Online.nl reviews

Rosmarinus
10-02-2020

Wat een ellende!

Soortgelijke klachten als de meeste mensen hier. TV kijken doe ik inmiddels niet meer. Drama met stilstaand beeld,hokjes ,niet kunnen zappen, pauze of wat dan ook. Ik moet staan en een soort dansje opvoeren om te kunnen zappen. Decoder die opnieuw opstart of helemaal vast loopt. Dan internet, ja wat kan ik er van zeggen. Iets minder drama dan tv dienst maar haalt beloofde snelheid niet,klapt er met regelmaat uit enz.Klacht na klacht en alleen maar smoesjes. Geen terugkoppeling, geen monteur geen oplossing niks. Ik ben er ingetrapt met hun zgn kortings periode. Na 2 mnd werd ineens hun tarieven gewijzigd, de email daarover helaas gemist. Dus dag korting. ben echt boos,tot nu toe beleefd steeds met klachten gebeld. Net liep de bekende emmer over na een onbeschoft gesprek vanuit de klantenservice. Zelfs de verbinding verbroken na continue achter smoesje te verschuilen. Geen compensatie geen hulp ,niks! Dit bedrijf blijft in gebreken ,service en diensten worden niet geleverd volgens het contract wat ik heb afgesloten. Mijn advies ,wordt geen klant van Online dat scheelt je een hoop ellende en frustraties. Ik ga een aangetekende brief opstellen en er werk van maken. Betaal al die maanden voor een slecht werkend internet. Tv kijken is niet mogelijk. Mensen , ga liever voor een andere aanbieder. Helaas ben ik te impulsief geweest met afsluiten zonder even informatie/ervaringen van andere gebruikers door te nemen.

Henk Dam

Zeer tevreden!

Na een installatie door een monteur die het aansluit punt heeft vernieuwd omdat het natuurlijk al vrij oud is, werkt alles top! De monteur heeft mij alles uitgelegd van hoe en waarom + een meting gedaan en alles weekend getest zodat alles correct werd afgeleverd. Dus beste toetsenbord helden, laat in godsnaam een monteur langskomen die het aansluit punt voor je vernieuwd ipv dom zeiken en wees dan ook zo flink om een goede recensie achter te laten als het klaar is.

Niet
08-02-2020

Redelijk product maar snowflake helpdesk

Het product is nog wel redelijk, problemen zijn er overal wel.

Het echte probleem zit hem echter in de volslagen incapable helpdesk die ze hebben. Er zitten daar wat snowflakes die snel beledigd zijn en totaal geen kaas gegeten hebben van techniek. Ze kunnen een scriptje voorlezen en tot treurens toe herhalen dat dat modem gereset moet worden.

Bloed onder de nagels vandaan halende prutsers zitten er achter de telefoon en twitter. Ze verrotten het zelfs om goed onderbouwde klachten door te geven aan wel terzakekundigen (al twijfel ik wel of die er nog uberhaupt zijn bij online.nl)

Ben er van overtuigd dat als ze kundige helpdesk medewerkers zouden inschakelen de hoeveelheid klachten snel zou dalen. De mensen die er nu zitten vinden alles alleen maar heel erg en begrijpen alles, maar oplossen doen ze niets.

Blijf hier gewoon weg, geen contract bij afsluiten. Je krijgt er spijt van op het moment dat het misgaat.

..houop..

Bagger

Ook ik ben de dupe van dit bloedirritante bedrijf.

Het begon al bij de opleverdatum; die ging fout en daardoor zaten we drie dagen zonder internet en televisie. Geen ramp, maar niet de beloofde zorgeloze overstap die ze garanderen.

Daardoor zaten we tevens op een ander kanaal ofzoiets en dus moest er een monteur langskomen om het allemaal alsnog aan te sluiten. Gedoe, want thuis zijn en werk.

