Online.nl reviews

Orno
30-05-2020

Al jaren een tevreden klant bij online.nl, maar nu is de maat vol

Jarenlang een tevreden klant geweest. Van 23 euro tot 33 euro heb ik alle prijsstijgingen meegemaakt. Totdat de maat vol was deze keer. Ineens komt er weer 3 euro erbij vanaf 1 Juli 2020. Wat voor reden hebben ze om het VDSL abonnement te verhogen? Ze hebben daar in geinvesteerd de afgelopen jaren. Dat weet ik. Toen vond ik het prima dat 3 euro meer zou betalen, maar het ziet ernaar uit dat dit alsmaar doorgaat. Ik ben gisteren overgestapt mensen.

Chand
29-05-2020

Slechtste provider

Ze zijn misschien wel 1 van de goedkoopste maar daar krijg je erg slechte service voor terug. Internet ligt er vaak uit. Klantenservice slecht bereikbaar en brutaal tegen klanten. Modem is in bruikleen waarvan de wifi het niet meer doet maar ze willen geen nieuwe sturen. Tv kwaliteit ook slecht. Vaak storing.

Bespaar jezelf de moeite en kies voor een ander provider.

Meike
28-05-2020

Doe het niet en bespaar jezelf zorgen.

Sinds ik klant ben, heb ik niks anders dan problemen gehad. Slecht internet, slechte tv en geen oplossing. Tot 2 keer toe een monteur geweest welke aangeeft dat het probleem buiten ons huis ligt (maar bij de hoofdschakelaar), maar toch wordt dit niet opgelost.

Je word van het kastje naar de muur gestuurd. Echt schandalig en teleurstellend.

25-05-2020

Prutsers

Niks werkt. modem (zelfs de nieuwste) haal max. 40 download. programmering is onlogisch; radio zijn Belgische zenders.kanaal wisselen duurt eeuwen.

Ik heb dus ivm prijsverhoging het contact opgezegd. krijg een mail dat dat zonder kosten is, vervolgens wel boete berekening. op hun site dit als klacht geschreven en vervolgens mail dat is mijn annulering heb ingetrokken. wat een sukkels!

Arno
19-05-2020

Online.nl scamt nu ook via facebook!

Ik plaats net een aantal vragen op fb over slechte ervaringen met dit bedrijf en wat ik zou kunnen doen.

Wat blijkt? Er word automatisch en ongevraagd via mijn bericht reclame gemaakt door Online.nl, volgens mij een duidelijke inbreuk op mijn privacy en die van mijn fb contacten!

Iemand hier ervaring mee en gaat er nog een waakhond iets aan deze bende doen?

Me
18-05-2020

Klantenservice niet bereikbaar

Gaat 2 keer over en dan valt verbinding weg

Zebi
17-05-2020

Slechtste netwerk ooit

Wat een achterlijk dom netwerk zeg. ik gebruik letterlijk mijn eigen internet op mijn telefoon, zodat de wifi verbinding niet raar gaat doen. Nu begrijp ik waarom jullie zo goedkoop zijn. Zelfs mijn ongeboren zoon kan een betere netwerk opzetten.

16-05-2020

Klant sinds 1998 zonder drama

Ik heb Nooit erge problemen gehad met Wanadoo, Orange en Online.nl. Niet met de service, ook niet met de verbindingen en snelheden. Een keer een kapot modm en na bellen de volgende dag een nieuwe in huis.

Ik moet wel de enige in Nederland zijn die niets negatiefs te melden heeft.

14-05-2020

Bespaar jezelf een maagzweer en ga niet bij Online.nl

Klachten rondom het bedrijf online.nl

11-6-2019 kregen we de internet, telefoon en televisie van online.

Op 10 juli kreeg ik te horen dat mijn abonnement was ingegaan op 3 mei. Ik kreeg dus korting tot 3 september.

Op 10 juli hadden we problemen met het bekijken van de televisie. Ik stuurde zelfs beelden van wat de televisie deed. Hij gaf géén beeld.

Op vakantie en terug op 12 augustus geen televisie, geen internet.

12 augustus gaan ze het onderzoeken. Na 2 dagen weer contact opgenomen want nog steeds geen internet en televisie.

Zeventien uur later: online.nl “hi monique, wat vervelend dat je diensten nog niet werken. Onze technische dienst doet hard zijn best om snel met een oplossing te komen. Zou je me nog(maals) een foto van de sticker op de tv-ontvanger kunnen sturen? dan stuur ik dit door naar onze technische dienst. Alvast bedankt! groet, robin. »

Bijna 24 uur later, krijg ik een berichtje van weer een ander die weer een foto wil van hetzelfde. Terwijl ik het al had opgestuurd.

