Online.nl reviews

Daniëlle
08-12-2015

"Servicegericht, nooit van gehoord."

Typische geval van hun probleem, de onze maken. Internet ligt eruit, buiten onze schuld, maar er kan pas na 4 dagen een monteur komen om het te fixen. Vervelend als je kantoor aan huis hebt.

Bovendien ook gelokt met een snellere internetverbinding, in de praktijk slechts 1/3 van de beloofde snelheid is haalbaar. Geen vertrouwen in deze provider meer. Maar geloof dat dat ook nog een probleem gaat worden, te lezen aan de vele negatieve ervaringen hier. Ben benieuwd.

Daan
06-12-2015

Incasso's worden niet gestopt.

Sinds augustus mijn abonnement beëindigd, maar er blijft geld afgeschreven worden. Ik storneer het steeds, en bel dan op. "Jaaah we gaan het voor u regelen want dit hoort niet". Blijft maar afgeschreven worden. Kom niet van ze af.

Waardeloze dienstverlening.

Ron sierink
05-12-2015

Laten oude mensen in onzekerheid

mijn ouders (midden in de 80) zijn telefonisch benaderd. Mijn vader geeft aan informatie te willen ontvangen en geeft zijn mailadres door. Online.nl blijkt een orderbevestiging te hebben verstuurd. Hij belt daarover 2,5 week geleden en geeft aan dit niet te willen. Hij krijgt wel te horen dat hij eerder had moeten bellen want de 2 weken opzegtermijn zijn verstreken. Dat kan helemaal niet want hij heeft nooit iets getekend en dat moet wel voor zo'n dienst. Ze proberen dus oude mensen te overbluffen met dubieuze verkooppraktijken. Intussen draait de online.nl machine gewoon door: op 24/ 11 ontvangen mijn ouders een installatiepakket en blijken ze opeens geen telefoon en internet meer te hebben. We hebben hier 5x over gebeld ( a € 1,-- per gesprek) maar het is nog steeds niet duidelijk wat ze hieraan gaan doen. Het enige wat duidelijk is is dat ze 1,5 week al telefonisch niet meer bereikbaar zijn. ze kunnen dus ook geen hulp bellen als hen wat zou overkomen. Online.nl moet nog steeds reageren. Schandalig hoe ze oude) mensen in onzekerheid laten en in gevaar brengen

Marion
05-12-2015

Keurig herstel en tegemoetkoming bij gemaakte fouten

Wij zijn overgestapt van canaldigital naar Online.nl, daar zijn een paar dingen misgegaan, maar daar is goed en snel op gereageerd. De oplossingen zijn naar volle tevredenheid en alles werkt nu naar behoren.

04-12-2015

Nooit mee in zee gaan

Ik heb Canal digitaal en zij zouden een goed werkend product leveren.

Na veel bellen waarom het niet werkt hebben ze voor mij denk ik nog geen oplossing gevonden.

Al 6 weken geen telefoon en/of internet.

Ik word er gek van.

R Boom
03-12-2015

Online.nl - Waardeloos in product- en dienstlevering!

3 Maanden ben ik bezig geweest om van deze partij af te komen.

Het begon met de internetverbinding die de laatste paar maanden slecht functioneerde. Hier is meermaals contact voor opgenomen en na 3 verzoeken wist online.nl een monteur te sturen. De trage verbinding wist de monteur voor 2 dagen te herstellen. Daarna ontstonden de problemen opnieuw. Na diverse malen contact te hebben gehad met Online.nl heb ik besloten om naar een andere provider over te stappen.