Sinds aansluiting is internet oké. Niet geweldig, maar geen klachten. Maar de televisie ontvangst daarentegen; ik kan geen avond tv kijken zonder dat interactieve tv geen interactieve tv is - wat wil zeggen dat pauzeren op eigen risico is. Wanneer ik wil hervatten loopt ie eigenlijk vrijwel altijd vast en mag je het gehele programma opnieuw kijken. Ook springt het programma geregeld tijdens kijken terug naar de gids zonder dat iemand daar opdracht toe geeft en je raadt het al; je mag opnieuw het hele programma kijken, want vooruitspoelen is uit den boze (dat is gelukkig overal, maar komt niet handig uit i.c.m. de matige kwaliteit tv die online.nl levert).

Eerder nooit zulke problemen gehad bij diverse providers.

Vervolgens probeer ik het op te lossen. Klantenservice blijft dezelfde achterlijke tips en adviezen geven en vooral ook claimen ze dingen die gewoon niet waar zijn. Ik ben 15 keer gevraagd externe hardware te verwijderen die we gewoon niet gebruiken en ze zeggen telkens dat er teveel apparaten aangesloten zijn op de router (het is letterlijk een tv snoer, internetkabel en iets voor de slimme thermostaat). Er is zelfs gezegd dat we dan maar geen wifi meer moesten gebruiken.

Hahaha. Wat een grap is dit bedrijf. Enige nadeel is wel dat ik er nog een jaar aan vast zit.

Doe het alsjeblieft niet. Het is meer uitzondering dan regel als het wel goed gaat geloof ik.

Glenn
03-02-2020

SLECHT trap er alsjeblieft niet in!

Sinds vorige week zou ik zijn opgeleverd maar geen signaal op de modem. Vandaag is de monteur geweest en die geeft kpn de schuld. Nu wachten tot er een keer een kpn monteur langs kan komen. Vroeg tevens om de "telefoonstekker" welke niet in het pakket bij geleverd was. Zegt de kerel aan de telefoon doodleuk dat je "deze dan maar zelf moet kopen" ehh jullie horen deze gewoon te leveren! staat ook in de handleiding! beetje de klant op kosten jagen. Wees verstandig en begin hier niet aan! ze kunnen zichtzelf beter offline.nl noemen.

Danny
31-01-2020

Strontbedrijf

Dirt bedrijf is een werkelijke afrader. Komen afspraken niet na, de klantendienst is absoluut waardeloos en de service die geleverd wordt is beneden peil.

Hier zal ik nooit meer iets bestellen en ik zal ze ook bij iedereen afraden die ik ken!

Mel
30-01-2020

Eerste 3 maanden alles goed

Eerste drie maanden verliep alles goed, geen problemen gehad met de internet of tv. Na de eerste drie maanden begon internet en tv steeds uit te vallen. Bellen maar, blijkt dat je heel lang thuis moet blijven wachten voor monteur. Daarnaast misschien ook moeten betalen ervoor. Daarna weer twee of drie keer gebeld. Laatst gebeld en telefoniste zei dat mijn internet verbinding te langzaam is. Dat het eerder problemen zou hebben moeten geven.

Cecilia
30-01-2020

Waardeloos bedrijf, producten en service

Een half jaar zonder wifi gezeten en letterlijk twintig telefoontjes verder kreeg ik doodleuk te horen dat ik geen geld kon terugkrijgen want "wifi is een extra gratis service die ze aanbieden" en ik alleen betaalde voor kabelinternet. Opzeggen wat een gedoe, ik wacht nog steeds op mijn laatste termijn bedrag van 3 maanden geleden die ik nog terug zou krijgen. Telefonisch amper bereikbaar. Alleen de servicemonteur was vriendelijk. Maar verder belabberde service en ik raad het ook iedereen af.

Teun
28-01-2020

In november 2019 TV + Internet afgesloten met ingang van 16 december in verband met onze verhuisdatum.

