Online.nl reviews

14-01-2020

Super provider.

Super provider! Maakt gebruik van het KPN netwerk. Stabiel internet. Snelheid is afhankelijk van de afstand van de wijkcentrale. Helpdesk heeft voor mij alle tijd genomen om vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Ik zit al meer dan 10 jaar bij deze provider.

Arie
13-01-2020

Slechter dan slecht, nooit aan beginnen

Internet is trager dan beloofd. TV vertoont allerlei kuren: haperingen, overslaan, blokjes in beeld.

Je kunt niet vooruitspoelen in OPNAMES van commerciele zenders

Klantservice is hopeloos. Ze liegen je voor. Een grote ellende

Ed
13-01-2020

Beschrijving is anders dan levering

Heel slecht provider weinig product inleveren maar meer geld vragen.

Jacintha
09-01-2020

Slechtste internetprovider die ik ooit gehad heb!

Ik ben erg blij en opgelucht dat ik inmiddels van online.nl af ben. Ik had een lechte internetverbinding, TV verbinding en vooral slechte service!

Ze behandelen betalende mensen als nummertjes en zijn niet gemotiveerd om de problemen op te lossen.

Joos
06-01-2020

Slechtste provider van Nederland

Nu al meer dan 2 weken zonder internet en TV.

Online.nl kan niets anders dan voor 3e keer monteur sturen zeggen ze.

Waardeloze service, enige lichtpuntje is dat ik over ben gestapt naar internet via kabel.

Lorra
04-01-2020

Beeindigen contract en geen klachtenoplossing

Zie hieronder: ik krijg alleen contact telefonisch en verder geen mogelijkheid tot email of hogerop. Nooit meer neem ik online. ben heel snel klaar met dit soort bedrijven. Leren ze het nu nooit?

Geachte heer/mevrouw,

Gelieve mijn contract per direct te beeindigen. Ik heb reeds het tv kastje aangesloten en ik zie dat ik geen netflix kan kijken. Zo heb ik helaas niks aan het abonnement omdat ik geen smart tv heb. Hierdoor voldoet het niet aan mijn verwachtingen en kan ik het product niet gebruiken zoals bedoelt Ook zou alles al geactiveerd zijn maar de verbinding is nog niet actief gaf uw klantenservice aan. Ook is de bedenktijd van 2 weken nog maar net voorbij vanaf de contractdatum. Er was ook geen eerder moment door de feestdagen om voor mij het te proberen. Aangezien het pakket door vertraging is aangekomen en waarschijnlijk is dit ook de reden dat de oplevering langer duurde vanuit jullie kant. Ik stel voor het hierbij te laten. Laten we het contract te verbreken en ik zend het pakket netjes retour. Alleen dan is dit voor mij een goede afhandeling voor dit probleem. Mocht ik in de toekomst wel smart-tv hebben kan ik als dit is netjes is afgehandeld wel weer voor online.nl kiezen. Gelieve het retour adres door te geven waar het pakket naar toe mag worden verzonden.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Niels

Schandalig

Ook overgestapt naar online.nl!

Netjes een mail gekregen dat mijn abonnement per 02-02-2020 geactiveerd is. Hartstikke fijn natuurlijk.

Ook fijn dat online.nl mijn oude provider opgezegd heeft per 02-02-2020.

Alleen jammer dat het installatiepakket door onduidelijke problemen niet opgestuurd is waardoor ik zonder internet en tv zit.

Klantenservice een aantal maal gebeld en geen haar wijzer geworden, vage verhalen van wanneer er eindelijk geleverd wordt en er wordt totaal geen oplossing geboden of enigszins meegevoeld door de medewerker.

Ik probeer nu al een tijd de site te bereiken om de status van de levering van het installatiepakket te bekijken, maar dit ook zonder resultaat, onbereikbaar!

Online.nl puik werk! O jee, nog 12 maanden contract te gaan! Zal me vast oriënteren op een overstap volgens jaar januari.

Niels

Joost

Doffe ellende bij online.nl

Lompe klantenservice.

ze laten licentie verlopen op programma om modem te resetten en daarna kom je in oneindige loop terecht waarbij je iedere keer de klantenservice kan bellen en een half uur in wachtrij te zitten.

wel doorbetalen natuurlijk.

