nl.

Klantenservice werken kinderen van net 18 die niet weten hoe het werkt.

Zeker ivm uurloon.

Mylan
04-07-2020

Niet goed!

Traag internet, tv kijken is vrijwel onmogelijk door alle storingen, klantenservice komt afspraken niet na, gewoon slecht.

01-07-2020

Zeer matige kwaliteit!

Tot 2 keer toe een abonnement afgesloten bij Online.nl maar de kwaliteit die ze leveren wordt alsmaar beroerder. Alles loopt tot vervelens toe vast, de programma's (live en opgenomen) de modem.steeds weer een reset uitvoeren. Het is helaas niet mogelijk om zonder vastlopers iets te bekijken/volgen. Echt verschrikkelijk, waardeloos, beroerd, dramatisch, frustrerend!

Doe jezelf een plezier en neem hier geen contract voor 1 - 2 jaar, je krijgt hier enorm veel spijt van.

Salah
01-07-2020

Meeste slechte bedrijf op aarde

Alles is slecht zijn internet zijn modem en zijn klanten services

Laurens
30-06-2020

Heb geprobeerd Onlone.nl te bellen

Ik heb zeker 1 uur aan de telefoon gezeten om contact te krijgen met de klanten service. Maar na 1 uur was ik het zat en heb toen de verbinding verbroken. Ze doen er alles aan om je als klant binnen te halen. En als je eenmaal klant bent en je wilt contact met ze hebben op welke manier dan ook dan laten ze het afweten. Spijt dat ik over gestapt bent naar Online.nl