Online.nl reviews

Marga
10-07-2016

Nog nooit problemen gehad

al 10 jaar klant bij Online en nog nooit een probleem gehad, klantenservice is ook keurig!

Jo
06-07-2016

Bellen is niet best bij online

al anderhalf jaar lid van de club oline internet prima tv kijken goed maar bellen een regelrechte ramp,al diverse malen kontact gehad maar tis nog niet opgelost.

\

Denniesan
05-07-2016

Upgraden .. Niet mogelijk bij online!

Het is niet mogelijk bij online mijn nog 5 maanden durende contract van ADSL, te upgraden naar het snellere VDSL ...... Ik ben met stomheid geslagen... Over 5 maanden loop ik over naar een provider, waar mensen met hersenen het beleid vormen en zich bewust zijn van de voordelen van klantenbinding en extra euro's per maand ...etc .... Lol ...

Reza
04-07-2016

Te veel incassseren

het is maar 5 euro .het licht nooit aan hun ,en je

moet vooral bellen

Steef
02-07-2016

Maandelijks 1 cent teveel incasseren

Het is maar 1 cent, maar iedere maand incasseren ze 1 cent teveel! Wanneer ze dat bij al hun klanten doen, loopt het aardig op!

Daarnaast blijkt het onmogelijk om een btw factuur op te vragen. Vaag verhaal!

Andre
01-07-2016

Traag internet, slechte klanten service

Heb een 30mb internet verbinding, maar mag blij zijn als ik 10mb haal. Volgens online hoeven ze maar tussen 12 en 16 te leveren, maar dat haal ik zelfs niet. Helaas zegt de klantenservice dat ik meestal 12,2 mb haal volgens hen gegevens en dat k dus niet het contact mag ontbinden omdat zij hun voorwaarden halen. Dus een wellis-nietis verhaal. Ook ruim drie maanden bezig geweest om mijn telefoon nummer te behouden.

Klantenservice doet niets om je te gemoet te komen.

Sjdknlads
30-06-2016

Slechte internet en klantenservice

het internet is beroerd slecht, de snelheid druipt soms zo laag als 1mbs en laat mij niet begginnen over upload snelheid.

Het ergste dat de site zo klote is gemaakt, ja kan niet eens de email vinden van online. als je het onderwerp ''opzeggen' wordt zegt de site er helemaal niks over.

Dik
30-06-2016

Afrader

Ik ben nu sinds een half jaar klant bij online.nl. De gehoorde klachten hier van slechte internetsnelheid heb ik niet; TV geeft af en toe kleine probleen beeldkwaliteit maar dat is voor mij geen ramp. Wel 1 Waarschuwing met hoofdletter W: sluit geen HBO af voor het OnDemand gedeelte (mijn voornaamste reden om tv te kijken); deze doet bij mij helemaal niet. Klantenservice is vriendelijk, maar deze klacht is langer dan een kwartaal onopgelost gelaten ondanks letterlijk meer dan 10keer bellen. Zit nu in traject om ze op dat onderdeel in verzuim te stellen.

F online
29-06-2016

Oplichters

na 9 maanden krijg ik nog steeds rekening dat ik een achterstand heb terwijl dat bij de ene medewerker van online alles is betaalt volgens haar gegevens en bij de andere heb ik nog een betalingsachterstand dat ook hun systeem waardeloos is, zo te zien! heel slecht service internet viel weg + traag.weg met die naam Online het beste naam voor die klote bedrijf is Ofline

O Ja ik geef niet eens een kwart van de ster maar moest wel anders kon ik mijn beoordeling niet plaatsen

29-06-2016

Een keer en NOOIT WEER !

het licht nooit aan hun , en je moet vooral veel bellen .

Rowan
28-06-2016

Niet mogelijk om abonnement uit te breiden!

Ik heb internet van online.nl en wilde dit nu uitbreiden naar sneller internet en tv. Maar omdat ik nog tot volgende jaar in contract zit kan ik het niet uitbreiden terwijl ze dan meer geld zouden beuren. En personeel dat er werkt weet ook maar de helft want een paar weken terug zeiden ze dat het wel kon maar door een softwarefout was dit niet mogelijk en moest ik binnen een paar weken teruggebeld worden. Maar dit gebeurde natuurlijk ook niet. Nu zit ik dus meer dan een half jaar zonder tv. Maar dan zeg ik het natuurlijk wel op bij online.nl en ga ik wel ergens anders heen.

Tam
28-06-2016

Klote bedrijf

Voor nieuwe klanten is de service goed, maar zodra je klant bent is het gewoon een klote bedrijf.

