Online.nl reviews

26-09-2021

Im heb mog nooit een review geschreven, maar dit bedrijf maakt het echt te bont. Je komt niet van het abonnement af. Er is niet eens een emailadres waarnaar je documenten kumt opsturen die ze van je eisen om bij ze weg te komen.!

None of your business
20-09-2021

Ze vermelden bewust lopende proef-abonnementen niet, op de overzichts-paginas van diensten die afgenomen worden. (en stilzwijgend worden verlengd / dan betaald worden)

Mocht je ooit de fout maken een proef-abonnement van deze oplichters aan te nemen. Zeg deze dan *in hetzelfde gesprek* weer op.

Als je ze belt met, 'gisteren stond er op mijn overzichtspagina dat ik deze dienst *niet* afnam, vandaag staat ie er wel en is de opzegtermijn verstreken' krijg je een 'dan had je maar eerder moeten bellen, pech'

Musti
08-09-2021

Rot Provider

NL

Al zes maanden heb ik geen goede internet! De data die ik zou moeten krijgen volgens mijn abonnement komt niet overeen met de werkelijkheid. Telkens valt het uit. Ik heb hun meerdere keren gebeld, maar word nooit fatsoenlijk geholpen. Verder wordt er telkens om de zaak heen gedraaid. Als voorbeeld: in ons telefoongesprek gaven ze aan dat ze afmetingen zouden doen en na een uur zouden terugbellen. Maar heb nog geen belletje gehad! Ik heb ze op een dag 4x gebeld en iedere keer moest ik het probleem opnieuw uitleggen. Bij ieder belletje kreeg ik een andere reactie, zeer misleidend. Al met al is mijn ervaring met deze provider zeer teleurstellend: ik kan geen college kijken, whatsapp-gesprekken gaan niet soepel, telkens verbreekt de verbinding weer. Ik raad deze provider niemand aan!

Een keer zeiden ze dat ze afmetingen doen en dan over uurtje terugbellen. Nog geen enkele bel gehad! Ik heb hun op een dag 4 keer gebeld , vier keer moest ik opnieuw uitleggen wat er aan de hand was en elke keer een andere reactive gehad, allemaal misleidend.Ik kan niet eens een college kunnen kijken , zelfs geen soepele whatsapp gesprek gehad , elke keer wordt het verbroken. Deze provider zou nooit een aanrader zijn.

EN

For about a six months I didn’t get the data they promised for. I have tried to call them several times and it has always been a catastrophe. They don’t help you even that you have been paying every bill on time and don’t complain about internet. They even try to steal more money when you have a problem with your internet. I called them several times in a day and every time it was not possible to speak to same person ( they try to annoy you) and every time I got something different as a solution. None was a real solution. They just try to scare you and force to pay the rest of your contract and get away with it. I couldn’t even watch a lecture or talk with my father via Whatsapp, it distrupts every time. Worse than T-mobile!

TR

6 ay kullandim gram sikayet etmemeye calistim belki bir gun gelir internet baglantisi duzelir diye. Aradim her aradigimda kimse yardim etmeye calismiyor cozumleri sadece lafi donup dolastirip oldugu yeri geri dondurme. Kimse hicbir sekilde yardim etmiyor. Internet icin 100 mb soz verdiler ona zaten hic ulasamiyorsun , ustune ustluk internet I dogru duzgun kullanamiyorsun. Kac kere ders izlemeye calistim hep hattan dusuyor, babamla bile whatsapta konusurken zorluk cekiyorum baglanti kesilip duruyor. Mardinin koyundeki internetten daha kotu internet. Kesinlikle tavsiye etmem!

Carin
05-09-2021

Slecht internet

Als je teruggeworpen wilt worden in de jaren 80 is dit je provider! Internet die dagelijks een paar keer uitvalt en als het het doet is het heeeeel eeeerg traaaag. Bij online blijven ze volhouden dat de snelheid prima is. Het enige wat de monteur doet is een snelle reset en weg waren ze. Om te huilen.

Kader
01-09-2021

Na overstap van Online.nl nog steeds geld incasseren.

30 juni ben ik overgestapt van Online. Nl naar Budget. Alles loep al vanaf april contract opzeggen en telefonisch contacten. Alles zou goed zijn en per 30-06 zou ik overstappen en stoppen bij online.nl.