Vanaf dat moment begonnen de problemen pas echt. Op de website van online staat aangegeven dat je je abonnement (telefonisch) kunt opzeggen. Bij het eerste gesprek heb ik aangegeven over te willen stappen en per direct het abonnement wilde stopzetten. Dit werd bevestigd door de telefoniste en ging het administratief afhandelen. Na het ontvangen van een mail van online begon ik te twijfelen of mijn abonnement daadwerkelijk was opgezegd, dus om die reden nogmaals telefonisch contact gezocht. Wat bleek, nergens was in het dossier opgenomen dat het contract beëindigd moest worden. Vervolgens heb ik nog 4 à 5 maal telefonisch contact gehad, met hetzelfde verhaal. Keer op keer was er niets geregistreerd en de telefonisten kwamen met veel excuses, zelfs in de vorm van restitutie. Laatstgenoemde belofte konden ze echter niet per mail of brief bevestigen. Daarbij moest ik ze op hun woord geloven. Aangezien er toch niets werd geregistreerd hoefde ik hier uiteraard weinig van te verwachten. En zo bleek, ook van deze beloften werd niets waargemaakt.

Na deze gesprekken heb ik besloten om de rekening te blokkeren en toen kwam Online.nl na 2 maanden pas in beweging, met de mededeling dat er nog een bedrag overgemaakt diende te worden. Inmiddels is het laatste bedrag overgemaakt (rekening houdend met de maand opzegtermijn) en dit zal tevens het laatste bedrag ooit zijn.

Gezien de wanprestatie op het gebied van product, dienstverlening en administratieve afhandeling voor mij nooit meer Online.nl. Inmiddels ben ik overgestapt naar een andere provider, zijnde telfort, en dat is werkelijk een verademing. Bij de aansluiting kort contact gehad omdat er geen verbinding werd gelegd en dezelfde dag kwam een monteur langs om het te verhelpen.

Bedenk je dus goed voordat je met Online in zee gaat, want administratie en het behandelen van contractbeëindigingen kennen ze niet.

Awin
02-12-2015

Heel slecht

Na 15 jaar klant te zijn bij online, heb ik vandaag het advies gekregen om over te stappen. Dit na het bezoek van een monteur, en 10 telefoontjes! De mensen van de klantenservice doen je valse beloftes zo krijg je te horen dat. Je binnen 3 dagen gebeld word door een leidinggevende! Wat vervolgens nooit gebeurd! Dit is mij meerdere malen toegezegd door verschillende medewerkers. Vandaag heb ik na zelf gebeld te hebben weer geen leidinggevende aan de telefoon gehad, wel iemand met meer bevoegdheden! Helaas is het niet mogelijk mijn verbinding stabiel te krijgen( deze varieert van 0.7mbs tot 9mbs) ze kunnen niks voor je betekenen! Ik betaal overigens voor 20mbs Dus als advies krijg je dat overstappen naar een ander provider de enige optie is! Ook zou het fijn zijn als de verkoop afdeling niet onodige hogen snelheden aan je verkopen. Jammer dat ze me niet willen helpen en dat ik na 15 jaar als ontevreden klant weg moet

28-11-2015

Zeer slecht

Sinds november 2015 Internet BASIS, lees 10Mbps download (via speedtest Ookla en een Duitse test= 9,5. Dus acceptabel for the money.

Toch heb geef ik Online zero points. REDEN IS DAT HET INTERNET ZEER SLECHR OPSTART. DUURT 15 a 20 minuten voordat er verbinding is. Dat zegt nog niet dat je kan internetten! De totale cyclus van melding geen internet (via bekende gele 3hoek) - identificeren - verbonden (achter PPv4 verschijnt de tekst internet) - en uiteindelijk resultaat door oplopende downloads is stuitend. Ik noem dat een wanprestatie! Ik heb diverse Ethernet drivers verwisseld/snelheden 10/100/1Gb x half-full duplex uitgeprobeerd enz. Ook heb ik IPv6 al uit/aangezet. Niets helpt.

22-11-2015

Opzegging online.nl

We hadden eerst interactieve tv besteld maar toch binnen 2 week opgezegd, dit ging allemaal heel moeilijk en na 50 telefoontjes en aangifte bij de politie gingen ze het toch maar annuleren. Maar na zoveel fouten en telefoontjes was ik er toch zat van, Wat heb ik gedaan, opgezocht waar online.nl onder valt en dat is het M7 Group S.A in luxemburg. Daar een boze mail naar het hoofdkantoor via de mail gestuurd en binnen 3 dagen had ik bericht dat het allemaal opgelost werd. Tot nu toe houden ze zich nog aan hun afspraak, maar ja, net als jullie weten we dat ze wel vaker hun beloftes verbreken. Dus mensen mail naar het hoofdkantoor en niet zelf naar online.nl want dat helpt toch niet.

