Online.nl reviews

05-01-2016

WAT EEN ROT FIRMA

NOOIT KLANT WORDEN

Vandaag voor de zoveelste keer weer is geen internet.

Weer een ochtend aan de telefoon gehangen, maar nee hoor werkt nog steeds niet. Ze kunnen wel meten dat er een onstabiele lijn is, maar pas over een week een monteur sturen en ik een hele week zonder internet en tv zitten..... dat kan bij NIETONLINE.NL

En ook nog bijna afgeblaft worden aan de telefoon.

Hoe kom ik van die rotzooi afff!

04-01-2016

Geen internet

Op mijn modem brandt spontaan het wereldbolletje niet meer. Modem gereset niet geholpen dan maar helpdesk gebeld, meer dan 45 minuten in de wacht gestaan. op advies modem weer gerest van helpdesk medewerker nog steeds niet goed.

Wordt monteur aangestuurd en die komt pas over 5 dagen. Alle lijnen zijn goed volgens monteur maar mijn gegevens zijn nergens meer terug te vinden. vanmorgen weer met klantenservice gebeld en er is een call aangemaakt en er wordt binnen enkele dagen actie ondernomen. Inmiddels al 2 weken geen internet. wat een slechte service. ze zeggen we hebben 4 weken de tijd om een probleem op te lossen. Wat een bagger service maar misschien is dit wel bij alle internet bedrijven maar ik ga waarschijnlijk wel overstappen naar XS4ALL over enkele maanden zeker als ik op het einde van de week nog geen internet heb.

Lex
04-01-2016

Overstap

Vanaf vrijdag zou internet werken maar er gebeurd nks, waar de fout ligt geen flauw idee!? Daar moet een monteur even naar kijken, maar die kan op zijn vroegst donderdag en dan kan ik niet. Dus vrijdag maar afgesproken. Mijn Ziggo is sinds net gestopt en ik zit dus 5 dagen doodleuk zonder vaste internetverbinding. Wat een prutsers en met zo'n belabberde service ben ik snel klaar. Uitzitten het abbonement en snel weer wegwezen.

Berkhof
02-01-2016

Werkt direct

Opgeleverd op de afgesproken datum. Modem werkt prima, snelheid stabiel en een goede aanbieding voor 2 jaar. Ben tevreden.

Rolf
31-12-2015

Zeer beperkt in communicatie

Wij lopen tegen flink wat problemen aan met online. Ten eerste kunnen ze niet leveren wat ze beloven. Ik betaal voor 30mb/s internet maar ze kunnen maar 10 leveren. Vergeten ze even te melden bij het afsluiten van contract. Online wijst met de vinger naar KPN hiervoor.

Zeer vaak storingen in het wifi bereik. HIervoor Online via de website benaderd maar tot op heden geen reactie gehad. Na dagen zoeken en uitproberen zelf een oplossing gevonden. Ondersteuning via de telefoon gaat flink in de papieren lopen. En wanneer je een medewerker aan de lijn krijgt blijkt dat er weinig kennis te zijn. Wel vriendelijk overigens.

Kortom wij gaan ons abonnement uitzitten en dan zeer snel naar een andere provider

Geert
30-12-2015

Waardeloos bedrijf

Wat een waardeloos bedrijf is online zeg. Service van lik mijn reet en bij de klantenservice werken alleen onbekwame medewerkers. Ze kunnen niet meedenken en naar oplossingen zoeken. Het probleem word iedere keer verschoven en houden je zo aan het lijntje. Als ze zo doorgaan houden ze nog geen klant meer over. Kortom waardeloos internetverbinding, waardeloze klantenservice. Ik heb het helemaal gehad met jullie.

30-12-2015

Als het zo blijft ben ik tevreden

Nu geen trillend beeld meer bij interactieve tv

houden zo online.nl !

wifi en bellen gaan ook goed

E.
29-12-2015

Slechte wifi

Slechte draadloze verbinding

Telkens valt draadloze verbinding weg en dan moet ik weer naar netwerkinstellingen op mijn laptop om weer verbinding te maken. Daar al eens over gebeld met online, maar volgens hun is er niets mis. Ooit al eens een nieuwe router toegestuurd gekregen, zelfde router die hetzelfde probleem heeft. Een wifiversterker aangeschaft, maar die werkt niet met deze router...Wij wonen in een buitengebied, dus wij weten dat we een lage internetverbinding hebben, maar we betalen wel voor snel internet....en als dan ons "langzame internet" ook nog kuren vertoont....In weekenden is het al helemaal een drama, dan halen we net 1mbs, nou daar kun je niet veel mee

Abonnement upgraden?.......no way!

