Online.nl reviews

Aat
03-11-2019

Snelle service

Na mijn klacht van niet werkende aansluiting direct een service monteur probleem opgelost .

31-10-2019

Haperend internet en tv

Half jaar geleden overgestapt ivm goedkoopste provider. Inmiddels continu spijt gekregen.

Internet valt regelmatig weg, niet genoeg om over te klagen maar wel om last van te hebben. TV terugkijken stopt er ook continu mee, een programma van een uur terugkijken kan je vergeten.

Ook geen ik het gevoel dat iemand mijn router reset, want als ik een logboek instel is dat soms "ineens" verdwenen. Klantenservice beweert dat alles prima werkt, maar veel verstand hebben ze volgende mij niet.

28-10-2019

Online

Hallo met johan ik vindt het en goeie internet provider en de snelheid is heel goed toppie.

Annette
28-10-2019

Echtscheiding

Ik wil het contract op mijn achternaam zetten ivm relatie beëindigd. Kan alleen als ik een formulier download wat 30 euro kost en de nieuwe gegevens invoer . Dus gewoon het contract opgezegd en bij een andere provider een contract afgesloten.

Shira
23-10-2019

Onnodige kosten

Erg slechte ervaring tijdens opzeggen. En laatste tijd minder tevreden.

Mijn redenen zijn:

1 Ik was verplicht bij glasvezel TV er bij te doen, en ik kijk bijna nooit TV

2 Ik onaangenaam verrast was dat ik en voor tv zenders (Sport ) al eerder 5 euro meer moest betalen, en 2 jullie bedrag ophoogde terwijl de aansluiting niet naar behoren werkte.

3 De Zyxel modem al mankementen begon te vertonen waar ik in gesprek met een van collega’s van u al aangaf dat die af en toe uit viel. En gezien dit de zoveelste keer zou zijn dat modem vervangen moest worden besloot ik over te stappen, en dat is tot op heden beste keuze geweest. Totaal geen problemen met Fritzbox modem, alleen maar stabiel.

4 ik tot op heden nog steeds geen retourdozen heb gezien, noch een track en trace heb gekregen waar ik kon zien of de dozen inderdaad onderweg waren.

Jullie beweren dat het was verzonden, maar nooit ontvangen en daar zat ik op te wachten.

5 Ik een TWEEDE herinnering heb ontvangen, maar nooit een eerste of eerdere berichtgeving er van, dus ik verwacht dat er een stop op wordt gezet, en ik niet voor extra kosten/boete kom te staan, want die ga ik met de communicaties van afgelopen tijd (geen retourdozen en geen eerdere mailing over herinneringen) niet betalen, en bij het wel factureren van bedragen overweeg ik serieuze stappen onder andere juridisch.

Erg jammer maar geen goede nasmaak overgehouden bij het opzeggen na jaren bij online.nl te hebben gezeten.

Alper
21-10-2019

Klantenservice is niet bereikbaar na 45 minuten wachten ook niet!

Zéér slechte provider die telefonisch niet eens bereikbaar is. Ga dan stoppen stelletje amateurs.

21-10-2019

Onbereikbaar en onvriendelijke toonzetting

Ik ben overgezet van fiber.nl naar online.nl. Fiber is gedeeltelijk gekocht door Online. Gaat de rekening in een keer met ruim 5 euro omhoog (voor dezelfde hoeveelheid diensten). Al tijden bezig om de tv aan de praat te krijgen, maar lukt maar niet. Over het Internet trouwens geen klachten. Werkt prima en snel, maar ben nu zoveel tijd kwijt met de TV en straks moet ik maar zien het geld terug te krijgen en ook nog een gedeelte van fiber.nl, dat gaat natuurlijk nooit lukken. Door de verhoging kan ik wel zomaar overstappen, denk dat ik dat maar ga doen.

19-10-2019

Waardeloos internet bij Online.nl

Waardeloze internetverbinding! de wifi valt erg vaak weg en 5 meter van de router gewoon geen wifi. Intussen alle kanalen geprobeerd. Met de klantenservice kom ik ook niet verder. Ze geven aan dat ze ook geen draadloos internet verkopen maar internet. Dan moeten we het maar bedraad doen volgens online.nl. Best lastig op de ipad en mobiel. Waardeloos. Nooit weer online?

