Online.nl reviews

07-07-2019

Internet? Wat is dat?

Ik weet het niet zo goed met Online.nl, willen ze wel hun klanten houden of is het daarom zo achterlijk dat je direct 2 jaar aan een contract zit? Ik heb hier vaker geen of slecht internet dan normaal werkend internet. En als ik de servicedesk bel is het : oh ik zie dat je al 8 maanden geen factory reset hebt uitgevoerd wil je dat even doen? Sorry hoor maar echt dit is de slechtste provider die er bestaat! Ze zijn te lui om een monteur te laten komen!

Jam
05-07-2019

Geen dienst en geen service al

Al vanaf dag 1 geen dienst afkunnen nemen van online. Ik wil nu stopzetten omdat zij hun afspraken niet nakomen beginnen ze tegen te stribbelen. Je kan toch niet bij elke melding een week of langer wachten op een monteur wat nog maar de vraag is of hij het kan verhelpen. Voor mij nooit meer.

Sar
04-07-2019

Zijn niet behulpzaam om maar iets op te lossen. Zoek het maar uit, je hebt maar pech, zo komt dat over.

Dinja
02-07-2019

Sinds 4 maanden verbrekende verbinding. Eerst zelf tientallen keren gereset en uren opgebeld. Vervolgens moest ik een nieuwe kabel kopen. Laatste optie kwam gister een monteur die niks lijkt gedaan te hebben want alles hierboven beschreven heeft geen werkende internet of Tv opgeleverd. Wel maandelijks geld afschrijven maar niks leveren. Zeer af te raden deze provider!

Bianc
30-06-2019

Slechte kwaliteit!

Ben sinds 21-6-19, een nieuwe klant, wel internet, maar geen tv.S111 code.

Maar netjes gebeld zoals werdt aangegeven.

Zo gezegd zo gedaan. tussen 3 en 5 werkdagen. nou het is inmiddels ruim een week verder. Ik kon volgens hen lekker via de app tv kijken! ja tuurlijk inlogcodes werkte niet, zou een mail en sms krijgen voor een ander wachtwoord. maar je raad het al, ook niet. weer gebeld, ( dan heb ik het nog niet eens over de absurde wachttijden aan de telefoon.Ruim 25 minuten wachten) gelukkig een aardige medwerker die mij wel enig uitleg gaf. Het kan nog wel 2 werken duren voor er tv is.(kijk ook niet leuk maar wel eerlijk) En gelijk aan gevraagd waar ik compensatie kan krijgen.betalen voor een product dat niet werkt. moet ik gewoon weer bellen gaf hij aan. Maar online tv doe eens wat met je klachten. en de mensen die er de dupe van zijn! want zo kan dit echt niet doorgaan!

29-06-2019

Waardeloze provider

Online.nl heeft fiber overgenomen waardoor ik als klant ook meeging. Sinds ze mij op hun netwerk hebben geplaatst heb ik geen internet meer dit duurt nu al bijna 4 weken na vele vervelende telefoontjes met veel te lange wachttijden heb ik uiteindelik mijn abbo stopgezet, nu zit ik nog een maand vast aan die gasten zonder dat ik gebruik kan maken van hun diensten en willen dat ik deze bedrag betaal dit is pure diefstal! Ik betaal alleen die paar dagen in juni wat ik heb verbruikt meer niet. Wat een waardeloze bedrijf en een nog waardelozer klantenservice.

Bennie
29-06-2019

Online super

Ik ben al drie jaar bij online, heb nooit problemen zelfs niet met een verhuizing. Ik had 5 dagen eerder tv en internet dan men eerst gezegd hadden. Super tevreden

Ferry
28-06-2019

Sinds 24-6 zou ik internet en tv van online.nl krijgen . De tv ontvanger werkte niet. Na diverse malen telefonisch contact omdat de chat niet werkte werd mij verteld dat de software verkeerd was . Ik heb om een nieuwe ontvanger gevraagd met de goede software maar die krijg ik niet . de technische dienst gaat het uitzoeken.

Daarna wou ik online tv kijken maar hier bleken mijn inloggegevens onbekend te zijn. Hierna heb ik online om inloggegevens gevraagd die wel bekend zijn zodat ik op mijn laptop tv kan kijken. Nee ik krijg geen inloggegevens die wel werken. Hun technische dienst gaat het onderzoeken. Hoe moeilijk kan het zijn om mij een mailtje te sturen met inloggegevens die werken,

DeesRalf
28-06-2019

Sinds 2013 ben ik klant bij online voor tv en internet.

Online stuurde een brief dat we een nieuw kastje kregen vanwege de hdmi aansluiting. Ik heb 3 kastjes en kreeg er maar 1.

