Online.nl reviews

Verschrikkelijke service

De afgelopen paar weken heb ik last van uitval van mijn internet, televisie en vaste telefoon ervaren en het probleem is tot nu nog steeds niet opgelost en het zal ook niet spoedig worden opgelost. Laatst gebeld om te vragen of ik beter internet kan krijgen, want ik krijg maar 10% terug voor wat ik betaal. Het beste wat de meneer voor mij heeft kunnen regelen is een monteur. Waarop ik nog een week voor moet wachten en dus een week lang geen internet heb.

Online.nl zegt bij wijze: "Ja, jammer dan. Blijf maar lekker doorbetalen voor niets."

Wat ongelooflijk dit.

Dick

ZEER SLECHT, ONBETROUWBAAR BEDRIJF

We zijn (met 2 lijnen) al meer dan 12 jaar klant bij Online (voorheen Wannadoo en Orange). De ellende al die jaren is met geen pen te beschrijven. Slechte kwaliteit Internet, alsmaar "knijpen" van de downloadsnelheid en geregeld storingen is wat je kunt verwachten.

We hebben twee lijnen en in de loop der jaren hebben ze al twee keer 1 lijn zonder pardon afgesloten wegens wijzigingen in hun administratieve systeem. Twee lijnen op 1 adres weten ze totaal geen raad mee. We hebben hemel en aarde moeten bewegen (tientallen telefoontjes en mails) om ons oude telefoonnummer en lijn weer terug te krijgen.

In april hebben ze contractbreuk gepleegd door eenzijdig het tarief met ca. 12% te verhogen. We hebben over de tariefverhoging direct per e-mail geprotesteerd en Online de kans gegeven het oorspronkelijke contract na te leven. Echter nu schrijven ze dat we niet formeel hebben opgezegd en dat de deadline voor opzeggingen, zijnde 1 juni voorbij is. We zitten dus bijna een jaar vast aan het hoge tarief.

Dit bedrijft verdient het absoluut niet om nog langer een toekomst in ICT-land te hebben. De wereld van telecomproviders is sowiezo een wespennest, maar de horzels van Online zijn ronduit vreselijk en gevaarlijk.

Als je overweegt over te stappen naar (of te beginnen bij) Online is er maar één devies: NOOIT DOEN !

Clare

Gehalveerd ipv verdubbeld

Na jaren ellende met mijn telefoon werd mij een beter contract aangeboden waardoor mijn internetsnelheid zou verdubbelen. Het tegendeel is het geval. Ik stap nu over naar een andere aanbieder.

Lars
02-07-2017

Verschrikkelijk!

Ik raad het af om met Online in zee te gaan. Sinds ik internet heb van Online lijkt het wel alsof ze langzaam de snelheid dichtdraaien waardoor ik dan weer moet bellen en het dan na een week weer opeens normale snelheid is. Verder is het wifi/internet na 12 uur snachts enorm slecht alsof je nog maar de helft van je internet hebt. Dus de slogan die op de website staat van: "Wij weten hoe belangrijk stabiel internet is" is de grootste grap ooit, ik heb nog nooit zo onstabiel internet gehad. Ik probeer onder het contract uit te komen omdat ik er nog een paar maanden aan vast zit. Doe het jezelf niet aan en ga niet met Online in zee!

Alex
01-07-2017

Doe het ajb niet

Doe het ajb niet. geef een tientje meer uit, en het bespaard je heel veel ellende. Geloof me maar. Ik zit net 1 maand bij Online, en de 2e dag werd ik al gillend gek. Het internet ligt er gewoon 6 uur per dag uit. Elke ochtend om half 7 en 's avonds op 7 uur. Alsof ze de stekker eruit trekken!

Volgens mij doen ze het gewoon express! die gasten sporen niet.

Ik ben overgstsapt naar XS4ALL! duur ja! maar ik betaal liever het dubbele dan dat ik Online.nl gratis krijg! kan neit wachten tot ik de modem retour stuur!

28-06-2017

De internet is echt waardeloos. Ik heb de speedtest gedaan en was zelfs op de 0,5mbps gekomen. Echt belachelijk. Wonderbaarlijk dat ze nog bestaan.

Albert
28-06-2017

Prijsverhoging zonder informeren

Een prijsverhoging van ruim 15% doorvoeren, terwijl ik nog maar 1 1/2 maand klant was is gewoon crimineel. Ik kan nu niet opzeggen beweren ze.

Ik heb het gewoon gedaan en ziggo genomen. Ze gaan nu met een rekening komen, die ik graag door een rechter laat toetsen, want dit slaat werkelijk nergens op!

Echt iedereen die poverweegt klant van online.nl te worden, DOE HET NIET!

Lani
27-06-2017

SLECHT SLECHT EN NOGEENS SLECHT

Wat een stelletje amateurs werken daar, ze bakken dr niks van beloven dingen komen niet na, heel slecht verbinding eindelijk kan ik overstaplen na 2 jaar. Voor mij nooit meer online en dan ook niet gratis. Zo slecht is alles daar dat ik er geen woorden voor heb. Wie bij online een pakket neemt ik zeg niet doen.krijg je spijt van

Jafar
27-06-2017

Heel slecht , internet valt weg

Heel slecht service. ik heb echt spijt van overstappen naar online.nl

Houria
26-06-2017

Zeer slecht

Hebben ze daar kinderen in dienst? Wat een amateurs. Val niet voor die mooie reclames. Ik heb al jaren veel geduld getoond voor de wat mindere internet verbinding. Maar de laatste tijd is het slechter dan ooit en de klantenservice weet absoluut niks. Nieuwe adres meerder keren doorgegeven maar toch plannen ze afspraken voor mijn oude adres. En ik heb een dag lang op hun monteur gegewacht die niet kwam opdagen. Reden? De afspraak was geannuleerd zonder enige aanleiding. Nu een maand lang zonder internet verbinding met loze beloftes aan de telefoon, en het is frustrerend. Inmiddels veel extra kosten moeten maken, ik wens niemand dat toe.

