Online.nl reviews

Brian
29-06-2020

Incasso bruikleen apparatuur na bijna 4 maanden ZONDER herinnering!

Wat een waardeloze provider:

5-1-2020 internet opgezegd en bevestiging ontvangen dat ze het verzoek mijn nieuwe aanbieder (nle) hebben ontvangen om over te stappen op 17-02-2020.

6-1-2020 dezelfde e-mail nogmaals gekregen . Wederom 2x.

Zo zou je denken, dubbel ontvangen, altijd goed en zeker weten dat ze het binnen hebben gekregen.

Vervolgens op 18-02-2020 e-mail ontvangen dat het internet abonnement bij online.nl is opgezegd per 18-02-2020.

Voor de verandering ook deze e-mail weer 2x ontvangen.

Dan komt het leuke. Op 5-4 ontvang ik een ''tweede herinnering'' voor het insturen van de bruikleenapparatuur. Uiteraard ook deze e-mail 2x ontvangen. Verbaast dit? haha.

Heel vreemd, zo goed als ze voorheen alles 2x konden sturen, heb ik hier niet eens een eerste e-mail van ontvangen.

Deze e-mail op zondag 5-4-2020 om 7.00u in de ochtend ontvangen.

Daar op op dezelfde dag (5-4-2020) nog om 12.18u geantwoord, dat ik het eerste verzoek tot retourneren bruikleenapparatuur helemaal nooit ontvangen had (ook niet in spam, duh).

Daarna direct naar de jumbo gelopen en de router opgestuurd.

Bij thuiskomst het verzendbewijs even bewaard. Vervolgens tot 28-06-2020 niks gehoord. Vervolgens wordt op deze dag 69,95 euro ingehouden.

Nee, ik ga een verzendbewijs geen 3 maanden bewaren! als ik dit zou doen, zou ik de keuken met alle verzendbewijzen kunnen behangen.

Medewerker kon niks in het systeem vinden. Kan niks voor me betekenen. Ik vraag voor meer opheldering naar een supervisor of teamleider, maar daar ''mogen ze niet'' mee doorverbinden. Hij blijft maar vragen naar het verzendbewijs, maar geeft aan gelijktijdig met me eens te zijn dat je dit niet maanden hoeft te bewaren.

Als ze de router, na mijn e-mail, toch niet ontvangen hadden na een korte tijd, dan zou er toch mag ik hopen weer contact met mij opgezocht worden?

Nee, ineens wordt er na bijna 4 maanden een automatische incasso ingehouden.

Voor mij nooit meer online.nl

Mikhail
27-06-2020

Buy & Go

Het lijkt mij dat online.nl niet geïnteresseerd is in het onderhouden van contact met klanten na afronding van de verkoop.

Ze geven geen mailadressen aan klanten.

Zijn chat op hun site werkt niet.

Het is niet mogelijk om via het online formulier een bericht te sturen.

Via twitter ontvang je een link die kan niet geopend worden.

De enige communicatiemethoden zijn: telefoon en Facebook-account. Facebook-medewerkers kunnen niets beslissen en hebben geen toegang tot klantenaccounts.

Blijkbaar beschouwt het bedrijf het klantencommunicatie na het afsluiting van de koopovereenkomst als duur en onnodig voor zijn busienss-model. Waarschijnlijk leerden ze op een business school een simpele scheme: een economisch marktsegment is bedoeld voor een 'goedkope' koper en slechts voor een korte loopafstand.

Vanwege de coronaquarantaine zit ik vast in het buitenland en kan ik ze niet bellen. Ondertussen kan mijn gezin geen werkend internet thuis krijgen.

Vanwege onvolledige informatie op de online.nl heb ik een DSL-internetpakket besteld, terwijl we thuis alleen glasvezel hebben. De eerste twee weken kon ik van de bestelling af, vooral omdat mijn oude provider me goede kortingen bood. Maar vanwege onvolledige specifikaties ook in de bevestigingsbrief, kon ik niet aannemen dat het gaat over een DSL-pakket.

Nu zit mijn familie zonder internet. En ik doe mislukte pogingen om dit probleem op te lossen terwijl Online.nl is van mening dat hun klanten geen enkel probleem met zijn diensten kunnen hebben.

21-06-2020

Drama gewoon.

Van het begin af aan storingen waarbij het internet iedere dag uitvalt. De ene dag 1x, en soms wel 4 of 5 x. Daardoor werkt de tv ook slecht. Ik kom niet boven de 10 mbps download terwijl ik voor 100 betaal. Krijg allemaal slechte smoezen als reden: ligt aan de ligging huis ver vh punt (gelul want zit op 300 mtr bij mij vandaag), De 100 is alleen geldig met een vaste kabel niet met Wifi???.

