Online.nl reviews

Mo

Drama

Sinds de omzetting naar het KPN netwerk heeft de TV regelmatig storing en is internetten echt een drama geworden. Webpagina's laden vaak niet of zijn erg traag. Mijn telefoon valt soms seconden lang uit, waarbij ik wel de ene kant hoor, maar men hoort mij niet. Gelukkig loopt mijn contract in december af.

Internetverbinding valt regelmatig weg

Sinds een week regelmatig last van een trage/ niet werkende internetverbinding (verlies van internetverbinding op de dsl-modem). Workaround is om opnieuw de webpagina te laden. wordt een beetje vervelend (ook omdat ik er nu 1 jaar aan online vast zit).Sinds de migratie gebeurde het af en toe (voornamelijk rond 02:00-4:00), maar nu is het echt vervelend geworden.

Conrad
06-11-2016

Online.nl wordt gerund als een criminele organisatie

Ook ik heb sinds enige tijd nauwelijks bruikbaar internet, het is de ene storing na de andere. Ik ben al jaren klant en heb met Wanadoo en later Orange nooit problemen gehad. Altijd stabiel internet. De problemen begonnen met Online, en sindsdien wordt het steeds erger. De geleverde modem is inmiddels antiek, maar inwisselen voor een moderner exemplaar doen ze niet aan.

De klantenservice is niet of nauwelijks te bereiken (is met opzet tot een bottleneck gemaakt door de bedrijfsleiding) en je betaalt flink voor de gemaakte telefoonkosten. Zoals anderen hier al hebben aangegeven, je kan geen aangetekende brieven sturen naar Online, dus als je wilt opzeggen kunnen ze claimen dat ze niks hebben ontvangen.

Ik heb het vermoeden dat de directie en het management zich achter de schermen kapot lachen om hun klanten, voor wie ze een grote minachting hebben.

Ik zit sterk te denken om over te stappen naar XS4all, dan maar wat extra betalen. Het kan niet slechter zijn dan "online".

Brabi

Sinds omzetting drama

Hier dezelfde problemen als bij de rest met negatieve ervaringen. Sinds de omzetting nr Kpn netwerk is het drama wat betreft internetverbinding/WiFi. Echt hopeloos. Iemand suggesties voor andere provider? Ik zie door de bomen het bos niet meer. En de meeste zitten toch ook op kpn netwerk? Dus bij andere providers niet dezelfde problemen? De reviews zijn over de meeste providers ook niet om nr huis te schrijven. dus ja wat moet je? Zit te twijfelen tussen kpn, xs4all, ziggo. Maar nogal dure pakketten.

Jorn
06-11-2016

Storing sinds 18 oktober.

Sinds 18 oktober weg vallende internet verbinding.

Zo erg zelfs dat mijn net getikte verhaal hier niet geplaatst kon worden door weg vallende internet verbinding het is te schandalig voor woorden.

Met een bedrijf die afhankelijk is van internet is een stabiel netwerk noodzakelijk.

De gelede schade zal op Online verhaald worden.

Waarom worden we niet gewoon op de hoogte gehouden door ONLINE ?

We zijn het helemaal zat, moeten wij soms ook overstappen naar een andere provider?

Het is mij veelte stil.

Arrie

Dramatisch

Overgestapt van KPN naar Online.nl.Heel erg veel spijt van, goedkoop is uiteindelijke duurkoop. Wat een ellende, haperende internet, telefoon die dagelijks uitvalt en tv-beeld wat blijft "hangen". Balen, hier zit ik dus nog bijna 2 jaar aan vast :-)

Pablo

Klopt helemaal

Al deze klachten hier, kan ik beamen dat het zo is. Al bijna twee weken heel slecht internet. YouTube gaat heel moeilijk. En het is nu nog steeds zo slecht.

Wat kan ik nu doen voor betere internet ?

Edward

BAGGER NA OMZETTING

Ben al jaren klant, en ga nu overstappen vanwege de bagger die men nu afgeleverd.

Kennelijk hersenloze figuren die er geen verstand van hebben sturen mailtjes het is voorbij (inderdaad) even later na hard werken toch opgelost, nu is het probleem bekend en weet men niet wanneer het wordt opgelost.in overleg met KPN bla bla.

