Online.nl reviews

Lj

Crimineel bedrijf

Geen klant meer, nog steeds wordt geld van mijn rekening afgeschreven. Ondanks 10-tale klachten, telefoontjes (incl. urenlang wachten methet "musiejke") en brieven beweert online.nl geen opzegging te hebben ontvangen terwijl zij de opzegging zelf per mail bevestigd hebben

Geen telefoon meer

De wijziging van netwerk bij Online, een paar maanden, betekent een verslechtering i.p.v. verbetering. Nu werkt sinds vanmorgen mijn vaste telefoon niet meer. De helpdesk is telefonisch niet bereikbaar voor gesprekken. Waarschijnlijk moet ik tot na de kerstdagen wachten voor er iets aan gebeurt. Ik heb een contactformulier verstuurd waarop men i.v.m. drukte binnen 7 dagen hoopt te antwoorden. Internet werkt nog wel maar is ook al eens langere tijd uitgevallen. Gedurende 4,5 jaar (oude netwerk) was ik tevreden. Nu ga ik in mei (einde contract) overstappen naar een andere provider.

René
24-12-2016

Geen klant meer maar wel geld blijven afschrijven.

In eerste instantie leek het goed te gaan. Na de opzegging (geen bevestiging ontvangen omdat het erg druk was) heb ik meerdere malen gebeld om een bevestiging. Ik hoefde me geen zorgen te maken. Alles was geregeld en opzegging was goed verwerkt. Maar na een maand word er weer geld van mijn rekening afgeschreven voor een abonnement wat ik niet meer heb. Bellen, schrijven, mailen, twitteren.etc. er word nergens op gereageerd.

Pffff. Ik weet het ook niet meer.

Zafr
21-12-2016

Slechter kon het niet

Niet doen, tele 2 kan beter

21-12-2016

Slecht internet

Het is eigenlijk te veel om op te noemen maar ik heb nog nooit zo'n stelletje laaie lichters meegemaakt ik word ongevraagd over gezet naar een nieuw netwerk en heb daarna nog maar de helft van mijn internet snelheid ik zoek contact via twitter geen reactie dan maar een klachten mail schrijven ik had gewoon pech ik moest hier voor bij kpn zijn. Ik had ook de mogelijkheid om op glasvezel over te stappen of gewoon opzeggen was het antwoord.

Joris
20-12-2016

Slechtste Internet provider ooit

Het moet me van het hart dat Online.nl de slechtste internet provider ooit moet zijn! Na maanden gezeur met een slechte internet verbinding na een overzetting op een zgn nieuw en snel netwerk, de beslissing genomen om op een andere provider over te stappen in combinatie met overstap service. Ondanks dat de nieuwe provider bij online heeft aangegeven dat per 07-01-2017 hun levering zal gaan plaatsvinden heeft Online.nl doodleuk sinds vannacht 20-12-2016 hun diensten gestaakt. Na telefonisch contact geeft online aan dat ze ook niet kunnen achterhalen waarom dit vervroegd heeft plaatsgevonden maar dat ze dit niet kunnen terugdraaien! Kortom geen internet meer. wat een klote bedrijf! Ik hoop echt dat mensen zich niet laten verleiden tot een contract bij Online! Dit moet echt de meest waardeloze provider ooit zijn! Wat er ook gebeurt, al moet ik dubbele kosten betalen nooit, nooit meer Online.nl!

20-12-2016

Beperkt telefonisch bereikbaar

Sinds de wijziging van netwerk bij Online paar maanden geleden telefonisch niet bereikbaar voor gesprekken o.a. afkomstig van: Ben-mobiel, T-Mobile-mobiel, Tele2 Mobiel en Ziggo-vast. De lijst is niet uitputtend. (niet alles geprobeerd) Na klachtenformulier. (later onvindbaar) en 5 telefoontjes (Zal een nieuwe ticket aanmaken) geen reactie. Tot een SMSje: Dat u niet kan worden gebeld vanaf bepaalde netwerken komt niet door onze dienstverlening of instellingen. Groeten Online.nl Dus probleem ligt bij de klant. Dit getuig niet van technisch en noch van commercieel inzicht. Pas op wat je aangaat bij Online. Voor mij is de maat vol. Zoek een andere betrouwbare provider.

