Online.nl reviews

Elsa
13-01-2019

WAARDELOZE "provider"

Maanden geen internet en tv gehad.

Loze beloftes, leugens, drama.

Wel extra rekeningen toesturen zonder specificatie. Administratieve afdeling van online zegt dat zij gewoon extra facturen kunnen opstellen buiten het contract om en zonder reden haha.

Weiger je te betalen dan zetten zij een intimideren incassobureau in die elke 10 minuten belt.

Ben nu gelukkig overgestapt en zeer tevreden.

Neem ajb geen online je krijgt er gegarandeerd spijt van

08-01-2019

Begin gemist

Sinds 1 november abonnee van online.nl. Begin gemist stopt iedere keer dat ik kijk vlak voor het eind van het programma.

Klantenservice slecht te bereiken(lange wachttijden).

Lou
08-01-2019

Zeer slechte service en heel onvriendelijk. Tonen arrogant gedrag.

Meerdere keren gevraagd om terug gebeld te worden over een uitgebreider abonnement. Ben niet terug gebeld. Bij een klacht via een een formulier krijg je geen reactie en telefonische bereikbaarheid is een ramp. Als je dan al bijna een maand bezig bent om je abonnement af te zeggen, omdat ze je als klant blijkbaar niet zo belangrijk vinden en er gelukkig genoeg andere aanbieders zijn komen ze je niet tegemoet als je ze eindelijk te pakken hebt.

Dick
02-01-2019

Wifi signaal

Mijn abo ge-update van 50 naar 100mb download snelheid, ik haal niet meer dan 35mb download via WiFi - modem staat op 4 meter afstand in de woonkamer - waarom is 100mb download niet mogelijk met WiFi?

Davy
31-12-2018

Doe het niet!

Twijfel je om over te stappen naar online? Doe het niet. Echt een grote ellende. Traag internet, trage interface van interactieve tv en een ongelofelijk onbeschofte klantenservice.

Chrisje
29-12-2018

Werkt goed en goedkoop!

Overgestapt in juni van Ziggo naar Online.nl. Ik ben zo blij dat ik van Ziggo af ben! Wat een afzetters zijn dat. daar betaalde ik 78 euro per maand (met extra zenderpakket) en bij online.nl betaal ik nu 47.50 (ook met extra zenderpakket) en krijg ik er ook nog eens Foxsports bij in het basispakket! Mijn abonnement bij Ziggo was door een storing niet opgezegd, dus ik heb online.nl gebeld. Ik mocht de factuur bij online.nl declareren. Dit is allemaal netjes afgehandeld en toen ik een monteur nodig had werd dit snel geregeld en was het probleem zo opgelost en kreeg ik de kosten voor de monteur vergoed. 1 woord: Super!

29-12-2018

Super slecht ! Beeld loopt al 1/2 jaar constant vas om de 6 minuten

In 3 woorden een hele slechte begandeling .

Nog steeds niet opgelost beeld loopt om de 6 minuten vast ????

Sherosh
22-12-2018

Ik kon geen 0 kiezen, daarom op 1. Nu zitten wij bijna een uur zonder internet/tv en idd dit ook niet de eerste keer. Zo slecht dit. geen aanrader. binnenkort naar een betere service.

Kemal
20-12-2018

Bijna 4 weken thuis met een kapotte router gezeten

De router die ik in het begin had ontvangen van refurbished,

waardoor de wifi module niet werkte

6x contact gehad met de klanten service en ieder x gaven ze aan dit te hebben verzonden maar NIETS ontvangen ook geen track & trace code willen delen van postNL ik raad niemand aan een abo bij hun te nemen je kan dan beter 2euro meer betalen en naar T-mobile of een andere gaan maar dit is echt kansloos

Jkh
13-12-2018

Wat een bedrijf.

Sinds een maand lid.

Sinds een week geen interactieve tv meer.

Vier keer hierover gebeld met de klantenservice,de waarschijnlijk gangbare smoes gehoord dat het bij de juiste afdeling ligt en er alles aan wordt gedaan.

Afhandeling is ronduit belachelijk te noemen.