Overstappen is het enige.zie er alleen dat geen enkele provider meer dan 1,5 a 2 sterren review heeft.

Lijkt wel een bananenrepubliek, zal niet veel schelen denk ik.

Ga zo door,

06-11-2016

Nooit eerder zoiets slechts gehad.

Vorig jaar overgestapt omdat ik dacht slim te zijn vanwege de prijs en hun extra's die werden belooft. Nu alleen ellende. Dan wel en dan geen internet. Kinderen die klagen omdat ze niet kunnen gamen en huiswerk maken. Ergste van alles is dat ik gisteren aangifte moest doen van iets bij de politie en dat niet kon. Dus dan maar bellen en zelfs dat is niet mogelijk! Ik weet wel een mogelijkheid voor ons allemaal. Online.nl geeft ons de keuze om zonder kosten de rotzooi op te zeggen of wij knallen gewoon deze berichten op Facebook en weet ik wat nog meer aan media giganten. Wie doet mee?

06-11-2016

Sinds overzetting naar nieuw netwerk waardeloos internet wifi telefoon. Valt telkens uit. We kunnen iets meer. Internetbankieren is niet mogelijk zo. Doe het maar op het werl. Klantenservice onbereikbaar. Klachten via website worden automatisch beantwoord. Ik vind dit OPLICHTERIJ! Wil overstappen aar een andere provider. Weet iemand een goede? KPN Telfort ?

Rogier
05-11-2016

Online.nl byby

Gisteren overgestapt naar ziggo, nog een maand irritatie en daarna deze gelukkig verlost van dit trieste bedrijf.

05-11-2016

Internet en telefoon problemen.

Ik vraag me af waarom in nog bij deze club zit. Al zo 15 jaar altijd problemen ligt altijd aan de klant. al zo'n 4 x modums vervangen Resultaat het word alleen maar slechter. Telefoon gesprekken zijn niet mogelijk, verbindingen verbreken gewoon opgeroepenen kunnen mij plotseling niet meer horen. Het is hopeloos absoluut geen vertrouwen meer in deze onprofesionelen (organisatie) opdoeken die hap. Je frustreerd er een helehoop mensen mee.Ik ben het zat ga maar ergens Kijken of er wel goede organisatisch zijn. Wim

Ferenc

Kinderachtig gedrag

Nadat we online hebben laten weten dat we naar een andere provider gaan, hebben ze ons internet geminimaliseerd. al onze mailboxen werken nauwelijks, klacht.nl is geblokkeerd, het klachtenformulier van online zelf werkt niet en dit alles terwijl we nog een maand betaald hebben. tevens krijgen we geen enkele reactie op onze klacht. toch fijn dat we kunnen overstappen.

EthirNandor

3 weken niet genoeg om internet verbinding te fixen

Zojuist een email gehad dat na 3 weken onwerkbaar internet het toch niet op 5 november is opgelost. (Het was 17:00 op vrijdag, dus ja, dan stop je met werken natuurlijk).

Voor nu een Wifi kaart gekocht voor mijn PC, dan kan ik tenminste via mijn 4G telefoon abb. als hotspot wat dingen doen.

Het is wel de druppel. Zojuist overgestapt naar andere provider, moet er wel nog weer 3 weken op wachten, en betaal wat meer per maand.

Nooit meer online.nl voor mij.

Maurice

Waardeloos bedrijf

8 jaar klant nooit problemen, nadat ze zijn gaan rommelen de laatste 2 maanden veel uitval van tv en internet. vandaag nieuwe mail gekregen dat het nog wel even kan duren voordat alles is opgelost pfffff zit er nog tot 2018 aan vast. ben erg boos

Adrie

Zeer slecht nternet

Volgens Online.nl zou de nternet erbindng na 30 okt. verbetert worden. Helaas.de verbinding is slecht.Soms geen verbinding. Geprobeerd om contact op te nemen met online. Nadat ik eindelijk iemand aan de telefoon had vertelde hij mij dat ik doorverbonden werd met de technische afdeling.Dit mislukte. Mail gestuurd.geen reactie! Net weer 20 min. aan de telefoon gezeten.Erg irritant bandje dat zegt dat je zo aan de beurt bent. Kortom .waardeloos!