Dineke
18-12-2016

Online, verschrikkelijk bedrijf

Al maandeb instabiel internet en telefonie. Nu sinds gisteravond helemaal geen internet telefonie en tv meer. Geen klantenservice te bereiken. Wij gaan overstappen. Wat een ellende

René
17-12-2016

Aan het lijntje houden.

Kortgeleden contact gezocht met Oneline.nl op telefoonnummer 09009515/ ruim 40 minuten aan het lijntje gehouden zonder medewerker te hebben gesproken. Ik dacht, aanhouder wint maar uiteindelijk toch maar zelf contact verbroken. Kosten die door online in rekening zijn gebracht.buiten proportie/ gelet op niet bieden van telefoonservice.

15-12-2016

Vanaf 2009 klant. Altijd tevreden geweest. Eerst alleen internet daarna ook tv. Tot 2016 : Zappen tv zenders werkt vaak tijdelijk niet. Slechte internetverbinding Zelf een nieuw modem gekocht maar tegenwerking bij het in gebruik nemen. Codes zelf op moeten zoeken. Daarna betere verbinding maar nog altijd niet goed. Leugens aan de telefoon : uw verbinding was de afgelopen uren goed en stabiel. Dat zal zeker het geval zijn want het had in dat tijdvak geruime tijd uitgestaan ! App voor adroid werkt na de laatste update niet meer op mijn 2 android tablets. Vlgs website zou het op alle tablets ed werken met een juiste versie van android. Niet dus. Waarschijnlijk nog de helft van de ellende vergeten. KORTOM : BLIJF WEG BIJ DEZE CLUB

Jack
14-12-2016

Ga niet bij Online.nl!

Vandaag is mijn internet overgezet naar het netwerk van KPN. Reeds een maand geleden met veel bombarie aangekondigd. En het internet zou sneller worden. Tot mijn verbazing is het toch al trage internet nog trager geworden. Ik heb hierover zojuist contact gehad met hun klantenservice-serviceteam. De dame die ik aan de lijn had beweerde dat ik trager internet heb dan op MIJN ONLINE.NL (hun eigen abonnement overzicht) staat (20 ipv 30 Mb/s). Ze wilde me wel een sneller abonnement verkopen.?! Ook tipte ze me het modem eens te resetten wat (natuurlijk) geen sneller internet heeft opgeleverd. Meer had ze niet te bieden. Ik ben hoogst verbaasd hoe dit allemaal bij deze firma verloopt. Begin er nooit aan!

H.
14-12-2016

Het leed dat online.nl heet

Een jaar geleden het aanbod gekregen om over te stappen op Online.nl. Dit gebeurde via CanalDigitaal (satelliet). Tot op dat moment een tevreden klant bij KPN. Vanaf het begin problemen met de telefoon, de lijn valt keer op keer plotseling weg. Het modem en het kastje van de interactieve tv moeten regelmatig gereset worden en er is miscommunicatie tussen mobiele apparatuur en modem (ip-adressen). Helaas blijkt dit allemaal mijn schuld, of die van KPN te zijn. Want ik ben de gebruiker en Online levert de dienst over een lijn en kast van KPN. Artikel 5.2 van de algemene voorwaarden, de groetjes! (aldus Online.nl). Alle talloze beloftes problemen uit te zoeken, op te lossen, of teruggebeld te worden moet je met een korreltje zout nemen. Ze vinden niets, laat staan dat ze je überhaupt terug bellen. De klantenservice: Na lang wachten krijg je iemand aan de lijn. Zij wil vervolgens een vraag stellen aan haar meerdere en vervolgens wordt ze zelf in de wacht gezet. Waarop er weer wordt gezegd dat er terug wordt gebeld. Het lijkt wel een slechte grap, maar helaas is het de bittere realiteit.

Wat ik opmerkelijk vind aan dit bedrijf dat is de houding van de klantenservice. In het verleden heb ik met andere providers ook wel eens problemen gehad, maar daar kwamen we snel tot een minnelijke oplossing/compensatie. De klantenservice wimpelt je eerst af, pas wanneer je gespreksbevestigingen vraagt, duidelijk termijnen stelt of over een mogelijke toekomstige juridische procedure begint, dan krijg je hele andere antwoorden. Zoals 'ja meneer, wij weten het ook niet', 'we zijn al een half jaar op zoek naar mogelijke storingen', 'U bent niet de enige', Etc. Echt ongelooflijk.