Amrita

Superslechte service provider

Ik ben foutief ingelicht over het pakket dat ik zou afnemen. Dit pakket werd nooit afgesloten door hen met torenhoge rekeningen als gevolg. Bij de telefonische klantenservice trof ik een vreselijk onbeschofte vrouw aan met de naam Zara, die alles van kwaad naar erger maakte. Dit was een vreselijke ervaringen, ik heb nog nooit met zo een onbeschoft persoon aan een service telefoon gezeten. Een andere medewerker heeft geprobeerd de boel te sussen met een compensatie en het pakket alsnog aan te bieden. Er werd gezegd dat de compensatie zou worden verrekend met de nota. Hierdoor zou mijn nota in credit staan. Er zouden geen kosten zijn, omdat ik inmiddels in mijn pakket geen enkele kosten zou maken (Nederland en Europa Bellen Onbeperkt). Maar dit bleek niet zo te zijn. Wederom werd ik verrast met een dubbel zo hoge rekening van meer dan honderd euro zomaar uit het niets. Ze kunnen zelf niet verklaren hoe deze rekening is tot stand gekomen en hebben mij gevraagd het bedrag te storneren. Dit bedrag zou weer verrekend worden met weer de volgende nota.

Dit bedrijf maakt er een zooitje van en kan het gewoon niet goed doen. Het internet is snel, sterk en stabiel, maar hun service is om van te huilen. De telefoonkosten zijn belachelijk hoog en duur. Ze maken hun beloften niet waar.

Jannine

Diepe ellende bij Online.nl

Per vandaag zouden we overstappen naar Online.nl

De week voor de Kerstdagen zouden we een modem krijgen. Nou die blijkt ondanks bellen, mailen en chatten nog niet eens opgestuurd te zijn.

Wel hebben ze heel enthousiast een week geleden de telefoon alvast laten afsluiten. We zijn dus al een week onbereikbaar.

En sinds vandaag dus ook geen internet en tv meer. En wat krijg je als reactie van Online.nl: vanwege logistieke problemen kunnen we u pas volgende week een modem sturen. Wat hebben wij een spijt van deze overstap!

Nia
02-01-2020

Geen compensatie voor niet activeren van TV profiel! Slechte dienstverlening!

Ze leveren geen service waar je voor betaald. Eerst kastje wat niet werkt, na veel gedoe terug sturen en moet nieuwe krijgen. Maar ze hebben geen kastjes meer door teveel vraag (eigenlijk teveel errors!). Dan maanden wachten op nieuwe kastje. Dan beloofd men compensatie die binnen paar weken zou uitgekeerd worden wat niet wordt gedaan en waar ik meerdere keren achteraan moet bellen! Dan blijkt me tv het weer niet te doen al weken lang, en dit is dan het nieuwe kastje. Denk dat ligt aan mij dus dat eerst uitzoeken. Blijkt na toch te bellen dat ze bij leveren kastje profiel niet hebben geactiveerd waardoor tv het niet doet. Dat kon weer niet gelijk opgelost worden moest terugbellen als het weer deed zou ik gecompenseerd worden. Zeggen ze omdat je niet eerder heb gebeld wordt je alleen gecompenseerd vanaf melding. Als zij het profiel bij overigens G niet hebben gecompenseerd! En halen de situatie van daarvoor van compensatie door elkaar. Ze luisteren niet en zijn gewoon zo slecht en hun vore business leveren ze niet eens zoals moet. En bijdehand aan de telefoon.

Joost

Online.nl :DOE HET NIET

Nu al 2 weken zonder internet, wordt van kastje naar de muur gestuurd. Bij helpdesk kunnen ze alleen een ticket aanmaken en dan krijg je na 3 dagen een sms-je .

Om moedeloos van te worden!

Kristel
01-01-2020

Tv heeft het nooit goed gedaan

Zeer slecht! Tv Stottert vaak. Tv gemist / opgenomen programma’s lopen vast en kun je weer opnieuw beginnen! Nooit een beloofde compensatie ontvangen, verschrikkelijk slecht!

Internet minder problemen mee

Roelof
28-12-2019

Netjes afgehandeld

Vele slechte reviews maar dat geld voor elke providers: de klachten worden het meeste benoemd en niet de positieve punten.

Had abbo afgesloten maar heb geen smart tv.

Zonder problemen met 1 telefoontje geannuleerd, medewerker was erg eerlijk en kreeg binnen 5 minuten een bevestiging.

Wendy

Wat een ellende!

