Online.nl reviews

Harry

K*T Provider

Nog een half jaartje, dan ben ik eindelijk verlost van deze oplichters. Slecht internet, stilstaand tv beeld, noem het maar op. Alles kom ik minstens 3x per week tegen! En nu krijg ik ook nog eens vanaf 01-01-2016 maandelijks een nota van € 10.50 voor interactieve tv. Iets wat ik never nooit besteld heb. En communiceren hierover gaat ook al niet. Bellen kost je een vermogen en emails behandelen ze ook al niet. Mijn nieuwe provider mag mij straks afmelden bij deze boeven, zullen ze blij mee zijn!

Stephan

Slecht internet

Online hapert de gehele dag door, in 2015 ging het nog wel maar sinds 2016 is het niet meer te doen gewoon.

Slecht internet

na overgang van Online naar nieuw netwerk hebben ze mij terug gezet na 10mb betaal voor 30 mb ben er al een week er achter aan aan het gaan wordt niet opgelost

Krijg steeds te horen we bellen u terug NIET dus

heb voor 2 jaar snel inter net 30 mb maar krijg nu niet meer dan 10 mb.

jammer dat mijn contact nog een jaar loopt anders was ik allang weg geweest.

Tim

Slechte ervaring

Sinds oktober 2015 ineens veel problemen met de internet verbinding. De klachten worden met de dag erger! Ik hou zelf van gamen en op de woensdagavond speel ik altijd een racespel met vrienden op de ps4. Voor oktober 2015 had ik wel wat problemen met traag internet maar het viel nog te overzien. Sinds oktober krijg ik steeds vaker last dat de verbinding verbreekt. Zo rond december 2015 kon ik nog ongeveer een uur gamen voordat de connectie het begaf. Nu, april 2016, kan ik nog geen 10 minuten gamen. Het gaat gewoon niet meer. Nu is dit niet het enige probleem want surfen op het internet gaat ook steeds lastiger. Steeds vaker krijg ik een dns error en kan ik even niet internetten. Vaak als ik het 10 minuten later weer probeer werkt het wel weer. Heb al meerdere malen contact opgenomen met online.nl maar de klantenservice in ronduit bagger. Voor de mensen die willen overstappen naar deze provider vanwege de lage prijzen, DOE HET NIET!

P.S

Bagger provider

slechte internet .

stil staan tv beeld !

06-04-2016

Géén internet en géén service

Zowel in 2013 als in 2016 vervelende ervaringen gehad met Online van storingen, slechte modems, hoge belkosten tot géén internet, afspraken niet nakomen en géén internet.

2013: Door een kapotte zeer oude modem hebben we meer dan een week géén internet gehad en meer dan 6 weken zeer slechte internet verbinding. Uiteindelijk na heel veel bellen en wachten kwam er een monteur die direct zag dat de modem vervangen moest worden.

2016: Ik heb onze verhuizing ruim op tijd doorgegeven, maar vanaf de dag van de levering hebben we meer dan een week zonder internet gezeten. Uiteindelijk kwam er een monteur die zag dat Online het internet niet (goed) had omgezet. Toch hebben wij wel de verhuiskosten van € 30,- moeten betalen én het volledige abonnementstarief, géén vergoeding voor de belkosten van 2,5 uur.

Op 15 maart heb ik een klacht ingediend én vervolgens gebeld. Gisteren heb ik nogmaals mijn klacht herhaald. Hier heb ik nog niets op gehoord, zelfs geen ontvangstbevestiging.

Kortom als het werkt heb je geluk, maar als er iets moet gebeuren: verhuizing, modem kapot, storingen, klachtenafhandeling en meer dan heb je een groot probleem.

Slechte verbinding.

2 jaar geleden "supersnel internet 30mb" afgesloten

voor 2 jaar. In die tijd nooit boven de 5mb uitgekomen.

30mb is geen garantie maar niet hoger dan 5mb is eigenlijk niet goed. Mijn modem staat ong. 12 mter vanaf het isra punt en nooit problemen gehad met hoge snelheid bij andere providers.

In mijn laksheid pas na anderhalf jaar de service gebeld nadat ikzelf eerst van alles had geprobeerd n.l.: Een ander modem aangesloten om te testen. Andere kabels ( UTP cat5 en cat6, LAN cat6 en cat7, 220 2x0,75, Ethernetkaart in computer vernieuwd),

Het modem 50 cm vanaf het ISRA punt aangesloten.

Kortom niets hielp, dus bellen en het hele verhaal uitgelegd aan zeer vriendelijke meneer. Hij vond het ook vreemd en zou een monteur langs sturen.

Deze monteur had gelijk zijn oordeel klaar ook maar zonder iets te meten n.l. kabel verkeerd en te lange afstand. Hij wilde niets van mij weten dat ik alles al had geprobeerd met andere kabels en over een afstand van een halve meter.

