Online.nl reviews

28-05-2017

ELLENDE, EEN HOOP ELLENDE

Thuis gebleven voor de monteur, die komt gewoon niet opdagen, stotterende Desi zegt,. de monteur heeft het nu toch gemaakt? vorige keer belde de monteur af, niet leuk maar ik ben afgebeld dus 3 dagen geen verbinding geen telefoon en geen tv, en dan komt de misbaksel gewoon niet.

neeee, zoek even wat anders, dit zijn idioten

20-05-2017

Storing Internet telefonie

Telefoon Internet signaal valt steeds weg geen verbinding. Onbereikbaar schakelt uit trage Internet signaal. Ik heb klachten kompas ingeschakeld word meteen gereageerd zelfde liedje excuses. SLECHTE SERVICE GEEN ERVARING STELLETJE AMATEURS.

Boudewijn
17-05-2017

Waardeloos en onbeschoft!

Per 1 januari 2017 hebben we ons contract bij online beëindigd. Na beëindiging van het contract werd er nog 3 maanden geld afgeschreven! Telefonisch contact was niet mogelijk er werd niet opgenomen! Per brief (aangetekend of niet) geen reactie gekregen. Per email een klachtenformulier invullen geeft geen enkele reactie. Maar wel een deurwaarder op je afsturen! Apparatuur teruggestuurd, met een bevestiging van online, later toch weer aangeven dat dat niet correct is. Kost €60,00. Ineens heb je een ander klantnummer! Dit waardeloze bedrijfje is een verzameling van incompetente managers. Overigens was de aansluiting en ontvangst etc. gewoon waardeloos. Niet mee in zee gaan!

Benny
16-05-2017

Gewoon afgesloten

Na 3 jaar blijk ik nog een achterstand van 14 euro te hebben terug van weggeweest heb ik geen internet meer, de 14 euro is gauw even verhoogt omdat ik dat niet heb betaald achterstand is vragen om problemen, maar 14 euro vind ik geen reden om af te sluiten. na het bellen, achterstand betalen en klaar is kees,.dacht ik, nee, antwoord er is het een en ander veranderd, het maandelijkse bedrag is verhoogd, maar wat ik heb blijft het zelfde, OH ja of ik eerst even de 14 euro + 26 euro extra kosten wil betalen en meteen ook het nieuwe maandbedrag vooruit betalen, even 79 euro betalen dan deblokkeren we de boel.

nee, dit moet je anders aanpakken. waarom zou ik hier nog blijven, er is zoveel aanbod.

Lucien
16-05-2017

Geen verbinding na verlenging bestaand contract

Al sinds Wanadoo klant. Ben laatst gebeld voor 1 jaar verlenging; zou totaal niets merken van eventuele overzettingen; eerdere verbindingsproblemen zouden dan ook direct opgelost zijn. “Nieuw” contract gaat 15-05-2017 in: vanaf dat moment helemaal géén verbinding meer. ServiceTeam van Online kan niets voor me doen. Monteur kan pas over meer dan 1 week tijdens kantooruren langskomen om te kijken of hij iets kan doen. Of ik moet zelf maar van alles proberen met modems of ik moet maar vrij nemen. Tot dat moment géén telefoon en géén internet.

Semso

Slechte verbinding

Jarenlang bij Online geweest maar de laatste week is ellende begonnen. Overdag (ADSL) 's ochtends 18 Mbit/sec nu 19:30 5,39 Mbit/sec en na 22:00 soms 3,9 Mbut/sec. Ping is 's avonds ook hoger dan overdag (20 ms vs 70 ms). Online x aantal keren gebeld maar probleem kunnen ze blijkbaar niet oplossen. Ik ken hier ook 2x andere mensen met hetzelfde probleem. Ik en nog een hebben Online opgezegd. Jammer dat ik 1 maand nog moet wachten.