In de dagen hierna kregen we maar geen werkende Televisie. Na drie keer met de klantenservice contact op te hebben genomen (die doodleuk vertelde dat we dan maar voorlopig een filmpje via Netflix moesten kijken als we dat hadden) werd er een ticket aangemaakt voor de technische specialist.

Op 28 december werkte het nog steeds niet en wilden we ons contract beëindigen.

Toen kregen we te horen dat we al vanaf 09 december aangesloten waren en dat we dus buiten ons termijn van twee weken bedenktijd vielen. Als we wilden ontbinden, moesten we het gehele abonnement betalen.

We hebben ze toen per 21 december (de eerste melding) in gebreke gesteld met een termijn van 30 dagen. 21 januari 2020. Een maand verder en 0 oplossingen (niet één telefoontje of mailtje ondertussen) werkte het nog steeds niet. Hierdoor konden wij gelukkig ons contract ontbinden. Maar ik heb te doen met iedereen die er aan vast zit. Meeste waardeloze klantenservice die ik ook gezien heb. Enkel excuses en geen oplossingen. Voor ons nooit meer online.nl

Lisa
24-01-2020

Slechter zul je het niet vinden

TV product van Online is dramatisch slecht net als de "klantenservice"

Je wordt tot het bittere eind aan je contract gehouden ondanks dat ze hun beloften bij lange na niet waarmaken.

Dus nooit aan beginnen. Je bent gewaarschuwd.

Zelf voor euro 100 per maand toe zou ik die troep van Online niet meer willen hebben

Walther
22-01-2020

3,5 week na oplevering abonnement nog steeds geen tv

Had de verhalen van anderen wel gelezen, maar dacht dat het wel mee zou vallen. Niet dus! Online.nl heeft mijn klantgegevens verkeerd in hun database staan. Die gegevens heb ik nodig om in te kunnen loggen voor de tv-app van canal digitaal. Met andere woorden: ik heb nog steeds geen tv. Klantenservice kan me alleen maar vertellen dat de administratieve afdeling een achterstand heeft en ze kunnen me niet vertellen wanneer dit opgelost is.

Als ik dit had geweten had ik nooit voor online.nl gekozen. Dus doe je voordeel met mijn ervaring en kies voor een andere provider!

Audrey
22-01-2020

Geen werkend internet

Het internet is heel snel, maar de rest? Ik heb online.nl nu zo'n 1,5 jaar. Internet valt er zo´n 12x per dag uit, klantenservice is onbeschoft en waardeloos. maar als ik verleng met een jaar krijg ik wel alles vergoed én een monteur. Nee bedankt, ik ga wel naar een ander.

Henriette

Schandalige klantenservice/Geen klachtenafhandeling

Ik heb sinds vorig jaar eind oktober internet via Online.nl, van tevoren duidelijk gevraagd of het stabiel internet is, omdat dit voor mijn werk essentieel is. Vanaf het eerste moment doet het het niet naar behoren. Ik ben nu bij modem nr 3 geen echte oplossing. Afspraken worden niet nagekomen enz enz. Kan het niet beeindigen want het is goed genoeg volgens hun, maar er moet wel opnieuw een monteur komen. Deze is gratis. Tja dat zou de vorige ook zijn, maar die stond mooi op de rekening. Rekeningen sturen gaat goed. Klanttevredenheid mails sturen als de beste. De rest is ronduit schandalig. Ik raad het dan ook zeker bij niemand aan. Echt ben nog nooit zo teleurgesteld geweest.

Ijsje

Zeer ontevreden

Altijd prima werkende online gehad. Maar laatste tijd steeds slechter. Tv gemist of terugkijken stopt telkens met het bericht ," geen netwerkverbinding".

