Online.nl reviews

Rien
14-06-2019

Kennisniveau van de servicedesk is hopeloos

Het kastje van mijn TV deed het niet meer. Ik ben op zoek gegaan naar de foutcode en kwam tot de conclusie dat het kastje te lang uit is geweest en daardoor de nieuwste firmware niet heeft binnen kunnen halen. Oplossing was om het kastje naar fabriek instellingen te brengen en mocht dat niet werken, dan een nieuw kastje met de meest recente firmware. Zo stond het op de site vermeld van online zelf.

Dus ik bellen met de servicdesk ( bizar lang moeten wachten ). Krijg ik iemand aan de lijn met een slecht nederlands accent en die ook nog eens brutaal is. Luisterde totaal niet naar mij bevindingen en kwam met waardeloze suggeties. Ja misschien je TV kapot? Modem resetten? ( alsof ik dat al niet had gedaan ). Kabel kapot? Ik gaf al 10x keer aan dat ik zelf een netwerk engineer ben en dit allemaal al had getest. Ik verwees hem ook naar de oplossing die op hun website staat, oftewel nieuw modem.

Na lang aandringen ging hij dan toch over stag. Vreselijk slechte werknemer. Mijn contract loopt over een maand af en dan ben ik weg.

Raymond
12-06-2019

Meest slechte service en incapabele medewerkers

Wij zaten altijd bij fiber maar die hebben een deel verkocht/afgestoten aan online.nl

Wij waren de "gelukkigen" die daar bij hoorden.

Voor overzetten nog contact gehad of alles goed was. Ja hoor werkt direct. De datum van de overzetting werd steeds verplaatst zonder ons daarover in te lichten. Toen werden wij overgezet en niks deed het.

Ik zag dat de router geen ip kreeg toegewezen en uberhaupt er niks was. Ook modem gaf geen connectie weer.

Het ligt altijd aan je eigen apparatuur die je in je netwerk hebt, nooit aan online.nl Dat is de gouden regel daar bij de service desk. Dat dat ubiquiti is en topspul vat netgear en nooit eerder problemen gaf maakt niet uit.

Toen zeiden ze dat de migratie nog niet goed was afgerond en dit voor 5 uur was opgelost door hun technische afdeling. De volgende dag weer zelfde gelul.

Toen zijn ze eindelijk maar wat gaan doen met de opmerking dat wellicht glasvezelmodem defect is. Ja hoor volgende dag: "u heeft een verouderd modem u krijgt een nieuwe".

Ondertussen werkte de telefonie niet. Dat de persoonsalarmering van mijn vader erachter zit maakt ze niks uit. Heeft nog bijna 2 weken geduurd voordat ze dat hadden opgelost (ook hun fout).

En heel vaak storingen, vooral met internet. Vaak heel instabiel en soms ligt TV en inet er uit. Sta je minimaal 5 minuten in de wachtrij om vervolgens weer een incapabel persoon eraan te krijgen die meteen zegt dat je eigen hardware de fout is of kabeltjes die opeens kapot gaan van een op de andere dag.

Binnenkort maar overstappen naar een betrouwbare provider. Bijzondere is dat online nog vaak duurder is dan de betere providers.

Mo

Internet snelheid

Ik heb al jaren een internet abonnement van online. sinds deze maand, heb ik mijn abo met TV geüpgraded. deze actie had nooit moeten doen. De combinatie internet -TV is behoorlijk bedroevend.

Online.nl biedt niet de internetsnelheid die ze beloven. Mijn internet snelheid gaat niet boven 9 Mb/s ipv 20 Mb/s.de aangeboden traagheid is zeer frustrerend.

12-06-2019

Je krijgt echt waardeloze hardware, die zeer slecht werkt. Zeer langzame software, en constant moeten resetten wil het weer werken. De kabels op verzoek al meerdere malen vervangen! Ben nu aan de 4e modem en weer is hij niet goed ?

10-06-2019

Amateuristisch is nog te lovend

Na de tariefverhoging gelijk opgezegd en verlost van 9 maanden ellende.

Het internet heeft altijd prima gewerkt.

Tv kijken is echter een drama. Online krijgt het maar niet opgelost.

Na diverse updates nog altijd storingen bij tv kijken. Stilstaand beeld of blokjes, geluid wat niet overeenkomt met praten, spontaan van zender verwisselen, afstandsbediening dat ineens nergens meer op reageert.

Opnames bekijken? Toch niet zonder genoemde storingen! Opnames bekijken is door continu storingen niet meer te doen.

Overigens verteld online.nl er niet bij dat opnames van de sbs en rtl zenders vooruitspoelen niet meer is toegestaan en je dus reclame verplicht moet kijken.

Denk ook niet dat men je terugbelt als dit is afgesproken. Dat zal je echt weer zelf moeten doen en je verhaal alweer helemaal aan een medewerker moeten vertellen.

En dan ook nog de prijzen durven verhogen voor die ellende!

En dan blijkt dat je als klant nog meer moet gaan betalen dat degene die de fout gaat maken om er klant te worden ook!

