Online.nl reviews

05-06-2016

Geen interneten tv en bellen meer na reset modem

ik had vrijdag eergisteren dus bij vriendin een stroring ze heeft interactieve tv bij online beelden staan stil dus ik dacht reset even de modem nou had ik beter niet kunnen doen ik kreeg geen dsl en internet signal meer

wat ik ook geprobeert heb geen internet geen tv en geen phone meer verbinding werkt gewoon niet meer nu komt er een monteur heb we met de helpdesk van online gesproken 2 keer het kan niet aan de modem liggen zijden ze nu volgens mijn wel zou aan de kabels leggen jaja

02-06-2016

één woord Waardeloos

Online kan maar beter stoppen met deze naam . maak er maar Ofline van , man ten eerst valt elke dag internet een paar uur weg ,ten tweede is het net zo langzaam als dikke stront in een trechter ,en als je belt zeggen ze gewoon dood leuk het probleem bij ligt U , nou ik zoek wel een andere die wel goed is , en sneller , en goedkoper

Rens
02-06-2016

Waardeloze Internet provider

Al jaren klant van Online.nl maar het laatste jaar steeds wegvallende internet verbinding. Bellen met de klantenservice en bieden je een een snellere internet aansluiting aan van 30 Mbit p/s. Helaas heeft mijn vrouw dit geregeld en wist niet dat een adsl verbinding maximaal 19 Mbit aan kan. Dus we voelen ons erg misleid door de klantenservice. Natuurlijk kregen we een korting het eerste jaar maar de nieuwe aansluiting is wel een 2 jaar contract.

En dan omdat je een W nummer hebt kan je nog niet overstappen naar glasvezel van Online.

Nou beste online we hebben dus bij vodafoon een 3 in 1 glasvezel pakket besteld en hebben het ervoor over om tot februari 2017 dubbel te betalen.

Wat een ergenis

Kaya
01-06-2016

TROEP

Ik heb 2 jaar geleden een abonnement aangeschaft van 50mbps en ik heb tot op heden de snelheid niet hoger gemeten dan 20mbps, soms zelf 10mb... Ik betaal 80% meer dan wat ik van hun krijg. De Klantenservice weet ook niets anders dan het resetten van de router of stekker eruit doen en voor 30 seconden wachten.

Al met al raad ik iedereen af om een abonnement aan te schaffen bij deze zogenaamde provider.

Offline
31-05-2016

Zoals al eerder is gezegd, men kan beter van naam veranderen OFFLINE

Na een tevreden abonnement bij Online dachten we wij verlengen ons abonnement gewoon, maar dan met sneller Internet. Nou waardeloos gewoon, echt gewoon om gek van te worden. Wifi verbinding is echt gewoon nihil. Heel irritant als je ergens meebezig bent en valt Internet ineens weg. Wij hebben gewoon echt 9 van de 10 keer geen verbinding.

Online ik zou zeggen doe hier wat aan of pas jullie prijzen aan hetgeen wat jullie daadwerkelijk bieden! !

Leonoor
28-05-2016

Echt ont-zet-tend waardeloos !

Online is er bedreven in om dingen te leveren die niet werken en om klanten eindeloos aan het lijntje te houden.

Kortom een hoop gedoe en mijn irritatiegrens is inmiddels ruimschoots overschreden

Mitch
26-05-2016

Slechte verbinding

Waardeloze verbinding, constant schokkend internet en een hoge ping..

H.H.B.
25-05-2016

Waarom niet het bedrijf een andere naam geven? Offline bijvoorbeeld?

Helaas dagelijks meerdere storingen. Telefoon die random uitvalt en pas werkt als de router weer volledig gereset is ( meerdere routers tevens al ontvangen en geprobeert ). Internet die dagelijks er uit klapt of een zeer langzame verbinding heeft. Ook tijdens de overstap naar online veel problemen gehad en werd er non stop gezegt dat het ons probleem was. Echter bleek het de centrale te zijn ( dit na vele telefoontjes en mailtjes via de mobiele telefoon ).

Hoi
25-05-2016

Waardeloos!

Al 2 jaar bij online.nl en we hebben misschien 5 keer geprobeerd tv te kijken via het kastje. Dit duurde ongeveer 10 minuten en dan begon de zender weer te haperen en loopt ie weer vast. Het internet is ook een ramp, je moet maar hopen dat het internet het doet. De enige reden dat ik 2 jaar lid ben is omdat ze het contract nog een jaar verlengd hebben anders was ik allang naar een ander. Wel vriendelijk geholpen bij de klantenservice maar steeds met dezelfde oplossing die niet helpt. Het contract is bijna afgelopen dan gaan we snel op zoek naar een ander! Online is waardeloos!