Nu zijn we maanden verder en blijkt dat ze elke maand 3 maanden verder nog geld afschrijven met nieuwe bedrag. Diverse keren contact en krijg steeds hun klantenservice aan de lijn die geen stap willen nemen om naar de juiste afdeling door verbinden en of naar administratie. Er is een ticket aangemaakt contact tussen 3.5 dagen zeggen ze. Ik heb 12 maanden afgesloten en nu 15 maanden verder 15 afschrijvingen. Contract was ook 6 maanden 19 euro en daarna 6 maanden 34 euro per maand. Wat hebben zij gedaan 6 maanden 21 en 6 maanden 36 euro afgeschreven dus 24 euro te veel in een jaar. Dat kon 1 maand gratis zijn. Nu 3 maanden 37.50 doen. Zijn wij gek , ik laat mij niet oplichten. Als je niet geetticketeerd wild worden als oplichters nu actie ondernemen en kappen met eigen regels. Contract is afgelopen 12 maanden geen 15 . Waar haal je het recht op mijn geld nu maandelijks te stelen. Deze week geen contact van jullie schakel ik mijn rechtsbijstand in wegens gebrekstelling en diefstal terwijl alles zwart op wit is met contract datum en beïndiging. Mensen controleer ook jullie contract en rekeningen om niet de dupe te zijn. Mensen op de afdeling zijn onervaren studenten en luisteren toch niet naar je. Betaal paar euro meer maar geen online.nl kiezen. Internet tot 100mb was ook al niet waar ik had zeer slecht verbinding in de wijk.

22-08-2021

Overstapservice

Vanwege problemen met televisie bij Ziggo en internet bij Online zijn wij volledig overgestapt naar Ziggo. Dit zou via de overstap-service zonder problemen verlopen. Totdat we de spullen van Ziggo geleverd kregen en de internet-koppeling van Online vrijwel direct werd afgesloten, terwijl hier 14 dagen voor was toegezegd. Even een paar dagen geen internet, in 2021?

Olivera
18-08-2021

Ok.

Ok. Goed. Acceptabel.

Marie
17-08-2021

Erg slechte service

Na overlijden van mijn moeder ben ik meer dan 2 uur bezig om het abonnement op te zeggen.

Slechte service en medewerkers aan de telefoon kunnen niks doen.

Jesse
09-08-2021

Nooit meer online.nl

Org dat je nooit met dit bedrijf in zee gaat. Ik ben een startende op de woningmarkt en online.nl is mijn eerste internet provider. Na het afsluiten van het pakket heb ik een domme fout gemaakt om alleen voor de Canal digital app te kiezen. Na het zien van deze fout heb ik direct contact met ze opgenomen. Ik stelde voor om extra te betalen zodat ik een tv kastje kon krijgen. Dit was beslist niet mogelijk en ze konden niks voor me doen. Ik gaf ze aan dat ik een potentiële vaste klant van ze kon worden omdat ik hun tarieven wel erg aantrekkelijk vond. Ook hier gaven ze niks om en moest ik een jaar lang als ontevreden klant de blaren uitzitten.

Een jaar later neem ik contact met ze op om mijn pakket op te zeggen. De vrouw van de klantenservice had hier naar mijn idee niet echt zin in. Er werd 2x opgehangen voordat ik een fatsoenlijk gesprek kon starten. In dit gesprek hoorde ik mevrouw een aantal keer diep zuchten. Er werden nog wat aanbiedingen naar me hoofd toe geworpen nadat ik aangaf dat ik mijn pakket wou opzeggen

( nu was het opeens wel mogelijk) Na enige moeite ''denk'' ik dat mijn pakket is opgezegd. En ik zeg hierbij ''denk'' omdat ik nooit enige bevestiging hierover heb ontvangen.

Albert
30-07-2021

Zeer slechte serice

Na half jaar glasvezel niet goed aangesloten. Vervolgens tegen de afspraak in en zonder bericht adsl lijn afgesloten. Geen mogelijkheid om dot direct op te losse . Erg slecht en nooit met online.nl in zee gaan

Rowan
28-07-2021

Leuk joh als je persoonlijke info voor het grijpen

Ik ben al jaren lang geen klant meer bij online omdat ze toen die tijd al een ware nachtmerrie waren om te berijken en problemen op te lossen langzaam internet etc. je kent het wel paar weken terug had ik blijkbaar een email gekregen dat ze door een cyberaanval hun gegevens waren gestolen onderandere emailsadressen namen adressen maar ook en je raad het al. je bank informatie een zielig klein emailtje die ergens in je spam box word geplaatst. echt helemaal geweldig. schandelijk rot bedrijf dat gesloten zou moeten worden

12-07-2021

Schandalig slechte TV box en service

Mijn eerste ergernis is de TV box die dramatisch werkt, soms duurt het 10 minuten voordat ik TV kan kijken. Na veel contact met klantenservice hebben ze uiteindelijk toegegeven hiervan op de hoogte te zijn maar simpelweg geen alternatief te hebben. Om die reden heb ik mijn abonnement ruim op tijd opgezegd waarna Online.nl heeft besloten mij nog bijna drie weken eerder af te sluiten en mij dus de rest van de maand zonder internet/tv te laten zitten. Enige medewerking voor het oplossen van deze situatie ontbreekt.

09-07-2021

Schandelijk bedrijf

Gewoon een verschrikkelijk bedrijf. Slechte producten en slechte klantenservice. Ze laten je gewoon bungelen en doen iets anders dan incasseren.