Mi

Rampzalig

Het was eerst fiber, wat al oplichters waren. Zit je ineens aan een 2 jarig abonnement vast. Geen gebruiken kunnen maken van terug kijken of opnemen. Toen overgenomen door Online.nl met het bericht dat de contractsduur overgenomen werd. Bleek dus maandelijkse op te zeggen zijn, maar dat hadden ze even niet gezegd. Nu zitten we al bijna een week zonder tv, maar volgens online.nl moeten we nog maar even geduld hebben. Overigens kunnen we nog steeds niet opnemen en terug kijken omdat de beelden ineens overgeslagen worden.

Blij dat we het abonnement op hebben kunnen zeggen en vanaf volgende maand bij een andere provider zitten.

Maar mensen. ga alsjeblieft niet naar Online.nl

Brahim

Storingen

Slechte provider. Klantenservice is nauwelijks te bereiken en helpen ook heel slecht. Internet valt heel vaak weg

Corne

Niet slecht maar SUPER SLECHT

Veel storingen met internet heel slecht bereikbare klantenservice.gewoon een drama

Rust
16-10-2019

Slechtste internet wat ik heb meegemaakt.

Ik zit alleen op het netwerk en het doet het totaal niet tijdens het gamen de hele tijd lag en 100+ ping. Als je dit leest laat dit een waarschuwing zijn en stap niet over. Ik ga gelukkig weg over 2 maanden ?

MwH
14-10-2019

Incasso voor niet geleverde diensten, arrogant personeel

Online.nl heeft 3 jaar lang geld geïncasseerd van mijn moeders (80 jaar oud) rekening. Zonder diensten te leveren. Die zijn wel geleverd aan iemand die nagenoeg dezelfde naam heeft. Fout van mn moeder zegt online, had ze maar eerder moeten piepen. Wacht ff, Dus je incasseert 3 jaar lang geld van een rekening zonder toestemming en zonder een dienst te leveren en zegt dan dat dat mijn moeders fout is? Oh ja en dan die klantenservice. Zelden zulke ongeïnformeerde en arrogante types meegemaakt. niet doen.

13-10-2019

Best tevreden

Alles werkt naar behoren. een keer wat problemen met TV terug kijken en na bellen prima in een half uur opgelost.

Gert
11-10-2019

Incasso voor niet geleverde diensten.hoe ver kun je gaan?

3 maanden geen tv ontvangst gehad en een klantenservice die deze naam niet waardig is. Gevraagd om compensatie voor niet leveren diensten; resultaat € 17.50 retour. ik stem hier niet mee in en krijg van de week een incasso met € 40,00 extra kosten. Ik neem contact op en vertel situatie; u heeft gelijk, maar regel dit na betaling met online. Online geeft dan aan; lost u dit maar op met incassobureau. Geen nette zaak dus!

Walt
06-10-2019

Zenders zoeken?

Echt, 15 seconden, voordat de volgende zender in beeld is. de beloofde snelheid wordt niet gehaald, max. 20 m waar 100 m is beloofd. volgens de technici daar, werk bij mij alles zoals afgesproken. niemanddoet iets, behalve dat ik een kaartje krijg toe gestuurd, met sorry erop.

komop online, problemen fixen! geen kaartjes sturen.

Chalana
04-10-2019

Slechtste provider ooit

Ze plegen contractbreuk ik betaal al 4 jaar elke maand netjes mijn abonnementskosten maar hun leveren de diensten niet elke keer heb ik geen internet geen tv en compensatie daarvoor krijg ik ook niet

David
25-09-2019

Ongelofelijk DRAMA, verschikkelijk

Echt drama,

Je kan beter 2x zoveel betalen, altijd nog beter dan deze kansloze.

TV kijken werkt niet, terugkijken staat vaak vast of slaat stukken over, doorspoelen mag niet, en waar het wel mag lukt het niet. Internet snelheid van regelmatig terug naar 10% van beloofde snelheid.

Bij klachten beloven ze binnen 5 dagen terug te bellen, dat doen ze niet.

Echt NIET online contract afsluiten.

23-09-2019

Storingen

Pebble tv vaak niet te zien door storingen.

Kan vaak niet vooruitspoelen enz. bij begin gemist enz. enz. enz.

Claudio
23-09-2019

Weinig problemen

Erg tevreden eigenlijk, al een jaar. Kan me niet vinden in de meeste reacties hier. Neem wel alleen internet af, dus dat zou ermee te maken kunnen hebben. 3x internet eruit geklapt, na een reset was het opgelost. Verder altijd stabiel en betrouwbaar.