Hiervoor budget Alles in-1. Nooit problemen en gelukkig kan ik door een prijsverhoging van online.nl al na 3 maanden van ze af en ga ik lekker terug naar Budget alles in-1. En ik woon al 22 jaar op hetzelfde adres dus waarom krijgt budget het wel voor elkaar en haal daar ik bijna 90 mbps op zelfde adres.

Never en nooit Online.nl meer voor mij. Echt het slechtste van het slechtste. Ik moet zeggen dat de Helpdesk hun best doen, maar die lezen een script op en kunnen er ook niks aan doen dat ze een bagger product vertegenwoordigen.

Dus mijn advies is neem nooit Online.nl. Want nu met thuiswerken door Corona met een gezin is echt niet te doen gewoon.

Davy
20-06-2020

Internet en tv

Zeer slechte service ik raad iedereen online.nl af.

Heb thuis slechte wifi en de tv werkt zeer traag en het is echt troep wat ze verkopen.

Ik zit dan ook met enkele problemen er word dan ook geen monteur toe gestuurd of iets vind ik zelf ook erg slecht dat ze niet proberen om de klant te helpen inplaats van dat ze zeggen ja dit hoort zo we kunnen er niks mee.

Ze hebben ook spontaan zonder de klant te informeren 6 zenders uit me pakket gehaald en ze willen dan het abonnement verhogen nog met 2.50 euro die gasten zijn echt niet goed.

Echt een waardelozen balle tent.

Youbie
19-06-2020

Zeer slecht pas op mensen!

Ik heb sinds kort wat een drama zeg gatver 5dagen geen wifi en geen tv wat een tering service is het ook heb fucking spijt zal tegen iedereen zeggen om online af teraden!

Jaap
19-06-2020

Opnemen

Opnemen en afspelen is een drama mist hele stukken

17-06-2020

Offline

Sinds augustus 2019 internet van online.nl. Vanaf dag 1 al meteen zeer slechte en/of geen verbinding, zowel DSL als wifi. 4 telefoontjes, 2 modems en een monteur verder, nog steeds problemen. Na 3 maanden ben ik uit noodzaak voor mijn studie en werk overgestapt en heb het contract opgezegd. Nu 6 maanden later krijg ik een flinke afrekening over de resterende contractperiode.

Hoe is het mogelijk dat ik moet betalen voor een dienst die niet werkt? ''Contract is contract en de monteur heeft op het moment van zijn aanwezigheid het probleem opgelost'',aldus de klantenservice.

16-06-2020

Verschrikkelijk

Levering klopte niet en hele slechte verbindingen. Tv loopt steeds vast en terugkijken doet het meer niet dan wel

Boos

Offline.nl

Problemen begonnen al bij het afsluiten van het abonnement. Oplevering was te laat, één maand zonder internet gezeten. Problemen bij oplevering, waardoor er na 2 weken pas een monteur aan te pas kwam. Wekelijks zijn er storingen, waarbij het modem weer gereset moet worden om (tijdelijk) weer verbinding te krijgen.

Klantenservice vaak onbereikbaar, asociale reacties via de chat en een “het ligt allemaal aan u” cultuur. Zenderaanbod wordt zonder persoonlijke brief of e-mail gewijzigd.

Begin er niet aan, je bent vaker “offline.nl” dan “online.nl”. Kunnen beter de slogan veranderen in “je krijgt minder, voor meer”.

David

AB SO LUUT nooit online nemen

Wij hebben online al meer dan een jaar. Vanaf dag 1 problemen, allemaal storingen. Je kan de helft van de zenders niet opnemen of terug kijken.

Zijn steeds duurder en duurder geworden.

diverse malen gebeld met klantenservice, ook dit heeft werkelijk totaal geen zin. Krijgen mail na mail dat ze er mee bezig zijn, en dat was het. De mensen die er werken zijn niet echt lichtpuntjes,om het zacht te brengen.

Inmiddels hebben ze ook al geen discovery en tlc meer. Maar voor tlc hebben wij een extra pakket afgesloten. Weer een prijsverhoging (inmiddels duurder dan t mobile),maar geen restitutie voor dit.

De recorder neemt films en programma's op, je kan 4 minuten kijken, erna springt hij verder naar het einde,en de rest kun je niet kijken.

Continu blokjes in het beeld, uitval (reset) van de beide decoders, filmopnames van 1.5uur welke maar 20 minuten lang zijn, ga je begin gemist, krijg je dezelflde 20 minuten te zien.

