Online.nl reviews

30-07-2019

Ronduit vreselijk.

Van de een op de andere dag doet mijn tv niks meer. Na gebeld te hebben blijkt dat ik een nieuwe digitaal kastje nodig heb.

En omdat ik er twee heb valt mijn andere tv ineens ook uit. Weken zit ik op de kastjes te wachten. Inmiddels heb ik er één en de tweede kastje bestond alleen uit een poststuk met een snoer van 20 m.

Als je belt krijg je elke keer iemand anders aan de telefoon, ze beloven je spoed maar alles wat ze zeggen kunnen ze gewoon niet waarmaken. Ik heb inmiddels de automatische betaling gestopt en ben druk op zoek naar een andere provider. Echt niet doen!

Lotta
27-07-2019

Gewoon weg bagger

Wij hebben sinds 2 maanden online.nl

Naast dat de mogelijkheden heel beperkt zijn (bijvoorbeeld opnemen op bepaalde zenders, terug kijken, weinig zenders)

Zijn er ook ontzettend veel storingen! ook het internet is echt tuck! ik moet dagelijks mijn wifi opnieuw instellen omdat hij gewoon niet werkt. Dit gemiddeld 4x per dag!

Tis echt gewoon zwaar shit! nooit een abonnement nemen hier. Ik heb nog nooit zo iets slechts mee gemaakt!

Owja en de klantenservice is ook slecht. Gemiddelde wacht tijd is 45 minuten en dan wordt je ook nog eens geholpen door een pelpinda die je weg stuurt met niks.

Mijn advies, nooit een abonnement nemen bij online.nl!

Antoon
26-07-2019

Geen tv bij nieuw alles-in-1 abonnement

De hardware was tijdig geleverd, berichtgeving omtrent aansluiting ook goed. Internet en bellen functioneren direct, maar tv niet. S111 code.

Bij navraag blijkt probleem bekend, duurt activeren/oplossen 3 werkdagen! Met weekend erbij is dit 5 dagen. Teleurstellend.

Via pc tv-kijken kan ook (nog) niet, maar dat kan wel worden geactiveerd bij navraag.

Anna
24-07-2019

Heeeel erg slecht

De service geeft niet de juiste antwoorden. He tis echt heel slecht. Zero inlevingsvermogen. Ik heb 3 kwartier aan de line gehangen. Niks bereikt. Ze hebben mij te laat het pakket gestuurd, toen het bleek dat het niet mogelijk was om aan te sluiten hebben ze mij geinformeerd dat ik toch een jaar lid moet blijven.

Daarna ga ik heeeeeeeel snel weg! Ik ga nu iedereeen afraden om Online te nemen.

Fred
23-07-2019

Digitenne werkt niet meer

Sinds enkele weken werkt de digitenne niet meer. Nieuwe ontvanger is niet op voorraad. Jammer, maar voorlopig geen TV meer kijken. Waardeloze service.

Internet is al tijden niet betrouwbaar. Ligt er opeens uit. Stroom van de router afhalen en een halfuur wachten, wil dan meestal wel helpen. Maar om meerdere keren per week te doen, kan niet echt de bedoeling zijn. Ik heb de boel opgezegd en ga naar een andere provider.

Absoluut wegblijven van die club!

Suzanne
19-07-2019

Ga niet naar online

Helaas vanuit fiber overgezet naar online. Althans dat zou 24-6 gebeuren. Vanaf het moment dat ik dit hoorde online gebeld, omdat de gegevens niet kloppen. Ze gebruiken ineens mijn getrouwde naam weer ipv meisjes naam. Scheiding is rond sinds februari en fiber had dit allemaal aan gepast. Na 2 maand hebben ze eindelijk de naam aangepast maar de inlog gegevens niet. Meerdere malen gebeld, maar alles moeilijk moeilijk. Maar we houden u op de hoogte. Tot vandaag nog niets gehoord. Vandaag gebeld om op te zeggen. Nu kan dat ineens niet want er is nog niets overgezet. Bel fiber maar. Fiber kan ook niets want ik zit in de overgang naar online. Ze kunnen alleen aangeven dat ik per direct op wil zeggen als ik over ga. Wanneer? Dat weet niemand.

Rick
18-07-2019

Support is echt waardeloos

Support is echt heel slecht, ik ben 1/5 week bezig geweest om ze zover te krijgen de KPN te sturen omdat de storing niet bij mij lag. Nee meneer reset het nog maar een keer. vervolgens twee weken een tuner moeten resetten alvorens ze eindelijk een nieuwe gaan sturen omdat ze dan ook begrijpen dat het niet werkt

17-07-2019

Je doet jezelf te kort als je klant van online wordt

Sinds 1-6-2019 klant van online nadat via hun klantenservice was bevestigd dat streaming via de canaldigitaal app naar een chromecast probleemloos zou werken.

