Online.nl reviews

Online

Wachttijd - kwaliteit bellen

Nou gelukkig een snippermiddag. wat een drama / net als de kwaliteit van het bellen. Een normaal gesprek is niet te voeren, valt steeds weg. zit al 20 minuten te wachten en nog een moment geduld aub

Yvy

Ongelofelijk.

Nu sinds drie weken geen of amper internet, het is indd een flipperkast en dan hang je er nog aan vast.bah bah.geef toe dat het een shit service is en laat de klanten gaan die klagen en dat blijven doen! Dictatuur is dat.

Stefanny

Klote service t

Kost handenvol met geld als je contact wilt.2 uur is niets om te blijven hangen. er word niets opgelost en je bent dus de klos.

slecht internet, traag, en telefonie vaak stukken in gesprek uitval of niet hoorbaar.

gewoon bar en bar slecht. EN HET LIGT NIET AAN MIJN APPARATUUR!

das zeker.

23-10-2016

Waardeloze klantenservice

Waardeloos internet. Paar keer gebeld en kwartier in de wacht gestaan.verbinding verbroken! Mail geschreven.onbeantwoord! De arrogantie ten top. Zo ga je niet met trouwe klanten om.bah!

Mitchell
22-10-2016

Waardeloos ! Slechte verbinding, Klanten service is onbereikbaar

Beste mensen,

Neem geen internet bij Online.nl, Je betaald je helemaal scheel voor internet wat het niet doet en ze nemen ook nog is de telefoon niet op , Reageren niet op klachten mails, of storings mails ECHT SCHANDE !

Jolanda
21-10-2016

Complimenten aan Online :)

Nadat ik al 2x had gebeld omdat het internet belabberd was en ze niet toegaven dat de fout bij hun lag en ik ook op facebook had gereageerd maar geen reactie terug kreeg. En daardoor hier een boze reactie had geplaatst kreeg ik gisteren bericht dat ik een nieuwe modem zou krijgen vandaag. Heb die vanmiddag gekregen en het internet is tot op heden weer goed dus bij deze complimenten aan Online dat ze toch hebben opgelost zo ben ik ook wel weer :) wel 1 tip aan Online vertel de volgende keer gewoon eerlijk dat er problemen zijn en dat jullie niet weten wat de oorzaak is, dat kan ik beter accepteren dan mij kabels laten kopen wat helemaal niet nodig was. Dit soort informatie maakt klanten eerder boos dan gewoon eerlijk zijn :)

Arjen
20-10-2016

Nooit meer online

Ik zit al sinds mensenheugenis bij Wanadoo (nooit een probleem), Orange, Online. Ik heb in mei 2016 mijn internet abonnement en Canaaldigitaal gecombineerd omdat ik verwachtte dat dit handiger en goedkoper zou zijn. Helaas ze hebben de bordjes op de gevel verhangen, maar daarachter zijn het nog steeds twee bedrijven. Ik ben drie maanden aan het bellen en mailen geweest voordat ze mijn combikorting konden verrekenen. Er werd mij een snellere internetverbinding beloofd, helaas, dat is technisch gewoon niet mogelijk, ze beloven maar wat. Nu ik er ook digitale TV bij heb is zelfs de internetsnelheid gehalveerd. Ze vertellen niet dat de TV over dezelfde bandbreedte gaat. Sinds 18 oktober zijn we over op het KPN netwerk, hoera! De internetsnelheid is nu dramatisch en valt elk uur weg waarna je alles moet resetten. De helpdesk op de Antillen snapt niets en kan alleen je klacht noteren, verder gebeurt er niets. Ik zit mijn contract uit en daarna gaat Online met een sierlijke zwaai de deur uit. Het zijn schaamteloze leugenaars.