Online Prima provider

Eigenlijk zijn alle aanbieders hetzelfde als het gaat over een vdsl/adsl verbinding over een oude kopere telefoonlijn. We zijn met de snelheid dan altijd afhankelijk van de kwaliteit en lengte van de kopere lijn naar de centrale. Ik heb laatst een alles in 1 abonnement afgesloten bij online .nl en krijg daadwerkelijk 36mb internet binnen dat was vooraf al bekend bij de aanvraag. Bij de aansluiting heb ik alle kabels verwijderd tot aan de hoofdaansluiting in het huis. Bij de hoofdaansluiting heb ik het aansluitblokje die was bijgeleverd gemonteerd daaraan meteen het modem aangesloten. Ik denk dat op deze manier de miste problemen ontstaan. Alles werkt bij mij prima. Grtz Dennis

15-05-2017

Online moet zich schamen!

Al weken zitten we met een zeer trage internet verbinding. Snelheid komt niet hoger dan 5 a 6 Mb/s. En dat terwijl het 100Mb/s moet zijn. We zitten op glasvezel. Na 18.00 uur is het in elk geval ellende. Overdag is het beter, maar bij lange na niet 100Mb/s.

Ze zijn telefonisch niet te bereiken voor storingen, en al helemaal niet in het weekend.

Nee, nee en nog een nee. Opgezegd en nooit een contract aangaan met ze.

Susanna
13-05-2017

Prutsers!

Inmiddels 3 dagen bezig geweest met interactive TV werkend te krijgen. Beginnend met het niet mee leveren van de juiste kabels, die ik vervolgens zelf maar moest aanschaffen volgens de klantenservice (ABSURD!). Na de juiste kabel te hebben aangeschaft werkt de afstandsbediening niet. Na een nieuw nutteloos telefoontje naar de klantenservice van Online, eindelijk alles werkend na ZELF puzzelen. Drama ten top, en overweeg nu al serieus mijn abonnement op te zeggen! Drama provider.

David
05-05-2017

Belachelijk AMATEURS !

Direct naar in dienst van de telefoon merkt ik dat ik internationaal niet kon bellen. In de persoonlijke instelling afgevinkt en niet mogelijk te wijzigen. Ik belde klantenservice en krijg te horen dat HET GEBLOKKEERD IS TOT NAAR DE EERSTE BETALING . dus een HELE MAAND GEBLOKKEERD. Dit is NIET in de contract afgesloten met Online. Zeer schadelijk voor mij wonend aan de grens en MOET zowel privé als zakelijk international bellen. Klantenservice WEIGERDE door te verbinden met een leidinggevende. Wat in hemels naam is dit voor een BELACHELIJK bedrijf. Totaal IDIOTEN ! Heeft dit via een klacht indienen op KLACHT.NL

Jeanette
03-05-2017

Zootje

Het Internet van Online was al maanden zo dramatisch slecht dat ik besloot over te stappen naar een andere provider. Toen ik alles hiervoor had geregeld, kreeg ik binnen enkele weken een bericht van Online dat het modem en toebehoren in goede orde was ontvangen. Ik was verbaasd, want ik had nog niets toegestuurd. Ik besloot om alle digizooi nog even te bewaren voor de zekerheid. En ja hoor, vandaag, enkele maanden later, krijg ik een brief met de mededeling dat er door een administratieve fout een brief mijn kant op was gegaan dat ik de apparatuur al had teruggestuurd. In de brief staat tevens het dreigement dat als ik al hun troep niet terugstuur binnen drie weken - of als er na retourneren onherstelbare schade wordt geconstateerd, er €60,00 in rekening wordt gebracht. Nu kan ik wàchten op een rekening - die ik overigens niet zal betalen. Ze krijgen hun zooi morgen terug: in de Horizondoos van Ziggo welteverstaan.

Krzysztof
03-05-2017

Zwak internet

Ik ben klant van Online sinds 5,5 jaar. Op begin was het geen probleem, geen last van internet. Maar sinds maanden is het slecht. Maand geleden is mijn router van Huawei kapotgegaan en Online hebben mij een ZyXel router gestuurd. Grotere shit heb ik niet gezien. Internet valt af en toe uit, de ping is abnormaal hoog, soms springt die zelfs tot 2000 ms. Ik had ze een emailtje gestuurd en ze zeggen dat ik een domme software moet instaleren om router te updaten enz. De dag daarna had ik ze weer email gestuurd dat het niet werkt en dat internet gewoon slecht is. Ze vertelden mij dat ik andere abonnement moet nemen, omdat ik nog oude ADSL verbinding heb. Misschien is het wel waar, maar ik raad ze echt niet aan. Ik denk dat ze probeerden me weer aan een contract vastbinden. EEN AFRADER DUS!

