Online.nl reviews

Daniel
16-09-2019

Herroepen / ontbinden

Oplevering op 4 september gekregen. Vandaag 16 september gebeld dat ik het wil herroepen/ontbinden. Zelfs een email met de oplevering gekregen op 4 september, maar nu krijg ik te horen dat de 14 dagen vanaf de aanvraag is (12 augustus).

Hoe moet ik iets binnen 14 dagen retour sturen als ik het nog niet heb binnen 14 dagen?

Geen Netflix mogelijk via de mediabox. Geen opname's kijken als de opname nog loopt.

Damiën
15-09-2019

Noodgedwongen naar de bieb.

Mijn huisjesmelker is nogal een krentenkakker, dus die vond online.nl een prima oplossing.

Ik werkte altijd vanuit huis, maar heb sinds eind vorig jaar mijn eigen bureau in moeten wisselen voor een dagelijks bezoek aan de bibliotheek want daar hebben ze wel internet en overdreven dure koffie. Ik heb in 2019 namelijk nog geen twéé dagen achter elkaar meegemaakt waarbij ONLINE.NL géén landelijke storing had (bron: allestoringen.nl).

P.s.

Pablo de 'ervaringsdeskundige' werkt voor online.nl

Arie
14-09-2019

Bagger bedrijf

Opzeggen bij online.

Wat is dat moeilijk als ze berichten sturen naar iemand die al 6 jaar dood is.

Ach ze plakken er weer een extra maand aan vast omdat het het altijd iemand anders zijn schuld is.

Bagger bagger n nog eens een baggerbedrijf.

Geert
12-09-2019

Geen e mail inzien

Plotseling gerommel met wachtwoord?

een volkomen waardeloze helpdesk

laten je gewoon stikken

weigeren je verder te helpen

gewoonweg schandalig

08-09-2019

Digitale tv is bagger

Ik heb sinds 2009 internet van online.nl , daar heb ik nooit geen problemen mee , maar nu heb ik sinds juli 2019 ook digitale tv van canal digitaal (van online.nl) en dat is waardeloos , zo neemt ie programma,s niet op vanaf het begin en als een programma al bezig is en je wil vanaf het begin kijken , dan is dat niet mogelijk , want als je op begin gemist klikt , start dat programma alsnog halverwege komt nog bij dat ik canal digitaal van online.nl 3 maanden gratis op proef heb , maar moet evengoed betalen voor die 3 maanden , dus hoezo gratis en wilde terug naar mijn vorige aanbieder voor digitale tv , krijg ik van online.nl te horen dat ik pas na 1 jaar pas op kan zeggen , en dat ik dus aan digitale tv abonnement vast zit , voor 1 jaar , nou dat hebben ze niet vermeld bij de aanvraag van digitale tv , ik heb toen gevraagd , als het mij niet bevalt dan kan ik het opzeggen , niet dus , als ik dat van tevoren had geweten , dan had ik geen digitale tv bij online afgesloten , want dat is bagger , bagger en nog eens bagger

Mr
07-09-2019

Offline kunnen ze het beter noemen

Veel problemen met verbinding die uitvalt, wifi problemen. ineens 5 euro meer betalen voor snelheidsgarantie?! ze zijn niet eens online.

Ik was heel tevreden tot op een moment alles kapot lijkt te gaan.

Walter
06-09-2019

Online houdt je aan het lijntje.

Heb probleem met TV gemist en bekijken opnames. Ook is nu al 2x het modem uitgevallen, alleen het aan-uit lampje knippert dan nog! Alleen alles aan en uit zetten en wachten tot de hele verbinding weer is opgebouwd helpt dan: ben je weer een half uur verder! Als je de klantenservice eindelijk voor de zoveelste keer aan de lijn krijgt, veert men met jouw probleem mee: “dat is inderdaad vervelend, maar het ticket dat voor u is aangemaakt staat nog steeds open, dus zijn ze er nog mee bezig. Als uw tv het nu doet, kunnen wij niets doormeten, dus moet u maar bellen als hij het niet meer doet, wij zijn tot 21.00u bereikbaar.” Maar ja, als het modem na 21.00u dienst weigert ga je er vanzelf mee aan de slag om alsnog beeld en internet te krijgen, toch? Dus kan je met Online bellen tot je een ons weegt, je krijgt echt het gevoel aan het lijntje gehouden te worden. Want het sturen van een nieuw modem mag niet, omdat men het probleem zelf niet heeft geconstateerd. Logisch hè, na 21.00uur.

