Online.nl reviews

04-10-2018

Niet normaal

Internet is zeer slecht, TV loopt ook telkens vast. Waarom wil je iets verkopen dat nutteloos is? Die internet kan niks aan, ik kijk een Youtube filmpje en het loopt gelijk vast. dus als iemand bij mijn huis langskomt op visite of er komen meerdere mensen dan weet je al dat het vastloopt. Wat ik had verwacht was dat als ik een bundle koop dat ik ook echt krijg wat daar staat. Maar blijkbaar krijg ik NIKS wat ik hoor te krijgen!

Za
01-10-2018

Ongelooflijk!

Toen ons contract verliep ging ineens alles fout! Meer dan een week zonder internet, monteur kwam eindelijk (veel te laat), maar net daarvoor ging natuurlijk alles op wonderbaarlijke wijze weer goed en hij heeft dus niks gedaan omdat alles al goed was. Dag later weer internet problemen.En wij moesten maar de monteurskosten betalen, terwijl ze in het gesprek over de monteur niet eens duidelijk waren. Had meer dan 2 keer gevraagd wat de kosten zouden zijn, maar telkens zeiden ze dat het niets zou kosten als we maar thuis waren op het moment dat ie kwam. Ik heb geklagen, want was echt furieus, maar het maakt ze niets uit daar, ik moest maar betalen, want zo zit het nou in elkaar. Oplichters!

Melissa
01-10-2018

Wat een RAMP !

2jarig abbonnement, na een maand ineens onaangekondigde kostenverhoging, vanaf het begin al wanhopig storende en uitvallende internet, dikke 30eur per maand betaal ik voor de 1/10e snelheid die im daadwerkelijk ontvang, je word van het kastje naar de muur gestuurd, de 1 zegt A tegen je en de ander B, kortom gewoon 10x niks. als u verstandig bent gaat u hier dus niet naar toe!

Efren
28-09-2018

Slechtste provider

2 maanden zonder internet, 3 monteurs, en ze weigeren het contract af te maken. Slechtste beslissing ooit, frauduleus bedrijf

Katja
27-09-2018

Uitstekend geholpen

Ik heb alleen internet en telefoon van online.nl en dit werkt super. Lag er enkele dagen af en aan uit, zoals iedere internetprovider wel eens heeft. Met Ziggo had ik dit veel en veel vaker. Harde reset door het knopje aan achterkant van de modem in te drukken met een paperclip, en internet werkt weer naar behoren. Doe eerst eens wat technische kennis op voordat je slechte reviews plaatst wellicht?

Eva
26-09-2018

Zeldzaam slechte service

Service bij storing is erg slecht. Zeker een week op de monteur moeten wachten, aanpassing door monteur bleek niet te helpen. Weer gebeld met de klantenservice, wordt dood leuk gezegd dat je een dag moet wachten. Dag later gebeld, er zou dezelfde dag nog een nieuw modem verzonden worden. De dag erop thuis gebleven om modem in ontvangst te kunnen nemen, kwam echter geen bezorger want modem bleek niet verzonden te zijn. Nu is het nog maar de vraag wanneer ze het modem wel verzenden. Op ingediende klacht werd niet gereageerd.

Carla
25-09-2018

Ontzettend slecht

Internet is ontzettend traag. Bij onze vorige provider hadden we kpn netwerk en ook online.nl maakt gebruik van kpn netwerk. Je zou zeggen dat daar dan geen verschil ik kan zitten, maar niets is minder waar. Zelfs de tv gids laden en van zender of tijd wisselen duurt ontzettend lang.

Wanneer je tv aan het kijken bent, valt de tv af en toe gewoon helemaal uit of wordt heel het beeld onduidelijk of geheel blokkerig. Netflix kijken is niet mogelijk bij online.nl daarvoor moet je gebruik maken van een app op je tv. Maar wanneer internet zo ontzettend traag is valt Netflix dus ook om de haverklap uit. Dus Netflix alleen te kijken via chromecast.

De zogenaamde klantenservice is al helemaal een lachertje. Wanneer je belt heb je altijd iemand aan de lijn die niets voor je op kan lossen, typisch van het kastje naar de muur gevalletje. Als je vraagt om doorverbonden te worden met iemand die er wel over gaat mag dit blijkbaar volgens de regels van online.nl niet. Ook op het klachtenformulier of de chat wordt niet gereageerd. Ook wanneer er gezegd wordt dat je wordt teruggebeld gebeurt er uiteraard niets. Een klantenservice is het absoluut niet te noemen.