16 augustus eindelijk internet, maar de televisie doet het nog niet goed. En de afstandsbediening heeft niet altijd contact met de tv-ontvanger.

“hi monique, ik zie in het systeem dat je melding over de tv-ontvanger ook nog openstaat bij de technische dienst dus ik moet je helaas vragen om hier nog even geduld voor te hebben. Zodra we meer weten nemen we hier meteen contact over met je op. Excuses voor het ongemak! groet, robin ».

17 augustus – 23 augustus geen televisie!

Na 2 dagen wachten (want je kan ze niet bereiken) via facebook: “hi moniquem, wij begrijpen dat het een vervelende situatie is. Onze technische dienst is vandaag niet aanwezig. Wij hebben hen gevraagd om jou een update tegeven. Zij zullen contact met je opnemen. Groet, max ».

‘s avonds de 27ste augustus doet de televisie het weer, maar de tv-ontvanger reageert niet op de afstandsbediening. Ik stelde online.nl daarvan op de hoogte, hun reactie:

“fijn dat de televisie werkt, monique. En gek dat de afstandsbediening niet lijkt te werken. Zou je de volgende stappen eens willen langslopen? • verzeker jezelf ervan dat de batterijen niet leeg zijn en dat ze op de juiste manier in de afstandsbediening zitten. • staat de afstandsbediening ingesteld op de tv-ontvanger en niet op de tv? • synchroniseer de afstandsbediening nogmaals. Graag hoor ik of het daarmee opgelost is. Groet, bram ».

Het was natuurlijk niet opgelost en de technische dienst (daar werkt er één?) was het nog aan het onderzoeken.

Negentwintig augustus filmpjes gemaakt en weer verstuurd via facebook.

23 september: nog steeds een probleem en de technische dienst krijgt uitbetaald maar doet niets.

Weer contact gehad met online.nl, hun reactie:

“hi monique, ik heb zojuist de technische dienst aan de lijn gehad. En mijn collega die ik aan de lijn had. Was ook echt niet blij evenals ik met dat het zo lang duurt. Hij heeft me aangegeven dat hij de case vandaag direct oppakt. Kan je me morgen een update sturen over hoe het is afgelopen. Groet, mike ».

Die middag word ik gebeld door chris van de technische dienst. De televisie doet het even. En daarna moet ik al weer melden dat ik de melding s151 (een afspeelfout). En het laden van de tv-gids lukt ook niet. En de televisie doet weer raar. Maar online.nl doet er niets mee.

Vier oktober ben ik het zat als de televisie helemaal niets meer doet. En ik krijg fatal error. Online.nl vraagt of ik alles wel goed heb aangesloten, pffffffffffffff.

Omdat ik niet serieus wordt genomen heb ik een opbaar bericht gezet op de facebook-pagina. Reactie via de chat van online.nl:

“hi monique, ik heb zojuist op je openbare bericht gereageerd. Ik weet dat je al vaker je modem en tv-ontvanger hebt gereset, maar ik wil je vragen het toch nog een keer te doen. Dan kunnen we dat als oplossing uitsluiten. Groet, veerle”.

Het is dan inmiddels 27 oktober en ik heb het opgegeven, want je komt geen stap verder.

Elf juni begon deze ellende met online.nl, dus snel opgezegd om naar tele2 te gaan. Weg van dit slechte bedrijf.

Nu kreeg ik vandaag een mail dat het contract loopt tot 30-6-2020 en als de overstap voor het einde van de contractduur plaats, dan zullen wij de abonnementskosten voor de resterende periode in rekening brengen.

Reageren op deze mail kan niet per mail, maar moet via facebook o.i.d. Ik heb het nu geregeld via tele2. Het abonnement bij tele2 is beëindigd en wordt opnieuw opgevraagd, zodat wij op 30 juni 2020 overgaan naar tele2. Tele2 is wel telefonisch te bereiken en doen de moeite voor je.

Ongelooflijk wat een verschil.

Mijn raad: ga nooit naar online.nl.

Sanne
07-05-2020

Om gek van te worden

In corona tijden wordt je extra geconfronteerd met hoe ontzettend en deprimerend slecht het online.nl internet is, sjongejongejongejonge. Het was al maanden tijd om over te stappen maar nu gaat het echt gebeuren. Zo frustrerend hoe slecht. In de afgelopen jaren al wel 5 keer een nieuw modem ontvangen maar het is allemaal troep en gaat vaak stuk of doet het niet goed. Kies iets anders!