Helaas is dit wegens een mankement niet mogelijk deze streaming loopt via de app namelijk constant vast. Dit is een bekend probleem volgens de klantenservice, er wordt aan een oplossing gewerkt. Alleen de datum en tijdstip van deze oplossing zijn niet bekend(kortom geen oplossing). Dit was juist een van de redenen voor mij om voor online te kiezen.

Dan de internet verbinding van 100mb. Deze gegarandeerde snelheid heb ik nooit gehaald. Bekabeld ben ik in de buurt van de 90 mb gekomen. Via de bijgeleverde dramatische router heb ik op de speedtest van online zelf maar liefst tussen de 2,5 en 12,5 mb. Met deze snelheid kun je geen gebruik maken van internet.

Over beide mankementen waarover ik als nieuwe klant zeer ontevreden ben meerdere malen gebeld. Als je contact op neemt met de firma online doe je er verstandig aan om een middag vrij te nemen. Mijn ervaring is dat als je 30 minuten een medewerker te spreken krijgt de wachttijd kort is. Een uur wachttijd heb ik meerdere keren ondervonden. Gevraagd of het mogelijk is om het abonnement te beëindigen omdat ik geen vertrouwen heb in hun product en me mateloos stoor aan de dienstverlening welke hier aan hangt. Dit was niet mogelijk hierop hebben ze een nieuwe router en een instructie van 15 pagina's gestuurd. Nieuwe router geïnstalleerd en handleiding helemaal doorgenomen (halve dag verder). Vervolgens nog steeds een enorm trage wifi met bovengenoemde snelheden. Opnieuw gebeld met klantenservice. Doorverbonden (na 40 min) met afdeling coulance maar helaas contract ontbinden ging niet omdat bekabeld de snelheid enigsinds wordt gehaald. Een monteur sturen konden ze ook niet. Wat mij rest is bekabeld internetten met een kabel over de vloer waar mijn vrouw en zoontje hun nek over breken en geen live tv. Tegemoet komen in kosten is ook niet mogelijk. Gewoon 11 maanden betalen voor een dienst welke ik niet af kan nemen dat is de samenvatting van online. Hier bovenop komen de dubbele kosten voor een tweede provider welke wel levert zoals afgesproken, waar je wel een medewerker aan de lijn krijgt welke probeert te helpen enz enz.

Kortom je doet jezelf veel te kort als je klant van online wordt.

Wout
16-07-2019

Tv zeer slechte omschakeling

Super slechte afhandeling ik denk ook dat ik kassa ga benaderen

15-07-2019

Waardeloos bedrijf

Bij Fiber ging alles goed. Maar opeens wordt Fiber Online. Sinds die tijd allerlei problemen. Klantenservice moeilijk te bereiken en krijg je ze aan de lijn wordt niets opgelost. Incompetentie ten voeten uit. Geen aanrader!

Leonardo
15-07-2019

Super slecht

Klantenservice super slecht ik wou klant worden , maar goed dat ik nog kon annuleren.

Naar een uur wacht krijg in iemand aan de lijn die me doorverbind wat niet gelukt is. Schijnbaar zijn ze me vergeten want naar een half u had ik nog niemand aan de lijn dus heb ik maar opgehangen en terug gebeld duren dit keer 10 min .

Kregen een medewerker aan de lijn die ook niet zo vriendelijk was,dus heb ik maar gelijk geannuleerd

Rina
14-07-2019

Sinds de overgang van fiber naar Online geen vaste telefoonlijn meer. Telefoon heeft het 1 week gedaan.

Veel storingen. Internet traag. We hebben het even aangekeken maar zijn nu overgestapt. Aankomende week gelukkig van die rotzooi af.

14-07-2019

Wardeloos bedrijf (ik was bij fiber maar online.nl nam de klanten over)

Ben sinds maart bij fiber begonnen met glasvezel buitenaf maar. fiber verkoopt zijn buitenaf klanten ineens aan Online.nl. (sinds de omzetting ofline)

all vijf dagen aan het bellen elke dag 1,5 uur nog geen enkel signaal gehad!

nu maar wachten tot ze terug bellen van een of ander hoger level.! twee agen ook al niets gehoord!

gewoon nooit naar online = OFFLINE

Abel
13-07-2019

Slechtste internet en tv ooit gehad

Het is met deze provider, of of.

tv kijken en internetten gaat niet samen.veel storing

ook met live programma's zijn er veel haperingen

gamen en daarbij discord gebruiken gaat niet de verbinding verbreekt steeds

blij als het jaar er opzit en ik naar een andere provider kan overstappen

met telfort veel minder problemen gehad

wil je ergernis dan is dit de provider voor jou

Mike

Slechte verbinding

Sinds 12 juni 2019 klant steeds valt modem uit en slechte WiFi ook haperend beeld of stilstaand beeld of strepen door het beeld regelmatig contact gehad maar werd een case aangemaakt maar nog niks gehoord heb ze een maand de tijd geven anders zeg ik het op dan zeggen ze dat ze niks kunnen beloven of ik dan een boete krijg maar ze doen maar betaal dan niks maken ze maar een rechtszaak van

Coco

Prutsers , geen service

In de laatste 2 maanden 3x een week geen internet.