Dan nog 2 dingen over de facturatie. Het blijkt dat wanneer je niet vanaf de eerste van de maand bent aangesloten je over die maand geen korting krijgt toebedeeld. Zo kan je dus over een onvolledige eerste maand meer moeten betalen dan over een normale volle maand. Dan tot slot wordt je door online.nl ook nog eens als een soort van financieringsinstelling gezien. Door alle problemen met tv en internet zijn bij ons 2 gratis monteurs langsgekomen. Het gratis gedeelte is alleen door de administratie 'per ongeluk' niet goed verwerkt. De kosten van de monteurs worden dus nu bij de eerste factuur afgeschreven en krijgen we later verrekend want het aanpassen van de factuur is niet mogelijk. Hoewel ik per mail een bevestiging heb gekregen dat de fout bij de administratie binnen 3 tot 5 dagen verwerkt zou zijn. Deze 3 tot 5 dagen zijn inmiddels verstreken en de volledige factuur inclusief kosten van de gratis monteurs zijn afgeschreven.

Ik raad echt iedereen ten zeerste af om iets bij online.nl af te sluiten. Wij denken er zelfs overname om het abonnement af te kopen.

Yozgat
17-09-2018

Zeer slecht!

Elke dag valt internet zomaar weg, ik heb nu de derde modem gekregen, moest daarom ekstra betalen en nog doet hij het op een gegeven moment niet. Morgen ga ik het opzeggen, ik ben er helemaal klaar mee!

Milan
16-09-2018

Slechte internet provider

Ik ben echt dom dan ik dit heb gekozen. als een iemand deze wifi in dit huis gebruikt een een filmpje kijkt dan doet deze wifi het niet meer. Kies nooit voor deze provider want dan heb je de domste beslissing van je leven gemaakt.

Metin
09-09-2018

Laatste 2 jaar

Vroeger nooit problemen gehad bij online, maar afgelopen 2 jaar bijna dagelijks dat internet wegvalt. Denk nu aan overstappen, is niet meer leuk bij online.

Jaimy
09-09-2018

Beter niet aan beginnen!

Beste online, wanneer gaan jullie eens kwaliteit leveren en zorgen dat alles naar behoren werkt.?

Zit ik lekker op mijn zondagmiddag een opgenomen film terug te kijken.blijft de film voor de verandering weer eens hangen.krijg ik een foutmelding en gaat het beeld op zwart.vervolgens krijg ik de foutmelding dat ik offline ben en doet ook de live tv het niet meer, ook de wifi werkt niet meer. opnieuw uit en aanzetten werkt niet.

En voor jullie beginnen over resetten en kabels etc.dat heb ik in de afgelopen 2 jaar al ruim 30x gedaan, ben 2 modems en 2 kabels verder, ik verplaats niks en toch werkt het na checken weer even maar komt het steeds terug.hoelang gaat het dit keer duren? Wanneer word het voor eens en altijd opgelost? Als ik op internet ga zoeken kom ik er al heel snel achter dat dit soort problemen al sinds 2014 bij jullie bekend zijn, word het toch maar tijd om over te stappen ipv dat ik er maar iedere keer achteraan moet, blijf betalen en iedere keer met dezelfde problemen zit

Samiulla
08-09-2018

Absoluut niet in zee gaan

Domste besluit van mijn leven. Internet (Wifi) werkt niet. Valt paar keer in een dag uit. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Ik tel nu al tot ik weer vanaf kan. Nouja misschien gooi ik het wel op wanprestatie.

Gert
08-09-2018

Slecht internet

Wij hebben de domste beslissing genomen! Degene die dit bedrijf runt mag stoppen en ja ik bedoel echt stoppen want dit is de slechtste internet die de mensheid ooit heeft ervaren!

06-09-2018

Mensen met goede ervaringen klagen niet, dus een vertekend beeld.

Goede prijs. Onlangs Zyxel modem defect. Dinsdagavond daarover gebeld, donderdag al weer werkend internet met nieuwe modem☺

04-09-2018

Vermijden

Sinds wanadoo klant. Weinig problemen gehad. Maar sinds we zijn overgestapt op digitenne en adsl is het k met peren. Het lijkt steeds slechter te worden. Internet ligt er paar keer per dag uit ook op vaste pc. Men verwijst onterecht naar wifi als de boosdoener. Positief is dat ze in de regel niet moeilijk doen over een nieuwe modem of antenne.