Ano niem
01-05-2017

Zeer zwakke internetverbinding + contract deugt niet

Internet is niet zo snel als ze beloven. Bovendien heb je de mogelijkheid om je abbonoment maandelijks aan te passen. Zonder addertje onder het gras beloven ze. Uiteraard zit je dan opnieuw vast aan een jaarabbonoment zonder dat je het weet.

Youran
27-04-2017

Sloom als de nete

Op de site staat een 0900nr 50ct per gesprek. als je deze belt hoor je dat je een 088nr. vieze naaiers, lekker makkelijk geld pakken zo.

Moes
25-04-2017

Internet hoofdpijn

Mensen opgelet. De problemen met online internet provider zijn 2 weken geleden begonnen. Internet valt steeds uit. De klantenservice stuurt je van kast naar muur. U bent gewaarschuwd. Begin niet aan online. Dat is uw geld niet waard. Zelfs gratis niet.

J.
15-04-2017

Zeer slecht!

Wij zijn 10 jaar klant geweest maar de afgelopen 3 jaar was dramatisch. En ze beseffen het zelf niet eens. Heb je ze eindelijk aan de lijn zullen ze ook totaal geen excuses maken of meedenken naar een oplossing. Nee, ze proberen je een nieuw pakket aan te smeren waardoor je weer 12 maanden vast zit. Vandaag opgezegd. heel blij dat ik er van af ben. Eindelijk! Een 1 is nog te hoog.

Nelly
13-04-2017

Slechter kan het niet

Ik ben al jaren bij online, maar het word maar slechter en slechter, ik kan ze daarom niet meer geven dan een 1. We hebben nu al een hele tijd dan wel internet dan weer niet, Nu gaat het met de telefoon ook al hetzelfde, gisterenavond viel hij weg en we hebben nog steeds geen telefoon, zoiets mag toch gewoon niet gebeuren. En waar moet je zijn om het door te geven, het internet heel veel weg en ook geen telefoon meer. Heb je ze dan eindelijk aan de lijn dan hebben ze heel veel uitleg waar je niets aan hebt, je word niet goed geholpen. Dus online je hebt nog heel wat te verbeteren. Ik ben blij dat we over een paar maanden gaan verhuizen want dan ben ik van online af. pffffffffffffff.

Samir
07-04-2017

Kies een andere provider!

Deze mensen zijn niet te geloven. Slechte service en de afdelingen zijn niet goed met elkaar afgestemd.

Al een week zonder internet gezeten , om er vervolgens achter te komen dat mijn betaling naar een oud rekeningnummer is gegaan.

Nou oke boek het aub om, want dan kunnen de kids weer normaal tv kijken etc. Ow nee dat gaat niet stuur maar een mail met betaalbewijs. Pff nou oke da doe ik dat even. Na terugbellen om het te checken moest ik gwn even wachten op de verwerking bij de financiele afdeling.

Na 3 dagen voelde het toch raar, en staren naar een zwart scherm is ook niet echt fijn. Blijkt dat het mailtje nooit is gevonden omdat het van een ander mailadres is verzonden dan in hun systeem staat. Oke en is de inhoud dan niet belangrijk? Puntje bij paaltje zit nog steeds zonder internet maar mijn betaling is al weken geleden gedaan.

Ik raad iedereen met Online zaken te doen, en ik zal mijn contract niet verlengen!

Daniel
06-04-2017

Een rommelboel en afspraken worden niet nagekomen!

Tsja, waar zal ik eens beginnen. De eerste keer in mijn leven dat ik een review over een bedrijf schrijf. Laat ik beginnen met een opmerking. Als ik zo met mijn klanten omga dan ben ik binnen de kortste keren hartstikke failliet.

