Online.nl reviews

Serap
21-06-2021

Meteen na klacht weer tv afgesloten

Ha, nou weet ik dat er opzet in het spel is.

Direct na het schrijven van mijn berichtje is weer de tv afgesloten. Dus ik word mooi gestraft.

Dank je wel online.nl

Lowie
19-06-2021

8 weken ellende

Na twee weken zelf dingen proberen

contact op 13 mei via facebook contact opgenomen

het bekende verhaal modem resetten etc

14 mei doorgegeven helpt niet

ze zouden ticket aanmaken voor technische dienst

en we zouden sms krijgen als het opgelosd was

na twee weken gewacht te hebben klantenservice gebeld

ticket was niet doorgezet , zouden in 3 dagen sms krijgen, na week weer gebeld

Monteur langs geweest , modem gereset , en tja alles goed, volgens hem intern probleem , moest bij storing steeds een netwerkkabel eraf halen en dan proberen

vandaag heb ik alle kabels eraf en alleen maar de tv ontvanger erop , Vandaag was de oplossing om ook de wifi dan uit te zetten , dat nu gedaan en rara ook weer k524 Wou contract beindigen echter moest dan betalen tot 31/12 Kortom alles

16-06-2021

Schandelijke organisatie

Al vanaf het begin ellende met deze organisatie. Geeft nooit thuis behalve voor het afsluiten en verlengen van een abonnement. Regelmatig lange tijd geen internet en televisie. Reageren nergens op. Nu opgezegd maar wilden de opzegging niet accepteren. Betaling stopgezet en nu afgesloten drie weken voor opzegdatum.

Advies: Stap nooit over op online.nl. Al de honderden revieuws die ik heb gelezen kloppen.

Monamocro
16-06-2021

Onveilig en pesterij

3 routers gehad in 1 jaar tijd. Stalkers spelers hackers en. iedereen die niet deugde kon inloggen op internet. Zoooo erg dat ik aangifte bij politie moest doen en abonnement opgezegd.

Opzeggen is ook een hel. Alles gaat fout en voor de tweede keer zelfs. 2jaar contract gehad NOOIT MEER. zoek veilig internet en betrouwbaar . Ik had het gevoel ik werd tegen mijn zin gepooierd. Walgelijke Net

11-06-2021

Waardeloos bedrijf

Nooit en nooit meer wat een k. bedrijf , mijn jaar zit er eind van de maand op en kan ik gelukkig overstappen .Een jaar lang alleen maar ellende goedkoop is dus toch duurkoop , doe niets anders dan resetten , stotterende tv , stilstaan beeld , niet willen opstarten wat je opneemt kan je niet afspelen omdat het beeld dusdanig hapert dat je het niet kan volgen .

Faysal
04-06-2021

Geen verbinding en stilzwijgend contract verlengt!

Altijd geen internet in huis, monteur geweest en helaas heeft hij het probleem niet kunnen verhelpen. Toen werd er gebeld vanuit online.nl met de medeling dat ik maar 20MB internet had en dat daarom ik zo een slechte verbinding zou hebben. Voor een 1 euro meer had ik 100MB zei de verkoper aan de telefoon. Dus dat hebben toen gedaan. Wat de meneer via de telefoon niet erbij heeft gezegd dat je contact word verlengt met een jaar! Maar goed zoal ik maar weer normaal gebruik kan maken van de internet. Maar helaas blijf ik nog telkens problemen ondervinden! Nu ben ik overgestapt naar een andere aanbieder en moet nu de resterende maanden van mijn contract betalen. Rondom schandalig

Vincent

Slecht bedrijf

Slechte service en geen goede informatie beschikbaar

Dyp

Alles prima in orde

Ik had geen internetaansluiting thuis. Klantenservice is 50/50. Eerste keer dat ik belde kreeg ik een hele enthousiaste gast aan de lijn en werd beloofd dat alles ingepland zou worden. Na een paar dagen niks te hebben gehoord nog eens gebeld. Toen bleek er niets in gang te zijn gezet. De jongen die ik toen aan de lijn kreeg heeft alles voor me geregeld op een professionele manier. Wel vreemd dat iemand zegt dat hij alles gaat regelen, en het dan gewoon niet doet. Een monteur van Online.nl heeft in 'een kastje' buiten mijn internetaansluiting geregeld, voordat de kabel hier binnen werkte. Dat was top geregeld. Internetverbinding zelf is prima, ik doe ook niet veel bijzonders met internet verder. Al met al tevreden over Online.nl maar wel een wat bedenkelijke ervaring bij de klantenservice.

Ran
29-05-2021

Bagger bagger bagger!