D.
31-08-2018

Waardeloos bedrijf waar geen service en klantvriendelijkheid hoeft te worden verwacht en. tv en internet afgenomen kan worden. Waar je wel voor betaald, geen idee. Ik zit inmiddels al een week zonder tv, daarvoor 3 dagen zonder internet en anders dan bevestigen dat je klachten worden ontvangen gebeurd niet. Opzeggen kan niet en oplossing van de problemen ook niet. Bellen heeft ook geen enkele zin want ook daar kunnen ze niet anders dan bevestigen dat ze je niet verder kunnen helpen. Ernstige misleiding van de consument die minimaal een jaar onder contract staat. Opzeggen is niet mogelijk, er rest mij niks anders dan een juridische aanpak.

Dick
13-08-2018

Kort maar krachtig: een waardeloze bende. Ben overgestapt van NLE, online gebruikt dezelfde KPN kabel maar het werkt waardeloos of helemaal niet. 2 modems versierd en een tv ontvanger. Je kijkt een weekje geen tv en dan? Geen tv! Bellen helpt niet want die kunn een niks en mogen niks. Dus naar de tweedelijns ondersteuning.u wordt binnen 3 werkdagen teruggebeld. Ik heb ook met de tweedelijns ondersteuning tig keer contact gehad .ook zij weten het niet.en verder kom je dus niet. Een supervisor krijg je niet aan de lijn. Ik wil dus van het contract af.nee, dat kan niet meneer. Zij leveren niet, dat is wanprestatie dus, maar incasseren kunnen ze bijzonder goed! Zal binnenkort wel een incasso bureau langskomen KORTOM: Doe jezelf niet tekort en ga niet met deze ondeskunondeskundige lui in zee! Goedkoop blijkt ook hier duurkoop te zij n! Tenslotte: klachtenformulier hoef je niet te gebruiken , er wordt toch niet op gereageerd

Huib
30-07-2018

Modem kapot

Al sinds 2013 klant nooit problemen gehad tot de modem kapot ging en zn een nieuwe stuurde van Zyxcel, het wachtwoord daarvan klopte niet. Ik kan hem niet aan mn computer hangen om te resetten, dus of ik mn buren maar wil lastig vallen. Die zijn op vakantie, dus komt de klantenservice met het “geniale” idee dat ik maar een computer met ingang moest huren. Pas toen ik bij de afdeling abonnement opzeggen was beland besloten ze me dan maar een wel werkende Zyxcel op te sturen. De gemiste weken internet zouden in mindering worden gebracht op mn rekening. niet dus! Vandaag de automatische incasso gezien, en meteen laten terug storten. Ik ben er klaar mee en overweeg serieus over te stappen!

Arno
30-07-2018

Erg halsstarrig. Modem al 6wk defect, maar online zendt geen vervangend modem

Al sinds half juni hebben wij - gezin met 4 studerende kinderen - geen internet, door een defect modem. Inmiddels vele uren met de helpdesk aan de telefoon gezeten in tientallen gesprekken. Medewerker belooft vervangend modem, medewerker op andere afdeling bestelt hem weer af. Vriendelijke, maar vaak zeer onbekwame helpdeskmedewerkers met wonderlijke suggesties als: 'misschien is uw mobiele telefoon wel niet compatible met het modem en veroorzaakt die het herstarten' Dit heeft al heel veel geld gekost doordat we nu internetten via een hotspot op onze mobiele telefoons.

Zeer beschamend van Online.nl!

Will
25-07-2018

Zyxel modem

Ben sinds wanadoo bij online. Ik heb nooit geen problemen gehad tot nu dan. De vroegere modems van thompson waren zeer stabiel toen kwam aanmehoela modem eerste jaar ramp daarna ging het wel. Sinds dit jaar heb ik een Zyxel modem. Dacht dat huewai slecht was maar deze goedkopere versie is helemaal een ramp slechte wifi, ook met een wifi repeater( de goeden merk) hun service tool werkt niet eens met deze modem dus ff kanaaltje veranderen kan je wel vergeten. Ze moeten eens beter kijken welke modems ze pakken er zijn genoeg stabiele modems op de markt maar ze besluiten steeds maar om de goedkoopste oplissingen te pakken en dat anno 2018 mobiel internetten zit al op 4G+ en 5 komt er aan. Onbegrijpenlijk dat ze zo slechte kwaliteit leveren. Ik ben serieus aan het kijken om over te stappen. Hun tv aanbod is ook niet echt om over naar huis te schrijven verfeleken met anderen providers.