Ria
16-06-2017

Niet leveren

De aanmelding liep prima via breedband.nl kreeg een mail dat hij 19 mei zou starten naar het aansluiten van de modem bleek hij het niet te doen monteur van online de bij gehaald goed aan gelegd. Doet niets nog 5dagen wachten . 5dagen later nog niets aantal telefoontjes nog niets . Zeggen KPN levert niet . Moet nog even wachten al die tijd geen internet dus via de telefoon mails bekijken nieuws volgen en zo voort en bundel op . Gisteren weer gebeld zouden met de KPN bellen en voor het eerst ons terug bellen mooi niet dus niets gehoord vandaag weer gebeld zelf zover met vloeken schelden kwaad worden nog niets wou nu van het contract af maar dat kon niet omdat er niet geleverd is maar kan dus ook niet naar een ander . Weet nu niet meer wat ik moet doen maar ben nu wel klaar met hun .slechte service niet een keer contact op nemen zeer slecht

J.h
16-06-2017

Maken afspraken met je en diezelfde dag gelden die opeens niet meer

Je belt met de klantenservice en maakt afspraken met hun.

Je belt volgens afspraak diezelfde middag terug en krijgt te horen dat alles wat je die ochtend hebt gehoord en hebt doorgenomen / afgesproken een vergissing was van de medewerkster en dat het aanbod van die ochtend niet meer geldt! ! Belachelijk en slechte service!

Klacht ingediend met verzoek om afspraak toch na te komen. Ben benieuwd hoe ze daar mee omgaan.

Jason
15-06-2017

Dramatisch

Ik heb al 10 jaar online.nl en op zich altijd wel tevreden geweest hoewel de connectie weleens minder was maar de laatste weken is het echt dramatisch en heb ik vaak geen internet. Ik ben inmiddels overgestapt naar KPN en moet een 23 dagen wachten ofzo en kan niet wachten tot die 23 dagen voorbij zijn want inmiddels nog steeds elke dag dramatisch.

13-06-2017

Wat een belachelijk bedrijf is dit.

Moet aangifte doen voor de IB 2015 en 2016 een deel van mijn internet contract zijn kosten. Voor de belastingdienst ben ik als ondernemer verplicht 7 jaar mijn administratie te bewaren. Nou wilde ik graag mijn facturen ophalen op "mijn online.nl" Nou vergeet het maar.maximaal 6 maanden terug. Gebeld met online en een aardige mevrouw gesproken van van de klanten service . Nou meneer lijkt mij geen probleem dat moeten terug kunnen halen. Ik ga direct voor u informeren op de betreffende afdeling. 2 minuten later is de aardige mevrouw weer terug. Sorry meneer maar ik krijg te horen dat we dit niet terug kunnen halen. Wat een ongelooflijk K.bedrijf zijn jullie! Natuurlijk kun je het wel .want wat voor mij geld bij de belastingdienst is voor jullie natuurlijk niet anders. Alleen jullie verrekken het gewoon! STELLETJE AMATEURS!

Lana
12-06-2017

Verschrikkelijk

Heel aantal keren gebelt om aan te geven dat we nog steeds betalen voor een televisie die al uit het systeem is verwijderd volgens hun, geld krijgen we niet terug en als je dan naar de klantenservice belt zitten dr zulke onvriendelijke mensen achter de telefoon! Schande van een bedrijf. Wifi werkt ook nog is uitermate slecht!

Francois
12-06-2017

Alles is hier gewoon slecht.

Klantenservice kennen ze niet. Administratie is een puinzooi! Internet is zeer instabiel en dus waardeloos

Als ze zeggen dat ze iets beter gaan maken, wordt het juist slechter en duurder (meer dan 1/3 deel vd prijs)

Ik kan geen positieve bijdrage bij dit bedrijf geven.

Dus zoek gewoon een andere aanbieder, want slechter dan dit kan niet!

Hendrie
09-06-2017

Slechte internet

Ik heb alles in een van online maar de tv gebruik ik niet maar het internet wel van 50 MB maar helaas ik heb er 6 MB soms 8 MB dus ik probeer een ander modum namelijk die van de KPN en ja hoor 45 MB up en 52 MB down gebeld en toen stuurden een monteur van 60 euro die kwam even vertellen wat ik al wist dus 60 euro weg

Joop
06-06-2017

Wat een klantenbinding (not)

Hier begonnen als klant eerst was het, Wanadoo, toen Orange en nu Online, Ik dacht dat ik bij een redelijke provider zat, maar de laatste 2 jaar alleen maar storingen. Nu de onverwachte prijsverhoging en de verklaring dat dit per mail verzonden zou zijn (niet dus ) deed me te besluiten om direct weg te gaan. Wat een oplichters.

Carin
05-06-2017

PRIJSVERHOGING

Ineens prijsverhoging van 19,50 naar 27,50 zonder mededeling, ik ga direct opzeggen morgen!

Aryan
03-06-2017

Prijsverhoging

Ik ben jaren lang klant bij Online.nl. In afgelopen zes maand tijd hebben zij twee keer mijn maagdelijke prijs (internet) verhoogd. Eerst van €15 naar €23 en deze maand weer van €23 naar €27. Ik dacht dat dit keer een vergissing was maar nee hoor dat klopte gewoon. Ik ben er klaar meer, gelijk mijn contract opgezegd en ben nu opzoek naar een andere Internet provider.