Vervolgens werkt het even later weer. Geld ook voor tablet, PlayStation en laptop. Per week lijkt er steeds vaker en langer iets uit te vallen. Ligt volgens online aan de Wi-Fi en dat is dikke pech voor mij. Hun leveren goed internet, komt voldoende binnen via het modem. Wi-Fi is een extra service waarvoor ik volgens hun niet betaal. Alle tip uitgevoerd zonder resultaat. Opzeggen kan niet omdat het een Wi-Fi (dus ons eigen ) probleem is. Alles aansluiten met kabels is de oplossing van online. Zoals in de jaren 90. Ik ben inmiddels behoorlijk boos vooral omdat thuiswerken met telewerken onderbroken wordt en het dus onwerkbaar is. Lukt het hun niet om iets op te lossen lijkt mij stopzetten van het contract niet meer dan redelijk. Maar daar gaat online dus niet mee akkoord. Snik

Layla

Vreselijke klantenservice

Al 2 maanden geen connectie thuis met een aangeleverde modem die defect is. Keer op keer contact gehad met de klantenservice en elke keer weer hetzelfde verhaaltje moeten horen. Zeer slechte kwaliteit en slechte klantenservice en nog brutaal ook. Online.nl is een zware afrader. Tot heden dus geen internetverbinding en klantenservice die niet meewerkt. Kortom binnenkort abonnement opzeggen ben er echt klaar mee.

15-01-2020

Zeer slechte service

Al meer dan een jaar glasvezel en vanaf het begin ellende met TV ontvangst via Online.nl. Bij terugkijken en het bekijken van opgenomen programma’s bevriest het beeld om de haverklap of de TV valt helemaal uit. Diverse keren gebeld met de klantenservice en evenzoveel keer het bos ingestuurd. Ze maken steeds weer nieuwe tickets aan over de klacht. Vragen steeds opnieuw naar dezelfde info over de storing (wordt dus blijkbaar niet goed geregistreerd). Beloven het door te geven aan de technische dienst en dat die een sms stuurt met info. Vervolgens krijg je die sms berichten niet. Wel na een maand een vaag e-mail bericht waar je ook niets wijzer van wordt. Klantenservice kan niet aangeven of er wordt gewerkt aan een technische oplossing of hoelang het duurt voor er misschien een oplossing is, mogen ook niet doorverbinden met medewerkers die dat misschien wel weten, etc. Wat een treurige zooi daar. De concurrent Solcon op hetzelfde netwerk in dezelfde plaats geeft via hun website en sms’jes aan klanten wel van dag tot dag info. Daar speelt namelijk hetzelfde probleem bij hun klanten. Solcon geeft duidelijk aan wat er aan de hand is en welke stappen worden gezet (software update) om de problemen op te lossen. Ik stap dus a.s.a.p. over naar Solcon. Scoren bij de Consumentenbond ook veel hoger dan Online.nl. Dat bedrijf kan qua klantenservice een voorbeeld nemen aan hun concurrent!

Nick
15-01-2020

Zo slecht

Ik moest 100mb internet afnemen van ze omdat ik 2 tv had

na een tijdje kwamen we er achter dat ik maar 30 mb internet had ik bellen naar ze kreeg ik als antwoord dat er max 40 mb haalbaar was naar maar ik moest 100mb nemen van ze

na een half jaar geen klant meer van ze te zijn schrijven ze geld van me rekening af ik zou me modem niet ingeleverd hebben na een tijdje vonden ze me modem

nu wacht ik al 9 weken om het geld terug te krijgen

niet doen mensen

14-01-2020

Super provider.

Super provider! Maakt gebruik van het KPN netwerk. Stabiel internet. Snelheid is afhankelijk van de afstand van de wijkcentrale. Helpdesk heeft voor mij alle tijd genomen om vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Ik zit al meer dan 10 jaar bij deze provider.

Arie
13-01-2020

Slechter dan slecht, nooit aan beginnen

Internet is trager dan beloofd. TV vertoont allerlei kuren: haperingen, overslaan, blokjes in beeld.

Je kunt niet vooruitspoelen in OPNAMES van commerciele zenders

Klantservice is hopeloos. Ze liegen je voor. Een grote ellende

Ed
13-01-2020

Beschrijving is anders dan levering

Heel slecht provider weinig product inleveren maar meer geld vragen.