Online.nl reviews

17-01-2017

Online is shit bedrijf geworden

Ben al eer dan 12 jaar klant van Online (eerst Wanadoo, toen Orange) en altijd redelijk tevreden geweest. Afgelopen half jaar een ramp: internetsnelheid drastisch naar beneden, ik betaal voor 30mb maar als ik 20mb wil moet ik opnieuw een jaarabo afsluiten, kom niet in mijn nota's en servicedesk is niet te bereiken cq onkundig. 2 klachten ingediend: men reageert niet. Het ergste is: het interesseert men geen ene lor of je nu (trouwe) klant bent of blijft. Ik ga dus op zoek naar een andere provider.

Dilshad

Internet

Echt mensen nooit naar online internet gaan ze zeggen uw zult snelle internet krijgen. maar je krijgt niet eens 5 mp ze zijn echt oplichters. en dan zit je met contract van 1 jaar met internet die steeds gewoon uit valt.en kan je niet eens gebruiken en dan zeggen ze ja je moet nog abonnement halen ergens anders maar je zit nog vast 1 jaar bij ons. dat is toch mensen naaien?

Rogier
17-01-2017

Internet werkt nog, maar grote kostenverhoging

- Jarenlang abonnee bij online.nl; een internet-abonnement via de telefoonlijn.

- In december 23 euro afgeschreven i.p.v. 17.79

- Na twee mails van mij in december vandaag (17 jan.) nog steeds geen antwoord anders dan 'we reageren nog een keertje, niet nu'

- zojuist de 23 euro terug laten boeken door mijn bank en de 'oude' prijs 17.79 euro overgemaakt, tevens online hiervan geinformeerd.

--------------------------------------------------------------------------- Wegens overstappen naar een ander netwerk zijn de abonnementskosten verhoogd. (waarom dan overstappen.?). Dit andere netwerk is het KPN-Netwerk; Dat is mooi dacht ik, want ik betaal nu iedere maand 5 euro extra om van het KPN-netwerk gebruik te mogen maken. De abonnementsprijs zou dus eigenlijk OMLAAG moeten gaan!

Wordt vervolgd.

14-01-2017

Onbereikbaar

Heb al 2x geprobeerd snelheid te verhogen en tv aansluiting te krijgen. gaat goed komen maar sinds half december 2016 onderweg maar nog niets. jammer dat er niet gereageerd word. tlefonisch vriendelijk en gaat goed komen maar in de praktijk niet

Shan
13-01-2017

Sends paar weken heb ik problemen met intenet en telefoon en probeer ik klantenservice van online.nl te berijken maar zonder resultaat staa ik minuten lang wachten dat kost extra geld en tijd via email zeer slecht berijkbaar zeer slechte bedrijf ze schrijven meer geld van rekening af dan wat op de contract is afgesproken . Zeer slechte bedrijf Zeer slechte klantenservice Waardeloos .

Jack
11-01-2017

Hoe is het mogelijk.

Dat een dergelijk bedrijf in deze tijd nog zo lang door kan gaan met wanprestaties te leveren ! Ziggo, misschien iets duurder maar 100% betrouwbaar !

Online.nl, nooit meer!

Ook ik heb klachten, ben een half jaar abonnee geweest met zeer traag en haperend internet en geen TV. Ondanks diverse contacten nog steeds geen oplossing.

Ik heb ook een mail gehad dat ik gecompenseerd wordt voor de dienstverlening: "U heeft onlangs contact gehad met de klantenservice van Online.nl. Daarbij is het volgende overeengekomen: voor uw ongemak ontvangt u een compensatie ter hoogte van € van Online.nl. Dit bedrag wordt verrekend met uw toekomstige nota's.

Het blijkt dus dat ik geen vergoeding krijg. Hoe verzin je het om dit in zo'n standaard mail Te verpakken?

Ik ben nu overgestapt naar een andere provider. Natuurlijk mag ik wel het volgend half jaar abonnement betalen, en deze €160 wordt wel in 1x afgeschreven. Wat een rattenclub!