Ik gebeld met online, prima ik kon ze krijgen maar moest wel 5 euro per kastje extra betalen op mijn abonnement . De kastjes komen en we hebben nog slechter beeld met tv kijken dan we al hadden.

Daarom ben ik na 6 jaar overgestapt naar ziggo. Dit hebben ik gedaan. Toen kreeg ziggo ons niet afgemeld bij online omdat daar mijn achternaam verkeerd gespeld was, toen kontakt gehad en dit kon niet veranderd worden telefonisch. Toch is het ziggo gelukt!? Ook heb ik geen opzeggings brief ontvangen van online dat ons abonnement geëindigd is of word.

In Juni kwam de afrekening van online van 84,06 die heb ik ook netjes betaald.

Vandaag 27-06-2019 valt er een slotnota op de mat van 599,06.

Ik gebeld met mevrouw en die beweerde hoog en laag dat ik telefonisch mijn abonnement heb verlengt in april, tot volgend jaar 2020!

Is dit niet absurd?

Ik weet hier helemaal niets van!

Ik ben al 6 jaar klant en nu word me dit bedrag in de schoenen geschoven!

Vandaar deze klacht.

Gaat online dit niet zelf oplossen met mij dan ben ik genoodzaakt om mijn advocaat in te schakelen!

Rinaldo
27-06-2019

Waardeloos bedrijf onbereikbaar

Zeer slecht en amateuristisch bedrijf!

Ik heb wel internet wat maar op halve snelheid werkt, en altijd geen tv signiaal, ik betaal geen cent voor deze slechte grap. Telefonisch niet bereikbaar, email adressen zijn geblokkeerd voor inkomende mail, en via social media doen ze alsof ze er druk mee bezig zijn, schijnvertoning.

27-06-2019

Dacht je dat ik een grap maakte

Beste lezer,

Ik heb 2 jaar gebruik gemaakt van een internet pakket, vervolgens wilde ik tv erbij en zou ik een half jaar voor 35 euro internet +Tv krijgen, na de eerste factuur van 61 euro, werdt niet 35 maar 45 afgeschreven, nou kan dit gebeuren maar als je dan de "klantenservice" belt en je toetst 1 wordt je direct geholpen, uiteraard nieuwe klanten zijn belangrijker dan bestaande klanten? deze verbind je door en u raad het al je krijgt niet gelogen na 20 minuten gezellig naar een te oud deuntje te luisteren niemand aan de lijn oftwel ik bel weer naar 1 en u raad het al jahoor gelijk iemand die mij wilde helpen voor een nieuw pakket! maaar gezegd tegen deze jonge hond dat als hij mij weer zou doorverbinden en ik weer langer als 10 min in de wacht zou staan mijn gehele pakket zou beëindigen, dus bij deze heb jij gewonnen. ik ben sinds vandaag nog bij jullie weg.

Hoe kan je zo schofterig met klanten omgaan.

PL

Marja
25-06-2019

In 9 jaar tijd dubbele kosten

2011 digitaine tv en internet 24.50 nu bijna 50 euro. Nieuwe abonnees zijn goedkoper uit dan trouwe abonnees. Ja ik kan interactieve tv krijgen en dan voor de zelfde prijs als de aanbieding. Maar wat moet ik daar mee als het internet zwaar KUT is. Nu heb ik nog tv als het internet het een keer weer niet doet.

Johanna
24-06-2019

In november een prijsverhoging van 200%! Werd ik over ingelicht op een voor mij onmogelijk moment, dus niet op de juiste wijze actie ondernomen. Zat er weer een jaar aan vast.

Vervolgens in april nieuwe apparatuur voor tv, sindsdien geen/nauwelijks tv kunnen ontvangen.

Klantenservice zeer slecht bereikbaar, lang in de wacht, mensen die zelf weer een helpdesk moeten bellen voor advies.

Vanaf 1 juli prijzen opnieuw omhoog.

Al 2,5 maand bezig met rechtsbijstand om mijn abonnement op te zeggen. Gaat nu eindelijk lukken dus gelukkig.

Was ik maar nooit aan deze oplichterij begonnen!

Behzad
20-06-2019

Opzegging

Ik heb paar keer hen gebeld en gezegd dat ik mijn abonnement wilt stopzetten en ze zeiden dat ik een bevestiging zal krijgen, maar na paar dagen nog steeds niks ontvangen. Geen abonnement bij deze gasten afsluiten.

Behzad

SAnne
20-06-2019

Waardeloze klantenservice.

