Online.nl reviews

Huib
30-07-2018

Modem kapot

Al sinds 2013 klant nooit problemen gehad tot de modem kapot ging en zn een nieuwe stuurde van Zyxcel, het wachtwoord daarvan klopte niet. Ik kan hem niet aan mn computer hangen om te resetten, dus of ik mn buren maar wil lastig vallen. Die zijn op vakantie, dus komt de klantenservice met het “geniale” idee dat ik maar een computer met ingang moest huren. Pas toen ik bij de afdeling abonnement opzeggen was beland besloten ze me dan maar een wel werkende Zyxcel op te sturen. De gemiste weken internet zouden in mindering worden gebracht op mn rekening. niet dus! Vandaag de automatische incasso gezien, en meteen laten terug storten. Ik ben er klaar mee en overweeg serieus over te stappen!

Arno
30-07-2018

Erg halsstarrig. Modem al 6wk defect, maar online zendt geen vervangend modem

Al sinds half juni hebben wij - gezin met 4 studerende kinderen - geen internet, door een defect modem. Inmiddels vele uren met de helpdesk aan de telefoon gezeten in tientallen gesprekken. Medewerker belooft vervangend modem, medewerker op andere afdeling bestelt hem weer af. Vriendelijke, maar vaak zeer onbekwame helpdeskmedewerkers met wonderlijke suggesties als: 'misschien is uw mobiele telefoon wel niet compatible met het modem en veroorzaakt die het herstarten' Dit heeft al heel veel geld gekost doordat we nu internetten via een hotspot op onze mobiele telefoons.

Zeer beschamend van Online.nl!

Will
25-07-2018

Zyxel modem

Ben sinds wanadoo bij online. Ik heb nooit geen problemen gehad tot nu dan. De vroegere modems van thompson waren zeer stabiel toen kwam aanmehoela modem eerste jaar ramp daarna ging het wel. Sinds dit jaar heb ik een Zyxel modem. Dacht dat huewai slecht was maar deze goedkopere versie is helemaal een ramp slechte wifi, ook met een wifi repeater( de goeden merk) hun service tool werkt niet eens met deze modem dus ff kanaaltje veranderen kan je wel vergeten. Ze moeten eens beter kijken welke modems ze pakken er zijn genoeg stabiele modems op de markt maar ze besluiten steeds maar om de goedkoopste oplissingen te pakken en dat anno 2018 mobiel internetten zit al op 4G+ en 5 komt er aan. Onbegrijpenlijk dat ze zo slechte kwaliteit leveren. Ik ben serieus aan het kijken om over te stappen. Hun tv aanbod is ook niet echt om over naar huis te schrijven verfeleken met anderen providers.

Gioia
23-07-2018

Echt de snelste aansluiting ooit

Kreeg vandaag het pakket binnen en was binnen 5 minuten klaar tegenover de uren die ik bezig was bij tele2. Internet snelheid is ook super! (Please) zo volhouden!

Volkan
23-07-2018

Internet valt om de haverklap uit

Wat een tering bende daar bij online.nl,Heb 3 monteurs aan de deur gehad allemaal met een onzin verklaring. Al een jaar lang valt mijn internet uit zodra er meer dan 2 personen het gebruiken. Elke keer weer lag het probleem bij mij en niet bij hun, nooit meer online.nl. Kut provider met een waardeloze klantenservice.

Andre
16-07-2018

Al 2 jaar klant bij online altijd super goede internet gehad 6 weken geleden nog door hun gebeld of ik tevreden was en of ik misschien mijn snelheid wilde verhogen maar dat hoefde voor mij niet omdat ik tevreden was en nu al een maand een slechte ontvangst met beeld dat regelmatig vastloopt dus denk ik dat ik toch maar naar een andere provider ga.

Els
16-07-2018

Upgrade van internet + weg maandelijks opzegbaar

Ben al minimaal 3 jaar gebruiker bij Online. Werd ik van de maand opgebeld dat ik een gratis upgrade ontvang als klant. Nou prima, een keertje service dacht ik. En of ik hiermee akkoord ging omdat de kosten dan wat hoger worden. Ik helemaal blij dat netjes hierover wordt gebeld. Een paar euro meer, vind ik niet erg.

Bleek dat ik gewoon een jaarcontract aan het afsluiten was, waar ik totaal niet bewust van was. Uiteindelijk heb ik wel hierover bevestigingsmail ontvangen, maar deze heb ik niet gelezen omdat ik mij er totaal niet bewust van was dat het om een NIEUW abonnement ging. Ik ben immers al minstens 3 jaar gebruiker.

Nu zit ik dus gebonden aan een nieuw (jaar)contract die ik niet kan gebruiken. ik hoop dat Online trots op zichzelf is met hun misleidende verkooptechniek.