Bernhard

Extreem slechte internetverbinding

Eerst werd storing aangekondigd, met aantal dagen daarna melding dat de storing was opgelost. Blijkt niet zo te zijn. Diende klacht in waarna reactie kwam dat storing niet was opgelost. Zit nu al week zonder goed functionerend internet, kan werk niet goed doen daardoor. Volstrekt onacceptabel! Heb contract nu opgezegd, na al eerdere problemen bij aangaan van contract - er zou voor opzegging van lopend contract worden gezorgd, bleek men niet goed gedaan te hebben, zat ik een half jaar met dubbele kosten! - is nu de maat vol. Advies: laat Online links liggen!

Hendrik
04-11-2016

Hoezo proficiat met de nieuwe verbinding?

Kreeg een bericht : Proficiat met uw nieuwe verbinding van Online, mijn internet provider. Ik het ADSL+ en had bijna 13 Mbps download. Nu haal ik amper 8 Mbps. Hoezo proficiat?

Raoul
03-11-2016

Online.nl wordt steeds slechter

Ik ben al een jaar of tien klant bij Online, zonder al te veel problemen. Twee maanden geleden kwam er een brief waarin met veel gejubel werd gemeld dat alles beter zou worden door een 'migratie' naar nieuwe servers, en dat mijn abonnementsprijs in 1 keer met 20% zou stijgen.

Sindsdien is het een grote ellende. Direct na de migratie had ik een week geen internet en telefoon, en heb ik een week lang moeten bellen om iets gedaan te krijgen. De klantenservice lepelt standaard antwoorden op, denkt te weinig, en is bovendien, afhankelijk van wie je aan de telefoon krijgt, brutaal.

Na een week werd een monteur gestuurd, die tot de conlusie kwam dat alles wat fout kon gaan in de centrale, ook fout was gedaan. Storing op dat moment opgelost, geen compensatie van Online (en ik geen energie meer om nog meer te strijden),

Nu al weken stroringen in Internet en telefoon. Internet wordt voortdurend onderbroken, en ook in telefoongesprekken valt de verbinding steeds weg. In plaats van beter is het dus na de migratie alleen meer heel veel slechter geworden.

Het ergste is dat Online absoluut niet communiceert met haar klanten; op haar website staat een uiterst summiere melding, er worden geen mails naar klanten gestuurd om ons op de hoogte te stellen. Dit bedrijf wordt op dit moment kennelijk gerund door een stel incapable managers, die hun klanten op geen enkele manier serieus nemen.

Al met al is Online op dit moment een volkomen onbetrouwbaar bedrijf; ik zie mij helaas genoodzaakt naar den andere provider op zoek te gaan. Ik raad niemand aan om nog klant te worden bij Online.

MB
03-11-2016

Al een jaar klant bij Online. Sinds een week valt ons internetverbinding om de zoveel minuten uit. Omdat we ook tv kijken via internet is dit erg vervelend. Na een paar keer de stroom van de modem te hebben gehaald, werkte dit kortstondig en dan begint de ellende weer. vorige week maar gebeld met de Klantenservice. Na dik 3 kwartier! in de wacht, eindelijk iemand aan de lijn. Kon mij geen duidelijke reden geven van de storing, behalve de stroom weer eraf en later een hard reset. De eerste hard reset hielp niets, uiteindelijk na een tweede keer weer de boel aan de praat. Een dag later was het weer raak en weer viel de verbinding om de zoveel minuten kortstondig uit. Vanavond weer na een paar dagen en na tig keer de modem te hebben reset, maar weer gebeld met de klantenservice. Ook weer ruim 40 minuten in de wacht een vrouw aan de lijn gekregen die ik amper kon verstaan door haar zware accent. Deze mevrouw kon alleen zien dat er "iets" niet goed was, maar precies wist ze niet. Er moest maar een monteur langskomen gaf ze aan. De eerste mogelijkheid was vrijdag 11 november! dat is ruim een week later! Op mijn protest had ze geen boodschap en het was take it or leave it. Ik heb gelijk mijn contract op na geslagen en aangezien ik nog maar een maand te gaan heb, per direct opgezegd en overgestapt naar de concurrent. Ik heb dus goed geluisterd naar haar en I LEAVE IT!