Hama
09-01-2017

Online is slechtse internet provider

Hi. Online internet is een van de slechtste provider tot nu heb ik gehad. ze zijn niet eerlijk en dief. ze krijgen geld zonder hun afspraak na te komen. Ik heb tien keer gebeld en klacht ingediend en brief gestuurd . zonder resultaat. ze hebben mij belofte dat ik 35 euro terug krijg maar ik krijg nog brief dat ik moet 30 euro voor laatste 14 dagen moet betalen . maar ik had helemaal geen internet . eigenlijk kan ik kleine boekje schrijven over slechte services en diefstal van online maar hier heb je maximum tekenen.

J.

Al 10 jaar lid

Had eerst tiscali, dat was een en al ellende. toen overgestaot naar orange, ze zijn ondertussen toch keer van naam veranderd, en heeten nu online. In die 10 jaar tijd heb ik geen groote problemen gehad. Ik merkte dat mijn modem achteruitging, hup. binnen 2 dagen een nieuwe, 1 week later ging de oude kapot, nieuwe erin en alles werkte. dat heb ik 2 keer meegemaakt. Dat apperatuur kapot gaat kan altijd. maar geen grote storingen waardoor we geen internet hadden of zo. Ik zit nu op een maand contract. en ben aan het rondkijken wat het voordeligste is voor mij. Ziggo valt af, NLE heeft een leuk aanbod, dezelfde prijs maar met gratis tv erbij. Maar ik lees over hun ook geen goede racties. Dus toch maar bij online blijven ?

Younes
07-01-2017

Waardeloos.

Begin er niet aan. Slecht internet plus slechte service. Erger kan niet

07-01-2017

Online blijf in gebreke

Al 4 maand geen internet tv en veel bel onkosten na online .niets help bellen niet imalen niet dus vandaag online ma op gezegt veel betalen en weinig geleverd krygen

Ergun
06-01-2017

Geen internet

Sinds de afgelopen zomer geen stabiele verbinding meer via Online. was ruim 10 jaar tevreden klant. Na jarenlang prima internet en telefoon en goede service is het nu echt bagger.contact gehad met online en te horen gekregen dat ze gaan resetten vervolgens tot op heden geen aansluiting. Wel kenbaar gemaakt dat ik naar een ander provider ga. Ik zit wel vast tot het einde van mijn contract. Haalt absoluut niet de Mbit die belooft wordt 15 Mbit max als je geluk hebt bij een 50 Mbit internet. Ik heb diverse mailtjes gestuurd ook heb ik diverse keren gebeld (iedere keer minimaal 45 minuten in de wacht!) Ben nu al zes maanden met online bezig om alles op orde te krijgen maar er is totaal geen beweging bij online. Beloven van alles maar komen niets na. Echt niet doen, NIET AANSCHAFFEN daar krijg je absoluut spijt van.

06-01-2017

Sinds 06-12-2016 geen internet en telefoon

Sinds begin december geen verbinding meer via Online. was ruim 10 jaar tevreden klant. totdat men het netwerk verhuisde naar KPN. contact gehad met online en te horen gekregen dat de lijn was opgeheven. vervolgens tot op heden geen aansluiting. Wel kenbaar gemaakt dat ik naar een ander provider ga. Helaas wordt er door Online niet gecommuniceerd richting de klant. Behalve middels de factuur.

Verwacht van hen inhoudelijke reactie en geen slappe verhalen meer.

04-01-2017

Al jaren klant, de laatste tijd is mijn internetverbinding onstabiel en komen ze ook nog aanzetten dat je de e mail moet gaan betalen. Al vele vragen gesteld , maar geen reactie vanuit online.nl. Nu stap ik over naar een andere provider heb er nu genoeg van bij Online.