Stefan
07-06-2019

Internet valt heel vaak uit.

Het internet viel al vrij vaak uit en de verbinding is enorm traag. Sinds dat ze overgenomen zijn is het niet normaal meer, ik moet zone 10keer per dag de modem resetten omdat het internet steeds uitvalt. In het verleden ook al een periode zonder internet gezeten en dan kun je gerust 1 week wachten op een monteur. Die komt dan en snapt er geen hol van. Uh ja meneer ik kan daar niks aan doen.Zou dit bedrijf aan iedereen afraden de service is slecht, de helpdesk is slecht en het belangrijkste je internet is al helemaal slecht.

Mabel
06-06-2019

Geen service maar wel doorbetalen

Na een woningbrand hebben we 3,5 maand door moeten betalen terwijl we nog steeds geen nieuwe router hebben ontvangen. 2 zijn zogenaamd verkeerd bezorgd en de derde is retour verzonden zonder bij ons aan te komen. Hebben meerdere keren gebeld en ze komen niet met een oplossing . Een compensatie is ook te veel gevraagd.

Zoek een andere provider mensen. Wij moeten €80 betalen voor een nieuwe router terwijl die nooit aankomt! oplichters zijn het

Jam
05-06-2019

Helaas kan je geen min punten vinden.

5 maanden elende 5 maanden problemen. 2 kastjes heb ik nu thuis staan geen can 2en doet het ik heb nu al 9 dagen geen tv . ik heb meerdere keren aangegen dat ik het contract beeindig ivm niet nagekomen afspraken/service/goederen. Maar ze zijn de slager die hun eigen vlees keurt. Ik mag weg als ik de resterende7 maanden nog wel e en betaal. Verder moet ik ze de tijd geven om het op te lossen .5 maanden is ogenschijnlijk niet genoeg. Ik heb zovaak gebeld zoveel geld al uit gegeven aan bel min plus de 50ct extra voor ieder gesprek . ik heb nu een netflixkaart gekocht zodat de kinderen toch wat kunnen kijken in de vakantie. Ik heb het nu allemaal naar een jurist / bemiddelaar gestuurt laat die het masr op lossen werkt dat miet dan een advocaat. Ik vetaal namelijk luever de advocaat als dat ik hun nog 7 maanden ga betalen. Mij. Advocaat kost mij 100 euro hoeveel zal die van hun kosten? Kleine rekensom mij uit het contract laten stappen wat mijn recht is . is goedkoper als mij proberen te houden.

Rikus
04-06-2019

Trager dan dit krijg je niet

Drama bedrijf. Sinds de overstap die ze hebben gemaakt naar Canal digitaal is het internet zo belabberd dat ik niet eens een webbrowser kan openen of de tv loopt vast. Eerst een keurige melding van gemaakt, waarin werd beloofd dat het binnen 3 a 5 werkdagen zou zijn opgelost. Helaas zijn we nu al bijna een maand verder met 3 telefoongesprekken van mijn kant naar de klantenservice en echter maar 1 smsje gehad dat het probleem nog steeds niet is opgelost. Je betaald elke euro teveel aan dit bedrijf. Echt ongeloofelijk dat ze gewoon in staat zijn een product te leveren wat in de tijd van 5G nog trager is dan een postduif met vliegangst. Wanneer gaan ze nu eens geld gaan investeren in het product in plaats van in de klantenservice medewerkers die iedereen gerust moeten stellen. Absoluut meest slechte internet aanbieder van de wereld. Mensen zonder internet zijn 100% zeker beter af.

03-06-2019

Wordt steeds slechter

Bieden nu alles van canal digitaal aan maar is zeker geen verbetering.

Als ik nu een opname terugkijk gebeurt het REGELMATIG dat het halverwege wordt afgebroken.

Soms gaat de ontvanger spontaan in reset en ben je op dat moment het beeld helemaal kwijt.

Vraag me werkelijk af of de servercapaciteit van canal digitaal wel toereikend is.

Herman
31-05-2019

Slechte provider

Kreeg bericht dat ze ff de prijs verhoogde met 5 euro.bijna alles is slecht interface van de mediabox is niet te lezen .kunt niet zien op welke zender je bent, mijn 2e mediabox start elke keer opnieuw op.heb internetsnelheid van 200 mb krijg download 91mb/s en upload 57 mb/s enz enz .heb ze 3 dagen geleden bericht gestuurd maar nog niets gehoord.

Ellen
28-05-2019

Een en al ellende

Over genomen van Fiber, dezelfde dag nog opgezegd, maar nu nog de na sleep.Niks klopt er, en willen na overname ook nog een jaarcontract in je mik duwen.

Geoffrey
28-05-2019

Geldwolven

Ze proberen je op elk mogelijk manier te naaien, bij mij hebben ze het volgende gedaan:

1) ik moest 6 maanden door blijven betalen terwijl ik ben verhuist

2) abbonoment kosten werden binnen het eerste jaar omhoog gegooid

3) het abbonoment mag pas opgezegd worden 3 maanden voor de einddatum

Reinder
27-05-2019

DRAMA

Na 4 weken nog steeds geen vaste lijn, ze zijn bang voor de leiding en willen niet doorverbinden, ze hebben fiber.nl overgenomen, ik wacht al 4 weken nu, bel wekellijks een aantal malen, ze kunnen het maar niet voor elkaar krijgen. Zijn er meer die problemen hebben met deze maatschappij?