Online brengt onterecht een bedrag in rekening na opzegging. Vervolgens waarschuwt men de klant niet met een aanmaning of wat dan ook, wachtrijen en wachttijden na e-mail zijn oneindig, de fout wordt niet door het bedrijf hersteld, maar klant moet zelf contact opnemen met incassobureau. M.a.w. ondanks dat Online.nl toegeeft fout te zitten, weigert men om de fout zelf te herstellen. Want dat zijn 'de regels'. Dikke doei online, zo werkt het niet.

Braai

14% tarief verhoging zonder extra's

Zomaar 14% tarief verhoging. Abonnement gaat van 10Mb/s naar 100Mb/s maar kan hier maar max 9Mb/s krijgen. Dus ga nu betalen voor iets wat ik niet kan krijgen. Ga nu voor een 100Mb/s abbo betalen terwijl ik maar 9Mb/s krijg.

14-06-2019

Dikke bullshit dit bedrijf ! Internet en tv dikke shit !

Sluit je hier nooit bij aan mensen. Kregen zomaar een ander kastje, kosten gingen omhoog. Internet slecht, sloom en valt altijd weg! Medewerkers zijn waardeloos qua service

Rien
14-06-2019

Kennisniveau van de servicedesk is hopeloos

Het kastje van mijn TV deed het niet meer. Ik ben op zoek gegaan naar de foutcode en kwam tot de conclusie dat het kastje te lang uit is geweest en daardoor de nieuwste firmware niet heeft binnen kunnen halen. Oplossing was om het kastje naar fabriek instellingen te brengen en mocht dat niet werken, dan een nieuw kastje met de meest recente firmware. Zo stond het op de site vermeld van online zelf.

Dus ik bellen met de servicdesk ( bizar lang moeten wachten ). Krijg ik iemand aan de lijn met een slecht nederlands accent en die ook nog eens brutaal is. Luisterde totaal niet naar mij bevindingen en kwam met waardeloze suggeties. Ja misschien je TV kapot? Modem resetten? ( alsof ik dat al niet had gedaan ). Kabel kapot? Ik gaf al 10x keer aan dat ik zelf een netwerk engineer ben en dit allemaal al had getest. Ik verwees hem ook naar de oplossing die op hun website staat, oftewel nieuw modem.

Na lang aandringen ging hij dan toch over stag. Vreselijk slechte werknemer. Mijn contract loopt over een maand af en dan ben ik weg.

Raymond
12-06-2019

Meest slechte service en incapabele medewerkers

Wij zaten altijd bij fiber maar die hebben een deel verkocht/afgestoten aan online.nl

Wij waren de "gelukkigen" die daar bij hoorden.

Voor overzetten nog contact gehad of alles goed was. Ja hoor werkt direct. De datum van de overzetting werd steeds verplaatst zonder ons daarover in te lichten. Toen werden wij overgezet en niks deed het.

Ik zag dat de router geen ip kreeg toegewezen en uberhaupt er niks was. Ook modem gaf geen connectie weer.

Het ligt altijd aan je eigen apparatuur die je in je netwerk hebt, nooit aan online.nl Dat is de gouden regel daar bij de service desk. Dat dat ubiquiti is en topspul vat netgear en nooit eerder problemen gaf maakt niet uit.

Toen zeiden ze dat de migratie nog niet goed was afgerond en dit voor 5 uur was opgelost door hun technische afdeling. De volgende dag weer zelfde gelul.

Toen zijn ze eindelijk maar wat gaan doen met de opmerking dat wellicht glasvezelmodem defect is. Ja hoor volgende dag: "u heeft een verouderd modem u krijgt een nieuwe".

Ondertussen werkte de telefonie niet. Dat de persoonsalarmering van mijn vader erachter zit maakt ze niks uit. Heeft nog bijna 2 weken geduurd voordat ze dat hadden opgelost (ook hun fout).

En heel vaak storingen, vooral met internet. Vaak heel instabiel en soms ligt TV en inet er uit. Sta je minimaal 5 minuten in de wachtrij om vervolgens weer een incapabel persoon eraan te krijgen die meteen zegt dat je eigen hardware de fout is of kabeltjes die opeens kapot gaan van een op de andere dag.

Binnenkort maar overstappen naar een betrouwbare provider. Bijzondere is dat online nog vaak duurder is dan de betere providers.

Mo
12-06-2019

Internet snelheid

Ik heb al jaren een internet abonnement van online. sinds deze maand, heb ik mijn abo met TV geüpgraded. deze actie had nooit moeten doen. De combinatie internet -TV is behoorlijk bedroevend.

Online.nl biedt niet de internetsnelheid die ze beloven. Mijn internet snelheid gaat niet boven 9 Mb/s ipv 20 Mb/s.de aangeboden traagheid is zeer frustrerend.