Online.nl reviews

Leo

Kansloos

Zitten al jaren bij online, voorheen Wanadoo eigenlijk altijd best tevreden geweest tot nu.

Zag op de site dat we net zo duur uitwaren als we de digitale versie namen, dus dacht dat is leuk. Terug kijken opnemen heeel veel zenders.

Sinds een paar dagen hebben we hem in huis.

De helft van de zenders is niet beschikbaar, de mobile app werkt nog steeds niet en krijgen er ook geen antwoord op hoe vaak je de vraag ook stel.

Sterker nog je zeg dat het niet werkt, en je krijg als antwoord, U heeft contact gehad met de klantenservice en wij hopen dat U vraag is beantwoord. Waardeloze bande daar.

Vandaag was ik op mijn online om weer in de pen te klimmen en zag dat we nu 50 € gaan betalen, dat is weer 5€ erbij.

Vorig jaar oktober betaalde we 40,62 hebben toen sneller internet genomen, niet dat je er iets van merk gingen omhoog naar 44,52. In juni dit jaar zijn we om de een of andere reden 48,52 gaan betalen en nu gaan we dus naar 51,02.

Nieuwe klanten wordt een worst voor gehouden de eerste 6 maanden 35€ daarna 45€. De bestaande en trouwe klanten mogen dit verschil bij betalen.

Kortom in een jaar tijd 25% verhoging voor iets wat niet goed werkt is toch vrij pittig.

Groet,

Leo Balvers

PS bezint eer U begint

Stephani
19-08-2019

Nog nooit zo iets mee gemaakt

Ik ben vanaf mei dit jaar klant bij online.nl

vanaf het begin werkt de tv niet goed als ik op begin gemist wilt gebruiken nou dan mis je alles als ik op pauze duw dan blijft het op pauze ik heb vaak gebeld telkens hoor ik we zijn er mee bezig of ze zeggen we hebben het uit handen gegeven aan een ander bedrijf

het komt goed nou ja ik wacht nog steeds op de oplossing kon ik maar over stappen weer terug naar kpn daar werkte het wel ik raad iedereen aan om niet naar online.nl te gaan

groetjes leon

Gerda

Hele slechte afhandeling

Sinds overgang van stipte naar online meer problemen. 1e probleem weken terug netjes opgelost door direct nieuw kastje te sturen. Nu probleem geen internet en telefoon. Moet een nieuwe router opgestuutd. Na 1 week niets gehoord. Weer gebeld, kan nog wel enige tijd duren,ze hebben geen flauw idee. Heel slecht om mensen zo zonder telefoon en internet te laten zitten., kwaliteit en service is zwaar onder de maat

Valerie
16-08-2019

Meest vreselijke provider ever!

Sinds afgelopen oktober heb ik een abonnement bij Online. En vanaf dag 1 problemen. Klantenservice is hopeloos mits je ze aan de lijn krijgt. Merendeel is wachttijd 30-45 min. Soms word er gewoon opgehangen. Enige wat je te horen krijgt is om weer de reset knop in te drukken. Ze snappen l niet waar je het over hebt. Een kind heeft nog neer kennis dan deze klantenservice. En waar ik dus nu ben achtergekomen is dat ze het abonnement ook nog eens verhoogd hebben zonder mij de kans te geven om op te zeggen of over te stappen. Dus dit bedrijf is alleen maar in gebreke. En betaal je de rekening niet omdat ze ook nog eens verkeerd bedrag incasseren sluiten ze je gewoon na 2 maanden af en moet je nog meer betalen. Nog nooit z’n waardeloos bedrijf meegemaakt. Mensen neem hier echt geen abonnement! Je zal er spijt van krijgen.

HB
15-08-2019

Hopeloos

Vanaf 20 juni bij Online.nl en tot nu toe elke dag problemen gehad. Klantenservice zegt dan dat we modem moeten resetten, kortom dagelijks tot 1 uur werk eraan en veel ergernis.

Wij willen ervan af en hebben Online.nl in gebreke gesteld, advies is dus om niet over te stappen!

Daniël

Alle onderdelen zijn slecht

Om te beginnen bij het modem. deze word niet ondersteunt. op vragen hierover krijg je geen antwoorden.

poort forwaring is niet mogelijk omdat ze de firmware hiervoor hebben angepast. dus een eigen surver kan je wel vergeten.

Een opgenomen tv programma kan je niet doorspoelen.

de app om tv te kijken werkt niet meer met een vpn

dus als je op je werk een ip van buiten europa hebt hebt kan je het wel vergeten om dze te gebruiken.

op het moment dat je ze belt krijg je GEEN antwoorden op een vraag.

voor mij nooit meer online.nl

Jesse
14-08-2019

Na een maand eindelijk een verbinding

Thank god, na een maand lang dagelijks onervaren personeel aan de telefoon, eindelijk een verbinding. Ik raad iedereen aan om via twitter contact op te zoeken met hun klantenservice. Daar stond ons (redelijk) snel hulp tegemoet. We hebben een nieuwe router toegestuurd gekregen (een v2). Dit heeft het opgelost.

Succes.

Jolanda

Geen internet en tv

Zit vanaf gisteren zonder internet en TV want er is nu ineens storing ik zit nu al vier jaar bij jullie en had nooit geen problemen maar sinds een jaar maken jullie er een zooitje van halen zomaar zenders er vanaf en wil je ze terug moet je er extra voor betalen en zenders waar ik niet op zit te wachten zetten jullie erop en dan vliegen de prijzen ook nog eens heel erg omhoog. Nou ik weet het nu echt heel erg zeker ik stap over na een ander provider. De mazzel een ??? klant

Max
13-08-2019

Duurt 10 tot dat ze opnemen en de WiFi doet het niet. Niet overstappen!