Jeff
23-05-2016

Worden niet aangesloten

We zijn de 19 april zijn we verhuist. en de 22 zaten we er in. Het zou officieel 2 weken duren. maar nee het duurde gewoon tot 19 mei die dag afgewacht nog niks binnen. Dus bellen tien tallen keren er zou gezorgd worden dat we het kregen nee is der zogenaamd een storing hebben ze maar vrolijk de aansluiting naar 6 juni verplaatst. Dus aaahh fijn anderhalve maand zonder tv of Internet fijn is dat je komt nergens met ze en ze helpen je ook niet.

Glenn
22-05-2016

Slecht internet en geen tv

Telefonisch kan er niets geregeld worden en moet je vervolgens 2 weken wachten tot er iets gedaan kan worden. En wordt er dood leuk aan de telefoon gezegd dat je dan maar 2 weken werkloos bent omdat je je werk zonder internet niet kan uitvoeren. Belachelijk!

22-05-2016

Jaren klant zonder problemen

Bij online.nl heb ik zeker al 5 jaar alleen een internet abonnement. Zeer goede uptime van het internet, zeer weinig storingen (omgeving Leiden). Enige nadeel met mijn 30mbs pakket is dat ik maar 17mbs haal.

Goed contact met klantenservice gehad die zelf aangaf dat ik een noorderburen modem zou toegestuurd zou krijgen.

Arnhem
20-05-2016

Verschrikkelijk belachelijk waardeloos rond uit triesr

Mijn ervaringen met online zijn zo verschrikkelijk, zo'n ellendig lang verhaal, dat ik jullie het zal besparen. Maar alstublieft geloof mij, als je met online in zee gaat, ben je 2 tellen verwijderd van een hartverzaking, een beroerte en een paar honderd euro 's lichter.

Online is de grootste oplichter, totaal niet klantvriendelijk. Een zwaar corrupt handeltje die liegen en bedriegen tot je erbij neer valt!

Echt niet doen gewoon!

Terence
13-05-2016

Uitstekend

perfect ben al jaren klant nooit problemen

Briget
12-05-2016

Geen TV ontvangst

Ik heb 2 TV ontvangers en alle 2 werken nu niet. Ik kan nu alleen NPO 1,2, en 3 ontvangen, overige zenders haperen en hangen vast.

Heb de stroom al er af gegooid maar helaas werkt dat niet, het lijkt me ook stug dat ineens alle 2 ontvangers stuk zijn op het zelfde moment.

Dus online hoe kan dit opgelost worden, graag een reactie.

11-05-2016

No Service

Sinds de ontvangst van mijn nieuwe modem kon ik niet meer bellen. Ik heb talloze telefoontjes gehad met de klanten service en zelfs een monteur thuis gehad en hielp niet. Teneinde raad heb tegen de medewerker van de klantenservice gezegd dat ik mijn abonnement ging opzeggen en hij had daar begrip voor en zei dat dit geen consequenties voor mij had. Wat schets mijn verbazing na de opzegging kreeg ik een rekening van €307, een onbegrijpelijke vordering na een zo'n slechte service. Daarna heb verschillende mails gestuurd maar kreeg nooit een inhoudelijke reactie. Om treurig van te worden.

Geeske
10-05-2016

Teveel betalen voor bellen

ik bel heel weinig af en toe naar familie, en als ikdan op de nota kijk, dan staan daar een hele boel telefoonnummers op, ik weet toch zelf wel wat ik op een dag bel , jammer dat mijn contract nog doorloopt tot 2017 anders had ik hem al opgezegd

10-05-2016

Ze laten je rustig een paar maanden zonder internet zitten.

Bellen heeft geen zin dan krijg je een werkstudent die getraind is in smoezen.

Als je 30 keer gemaild hebt antwoorden ze niet meer dan zul je wel te lastig zijn.

Zij kunnen niet leveren maar vraag niet om contractbeëindiging want dan gaan ze ineens geld eisen.

En krijg je weer een smoes dat ze het op gaan lossen.

En dan kom je er via een KPN monteur achter dat er helemaal niets ondernomen is en dat het zeker nog weken kan duren.

Dus conclusie neem nooit online.nl.

Dit waardeloze bedrijf zou niet moeten bestaan.

MeShell
08-05-2016

Elke dag valt internet uit

Snel op zoek naar een andere provider

Fristi
08-05-2016

Pure stront,

Niks beters er over te zeggen.

Elke dag disconnects geen dag zonder.

Wat een provider zeg als je het uberhuapt wel een provider kan noemen,

neem nooit een abonnement bij deze stelletje prutsers