Guus
11-07-2018

Tot nu toe goed

Ik heb sinds 1 juni 3 in 1 van Online en ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe over alles super tevreden ben. Mijn internet is super, mijn tv heeft meer dan genoeg zenders en mijn telefoon werkt ook goed. Hier wel een tevreden klant vooralsnog. Toen ik er niet uitkwam met de modem stond er 2 dagen later al een monteur voor de deur en ging pas weg toen alles werkte. Als ik bel heb ik de klantenservice al binnen 1 minuut te pakken.

PIET
11-07-2018

Mooie praatjes ''Super snel en betrouwbaar netwerk'' van de 12 maanden heb ik zeker 4 maanden geen goeie verbinding gehad, of het lag er weer af of beperkte snelheden.

probeer maar eens naar de klantenservice te bellen of mailen. WAARDELOOS!

Herman
10-07-2018

Waardeloze provider

Modem ging stuk dus bellen met het wel bekende 0900 nr. Nieuwe modem na 3 dagen ontvangen en tot stomme verbazing moeten vast stellen dat men bij online maar voor mij is gaan denken. Ineens geen 0900 nrs meer kunnen gebruiken terwijl ik zelf toch echt niet heb aan gegeven dat ze dit maar moesten blokkeren. Gelukkig heb ik nog een mobiel en kon zo toch nog bellen met een spoedeisende hulp. goed geregeld online jullie zijn een gevaar voor iedereen met jullie dienst.

Kaj
09-07-2018

Jammer meneer maar in de algemene voorwaarden staat.

Een boete gekregen voor het niet retourneren van hardware. De brief met het verzoek (er van uitgaande dat die gestuurd is) is naar een bouwput gestuurd. Ze dachten niet om me hier even over te bellen. Zelfs niet nadat ik telefonisch mijn contract heb opgezegd met als reden een verhuizing. En nog specifiek gevraagd heb of er nog iets van mij verwacht werd.

Roel
06-07-2018

Doek die rotzooi maar op.

Wat een ellende. Al jaren klant en niets anders dan bevriezende beelden, wegvallende wifi etc. Wachtwoord en kanalen veranderen heeft geen enkel nut, want min. 1 x per week geef ik dat akelige modem een hard reset. Een oplossing komt er echt nooit. Alleen flauwekul aanraders zoals: heeft u misschien babyfoons en vervang de dsl kabel. Ben er echt goed klaar mee en raad het echt iedereen af.

Alexander
04-07-2018

Slechte klantenservice

Je wordt op een vervelende manier 'geholpen'; eigenlijk word je niet geholpen en men is niet klantvriendelijk. Er zijn veel betere aanbieders.

Omer
26-06-2018

Oplichting

Slecht internet, verlengt contract vanzelf, trekt willekeurige bedragen van bank, slechtste service. Niet aan beginnen.

K
18-06-2018

Online niet online

Ze zijn on-line niet bereikbaar en sinds ik hun pakket heb doet mijn telefoon het niet meer. wat een waardeloze service

M.
11-06-2018

Jij geen bericht, wij 60 euro

Of ik nog even 60 euro wil dokken voor een modem. Abonnement opgezegd wegens verhuizing (en nieuwe adres doorgegeven). Maand na verhuizing is er (volgens online.nl) bericht naar het oude adres gestuurd om de modem terug te sturen.

Verder geen contact tot er een half jaar later een factuur van 60 euro voor een niet geretourneerde modem in de e-mail zit.

08-06-2018

Sloom internet

Mijn kinderen hebben boven een computer staan. Ik hoor 30 mb per seconde te krijgen. Mijn kinderen hebben hier 150kb per seconde. heel eslecht internet. echt een afrader

Jochem
04-06-2018

Producten werken niet goed

Sinds afgelopen week overgestapt naar online.nl. Ik heb mij laten verleiden door de aanbieding van 'gratis' Fox Sports Eredivisie. Nu al gigantische spijt. Het internet is zo traag (schommelt tussen de 1 en 4mb!) en ook het opnemen en terugkijken van tv-programma's hapert constant. De verbinding is erg zwak. Heb inmiddels al een klacht ingediend, want dit werkt niet.

Lisette
31-05-2018

Nooit klant worden

Word nooit klant bij online.nl de medewerkers aan de telefoon zijn onbeleefd denken volgens mij dat de klanten gek zijn. in half jaar tijd 2 new modems 2 new ontvangers en vandaag weer te probleem wat zich eerst afspeelde. willen een monteur sturen kan pas over 3 week komen conclusie 3 week geen tv! En daar betaal je voor

11-05-2018

Zeer slechte service

Modem ging kapot, nieuw modem pas na 5 dagen. In het weekend niet te bereiken. Nieuw modem werkte niet met de telefoon, pas na 5 dagen gerepareerd. Zeer vriendelijke maar ondeskundige klantenservice. Een absolute afrader