Zeer tevreden met Online

Prima kpn netwerk met een top online service, ik was en ben nog steeds zeer tevreden.

Wiebe
09-08-2019

Geestelijke martelaars die lui van online !

Zeer slechte internet en wifi zo nu en dan werkt het maar meestal niet . En nog slechtere klantenservice gemiddeld duurt het een half uur voordat je gehoor krijgt , En als je belt om nieuw abbonee te worden krijg je onmiddelijk gehoor . Maar kan iemand mij vertellen waar ik moet zijn voor een betroubare internet verbinding?

Roel

Steeds trager internet.

Jarenlang tevreden geweest met de geleverde dienst. Echter neemt de snelheid van internet steeds verder af. Soms nog geen 10% van wat het hoort te zijn. De prijs is recent wel verhoogd met €4,- per maand. De klantenservice kan ik telefonisch niet bereiken. Er zal snel iets moeten verbeteren anders wordt het Online exit.

Annette
09-08-2019

Superslecht, bespaar je de ellende!

Verbaasd me dat dit bedrijf andere aanbieders over kan nemen. Zat zelf jaren probleemloos bij Stipte, dat werd overgenomen door online en vanaf toen gingen we terug naar het internetloze tijdperk. Geen of bagger slechte WiFi. Maar wel zonder notitie vooraf tot tweemaal toe een incasso van boven de 230 euro voor een maandje internet dat dus niet werkt! Een overstap en opzegging direct gedaan, maar de retourdozen komen niet, terwijl ik alles van stipte hier ook nog heb staan. Ik heb de incasso’s teruggeboekt, hen betaald waar ze zelf mee adverteren (32,50 Pm) wat ik zéér coulant vind en het op t internet een antwoordnummer gevonden waar de rommel teruggezonden kan worden en nooit meer onlinepuntnl. Wat een bizar bedrijf!

Asaf
08-08-2019

Bad customer service

Instead of helping with a technical question needed for the internet to work properly, they sent me an and with no option to reply, saying look at online forms to find the solution, which is not possible, since it's a limitation of the hardware they supply

Dominique
08-08-2019

Niets werkt fatsoenlijk

Door fiber automatisch overgezet naar online.nl. Ik ben sinds afgelopen dinsdag over en de problemen begonnen direct.

Nagenoeg geen Wi-Fi

Internetsnelheid wordt bij lange na niet gehaald

Tv beeld bevriest elke keer om de 10 min

Uitzending gemist kijken is geen doen. Helaas zie ik alleen maar haperende blokjes en haperend geluid.

Ondertussen ook al 3 keer gebeld, maar een oplossing ho maar

Michiel
07-08-2019

Geen internet en waardeloze helpdesk

Al een week geen internet, goed KUT als je een eigen zaak hebt, en de klantenservice is slecht bereikbaar en komt gewoon steeds met dezelfde niet-werkende oplossing. Ik kom hier helemaal niets verder mee. Ik moet uren wachten op een reactie

Joop
06-08-2019

2 weken lid en nog geen tv

Dat ik deze ook bräter heb genomen al 2 weken geen tv internet werkt wel inloggen kan ik niet in verband dat ze mij een verkeerde wacht code hebben gegeven wacht code vergeten gedaan werkt ook niet kan nog steeds geen tv kijken niet op een app en niet op mijn tv wat een kloten provider neem deze provider alsjeblieft niet denk niet na maar neem deze niet

Catharina
05-08-2019

Jarenlang klant maar na contract nooit meer!

Zit inmiddels 6 weken zonder tv op slaapkamer en steeds valse beloftes dat hij vrijdag zou komen en week erop weer t zelfde en chat is uitgezet en ik heb meer dan mn bel bundel alleen aan Online bellen verbruikt door lange wachttijden. Ze hebben zich slecht voorbereid voor de overgang naar digitale tv.Hadden eerst iedereen moeten voorzien van de ontvangers voor ze het signaal eraf haalden in juli en nu blijken de ontvangers weer niet leverbaar! Ik vind wanneer je niet kan geven waar je voor staat het abonnement vervroegd moet kunnen beëindigen!

Collin
04-08-2019

Ben nu half jaar klant bij online heb constant haperend beeld beeld of wegvallend internet!

Heb nog geen 1 dag gekregen wat me beloofd is en waar ik voor betaald heb! Heb al aantal x gebeld ze hebben een monteur gestuurd die alles vernieuwd heeft maar niets opgelost daarna weer bellen maar nu nog steeds geen verbetering! Heb ze voorgesteld om t contract af te kopen maar dat kon niet en zit nu dus nog een half jaar vast aan weinig internet en haperend beeld . Ik raad t zwaar af als je twijfelt om online te nemen , het zijn oplichters!

Edwin
01-08-2019

NOOIT ONLINE.NL NEMEN!

Jaren geleden een abonnement voor 24 maanden afgesloten bij Fiber Nederland. Werkte prima. Zonder weten kregen wij ineens een nieuwe decoder van Online.nl. Deze bleek Fiber overgenomen te hebben. Na 1 week zonder TV te hebben gezeten, niet fatsoenlijk te woord te zijn gestaan en het niet bereikbaar zijn, besloten abonnement op te zeggen. De wettelijke opzegtermijn bedraagt 1 maand. Online.nl zegt dat dit 1 jaar is. Wordt nu bestookt met een incasso. Mensen ga nooit met Online.nl in zee. Het zijn gewoon boeven.