Allerslechtste provider ever. En een bagger service. Sinds eind maart 2021 overgestapt van ziggo naar online.nl. Kregen we al een verkeerde modem opgestuurd, daarna werd er weer een andere opgestuurd. Uiteindelijk een monteur gekomen om de glasvezel te installeren. Goed, daarna een rekening van 2 mnd gelijk gekregen. Dat terwijl t contract op 8 april inging en ik eigenlijk pas echt 28 april gebruik kon maken van t internet. Met klap op de vuurpijl kreeg ik vorige week weer een hoge rekening van 94€! Na heel de tijd in de wacht worden gezet kreeg ik als antwoord ; ooh er zijn 2 abonnementen afgesloten op uw adres. Oké de desbetreffende persoon zou er dus 1 uithalen die niet actief was. Uiteindelijk zit ik sinds deze week opeens zonder internet. Daarna weeeeer gebeld met online.nl bleek dus dat zij allebei de abonnementen hebben afgesloten zonder mijn toestemming! En dan krijg je zo een bijdehandje van de technische dienst aan de lijn die je even komt vertellen dat het niet relevant wie fout het is en dat ik er maar gewoon mee moet dealen en opnieuw een abonnement moet afsluiten en nota bene 2 weken moet wachten! Wat een Mongolen daar bij online.nl! Iedereen doet maar wat en iedereen zegt maar wat. Bagger provider

Claire
28-05-2021

MEEST WAARDELOZE BEDRIJF OOIT! Mijden als de pest

Ga nooit en te nimmer met dit bedrijf in zee! echt, dit is by far het meest klantonvriendelijke en incompetente bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt. Ik vind het werkelijk waar crimineel hoe ze met mij als klant van 20 jaar zijn omgegaan. Het is een lang verhaal om uit te leggen wat er voorgevallen is, maar geloof me, dit is echt een bedrijf wat niet deugt. Ver van wegblijven dus.

27-05-2021

Wacht al bijna jaar op mijn geld.

Schreven geld af voor niet teruggestuurde apparatuur zonder hiervoor een email te sturen.

2 maanden na opsturen gebeld: Ja was ontvangen, we zetten terugbetaling in gang. Na twee maanden nog steeds niet. Weer gebeld, ow we zetten het nu goed, binnen 5 dagen heb je je geld. daarna sms, binnen 6 tot 8 weken heb je je geld.6 tot 8 weken later nog steeds. Je bent gewoon een nummer voor dit bedrijf. Totaal geen klant interesse.

25-05-2021

Dit bedrijf is een grap

Aansluiting: Alles is geregeld hoor! en dan op de dag zelf: niks werkt, sorry, we sturen iemand langs, 3 dagen geen internet en tv omdat er iemand de schakelkast niet heeft ingesteld.

Werking: Internet is traag. TV is een grap. Constant schiet beeld op zwart, is traag en crasht om de haverklap. kastje vervangen heeft niks geholpen, helpdesk heeft geen idee wat ze moeten doen.

23-05-2021

Maken niet waar wat ze beloven.

Online.nl belooft een soepele overgang bij het switchen van abonnement, maar in de praktijk blijkt dat toch te lastig. Helaas. Ze krijgen van mij een dikke onvoldoende.

Igaa
23-05-2021

Werkende internet van 100Mbit ineens 31Mbit zonder verklaring

Let op ik heb 3 jaar een ICT opleiding gevolgd en als helpdeskmedewerker bij een internetprovider gewerkt. Ik weet wat ik doe en snap welke stappen je moet ondernemen bij slecht internet. Storingen staan bijna altijd niet vermeld op online.nl. Je kan niet eens een klacht-email sturen anno 2021, alleen per brief.Klantenservice werkt niet op zondag/feestdagen precies wanneer internet het niet werkt. En het leuke is ik kreeg 3 dagen geleden een email dat de kwaliteit en beveiliging van het internet is verbeterd dus het internet kosten gaan omhoog! Nou ineens werkt tv vandaag niet ik kan niet eens youtube kijken. Internet snelheid is met verschillende speedtest providers 31Mbit download en 28 upload. Terwijl het eerder altijd 100Mbit was bij testen. Vaak werkt het internet niet en dan werkt het wel voor een paar dagen tot een week wel goed. Ik moet om de paar dagen modem resetten desondanks dat merk je geen verschil. Ik snap van het fair use policy, via buurtapp weet ik dat de meeste op een andere provider met glasvezel zitten en ik op ADSL. Dus het zou niet veel invloed op mijn verbinding hebben, Direct van provider veranderen weg hier.

Voor
17-05-2021

Waardeloze club

Teveel om op te noemen.

Werkte voor geen meter, na half jaar mocht ik weg.

En toen moest ik nog even extra maanden abonnement betalen.

Vervolgens schreven ze meerdere keren geld van mijn rekening ( onterecht dus ).

Ze sturen geen nieuwe apparatuur naar nieuwe klanten, maar gebruikte van klanten die weggegaan zijn.