Metingen werden door de monteur alleen aan de kant van mijn computer verricht en constateerde een snelheid van 5mb. Volgens hem was dat normaal bij een 10mb(?) profile. Ik kon hem niet aan zijn verstand brengen dat ik 2 jaar geleden een 30mb aansluiting had aangevraagd, en voor betaald.

Kortom, mijn probleem is niet verholpen en tot overmaat van ramp is er extra 30 euro van mijn rekening afgeschreven voor de monteur!

Ik heb mijn buik vol van on-line en dus ook opgezegd.

John Stam

A. Kaya
05-04-2016

Neem geen online verbinding 100% slecht !

Meer dan 50 dagen probleem heeft , ze wil niet Contract af en ze kunnen probleem niet oplossen ... heel slechte bedrijf...

Droom
04-04-2016

Nieuwe ADSL Modem, maar al twee weken geen internet

we MOESTEN over van de oude mxstream verbinding naar een nieuwer alternatief, ongeveer TWEE keer zo duur, maar als we het kaartje op tijd terugsturen, was alles geregeld.

NIET DUS.. Nu al twee weken zonder internet waarbij uiteindelijk wordt gezegd dat we beter een ander kunnen zoeken.

Ze laten je gewoon in de put zitten. Zonder internet, en laten je dan twee weken aanknooien voordat je wat anders kunt kiezen.

René

Van goed naar k..t

Had ruim een jaar naar tevredenheid een internetaansluiting van Online.nl. Tot op het moment dat ik werd gebeld voor een aantrekkelijke contract voor 2-jaar. Gezien het feit dat ik voorheen geen klachten had, heb ik daar ja op gezegd. Sindsdien een en al problemen met mijn WiFi. Ben nu aan mijn 2e modem, maar ellende wordt steeds erger. Programma's terug zien via Uitzending gemist duren veel langer, omdat er constant gebufferd moet worden. WiFi op mijn smartphones valt steeds weg. Vaak krijg ik Whatsappberichten die al enkele uren ervoor verzonden zijn. Je kunt via de website van Online.nl een formulier invullen. Dan ontvang je een mailtje met het bericht dat je binnen 2 weken antwoord krijgt. Daarna volgt niets meer. Het wachten is op het einde van dit contract en dan zo snel mogelijk een andere profider opzoeken.

Carina
01-04-2016

Wat een K*T bedrijf is dit.

Zonder enige kennisgeving stapt het bedrijf over naar een ander systeem en laten de klant zonder tv en radio zitten.

Moet je 5 keer bellen voor ( krijg je een medewerker aan de telefoon, die weinig meer uit kan brengen dan ahum hum hum damned aha ahum.) je de een klantenservice (not) kan spreken. Deze mevrouw was zeer vriendelijk maar kan ook niets meer doen dan volgens protocol werken. Het abonnement mag niet zonder boeteclausule beëindigd worden en kan tot 30 dagen duren, voor een storing moet zijn opgelost.

WIL JE OOIT EEN ALLES IN ÉÉN PAKKET BESTELLEN, DOE DIT DAN NIET BIJ ONLINE!

Jacqueline

Ik wil ervan af!

Wederom storing in het alles in 1 pakket van online.nl.

Net een paar maanden een contract...eerst een maand wachten voor eindelijk alles werkt...kosten werden wel berekend.

Klantenservice komt niet met een concrete oplossing, kabel vervangen? Na een paar maanden al? Monteur kan pas over een week komen!

Ik heb toon van eneco en deze werkt ook op wiffi dus word een week in de kou zitten voor online omdat deze nu ook niet werkt?

Wat een bedrijf....noooit aan beginnen.

Geprobeerd om van het contract af te komen maar dat kan niet omdat ze 30 dagen de tijd hebben om het probleem op te lossen? Schandalig toch!

31-03-2016

Deprimerend bedrijf

In het kort. Lange wachttijden aan de telefoon. continue hetzelfde moeten aanhoren en uitleggen aan alle medewerkers. Ze komen afspraken niet na. Dubbele afschrijvingen. Communicatie hebben ze daar niet. Als je een verhuizing aangegeven hebt, dan krijg je pas na drie maanden later je aansluiting. Beeld en verbinding heel erg slecht. Ik had in oktober mijn internet en tv moeten hebben, dat werd na heel veel telefoontjes pas midden maart. Ik ben al een maandsalaris kwijt aan het bellen. ik hou me in maar het liefst gooi ik online voor de rechter. Mensen begin aub nooit aan Online het is een en al deprimerend. Je wordt er moedeloos van en dat is zonde van je tijd en energie.