Ben niet gelukkig met mijn keuze voor Online, maar dat is niet de enige provider waar ik minder goede ervaringen mee heb: ook NLEx en KPN horen in dat rijtje thuis. Dus wie biedt mij wel een goede kwaliteit?

Jorn
04-09-2019

Online.nl slechte kwaliteit

Altijd problemen met online.nl kan me opnames niet fatsoenlijk bekijken na 5 seconden weer hapering en weer een stuk gemist.

Stap nooit naar deze provider oplichters. Wel betalen elke maand en het word steeds duurder!

03-09-2019

Geen mijn-online.nl en mail

Ik ben al meer dan een maand bezig om een juiste combinatie van inlognaam, klantnummer en wachtwoord te krijgen. Geen reactie van Online! Kan geen mail bekijken, haperende tv-beelden en wel betalen! Stelletje oplichters!

De Heer R
31-08-2019

De uitvinders van amateurisme

Bedenkt u maar iets wat een provider fout zou kunnen doen en het is op online van toepassing, dit is een universele wet zoals die van de zwaartekracht bijvoorbeeld. Wie zich de begintijd van chello nog kan herinneren kan nu hetzelfde verwachten van deze poppenkast van een zaak.

André
30-08-2019

Digitale tv

Sinds de overstap naar het nieuwe systeem problemen. Eerst alleen Ned. 1, 2 en 3.

Na 6 x bellen. 20 tot 30 minuten wachttijd twee nieuwe kastjes, e.d.Nu heb ik de rest van de zenders, maar GEEN. Ned. 1,2 en 3.

Na twee maanden, en 8 x bellen, krijg op opnieuw niewe apparatuur.

Hopeloos incompetent. Ik stap over en op.

André Huijsing

Mat
25-08-2019

Afrader!

Online opnames haperen voortdurend. Je kunt niet spoelen met beeld. HD? Dacht het niet. Mijn 2 jaar loopt snel af en dan ben ik mooi pleite.

Alfons

Zooitje bij online.nl

Vanaf de eerste dag problemen,dagenlang geen tv,

moest kaart van canaal digitaal hebben.

Met canaal digitaal heb ik echter niets te maken ik ben bij online. Heb jaren geleden online gehad zonder problemen maar nu is het een zooitje . Bijna elke zender heeft storingen opname bijna niet mogelijk,Gemist en terugkijken zou ik graag doen indien mogelijk.Ik kan nog een tijd lang doorgaan.

Toppunt servicedienst stuurt bericht: kunnen het probleem niet oplossen. Wie kan me helpen om van online af te komen?.

Koos

Nieuw klant

Ik ben sinds vorige week klant bij Online.nl.

Wat een drama is dat: Internet traag, geen telefonie, bij uitzending-gemist en bij het opnemen wordt het eerste gedeelte overgeslagen.

Uiteraard al diverse keren contact opgenomen met de helpdesk. Vorige week vrijdag is mij beloofd dat ik binnen vijf werkdagen een oplossing had voor mijn telefonie. Dit wordt niet nagekomen. Het enige wat de medewerkster zegt: Ze zijn er mee bezig.

Over de klachten van mijn tv wordt aangegeven dat dit probleem al meer dan een maand duurt en dat er aan gewerkt wordt.

Ik ben enorm teleurgesteld in Online.nl

Remco
23-08-2019

Wat is hier aan de hand ?

Jaren klant bij online en nooit problemen met het witte modem totdat door een software update ik niet meer kon telefoneren met de vaste lijn. Dit kon niet aangepast worden en kreeg een nieuw zwart zyxel modem .Na nu al 2 maanden van de meest uiteenlopende storingen en ellende krijg ik nu inmiddels al voor de derde keer een ander modem toegestuurd maar heb geen vertrouwen meer in dit bedrijf. De klantenservice is vriendelijk en behulpzaam maar kan niets anders dan het gebruikelijke riedeltje opsommen wat in de meeste gevallen niets helpt. Er is volgens mij van alles mis met dit bedrijf en de nieuwe modems en software maar 0,0 communicatie hierover van online. Het enige wat goed lijkt te werken bij online zijn de prijsverhogingen. Ik zeg.bezint eer ge begin!