25-05-2019

Diefstal

Mijn provider is overgenomen door online .nl

Ik werd daarvoor beloond met 10€ extra te betalen

Daar ging ik niet mee akkoord en heb eerst mijn vaste telefoon opgezegd en bevestiging ontvangen

Omdat de afspraken niet waargemaakt werden heb ik opgezegd Ik werd afgesloten van internet en de telefoon was al een feit Ook bevestiging ontvangen ingaande 1 mei.

Maar ze vinden dat ik wel moet betalen tot 31 mei

Ik geloof dat ze zelf niet weten wat ze beweren

Wouter
25-05-2019

Stap niet over!

Het is ongekend hoe “online” met hun bereidwillende klanten wil omgaan. Het is om je diep voor te schamen. Er wordt je van alles beloofd. Maar ze kunnen het niet nakomen. En dan komt het ergste, “klantenservice”? Hoe durf je het een service te noemen! Er is niemand die iets mag toezeggen. Dat moet via de mail, maar die geven geen antwoord op je vragen. Dat noemen ze van het kastje naar de muur sturen. Ik heb een contract afgesloten op mondelinge en telefonische voorwaarden. Dit kunnen hun blijkbaar toch niet nakomen, en ze verschuilen zich achter het geen dat ze mij een mail hebben gestuurd met het contract. Ik heb nooit akkoord gegeven op die mail, dus heb gevraagd om de tape met de contract bespreking. Maar die hebben ze niet! Wordt er gezegd. Kan iemand mij uitleggen waarom je ergens aan vast zou zitten, zonder dat er ergens ja op is gezegd?! Maar dit is de manier hoe online met de klanten omgaat. Ik ben al weken bezig, maar heb nog steeds niemand van hun mogen spreken die mij hierop antwoord kan geven. Wat een . bedrijf

Ak
23-05-2019

Stop ermee

Ik heb er geen woordenmeer voor.

Nemen de laatste tijd snel de telefoon op, maar ik wacht nu dus al ruim 2 weken op een belletje van hun technische dienst om mijn telefoonverbinding te herstellen. Telkens nul op mijn request. Sorry en sorry, maar onze technische dienst is er mee bezig. Ik zou gebeld gaan worden, nee dus. Het zou hogerop worden doorgegeven, geen resultaat. Morgen terugbellen aub, dan kan ik u doorverbinden met de technische dienst. teruggebeld en men kan mij niet doorverbinden met de technische dienst.

Ik stap over, en had ik al veel eerder moeten doen. Ik test nu paralel een kabelpakket van Ziggo, en als dat bevalt ga ik over.

Gülsen
22-05-2019

Waardeloos. Na monteur probleem nog steeds niet opgelost

Klantenservice is waardeloos. Medewerkers hebben geen verstand van zaken en hebben totaal geen niveau noch manieren. Ze durven zelfs tegen je te schreeuwen en vervolgens bedrijgen met ophangen. Dus weer min. 10 wachten totdat je iemand mag spreken.

Waardeloos!

Monteur is langs geweest en ik had nog steeds problemen. En hij gaf aan dat het aan mijn Iphone kan liggen?! Serieus?!

Mijn probleem is nog steeds niet opgelost en dan durven zij ook op een brutale manier nog eens 5,- euro vergoeding aan te bieden. ??

Ze weten hoe ze bloed onder je nagels moeten halen!

Edith
17-05-2019

Service? Laat me niet lachen.

Probeer al maanden in te loggen op mijnonline maar het werkt nog steeds niet. Al meerdere malen gebeld met klantenservice. Wat een blamage is dat! Dat ze t woord service durven te gebruiken.! Heb van de afgelopen 3 maanden de fakturen nodig. Opsturen kunnen ze niet (?). Wordt er gezegd dat ik die zelf op kan vragen als ik inlog.zijn ze nou echt zo dom?!?!

Jam
16-05-2019

Helaas kan ik geen min punten geven

OP 2 jan 2019 is mijn contract in gegaan . vanaf het begin doet mijn tv raar . Blokjes in het beeld , gaat automatisch over op ned soms kan ik niet eens van zender veranderen ook opnemen is een crime . Na menig telefoontje mailtjes en via sociale media kreeg ik een nieuw kastje voor de tv . Die deed het ook niet Ik moest wel het "nieuwe"kastje aan de modem gekoppeld houden ik moest maar via een andere weg tv kijken . Hoe geen idee.na 1 week kreeg ik een sms het kastje zou het doen . NEE dus . weer mailen bellen heeft geen zin . Ik wil per direct mijn contract op zeggen ivm niet nagekomen service en of goederen . Daar wil online niet aan . dat terwijl ze het wel wettelijk verplicht zijn .