Sinds enkele weken ligt er glasvezel in mijn huis. Omdat ik reeds een adsl verbinding van online heb (waarvan slechts 1/3 van de snelheid wordt geleverd) leek het me verstandig om over te stappen naar glasvezel. De intentie was om dat bij dezelfde provider te doen, dus upgraden dat abonnement.

Helaas dit is niet mogelijk, u moet nog 1 jaar uw contract uitdienen meneer tot u over mag stappen.

Maar ik wil alleen maar upgraden............?

Nu maak ik van het jaar gebruik om mijn email accounts om te zetten naar gmail, en daarna van provider te wisselen.

Online?............no way!

Laura

Top!

Prijs-kwaliteit verhouding is heel goed, webcare team heel behulpzaam en aardig. Eigenlijk nooit problemen.

Waardeloos bedrijf

ben vanaf september overgestapt op telfort en online opgezegd kreeg een mail met de bevestiging maar ze schrijven nog steeds abbonement geld af heb het terug laten storten en krijg nu mails met betalingsachterstand en dreigementen dat mn internet afgesloten wordt..... een aantal mails gestuurd maar krijg geen reactie wat een mafiabedrijf nooit meer.

22-12-2015

Defect modem

Ik bel vanmorgen over een defect modem. Ik krijg alleen te horen we zullen een nieuw modem voor u bestellen het duurt drie werkdagen. Dit is net voor de feestdagen. Het resultaat is dat ik drie dagen geen telefoon geen internet heb. Het verzendcentrum waar het modem vandaan komt is om de hoek Vianen. Men kan alleen maar zeggen we kunnen niets anders. Normaliter heb je nog wel eens providers die meedenken en dan zijn er wel oplossingen mogelijk bij Online.nl is meedenken een vies woord.

22-12-2015

Slechte draadloze verbinding

telkens valt draadloze verbinding weg en dan moet ik weer naar netwerkinstellingen op mijn laptop om weer verbinding te maken , heb er over geklaagd bij online en vraag hoe dat nu iedere keer kan , krijg ik als antwoord dat ze dat niet weten en het dan aan een collega vragen

die het ook niet weet & dan krijg ik zootje adviezen wat ik het beste kan doen , zoals stekker vaan de modem loskoppelen en dan een minuut of 10 wachten en dan resetten als het niet mocht lukken , maar al hun advies helpt geen ene moer , want probleem blijft , heb toen een andere modem toegestuurd gekregen , zelfde model nota bene en ook die heeft kuren en dan zzeggen ze dan ligt het aan uw laptop (die ik toen net 1 dag had) service is dan ook ver te zoeken bij online en bereikbaarheid al helemaal en als ik bel dan duurt het een hele tijd voordat ik iemand aan de lijn en als ik eenmaal iemand aan de lijn heb , dan komen ze termen aan zetten die ik niet eens begrijp en als ik dat aan geef , krijg ik te horen , wat ze al eerder vertelden over modem resetten en als ik dan zeg , dat ik dat al geprobeerd heb en dat dat niet lukt , krijg ik van ze te horen , we kunnen beter een monteur laten komen die het voor u in orde maakt want ligt niet aan ons dat het allemaal niet werkt en as ik vraag of ze daar kunnen kijken of er iets bij hun niet goed staat , dan krijg ik te horen , ligt bij u thuis , hier werkt alles , we kunnen niets foutiefs ontdekken , online waardeloze provider en hele slechte kwaliteit in alles .

Corne
21-12-2015

Waardeloze firma

Bij @online is het een grote bende . Rekeningen die niet kloppen . Steeds geen telefoon of niet gebeld kunnen worden omdat je zonder te vragen een nieuw nummer hebt en dan wel om de maand .Service is zwaar kut beloftes die ze niet nakomen . Geen oplossingen kortom nooit aan beginnen aan @online.nl ben er al weken mee bezig kut firma

Marianne
17-12-2015

Slechte service en geen beloftes nakomen

Ook wij hebben heel veel problemen met online,

dubbel klantnummers waar wijzelf niet om gevraagd hebben, en ook dubbel betalen, ook daar na 2 maanden bellen en mailen zijn wij er nog niet vanaf.