Zaineb
07-05-2021

Meer dan 3 weken geen internet

Wat een waardeloos bedrijf en klantenservice ineens geen internet dus na 2 dagen bel ik komen ze met reset de modem.Gedaan werkt niet ok we sturen een monteur. Na 6 dagen komt de monteur alles gecheckt antwoord mevrouw het ligt aan kpn we maken een ticket naar kpn om bij u lang te komen. 4 dagen verder nog niets gehoord. Bel weer online mevrouw u moet wachten tot kpn komt u kunt een vergoeding krijgen 10 euro korting wow. Ok weer wachten ondertussen krijg ik er genoeg van dus ik ga overstappen na kpn. Op 3 juni krijg ik dus kpn ondertussen wacht ik op de kpn monteur. Na meer dan 2 weken wachten bel ik weer online zegt de klantenservice hebben ze u niet gebeld? Nee ik zet er spoed bij morgen moeten ze u bellen. Ik wachten de volgende dag geen telefoontje dus de dag daarna bel ik er staat spoed bij u moet wachten maar u kunt kpn ook zelf bellen. Ja hallo ik ben jullie klant moet ik dit soms zelf oplossen klunzen waar betaal ik dan voor. Eindelijk na 3 weken mailtje gekregen van kpn de monteur komt de volgende dag zeer vriendelijke man. Hij was meer dan 2 uur bezig de lijn nagegaan zat geen breuk in in de centrale kast gecheckt vanalles gedaan de dsl contactdoos gecheckt alles werkt maar geen internet probleem.ligt niet aan kpn .Hij zegt je gaat overstappen ook zei ja naar jullie maar pas 3 juni hij vind het zo erg dat kpn me gratis mobiele netwerk aanbied om nog internet te hebben in de tussentijd wat hij niet hoeft te doen want ik ben nog geen klant van hun als die op is moet ik klantenservice bellen en dan vullen ze het bij .Dus ik bel weer online want tja ze moeten dit dus oplossen probleem ligt aan hun ok mevrouw oh ik zie dat u gaat overstappen ja duhhhh komen ze weer met die standaard oplossingen u moet nu effe harde reset doen gedaan natuurlijk niks mevrouw we sturen een monteur met een nieuwe modem . Ik verwacht er niks meer van als het werkt ok maar ik weet al het gaat toch niet werken ik heb al geaccepteerd voor mezelf dat ik pas 3 juni weer internet heb van kpn. Ik adviseer iedereen ga met dit flutbedrijf niet in zee klantenservice is waardeloos is gewoon callcenter met studentjes die nergens van verstand hebben beter dat ze hun naam veranderen in OFFLINE een 1 is nog teveel voor dit bedrijf maar je moet een cijfer geven anders had ik hun een 0 gegeven

05-05-2021

Ze houden je aan het lijntje

Nadat er al maanden is geklaagd over wegvallend telefoonverkeer kregen we een nieuw moden werden er allerlei verbindingskastjes ver vangen. Resultaat: de verbinding valt nog steeds weg. De helpdesk zegt niets te kunnen doen als je niet eerst het modem reset. Dat doen we dus al sinds september 2020!

William
05-05-2021

Zeer slecht bedrijf

Vanaf augustus 2020 actief bezig met het vinden van oplossingen voor:

Slechte verbinding

Geluid gaat niet samen met beeld bij opnames of uitzending gemist.

Onterecht verlenging van één jaar omdat ik een extra ontvanger had besteld.

Slecht werkende oude modem (2,4 ghz, 3g aansluiting voor een dongle).

Wegvallen van de hele verbinding voor een week.

Constant zeggen dat de technische dienst word ingelicht. Maar daar hoor je nooit iets van.

Nu Mei 2021 nog steeds hetzelfde!

Iw
29-04-2021

Omzetten telefoon nummer

In juli 2020 overgestapt naar online.

Het zou 5 dagen duren voordat mijn telefoon omgezet zou worden. Ik kreeg een tijdelijke telefoonnummer.

na 3 maanden gebeld on te vragen hoe het zat met het omzetten van mijn telefoon. mailtje "binnen 5 werkdagen". Om een lang verhaal kort te maken, heb ik 2 dagen geleden eindelijk mijn eigen nummer weer in gebruik. Dit heeft 9 maanden geduurd, en ik krijg geen compensatie, omdat ik een tijdelijke telefoonnummer kon gebruiken. nog 3 maanden dan ben ik weg.

Charon
28-04-2021

Slechte verbinding, geen enkele oplossing wordt nagekomen

Zeer slechte ervaring. Aan begin was verbinding slecht, meer maals contact gezocht maar probleem is nooit verholpen. Vaak slecht bereik of zelfs geen tv mogelijk. Ook de klantenservice is klantonvriedelijk, hangen telefoon op of verbinden je door zonder dit aan te kondigen en vervolgens weet collega van niets.