19-10-2016

Nog nooit zo'n belabberde service gehad

Drie keer langer dan een uur aan de lijn gehangen, eindeloos doorverbonden, niks meer dan onkunde. en mijn probleem, een fout van de firma's zijde, blijft nog onopgelost

Sabrina
19-10-2016

Het liefst geef ik ze nog een 0.0

Slechte klantenservice

nooit de dienst geleverd maar toch incasso brieven aan de deur;

talloos bellen voor een oplossing die nooit gekomen is en meer dan €40 euro aan beltegoed totaal uitgeven.

grote oplichterij is dit kut bedrijf.

geloof mij maar afblijven dit is geen online.NL maar gewoon Offline.nl.

ze moeten hun bedrijf/oplichterij praktijk gewoon sluiten

Internet

Ik heb alleen internet. meer heeft een mens niet nodig. Weer slecht internet en ik weet waar het aan ligt. Dit probleem had ik 2 jaar geleden ook. Toen bleef ik rustig en na 5 maanden waren we eruit. Schuldige was KPN.' Dus nu geen ps4 spelen bekabelt. Wifi is net een flipperkast. Gisteren gebeld en ze konden niets voor mij doen. En de klantenservice werken kinderen die nergens verstand van hebben. Waardeloos bedrijf.

Jorn
18-10-2016

Overstap naar nieuw netwerk, ineens maar 10mb.

Bijna 10 jaar klant bij Online, over internet en bellen zijn wij erg tevreden hiervoor krijgen ze een dikke 9, eerlijk is eerlijk.

Eindelijk zijn wij vandaag dan ook overgegaan naar het nieuwe KPN netwerk, de vlag hing uit, eindelijk snel internet! Ik ben er ander half jaar mee bezig geweest om het voor elkaar te krijgen, geen uitzondering blabla. telkens maar weer van het kastje naar de muur gestuurd door de klantenservice. Maar goed beter laat dan nooit.

Tot mijn grote verbazing hebben ze ons nu teruggezet naar 10mbit. We hadden nog het oude pakket nog van 20mbit, 'ADSL Extra' welke ze nu niet meer leveren, je zou verwachten dat je dan gelijk naar 30mbit gaat zodat je geen snelheid verlies hebt, je betaald immers voor 20mbit en niet voor 10mbit.

Echter blijkt het dus helemaal niet mogelijk om direct over te gaan 30mbit, na bellen met de technische dienst blijkt dat we gewoon op een ADSL 2+ lijn van KPN aangesloten zijn en niet op de VDSL2. Hierdoor kunnen ze niet meer leveren dan 10mbit.

We hebben nu dus halve snelheid waardoor websites traag in laden, netflix en youtube filmpjes bekijken met verschillende gebruikers amper mogelijk is.

Over +/- 2 weken kunnen we pas overschakelen naar VDSL, 100 mbit.

Waarom niet direct, of binnen een paar dagen? We zijn immers al bijna 10 jaar klant bij online!

Het is gewoon schandalig hoe online met hun klanten om gaat, ik ben echt woedend hierover.

18-10-2016

Service ver te zoeken en wordt alleen maar slechter

13.10 melding gedaan van defect modem zouden gaan kijken wat ze eraan gingen doen 14.10 weer gebeld toen lag het aan post.nl in verband met versturen.vandaag 18.10 maar weer gebeld dan hoor je dat het al een slecht modem is ? Waarom dan niet al vervangen en uiteindelijk was er nog niks verstuurd dus dag 6 al zonder internet en telefoon en onder tussen al 2,5 uur naar hun gebeld met een mobiel.dus gewoon absurd en de stekker eruit daar.

Mar

Slechte klantenservice

Telefonisch onbereikbaar, en emails worden NIET beantwoord.

Thea
17-10-2016

Geen WiFi

Sinds vorige week slechte WiFi waardoor hoge kosten mobile telefoons. Contact gezocht en ja ik zou een verouderd modem hebben. Hun verantwoordelijkheid zou je denken. Ja krijg nieuw modem maar compensatie ho maar. Dat is jou probleem. Na meer dan 20 jaar trouwe dienst wordt je zo behandeld. Top bedrijf ?