Lennert
22-08-2019

Te traag internet, tv kijken werkt niet goed en klantenservice onbereikbaar!

Ik heb nu bijna een jaar internet, tv en bellen via Online.nl. Dit bevalt vanaf het begin al erg slecht. Maar vooral de laatste maanden.

Bij het tv kijken zit de functie voor opnemen, wat voor mij eigenlijk de enige manier is waarop ik tv kijken. Best teleurstellend als je dan een programma wilt gaan kijken en de opname begonnen blijkt te zijn 5 minuten voor het einde.

Het internet is helemaal belachelijk. Onlangs 5 euro per maand meer gaan betalen zodat ik maximaal internet heb. Dit was een eenzijdige wijziging van Online.nl. Beetje jammer dat het internet alles behalve snel is, nog maar net 30mb/s.

Als ik de klantenservice bel zijn ze meestal onbereikbaar. Laatst heb ik ze dan eindelijk aan de telefoon gekregen. De medewerker liet weten dat het probleem bij hen bekend is, maar ik kreeg niet de indruk dat de persoon enig idee had wat ze aan het doen was.

Dus betaling stop gezet tot het probleem is opgelost en krijg nu telkens dreigmails van Online.nl. Hier kan ik niet op reageren blijkt. Enkel via bellen met klantenservice die vervolgens aangeven dat ze geen melding kunnen maken.

Gelukkig is mijn jaarcontract bijna afgelopen, dus ga dan snel naar een ander.

Natalie
20-08-2019

Veel storingen wordt steeds frequenter

Ook nu weer geen TV veel storingen, vaak geen internet. Vanaf 30 Aug gewoon weer nasr KPN. Nooit geen online.nl meer voor mij.

Leo

Kansloos

Zitten al jaren bij online, voorheen Wanadoo eigenlijk altijd best tevreden geweest tot nu.

Zag op de site dat we net zo duur uitwaren als we de digitale versie namen, dus dacht dat is leuk. Terug kijken opnemen heeel veel zenders.

Sinds een paar dagen hebben we hem in huis.

De helft van de zenders is niet beschikbaar, de mobile app werkt nog steeds niet en krijgen er ook geen antwoord op hoe vaak je de vraag ook stel.

Sterker nog je zeg dat het niet werkt, en je krijg als antwoord, U heeft contact gehad met de klantenservice en wij hopen dat U vraag is beantwoord. Waardeloze bande daar.

Vandaag was ik op mijn online om weer in de pen te klimmen en zag dat we nu 50 € gaan betalen, dat is weer 5€ erbij.

Vorig jaar oktober betaalde we 40,62 hebben toen sneller internet genomen, niet dat je er iets van merk gingen omhoog naar 44,52. In juni dit jaar zijn we om de een of andere reden 48,52 gaan betalen en nu gaan we dus naar 51,02.

Nieuwe klanten wordt een worst voor gehouden de eerste 6 maanden 35€ daarna 45€. De bestaande en trouwe klanten mogen dit verschil bij betalen.

Kortom in een jaar tijd 25% verhoging voor iets wat niet goed werkt is toch vrij pittig.

Groet,

Leo Balvers

PS bezint eer U begint

Stephani
19-08-2019

Nog nooit zo iets mee gemaakt

Ik ben vanaf mei dit jaar klant bij online.nl

vanaf het begin werkt de tv niet goed als ik op begin gemist wilt gebruiken nou dan mis je alles als ik op pauze duw dan blijft het op pauze ik heb vaak gebeld telkens hoor ik we zijn er mee bezig of ze zeggen we hebben het uit handen gegeven aan een ander bedrijf

het komt goed nou ja ik wacht nog steeds op de oplossing kon ik maar over stappen weer terug naar kpn daar werkte het wel ik raad iedereen aan om niet naar online.nl te gaan

groetjes leon

Gerda

Hele slechte afhandeling

Sinds overgang van stipte naar online meer problemen. 1e probleem weken terug netjes opgelost door direct nieuw kastje te sturen. Nu probleem geen internet en telefoon. Moet een nieuwe router opgestuutd. Na 1 week niets gehoord. Weer gebeld, kan nog wel enige tijd duren,ze hebben geen flauw idee. Heel slecht om mensen zo zonder telefoon en internet te laten zitten., kwaliteit en service is zwaar onder de maat