En zo gaat de lijst met klachten nogal door.we kunnen eindelijk over stappen, want het was een jaar contract.

Mensen doe dit ab so luut nooit afsluiten.

Ik schrijf nooit referenties,maar wil dit echt afraden aan iedereen,zo slecht is het

Manuella

Slechte beeldkwaliteit

Elke dag wel slecht beeld of vastlopen van de modem. Op dit moment al heel de dag geen TV. TLC en Discovery worden niet meer doorgegeven

Nanda

Begin er niet aan

Te late levering, daarna 14 dagen geen beeld na heel veel telefoontjes verder eindelijk beeld en jahoor na een kleine week te hebben genoten weer geen beeld elke keer een storingscode in beeld.

Klantenservice is zeer slecht deze dames en heren hebben echt een bagger baan hoe kom je hier positief vandaan. Ze leveren dus niet waar je voor betaald. En de standaard zin we geven het door aan de technische dienst die komt mijn oren uit.

Dus mocht je twijfelen, hier de bevestiging om het niet te doen

Peggy
10-06-2020

Wat n slechte klantenservice online.nl !?

Wat n slechte klantenservice online.nl!?

Heb 4/6 een internetabonnement afgesloten maar dit kan pas 22 juni opgeleverd worden. Net gebeld met klantenservice dat ik alsnog van abonnement wil afzien gelet op de toch wel lange levertijd. Krijg ik te horen dat daar kosten aan verbonden zijn?! Volgens hun heb ik door versnelde levering (22 juni!) aan te vragen afgezien van gratis herroepingsrecht. Als ik dan vraag wat de annuleringskosten zijn, zodat ik kan kijken of ik het dat waard vind, kunnen ze mij dat niet zeggen.ze moeten het eerst in gang zetten en dan zal een andere afdeling bepalen wat de kosten zijn.duhhhhh?

Hoe lang het gaat duren voordat ik weet waar ik aan toe ben (zijn de kosten het opzeggen waard) kon men mij ook niet vertellen

Maartje
09-06-2020

Klachtafhandeling, grapje doen we niet!

Daar waar Online duidelijk de verantwoordelijkheid laat liggen dit toegeeft, blijft men volharden in een opstelling van "dit is het maximale bedrag! Schandalig is slechts 50% van geleden schade! Toppie dan wel ieder keer een mail sturen over een klanttevredenheid! Hoezo voor het "lapje houden"!

Schandalig in een woord.

08-06-2020

Tevreden

Al jaren abonnee met 3 in 1 over DSL. Geen grote problemen en facturen kloppen.Ondanks prijsstijgingen :( blijven ze een van de goedkopere aanbieders.

Keet
05-06-2020

Internet prima canal digitaal zeer slecht niet aan beginnen!

We wachten 28uur na installatie op tv heb ik eindelijk tv wordt het er na 3 uur door een storing afgegooid duurt 3 tot 5 werkdagen eer het is opgelost

Kortom begin er niet aan

O. Yigit
05-06-2020

Waardeloos!

Half uur aan de lijn met beste klantenservice geen antwoord

03-06-2020

Doe het nooit. Ga niet met ze in zee. Prijs is niet alles

Voor een ieder die deze provider overweegt. Als het werkt geen probleem. Al het andere (opzeggen, service, emailen, administratie, communicatie, prijsverhogingen, management) is 1 heel groot probleem.

Ergens bij een andere provider begonnen die door online.nl is overgenomen. Wat een regelrechte ramp is deze organisatie. Heb inmiddels 4 keer gebeld om mijn aansluiting vrij te krijgen voor een andere provider en ik weet niet of dit de laatste keer is dat ik moet bellen.

Advies aan iedereen: Jullie zijn gewaarschuwd. Hier zou een wettelijk kader voor moeten komen. Dit is puur machtsmisbruik van een onderneming.

Shekhar
02-06-2020

Slecht!

Glasvezel besteld, ADSL is afgesloten 1 week voor de officiele overgangsdatum, nog geen glasvezel pakket gezien. Als je belt worden er dingen gezegd als, het ligt bij de logistieke afdeling, bel maar terug, na een paar dagen word gezegd dat bellen geen zin heeft. Ook wordt er gezegd dat de logistieke afdeling niet te bereiken is voor call medewerkers. Wat een droefenis!

Arie
31-05-2020

Het is rommel

Ik heb zins februari online nog geen dag goede tv internet zeer slecht ik kreeg de Frits box nu storing in mijn computer moet hem aan laten dan heb ik tv zet ik hem uit heb ik niks meer heb boven extra kastje voor tv heb het nog nooit gedaan kunnen ze die prof niet helemaal blokkeren afz Arie