Bennie

Alles in 1 pakket

3 november gebeld naar online omdat ik graag een alles in 1 pakket wilde. Ik heb al jaren internet van online en tv van Ziggo. Eind november nogmaals gebeld omdat mij was beloofd dat ik per 1 december tv van online zou hebben. 3 december niets dus gebeld het antwoord was dat ze perongeluk het oude klantnummer hadden gebruikt en mijn aanvraag verloren was gegaan dus opnieuw alles aangevraagd. Na zeker 36 keer gebeld te hebben en elke keer minimaal 20 minuten in de wacht heb ik maar een klachtenformulier ingevuld daar staat duidelijk dat de klacht binnen 7 werkdagen behandeld zal worden maar zoals elke belofte bij online ook hier na weken geen reactie. Het enige wat daar heel snel gaat is het doorverbinden van de ene naar de andere en niemand weet iets of kan iets echt belachelijk. Ja het nieuwe contract hat ik wel binnen 4 dagen maar nu na ruim 9 weken wachten nog helemaal geen tv of iets wat daar op lijkt.

Carol

(N)On-line

Als zzp werk ik vanuit huis. Sedert 1,5 week geen televisie meer, eerst een niewe antenne ontvangen want daar lag het aan die ik buiten moest bevestigen. Alles uitgevoerd en nog geen ontvangst. Nu een nieuwe ontvanger toegestuurd. Sedert 2 dagen ook geen internet meer, Ben al 2 dagen 2 uur aan de telefoon in afwachting van contact met de klantenservice via mijn mobiel omdat ik ook niet kan bellen. Wie gaat voor deze kosten opdraaien.

Eindelijk contact met medewerker die zou mij een email toesturen voor het upgraden van de firmaware van de modem, geen email ontvangen. Toch maar weer 20 min bellen met online om weer contact met de klantenservice te krijgen. Ondertussen kan ik niet werken.

Harrie

NIET AANSCHAFFEN

Na jarenlang prima internet en telefoon en goede service is het nu echt bagger. Slecht internet, weken geen telefoon. Haalt absoluut niet de Mbit die belooft wordt 28 Mbit max als je geluk hebt bij een 50 Mbit internet. Ik heb diverse mailtjes gestuurd ook heb ik diverse keren gebeld (iedere keer minimaal 15 minuten in de wacht, laatste keer drie kwartier!) Ben nu al twee maanden met online bezig om alles op orde te krijgen maar er is totaal geen beweging bij online. Beloven van alles maar komen niets na. Echt niet doen, NIET AANSCHAFFEN daar krijg je absoluut spijt van.

Ashraf
30-12-2016

Doe uzelf een plezier en blijf weg van dit bedrijf

Ik heb nog nooit zo een onstabiele verbinding gehad als bij online.nl. soms doet hij het prima. en dan valt hij ineens een paar uur weg. dan heb ik soms een ping (snelheid van verbinding met een server) van 1000ms. dat is gewoon onacceptabel. een normale ping is zo'n 20 tot 100. blijf gewoon weg van online.nl

Berry.
28-12-2016

Wil jij al 2 weken zonder radio en tv zitten?

Beste mensen

Even mijn hart luchten.Ik heb geen goed woord over voor Online.nl ben je toch al jaren klant en wordt je als een stuk vuil behandeld. Het is nu al 2 weken geleden dat ik ineens geen radio en tv had online had mij er van afgehaald ivm wanbetaling terwijl er altijd netjes wordt betaald. Daarna zelf moeten bellen,een 0900 nr dus dat telt lekker aan. om weer aangesloten te worden.en daarna geen radio en tv meer gehad. Dan duurt het weer 7 werkdagen,3 werkdagen etc etc. De Technische Dienst is er mee bezig blabla. Er wordt totaal richting mij niet gecommuniceerd. Een advies mensen online.nl maar niet doen.

Liena
25-12-2016

Zeer slecht online internet

Ik was klant bij online en tevreden tot dat ik verhuist was toen brak de pleures uit ik heb na 3 maanden nog steeds geen internet zeer slecht en iedereen die er werkt is zo brutaal als wat en abn is zeer slecht onder legt dikke nul vervolgens wil ik de dienst beëindigen krijg ik te horen dat ik voor 2 jaar een contract afgenomen heb en niet kan opzeggen ik krijg helemaal geen product na veel bellen ben ik nog steeds niet correct geholpen nu heb ik een juridische procedure opgestart kijken hoe het uit pakt ik geef de mensen een waarschuwing geen online! internet bellen en tv 0.0beoordeling