Ik ben al klant vanaf de Wanadoo tijd, met de livebox. Dat is op een gegeven moment omgezet. Digitenne erbij gekozen, werkte altijd prima. Op een gegeven moment werd het abonnement echter een stuk duurder dus besloot ik om eens te kijken of er een betere optie was bij Online zelf, Die was er; omzetting naar interactieve TV en ik zou dan ongeveer 15,- in de maand gaan besparen waarbij ik en sneller internet kreeg en veel meer (digitale) zenders.

Klantenservice gebeld en dit aangevraagd. En toen werd het stil. Tot, na een maand ongeveer, ik opeens een mailtje kreeg dat de dienst werd opgeleverd en ik per direct via Digitenne alleen nog maar Nederland 1,2 en 3 had. Het pakketje voor de digitale tv had ik echter nooit ontvangen. Ik bellen met de klantenservice, en het bleek dat ik tussen wal en schip was geraakt, ik stond op het punt om een paar dagen op vakantie te gaan en men verzekerde mij dat ik bij terugkomst weer digitenne had en het proces voor het nieuwe abonnement alsnog ingezet zou worden, Om te voorkomen dat weer de digitenne afgesloten zou worden liet men een tweede decoder nog op het abonnement staan. Weer een paar weken later, dit was afgelopen maandag. Ik kreeg een mail dat per 7 april alles omgezet zou worden. Maar wat schetste mijn verbazing; de Digitenne was alweer direct stopgezet, en ik had wederom geen pakketje binnen, noch een aankondiging dat er iets onderweg was. Ik sprak opnieuw een medewerker van Online (ene Heleen) en die zou het voor me uitzoeken. Dinsdag was ik zelf heel druk met van alles en nog wat (ja, er moet ook nog gewerkt worden), en onder de middag kreeg ik een berichtje van mijn vrouw dat er opeens een pakketje binnen gekomen was van Online. Ik met goede moed (ik hoopte dat er iets met mijn telefoontje van maandag was gedaan) alles aansluiten, en wat blijkt, het werkt nog niet. Ik weer bellen met Online, en de medewerker die ik 's-avonds sprak gaf aan de volgende ochtend (vanmorgen dus) er voor te gaan zorgen dat de opleverdatum naar voren gehaald zou worden en ik dus direct van de nieuwe diensten gebruik kon maken. Hij zou me ook een mail of een sms sturen zodra het geregeld was. De hele dag geen bericht, dus ik heb bij thuiskomst gebeld (de technische dienst van Online zou op dat tijdstip nog bereikbaar moeten zijn) en aan de medewerker gevraagd of er iets met mijn telefoontje van woensdag gedaan was. Dit bleek niet het geval, waarna ik zei (en nu werd ik dus boos.), regel het dan direct, uw collega's van de TD zijn nog aanwezig en anders zeg ik mijn abonnement per direct op. Meneer zegt dat hij wat voor me uit gaat zoeken en zet me in de wacht. Na een minuut of 10 komt hij bij me terug en hij zegt dat ik niet weg kan. In plaats van te onderzoeken of hij me kon helpen, wat de vorige medewerker beloofd had, ging hij naar de juridische regeltjes kijken. En dat noemt men een klantenservice! Ik noem het een ballenttent.

Suzanna
05-04-2017

Abonnement

Voor een ander aangevraagd en betaal de rekening. Nog geen 2 weken krijg je de rekening wat hoger was dan men zegt. Mensen wil je toch in zee gaan met Online laat je je eerst goed voorlichten wat je precies moet betalen. Als je eenmaal het contract hebt afgesloten komen er kosten bij die vantevoren niet zijn vermeldt, en hoezo voor 3 maanden 10.,korting, als je glasvezel hebt betaal je p.m. 36,00 euro ipv 27,00. Activatie kosten eenmalig 30,00 euro zogenaamd de korting voor 3 maanden? Nummerbehoud betaal je 10,00 euro nou het spijt me dit heb ik bij andere providers nooit hoeven te betalen. Zit zelf bij ziggo en als je afspraken maakt wordt het voor je opgelost en komen na met wat je heb afgesproken. Dus mensen heel goed over nadenken wat je wil en laat je je niet verleiden met die zogenaamde kortingen.