Nathan
02-05-2020

Echt extreem slecht

Goedkoop is duurkoop,

Hoofdpijn van die slechte service, nu schrappen ze ook nog de enige zenders die we kijken

Erwin
01-05-2020

Blijven schrappen in tv pakket

Was atijd een prima provider maar de laatste tijd vinden er veel wijzigingen plaats in het zenderpakket. Om zogenaamd de goedkoopste van Nederland te blijven gooien ze er steeds meer commerciele zenders uit om die te vervangen voor de (gratis) publieke zenders. Zij hoeven hier niets voor te betalen omdat het publieke zenders zijn maar u betaald mooi hetzelfde abonnementsgeld zonder het commerciele zendpakket. Deze week kondigen ze trots BBC zenders aan maar gooien er alle Discovery zenders, TLC en Eurosport 1 en 2 uit. Ja dan kan ik ook goedkoop blijven. Advies is om deze provider niet te kiezen en liever iets meer te betalen voor KPN waar u wel de commericele zenders krijgt. Wat betreft internet is dit redelijk stabiel al zijn ook daar de laatste tijd steeds vaker problemen met download snelheden. De max snelheid word gegarandeerd maar die weet je niet. Een 100Mb aansluiting varieert tussen, op zijn slechtst, 1,5Mb en 90Mb. Zijn hier al heel lang klant maar gaan nu overstappen, zijn niet meer serieus te nemen.

Boj
01-05-2020

Sinds overstap naar Online alleen maar problemen.

Sinds we zijn overgestapt op online is ons internet trager geworden en ook nog instabiel, het internet valt meerdere keren per dag weg.

Het gekke is dat er eigenlijk niks veranderd is, het gaat nog steeds over het kpn netwerk, maar blijkbaar doet de provider ook veel.

Contact met de klantenservice levert niets op ze zoeken alleen naar redenen waarom het niet aan hen ligt in plaats van zoeken naar oplossingen.

Helaas ben ik bang dat er niets anders op zit dan contract uitzitten en dan snel weer terug naar een andere provider.

Nooit meer Online en ik hoop dat ik hiermee anderen kan weerhouden dezelfde fout te gaan maken.

Geert
29-04-2020

Service uitstekend

Moest een specifiek abonnement zonder tv, werd op zeer vriendelijke en adequate wijze geholpen. Super.

28-04-2020

Onbekwaam

Veel problemen met Online. Ze luistert niet en zijn onbekwaam. Weer een verkeerdere afstandsbediening gekregen en mijn HD ontvanger werkt na 10 maanden nog steeds niet na behoren. Ik heb mijn abonnement opgezegd en ga nooit meer terug naar deze aanbieder.

Keesjan
25-04-2020

Te slecht voor woorden

Ik ben net abbo van hun, maar had de revieuws moeten lezen anders zou ik hier never nooit aan beginnen.

Regelmatig valt internet uit

Regelmatig valt mijn tv uit

Opnemen, krijg je blokjes beeld hapert

Terug kijken, geblokte tv en niet vooruit kunnen spoelen

Monteur kan pas komen nadat je een klacht hebt ingediend en daarna pas na 24uur.

Niet doen mensen, ht is echt bagger.

Virgil
23-04-2020

Meest onbetrouwbaar internet ooit.

Meest onbetrouwbaar internet ooit.

Dan heb ik wel verbinding met de modem maar geen internet zelf en dan verschilt het per apparaat. Ook maakt het niet uit of het bedraad of wifi is. Dan heb ik met het ene apparaat wel internet en met het andere niet, na even wachten dan wel weer internet op het apparaat waar ik eerst geen internet op had.

Dan heb je eindelijk internet dan heeft het een snelheid dat erg schommelt tussen de 10 & 15 Mbps terwijl mijn vorige provider min. 70 Mbps haalde.

Erica
19-04-2020

Zeer Slecht !@@@

Niet doen

Alles is slecht geen goed woord heb ik erover te zeggen.

Alleen maar problemen

17-04-2020

Bagger bedrijf

Niks functioneert naar behoren trage wifi, tv hapert, blokjes, slaat stukken over, stopt halverwege film als je gemist kijkt en als je opnieuw opstart moet je weer aan begin beginnen, want vooruit spoelen kan niet. Aanrader voor dit bedrijf plat branden tot in de grond en dan zand erover

Cornelis
16-04-2020

Traag internet 4.1+/-

Nog geen reactie op mijn klacht hier over.

bij geen reactie ga ik over op een andere

provider!