Wij kijken al een half jaar geen films meer omdat er altijd wel iets mis gaat. Halverwege is het dan uit met de film door een storing. Opnieuw alles opstarten dan doet hij het weer maar dan moet je wel helemaal opnieuw beginnen.

Echt wij zijn super gefrustreerd. Wij gaan maar een dubbel abonnement afsluiten bij Ziggo of zo. Want je komt er ook nog eens niet vanaf.

Miep
08-07-2021

Kan geen TV gemist kijken

IK kan al wekenlang geen Tv kijken, zodra ik een programma heb gezien dan loopt het beeld vast en dan moet ik steeds mijn TV modem opnieuw instaleren.

Online zegt alleen dat ze bezig zijn met het probleem en daar kan ik het mee doen. Je word continu aan het lijntje gehouden. Ik betaal hiervoor maar krijg niet geleverd en aan compensatie doen ze niet. Stelletjes oplichters!

Astra
02-07-2021

Online bedonderd zijn klanten

Ik heb een contract afgesloten bij online.nl bijna een jaar geleden. Na de bevestiging van Online werd plotseling het tarief met 11.2% verhoogd, terwijl op mijn contract duidelijk is vermeld wat ik de komende 12 maanden zou moeten betalen. Nu heb ik mijn abonnement opgezegd per 19 augustus a.s, (12 maanden na aanvang) en houdt Online mij nog vast tot 1 september. De klantenservice ( misleidende naam) is niet van plan om de klant te helpen. Dus u bent gewaarschuwd, ga niet in zee met de boeven van Online.nl

Narchis
30-06-2021

Online , foute beloftes zonder resultaat

Begin Er niet aan , fouten beloftes zonder resultaat op een dag wel 15 storing en moet elke maand volledig bedrag betalen , stoppen je in contract met veel beloftes maar uiteindelijk werd het voor 0 procent. Klachten en storingen kun je blijven melden en dan gooien ze het op bij ons is niets te vinden , bij mij zijn er diverse monteurs langs geweest die hier ook niets kunnen vinden , en daarom moet ik in contract blijven krijg geen eens waar ik recht op heb , dat me kind kan studeren en normaal internet heeft. Schande schande schande online krijgt van mij een dikke 0

29-06-2021

Pas op, niet aan beginnen!

Wegens aanleg glasvezel kabel gekozen voor online.nl omdat wij dan onze bestaande schotel kon blijven gebruiken, abonnement afgesloten van 55 Euro per maand inclusief Canal digitaal basis abonnement en bellen via vaste lijn en gratis overstap service, op 19 mei namens Online afgesloten van het kpn netwerk en door een fout in de centrale (na lang heen en weer gebeld en ap't te hebben) pas op 5 juni weer aangesloten, er werd ons een coulance regeling beloofd maar i.p.d.v. op 18 juni een rekening gekregen van 239,97, er worden abonnement kosten en aansluitkosten gerekend vanaf 19 mei ook al heb je nog helemaal geen aansluiting tevens zijn de abonnement kosten verhoogd naar 47,50 per maand + 26,95 voor tv via Canal digitaal, Online.nl geeft aan dat de abonnement kosten tussentijds zijn verhoogd en dat dit op de site van Online gestaan had? Dat wij geen internet aansluiting hadden dat is niet hun probleem.

25-06-2021

€220 meer betalen per jaar door fout online

Online heeft mij telefonisch foutieve info verstrekt en dit ook toegegeven. De combikorting met Canal digitaal is hierdoor komen te vervallen en zij zeggen, dat dit niet teruggedraaid kan worden. Ik neem toch aan dat een door het bedrijf gemaakte fout ook door dit bedrijf hersteld kan worden. Ze willen mij afschepen met eenmalig €25.dit is net genoeg voor ruim een maand compensatie. Ongelooflijk hoe je daar als een of andere idioot wordt behandeld terwijl online alles heeft veroorzaakt. Binnenkort gaan er aangetekende brieven naar de directie

Giens
24-06-2021

Software tv

De bediening van de TV is waardeloos en verouderd doorspoelen gaat zeer moeizaam bij overschakelen gaat hij bufferen of 2 maal opnieuw opstarten.

het enige het internet is veel beter dan bij Ziggo maar ja daar neem je glasvezel voor.

Ik heb zeer veel spijt dat we overgegaan zijn.

MP
24-06-2021

Gegevens op straat

Meer als 3 jaar geleden hier een korte tijd bij gezeten, maar ik had vaker geen dan wel internet. Gelukkig kon ik onder het contract uit aangezien ze stopte met leveren in mijn dorp en dus makkelijk kon overstappen. Nu jaren later ineens een mail dat mijn gegevens op straat liggen door een cyberaanval. Dat je de zaakjes niet in orde hebt en fatsoenlijk hebt beveiligd is al schokkend, maar dat ik nu nog steeds met alles in hun bestanden staan vind ik véél erger.