Ik zeg het niet snel over een bedrijf, maar ga absoluut niet met Online.nl in zee. En zeker niet voor langere tijd (contract).

12-12-2016

Doe nooit zaken met Online.nl

Ze smeren je een contract aan en geven je het gevoel dat ze met Ziggo of Kpn kunnen concurreren. En als alles dan geïnstalleerd is, kom je er achter dat alles nep is. Het internet is slecht, telefoonlijn werkt niet en naar de tv is niet te kijken. En als je dan weer wil opzeggen, houden ze je een jaar aan het contract. Na twee weken vechten "via mijn advocaat" met Online was ik van ze af. Neem het niet! U bent gewaarschuwd!

11-12-2016

Tv / internet

Steeds had ik problemen met online. Toen werd ik opgebeld door online dat mijn contract afliep en of ik een nieuwe abonnement wilde aangaan. Ik heb eerst vertelt van de problemen die ik had wegvallen met internet tv die steeds vast blijft staan. Dit zou verholpen zijn met het nieuwe abonnement omdat ik een kastje zou ontvangen, prima dacht ik. Eenmaal alles binnen bleef het gedonder maar voort gaan, heb gelijk een E-mail met mijn klacht er in gezet. Binnen 7 dagen zou ik bericht ontvangen, dit was ongeveer 2 en half week later. SLECHT. Zo dra mijn abonnement afloop ben ik weg bij deze provider.

Aanrader nee. afrader ja.

Laura
10-12-2016

Nog steeds geen internet en uren aan de telefoon hangen

Tot op heden heb ik nog steeds geen internet als nieuwe klant. En opzeggen is niet mogelijk meer omdat ik buiten de 14 dagen bedenktijd zit. Iemand raad? Is er een andere provider die je kan overnemen?

We wilden eigenlijk ook tv erbij, maar volgens mij kan ik dat ook maar beter ergens anders van nemen.

Graag advies!

Werkt zelden

Neem niets van online.nl We hebben 9 maanden alles in 1 van online opnemen werkt niet WiFi werkt zelden tv valt met grote regelmaat uit . Klantenservice werkt ook niet ze doen niks aan jou problemen (als je al iemand aan de lijn krijgt) kortom ben er helemaal klaar mee .

Liaqat

Aub. Niet voor online kiezen

Wat moet ik zeggen. Gewoon slechter internet, service etc. Als er min. Ster was had die gegeven.

Daneal
08-12-2016

Bagger bedrijf ONLINE.NL

Goedenavond Sinds vandaag geen internet bij online.nl Klantenservice gebeld na 10 min een achterbakse en onbeschofte callcentre draak aan de lijn die mij niet kon helpen omdat ze 2 storings afdelingen hebben. Ben door verbonden en nog eens 35 min aan de lijn gehangen. Vervolgens nog 3x gebeld en wederom alleen maar dat klote deuntje maar iemand aan de lijn ho maar. Ben gelijk overgestapt naar andere provider en zal de kosten van mijn belminuten en de kosten van de 6x a 0,50 cent aftrekken van mijn eind afrekening. Intussen nog een keer aan de lijn gehangen maar tevergeefs. Wat een bagger bedrijven is dat zeg, kolere!

Daniel
08-12-2016

Service is nog slechter na KPN omzetting

Een uur (1) aan de telefoon en nog steeds niemand aan de telefoon gehad.

Internet was al erg sloom en klacht was al ingediend in September. Telefoniste vertelde dat het door de omzetting naar KPN komt en dat mijn locatie precies in de transitie fase zit. Snelheid zal een stuk beter worden wanneer trnasitie voltooid is.

Nu zit ik met een hogere maandelijkse kosten vanwege de omschakeling EN mijn verbinding is belachelijk sloom! Zelfs nog slomer dan voorheen!

Al jarenlang klant van Wanadoo, orange en nu. echt erg jammer. maar ik ga overstappen.

Lars
07-12-2016

Doe het niet

Online.nl is een logge organisatie waar geen contact mee te krijgen is. Elke keer als ik hen belde is heb ik minimale tijd van 20 minuten in de wacht gestaan.

Verder probeerde ik het overstappen naar Online.nl te annuleren (mede door de lange wachttijden). Nooit een bevestiging gehad en kreeg ik doodleuk informatie over de oplevering van mijn abonnement.

Waarna ik weer moest bellen en er mij doodleuk verteld werd dat ik een verlening van het contract had geannuleerd.