Maya Molle
29-03-2016

Problemen met telefoon

Al een half jaar , heb een contracht voor 2 jaar en wil er van af, beloftes maar geen acties

Coos

Amateuristische bende bij Online.nl

Slechte klantenservice voor bestaande klanten.

Klachten worden niet serieus genomen.

Anneke

Neem geen online verbinding 100% slecht slecht slecht

er gaat van alles mis bij online geen goede verbinding tv

bellen dan wel internet dan niet en zij beloven je van alles

maar er gebeurt niks ik heb allen maar problemen gehad en een keer of 100 gebeld al dat geld dat je kwijt bent en geen tv heeft en niet kunnen bellen internet dat niet werk de snelheid klopt niet wat zij beloven ik heb al een klacht bij klachtenkompas in gediend en dan geven zij nog niet thuis dan zijn zij je klantennummer kwijt maar weten wel geld van je rekening af te schrijven mensen trap er niet in geen

diensten van online daar krijg je heel veel spijt van geloofd mij maar ik kan het weten echt weer er moet wet voor komen die je beschermt tegen deze bedrijven

een brief naar den Haag met zijn alle en wie weet zamen staan wij sterk laat wat van je horen

Somaya

WAAARDEEELOOOOOOSSSSSSS

Tijdens migratie 3 weken lang zonder internet en telefonie gezeten! Ik moest hier iedere keer zelf achter aan gaan, van online hoorde ik helemaal niets!

Na 3 weken was dit eindelijk opgelost. Maar dit was zeker niet het einde. Er kwam nog een ander probleem. Er is meer afgeschreven dan waar ik een contract voor heb afgesloten. Ik heb geen extra kosten gemaakt niets. Dit kon uberhaut niet aangezien in zonder internet en telefonie zat. Ik besloot om de factuur te bekijken. Na mijn verbazing zag ik dat mijn contract is omgezegt naar een versneld mb? Ik heb hier nooit een wijzing in gebracht, toestemming voor gegeven en of ooit een bevesting. Ik heb hiervoor gelijk contact opgenomen met hun waardeloze klantenservice. Ik zou binnen 3 dagen terug gebeld worden. De 3 dagen werden 2 weken tot ik er weer zelf achterna ben gegaan.

En wat krijg ik als antwoord.....?

Ja u abbnoment is eruit gezet. Ik kan dit probleem alleen oplossen doormiddel van verlengen van 2 jaar.

Pardon!? ik ben in augustus 2015 een verlening aan gegaan van 2 jaar, zitten we dan al in 2017?

Willen ze mij gewoon een nieuw contract aansmeren en blijven hameren dat er niks veranderd.

Nou wel dus! want ik deze contract aan ga dit ik vast tot 2018 i.p.v. 2017!

Medewerker heeft letterlijk bloed onder me nagels vandaan gehaald, super onvriendelijk, neemt informatie niet op en zo kan ik nog uren door gaan.

Aan deze kant zit in iedergeval een SUPERRRRRRRR ontevreden klant. Heeeeel jammer dit aangezien ik langere tijd klant bij online ben. Ik raad online ECHT HELEMAAAL NIEMAND MEER AAN.

Het aller ergste is nog dat hier geen gehoor aan wordt gegeven van uit online de kant.

Ralph
24-03-2016

Prijs verhoging 22%

Al jaren tevreden klant met een op zijn tijd opgewaardeerde internet adsl verbinding nu echter valt er een brief op de mat met z.g. een verbetert netwerk met de mogelijkheid tot hogere snelheden. (nu 20 Mb ,€ 20,33) wordt in het nieuwe netwerk internet extra 20Mb € 24,95 DAT IS RUIM 22 PROCENT MEER! dat extra betekend zeker extra verdienen....;-)

Janwim
23-03-2016

Ongeorganiseerde zooi daar

eerst adsl bij elke brommer beeld weg

na vele gespreken online aangeboden we hebben ook glasvezel nou mooi dan zetten we het over , ook veel trammelant ,sluiten gewoon je telefoon af , gewoon vinden ze leuk zeker

heb daardoor geen telefoon ,maar ook geen beveiliging

dus online de rekening komt jullie kant op en die is niet mals ,inc een dagvaarding

online zeker geen aanrader ,slechte organisatie doen wat ze zelf willen

schaam je

17-03-2016

Online.nl,komt verplichting niet na

Online.nl,heeft nog steeds mijn dubbele betaling niet teruggestort

Wel is er 4x gebeld door ene Bart,die telkens met z,n smoes aankomt,waar het fout zit,en draait gewoon om de zaak heen

Heb inmiddels ook een klacht ingediend bij Klachtenkompas.nl en de Consumentenbond

Daarnaast laat ik op 30-04-2016 mijn contract ontbinden,en krijg ik binnen 2 weken geen schriftelijke reactie,dan draag ik de zaak over