Nooit weer deze aanbieder

Leila
12-12-2018

Ik heb maanden lang zonder internet gezeten. Is er een monteur gekomen en moest ik er nig voor betalen ook. Internet problemen nog steeds niet opgelost. Inmiddels 3 monteurs verder nog steeds problemen. Geen tegemoetkoming in de kosten van al onze verloren tijd. Wat een slechte service zeg! Nooit meer online voor ons.

Pieterjan
08-12-2018

Dit hou je niet voor mogelijk

Ooit hebben we een maand geen internet gehad. Het was een hele chaos. Niet eens een vervangende SIM kaart kit gekregen (wat normaal hoort).

Nu bij het afsluiten van onze account opnieuw problemen. Extra maand afgerekend terwijl het abonnement gestopt was.

Blijf hier zo ver mogelijk van weg.

Suzanne
28-11-2018

Slecht/niet werkend internet

Ondertussen zijn we ongeveer drie jaar klant. Ons internet valt steeds uit of doet het helemaal niet. Iedere keer bellen we en merken we hoe slecht het geregeld is bij dit bedrijf. Collega's communiceren niet met elkaar en weten niets af van het bedrijf. Erg slecht!

Pito
10-11-2018

Na 4 jaar overstappen!

20Mb betaald maar nooit meer dan 12 gehad. Na T-mobile 50Mb overstappen meeteen 49 Mb gekregen. Niet betrouwbaar!

Liz
06-11-2018

Wat een slecht bedrijf

Ik was minstens 10 jaar klant en opeens werden de maandelijkse kosten meer dan verdubbeld. Blijk ik een mailadres te hebben van online, echt nooit van gehoord, waar ze die mail naar hadden gestuurd. Belachelijk dat je niet eens de moeite neemt om na zo'n enorme verhoging een brief te sturen. Vervolgens heb ik uit boosheid het abonnement opgezegd. Maar ik heb geen idee waar ik het modem naar moet terugsturen. Slechts een keer iemand te spreken gekregen die me zei dat het niet naar het adres op de site moest. Ze zou me een doos sturen met het adres erop gedrukt. Die doos nooit ontvangen, alleen een dik a4 karton met géén adres erop (ook geen idee wat daar in past, iig niet het modem en de stekkers). Hierna nooit meer iemand te pakken gekregen van de klantenservice (wel 3x een half uur aan de lijn gehangen). Ik zal wel de hoofdprijs betalen voor het niet terugsturen van het modem. Verschrikkelijk bedrijf. Niet doen! Totale afrader. Die tien jaar had ik ook langzaam internet!

Casper
06-11-2018

Geen klantenservice en stiekeme verlengingen

Bizar dat dit soort bedrijven zaken mogen blijven doen. Alles wat wordt beloofd wordt niet nagekomen en de facturen worden gewoon geïncasseerd. Geen reacties op chat, emails of klachtenformulieren. Het gaat in mijn geval niet alleen om het geld, maar vooral om het principe. Het lijkt wel een oplichtingspraktijk. Niet te geloven en jammer dat dit soort bedrijven ongestoord door kunnen gaan.

Foppe
31-10-2018

Prima internet, tv en bellen

Ik ben zo'n 8 jaar klant en ben tevreden. Internet haalt niet de beloofde snelheid, maar het is voldoende snel voor mij. We kunnen tv kijken en op twee telefoons youtube filmpjes kijken tegelijk. Enorme bestanden downloaden doen we nauwelijks. TV is ook goed, beeldkwaliteit is niet op alle zenders HD. Maar NPO 1, 2, 4 en de bekende pretzenders zijn goed. Bellen met vaste telefoon is ook goed, alleen mij vrouw gebruikt het maar ze kan uren bellen voor maar 1 starttarief.

31-10-2018

Vreselijk

De ' klantenservice ' bestaat hier niet. In totaal 40 minuten gewacht en toen de hoop opgegeven. Wat heb ik een ontzettende spijt hier nog een jaar aan vast te zitten.

Nellie
29-10-2018

Geen aansluit apparatuur

Aansluit apparatuur is nog niet geleverd terwijl abonnement al start. helaas nu zonder internet en tv

29-10-2018

Abonnement wordt niet opgeleverd

Abonnement wordt niet opgeleverd en men geeft de KPN hiervan de schuld.