Was jarenlang ok , nu is het klaar.

Als ze kunnen verkopen hebben ze tijd voor je.

Wil je opzeggen beginnen ze te piepen over een jaarcontract.

Als je zo een slechte service biedt , is er ook geen contract wat mij betreft.

Hanneke

Slechtste service ooit!

Toen mijn internet niet werkte heb ik gevraagd om een reparatie. Er werd mij niet verteld dat wanneer ik de afspraak wilde afzeggen of verplaatsen, er kosten waren. Ik kan een tijdslot kiezen die beiden een risico waren dat ik niet aanwezig was omdat ik mijn kind naar school moest brengen of ophalen. Dus waagde ik de gok en probeerde ik op tijd weer thuis te zijn. Volgens het briefje wat de monteur achterliet was had hij me gemist op een tijdstip dat ik net thuiskwam. Een gelogen tijdstip dus. Maar nergens meer te bekennen. 45 euro voorrijd kosten.

Dus ik krijg een boete als ik de afspraak wil verzetten omdat ik erachter kwam dat ik dat tijdslot niet gegarandeerd thuis kon zijn. Dus waag ik het erop omdat ik anders toch kosten had. En vervolgens krijg ik een boete omdat ik de deur niet open kon doen voor de monteur op een gelogen tijdstip. Of ik niet een 18 plusser had die de deur open kon doen. Nee dat heb ik helaas niet, iemand die een hele ochtend in mijn huis op de monteur gaat zitten wachten. Belachelijk voorstel en totaal geen hulp. Ik neem internet af bij online, het werkt niet en om het te laten repareren moet ik me in allerlei bochten wringen om geen boete te ontvangen. Er wordt gelogen en niet geluisterd naar de situatie.

Ik heb het verhaal twee keer verteld bij de klachtenlijn. De tweede keer werd er enorm star gereageerd en kwam er geen oplossing. Geen begrip geen excuus, de medewerker vertelde me dat als ik de kosten niet betaalde het internet afgesloten zou worden en er een deurwaarder zou komen wanneer ik dan nog niet betaalde. En vervolgens verbrak hij de verbinding! Hondsbrutaal. Ik sta echt paf, hoe slecht er geholpen wordt bij online.nl. De service die ik afneem werkte niet en vervolgens word ik als een wanbetaler behandeld. Te idioot, Hoe de klant behandeld wordt.

Boudewijn

Vermoeiend bedrijf

Legio redenen om geen abonnement te sluiten:

- beloofde snelheid wordt nog niet misschien gehaald.

- Wifi signaal zwak, zelfs als je naast de TV zit.

- Wifi erg instabiel. Bijvoorbeeld niet mogelijk om te stream naar onze tv ondanks buffering.

- niet werkende tools om je wifi/modem instellingen te verbeteren

- klantenservice slechte bereikbaar

Nick

Super slecht.

Dit is echt vreselijk op meerdere niveaus. Ik ben al 10 jaar ofzo klant, vanaf dat de service Orange.nl was. Slechts recentelijk heb ik echte problemen gekregen.

Ik betaal voor 30 mpbs. Dat is niet zoveel, maar volgens de website kan ik op mijn adres maar 21 krijgen, vandaar. Alsof dat nog niet laag genoeg is, krijg ik bij diverse 'speedtests' 10 tot 13 mbps aangegeven.

Dat is opzich het ergste nog niet. Ik kan er gewoon videos mee kijken en (weliswaar langzaam) downloaden. Maar sinds kort krijg ik elke paar minuten echt laagtepunten van 1 tot 5 mbps. Ligt het aan de modem? Ligt het aan de provider? Geen idee. Ik heb deze modem pas net, omdat de oude kapot was (lol).

Binnenkort overstappen naar Caiway glasvezel. Hoor ik ook niet de allerbeste dingen over, maar slechter dan Online.nl kan dus echt niet. Waardeloos.

Hermjan
10-07-2019

We zijn al jaren abonnee bij online.nl met het internet + bellen. Eigenlijk hebben we nooit echt problemen gehad tot het moment dat we ons pakket gingen uitbreiden met interactieve tv. We kregen een ontvanger thuisgezonden zonder gebruiksaanwijzing. Dus online gebeld. Ze hebben mij keurig geholpen, tot de ontvanger een foutmelding gaf. (S111). Er zou een melding gedaan worden bij de technische dienst en het zou binnen 5 dagen verholpen zijn. We zijn na 3 weken en 10 telefoontjes (je staat bij elk telefoontje bijna een half uur in de wacht) nog niet geholpen