Arthur
16-10-2016

Internet wordt slechter voor hogere kosten

Sinds de KPN het netwerk beheerd, wat volgens het gelikte schrijven een beter netwerk zou zijn, ben ik 25% van mijn snelheid kwijt. Het oude netwerk deed het trouwens prima dus deze wijziging voor hogere kosten was onnodig. Maar je kunt ze bellen en mailen, een vriendelijke man aan de helpdesk en een geautomatiseerd mailtje "we doen ons best", waarmee dan? Een dilletante vertoning die al weken duurt. Om niet alles opnieuw op te starten wacht ik nog héél even, maar eigenlijk weet ik het al. Arthur

Holland
16-10-2016

Online.nl sinds KPN netwerk 25% duurder en 75% trager

Mijn gemiddelde download speed is 0.92 mbs en uploaden kan ik net zo goed per postduif doen. En dat alles sinds online.nl KPN netwerk in gebruik heeft genomen. allemaal mooie praatjes en verhalen maar het is alleen maar rotter geworden.

Ja zegt online.nl, we moeten al die systemen configureren. Ik heb daar niks mee te maken. Je moet niet brood gaan verkopen als je nog niet eens deeg weet te kneden.

Ik ga niet die 25% verhoging betalen en neem hierbij afscheid van deze allerslechtse ISP. Ik betaal graag een eerlijk bedrijf maar niet een afzetter.

Adios!

Mirjam
15-10-2016

Al 3 weken geen televisie !

Sinds de omzetting al 3 weken geen televisie ! Een paar dagen tussendoor wel maar ook dat het beeld stond vaak stil. Elke dag bijna contact met klanten service en word verteld dat er weer een nieuwe ticket word aangemaakt voor andere afdeling die dit moet verhelpen. Veel irritaties want volgens mij weet iedereen bij de klanten service wel hoe het zit . Gister verteld men dat het misschien nog 2 weken kan duren ! De omzetting was eind september ! Het is triest dat dit zo gaat al weken lang. Bij de klanten service verteld men zo vaak mogelijk bellen dan maken ze elke keer weer een ticket aan dat de klacht zo snel mogelijk verholpen word geloof er niets van.

Rik
14-10-2016

Legt fouten bij de ander, en geeft valse info

Na een lange tijd van langzamer internet dan verwacht kwam toch eindelijk de grootste afknapper. ze hebben een nieuw netwerk. fantastisch. dit houd alleen wel in dat je internet weken onbruikbaar word zonder tegemoetkoming of alternatief. nadat mijn router wel en ingetraint is en ik enig zins internet terug heb. blijft een vervelend probleem. het internet word elke paar minuten voor een tijd onderbroken waardoor youtube en games. onbruikbaar worden.

Ik neem contact op met de klantenservice die een volle 5 weken heeft volgehouden dat het aan het intrainen van de router ligt. daarna geven ze aan dat het aan het kabeltje tussen mijn modem en telefoonlijn moet liggen. Nieuw kabeltje gekocht, je raad het al, doet het nog steeds niet.

Ik ben klaar met dit geklooi en onbruikbaar internet. ik stap over. Alsjeblieft bespaar jezelf dit geklooi en kies een andere ISP.

Sophia
14-10-2016

Gewoon onbeschoft

Houden zich niet aan de afspraak die ik met hen gemaakt heb,heb hier over gebeld en het zou in orde komen. Na vier dagen nog geen telefoon en internet,ga niet meer bellen duurt n.l. uren en het helpt niet.zo gauw als mijn contract afloopt ben ik bij online verdwenen.

Cg
12-10-2016

Heel slecht internet

Na meerdere keer bellen over oude kapotte modem, nieuwe kabels aangeschaft en alsnog geen internet. eindelijk een nieuwe modem gekregen. internet en wifi doen het wel. net. heel slecht en langzaam. oude modem was beter zolang hij het deed. nieuwe is waardeloos. Ben al jaren klant van online maar overweeg overstap. maar naar wie, heb geen vertrouwen in al die bedrijven.