Na 2 jaar kon ik mijn contract opzeggen. Heb ik mijn contract opgezegd 2 maanden van te voren, wordt per direct mijn internet afgeloten, maar ik moet wel nog gewoon blijven betalen.

In het begin van het contract ook zoveel problemen mee gehad dat ik dagen lang zonder internet en digitale tv zat en de telefoonlijn niet werkte. Ze zijn er dan niet voor je om te helpen, uiteindelijk via de rechtswinkel gespeeld en toen konden ze ineens wel actie ondernemen. Al met al ben blij als ik ervan af ben!

Esther
26-06-2016

Traag internet en nul service

mijn internet is ongelooflijk traag, als je dit met hun wil oplossen krijg je alleen maar te horen dat het bij jou zit en niet bij hun.

ik ga niet eens meer een poging wagen om te bellen maar zoek eigenlijk een alternatieve provider.

Joke
23-06-2016

Eerst prima

Vanaf Orange deze provider gehad. Toen alleen Internet. Dat werkte prima en snel. Daarna was het Online en ben gebleven om de snelheid van het internet. Pakket totaal genomen, daarvan was de tv slecht als er een scooter voorbij ging of weersverandering was. De uitkomst was het interactief tv kijken ! ik kreeg alles gratis toegezonden(zonder gebruiksaanwijzing) en zou nog goedkoper zijn ook. Inmiddels veelvuldig wegvallen van WIFI of Internet. Monteur geweest die het probleem vond in de muurverbinding. Deze moet nu nog steeds worden omgewisseld en heb geen tv verbinding meer. Heel fijn als je de EK volgt. Ga toch denken aan een overstapje.

Said
16-06-2016

Waarschuwing: Als je gaat verhuizen, zeg liever je online.nl af en sluit een nieuw abonnement op je nieuwe adres. Anders ben je weken lang / altijd offline op je nieuwe adres.

Ab
16-06-2016

Waardeloos provider

Internet is heel traag. Bij verhuizen, geen internet in het nieuwe adres. Ik heb klantenservice bijna elke dag uren lang gebeld. Ze zijn allemaal leugenaars en oplichters. Ze beloven dingen die ze niet waar kunnen maken. Je wordt bijna nooit teruggebeld en krijg je nooit eerlijk antwoord voor je vragen.

Twee monteurs onnodig bij mij langs geweest. Als er geen signaal is, kan een monteur bijna niets.

Ik wil iedereen waarschuwen. Als je klant bent van online.nl en je wilt verhuizen, zeg het abonnement af en sluit een nieuwe in jouw nieuwe adres. Je gaat 50 euro verhuizingskosten betalen, daarna ga je uren lang bellen met klantenservice ( 0900 nummer) en je gaat ook vrije dagen nemen om thuis op een monteur die langskomt om niets te doen.

Daan
15-06-2016

Traag

Het internet is te traag voor woorden. Ik ga bijna verhuizen. Dan is het exit Online.nl. Ik heb laatst nog mijn moeder gered. Ze wilde ook Online.nl afsluiten. Ik heb me er op het laatste moment nog voorgegooid. Nu heeft ze KPN, loopt als een kieviet.

14-06-2016

Prima

Ben jaren klant bij Online ( internet) en nooit geen problemen.

Ger
14-06-2016

Niet tevreden , stap dan toch over naar 1 van de tig andere!

11 jaar ervaring, 11 jaar tevreden. Apeldoorn

Maeve
12-06-2016

"zoek het zelf maar uit"

Sinds een maand of drie hebben wij problemen. In eerste instantie lagen zowel internet als de telefoon eruit. Dit is in het verleden al vaker gebeurd en ook dit keer duurde het ruim een week voordat we weer internet hadden.

Dit keer bleef de telefoonlijn dood: we konden niet bellen en ook niet gebeld worden, wat één keer zeer vervelend was toen bleek dat een familielid in het ziekenhuis lag en wij dit later pas hoorden. Maar goed, veel heen en weer gebel, steeds dezelfde reeks opdrachten uitvoeren, loze beloften. Onlangs opnieuw contact gehad en we kunnen nu bellen, maar niet gebeld wórden. Advies van online? We mogen kosteloos overstappen naar andere aanbieder, want zij weten het verder ook niet. We zullen inderdaad een andere provider kiezen, GRAAG zelfs, maar het blijft natuurlijk van de zotten dat WIJ moeten overstappen omdat ZIJ het probleem niet kunnen oplossen...!