Nog nooit zoveel ellende gehad met een provider. In t verleden al veel gedoe gehad met de wifi verbinding en tv; het terugkijken van afleveringen is echt een drama (haperingen, afleveringen die niet starten, stukken van een aflevering die worden overgeslagen), maar de laatste weken is t echt non stop gezeik. Wifi ligt er meerdere keren per UUR uit, en dat is echt onacceptabel met ren pasgeboren baby thuis, nu we niet kunnen vertrouwen op de internet verbinding voor de babyfoon. Waren we maar niet in de beloftes getrapt en waren we 2 maanden geleden maar al overgestapt.

Dirk

Online tv?

Ik ben er ook ingetuind, mijn eigen schuld heb verzuimd de ervaringen met Online te bekijken. Ik ben sinds ma 23/12/19 slachtoffer van Online. De installatie ging voorspoedig en toegeven internet bedraad is vij goed, wifi is matig/ redelijk, de telefoon werkt maar de tv werkt vanaf het begin dus niet.

Zowel met de tv-ontvanger MZ-101, als met de app op phone en tablet, als op de pc met de browser!

Al meerdere keren gebeld, modem en tv kastje resetten, doorgeven aan td, maar er gebeurd dus niets!

Ik raad Online 3 in een af, zeker het tv gedeelte.

Beau Kelleck

Joris

Wat een drama!

Man man man, wat een drama dat internet en vooral TV!

Sites laden vaak erg traag, het lijkt wel of het internetverkeer wordt omgeleid.

Maar dan de tv, zappen is haast niet te doen, 4-5 seconden wachten soms tot ie eens overzapt.

Bladeren bij programma gemist heb ik maar opgegeven, zo traag, echt niet te doen!

Opnemen? Ja hoor, maar je mist vaak het begin en het eind.

Pauzeren? Ja ook dat kan, maar verwacht niet dat je daarna nog je programma kan afkijken, want ineens is haperingen of je tv decoder start ineens opnieuw op.

Ik heb sinds dag 1 al spijt. Hoop dat ik onder het contract uit kan komen en dan terug naar KPN zelf of Ziggo.

23-12-2019

Slechte wifi!

Heb online.nl net een week en alleen maar problemen met de wifi het valt continue weg heb de tool van hun gedownload alles opnieuw ingesteld nog steeds Het zelfde probleem, en dan wordt er gezegd dat de ik alles via de bekabeling moet doen! Effe serieus! zeggen ze dat ik maar anders extra wifi versterker moest kopen. Kom er niet meer vanaf dus zit een jaar aan vast. Is echt slechte modem en service! Niet doen!

Guido
22-12-2019

Trap er niet in !

Dit is het 2e jaar dat we internet en tv van online hebben. Het eerste jaar was al niet vlekkenloos, maar er werd verbetering beloofd. Aangezien we met glasvezel weinig problemen hadden, zijn we toch doorgegaan met online.nl. December 2019 is aangebroken en de ellende wordt alleen maar erger.

Zowel tv als internet blijven om de havenklap uitvallen. Mijn vrouw is vorige week bevallen en we gebruiken een wifi gestuurde babymonitor die we nu niet eens kunnen gebruiken. Online. jullie maken er een potje van en wij gaan zeer spoedig een overstap maken. Woon je in de omgeving van Zaanstad? Ga dan vooral opzoek naar een betrouwbare provider.

20-12-2019

Niet doen!

De klacht

TV (Canal+) Vaak, 2 à 3 keer per week start de box tijdens het kijken opnieuw op. Vaker bevriest het beeld en dat houd soms 5 minuten aan en dan gaat hij verder op met het actuele beeld

(je mist dan de afgelopen 5 minuten van het programma). Vaak zijn er 1 of 2 zenders die je gewoon niet kunt zien. Begin gemist geeft vaak "fout opgetreden" en dan zwijg ik maar over opgenomen programma's die verdwijnen of niet zijn af te spelen. Ook begint een opname precies op de tijd die aangegeven staat en eindigt precies op de eindtijd.met iets vervroeging of nog irritanter vertraging mis je het einde. De software op de box maakt het programma ongelofelijk traag, duurt 3 of 4 seconden om van kanaal te wisselen. Onlogische interface en layout.

Internet (kpn) Hééééél véééél vertraging/uitval. Dit duurt meestal maar een paar minuten en zal daarom misschien niet worden gezien/genoemd als storing, dit is wel heel vervelend. Indien het werkt wel goede downloadsnelheid.