Gisteren is on ze telefoon afgesloten en toen moest ik met mijn mobiel bellen met een prepaidkaart daar stond nog 22 euro op en die was dus op na een uur met ze aan de lijn te hebben gehangen, vanavond weer gebeld en de ene medewerker kan niet in het systeem kijken, de ander belooft dat alles opgelost is, en weer een ander zegt dan vervolgens dat de vorige medewerkers het naar een verkeerde afdeling gestuurd hebben, en ga zo nog maar even door, teveel ellende en wij zouden het teveel betaalde geld (dubbel abonnement ) terug gestort krijgen, ze hebben er alleen niet bij gezegd wanneer,

Vanavond weer een uur gebeld en eigenlijk weten we nog niets, wij zijn er zo klaar mee dat we ons abonnement nu echt gaan beëindigen en dit ook doorspelen naar Radar en Kassa .

Een abonnement afsluiten is zo gepiept maar o wee als je eenmaal binnen bent, dan doen ze NIETS voor je.

Dus mensen ga niet in zee met Online !

Hetty
16-12-2015

Opeggen kennen ze niet.

Omdat ik maar 7% van de beloofde snelheid krijg mocht ik mijn abonnement voortijdig beeindigen. Probeer al een maand een bevestiging daarvan te krijgen, maar dat lukt niet. Schrijven nog wel af....

Lieke
15-12-2015

Beëindigen? Dat kennen ze bij Online.nl niet

Wat een vreselijk bedrijf is Online.nl, nooit van m'n leven ga ik bij deze aanbieder terug.

Na het opzeggen van mijn abonnement bleven er maar incasso's afgeschreven worden. Telkens als ik de klantenservice bel krijg ik een vriendelijke medewerker die het allemaal net als ik niet netjes vindt en het direct voor me op zal lossen. Gevolg? De volgende maand wordt er gewoon opnieuw weer een bedrag afgeschreven.

Inmiddels zijn we een paar maanden verder en heb ik na vorige maand gewoon uit mezelf alle onterechte incasso's via de bank teruggeboekt. Daar werd ik een paar dagen later over gebeld, ik zou een betalingsachterstand hebben. Eeuuuh, waarvan?! Ik heb geen abonnement meer! "Zo werkt het niet mevrouw, u moet wachten tot wij uw abonnement beëindigd hebben en dan komt dat vanzelf goed. Als u een betalingsachterstand heeft dan kunnen wij dat niet verwerken."

Dat bedrag is dus weer opnieuw via een automatische incasso afgehouden, en omdat ik niet het idee had dat het nu opgelost zou worden belde ik nogmaals naar de klantenservice. "Ja mevrouw, uw betalingen zijn allemaal weer in orde." Ik leg de situatie weer uit, maar zij ziet wederom helemaal niets van een opzegging. Opnieuw belooft ze me dat ik nu de 20e van de maand echt een correctie ontvang en dat ik de ruim 150 euro die ik te veel betaald heb dan terugkrijg. Dit keer heb ik een e-mail ontvangen ter bevestiging dus ik neem aan dat het nu na een half jaar uiteindelijk wel een keer opgelost is, maar ik ben er allesbehalve over te spreken.

Geurie
14-12-2015

Nooit meer Online.nl

Vanwege een overstap naar een andere provider Online.nl per 9-12-15 opgezegd. Keurige bevestigingsmail van ontvangen. Zonder mij daarover te informeren heeft Online.nl het signaal per 13-11-15 beëindigd. Dus geen telefoon en internet meer. Het signaal bij de nieuwe provider werd pas per 23-11-15 actief maar werkt pas zodra de apparatuur aangesloten is. Dat was 02-12-15. Ondanks heel veel telefoontjes bleek Online.nl niet bereid het signaal tee herstellen. Op een klachtbrief gericht aan de directie, wordt niet gereageerd.

11-12-2015

Na nummeroverzetting geen werkende telefoon meer

nummeroverzetting zou plaats vinden op 9-12-2015

na deze datum werkt de telefoon niet meer.

Mijndert
11-12-2015

NOOIT KLANT WORDEN

Vandaag voor de zoveelste keer weer is geen internet en telefoon.

Weer een ochtend aan de telefoon gehangen,maar nee hoor werkt nog steeds niet.

En ook nog bijna afgeblaft worden aan de telefoon.

Hoe kom ik van die troep af!