HJ Peters
22-11-2015

Reageren niet op mijn emails

Pakket ontvangen maar geen tv ontvangst

21-11-2015

Slechtste tv aanbieder die er is

Vanaf 25 augustus zijn wij aangesloten op een alles in een pakket. Nu vanaf de eerste dag tot heden hebben we geen een dag gekend zonder problemen, dit met name de tv ontvangst. Uitgaande van de afgelopen 3 maanden heb ik ongeveer 25 keer gebeld dit met diverse problemen. En of je nu iemand van het colcenter of dat je eindelijk een monteur thuis krijgt ze denken het allemaal beter te weten. Ze beloven je van alles van we bellen u terug (nooit dus) als je zelf niet belt dan doen ze niets.

Daarom adviseer ik iedereen met klem wilt u geen problemen met een tv aanbieder pak dan nooit ONLINE.NL echt u roept alleen maar problemen op.

HOOP u allen gewaarschuwd te hebben.

Nijland
20-11-2015

13 november telefonisch abonnement afgesloten tegen een tarief van 39.95 per maand gedurende 24 maanden. Na een week nog geen bericht. Het bleek dat men niets had ontvangen. 20 november gebeld en men kon nieuw abonnement aanbieden voor 39.95 per maand gedurende 12 maanden en daarna 12 maanden 50 euro.

Schattenberg

Waardeloos!

Waardeloze internet verbinding. Erg slecht tv ontvangst met Digitenne omdat tv via internet niet mogelijk was.

Doen ook geen enkele moeite om problemen op te lossen. Meer irritante is nog het callcenter. Hier werken mensen die nog niet eens weten wat internet is! En teruggebeld wirden door een techische service medewerker kun je al helemaal vergeten.

Marion

Alles prima voor elkaar

ben overgestapt van canaldigitaal ( bij canaldigitaal zijn wel wat adm. fouten gemaakt maar ook opgelost). Gratis monteur, prima service en alles werkt naar behoren en goedkoop!

A. Kluiters

Baggerzooi!

Sinds 14dgn 'aangesloten' bij online.nl. Wil t opzeggen, ben ik te laat mee zeggen ze en meteen met incasso dreigen?

Interactieve tv doet t niet, internet is helemaal bagger: 8mb/s!

Betaal niks voor diensten die niet geleverd worden!

Stuur die incasso maar< die gaat meteen gestrekt op straat!

Stelletje afleggers en oplichters zijn het!

1 punt is nog teveel waardering, waarom niet 0 punten?!

Voor iedereen die erover nadenkt om online.nl te nemen;

NIET DOEN!

Mvg, zeer boze en ontevreden klant!

Uhhhh
17-11-2015

Slechter dan slecht.

Meerdere malen verhuizing uitgebreid besproken, maar toch misgegaan. En hoe; meerdere tegenstrijdige verhalen en als climax te horen gekregen dat op het nieuwe adres helemaal geen internet te leveren is...

E.R.
16-11-2015

Slechtste Internet bereik ever!

Wat een verschrikkelijk slechte internet bereik hebben zij zeg! Betaal liever 10 keer zoveel en overal bereik dan deze onzin waar je alleen in 1 kamer een beetje bereik hebt! Laat je niet in de maling nemen en neem niks af van deze amateurs!

M.Demir

Erg slecht

Na aantal jaren online wordt alleen maar ergere geen goede ontvangst tv, dat is nog niet alles internet is niet stabiel, verder af en toe (paar dagen ) werkt de telefonie niet meer, laatst modem kapot heeft 4 dagen geduurd voor dat ik een nieuwe heb ontvangen, nieuwe modem( router) geïnstalleerd nu werkt de telefonie niet klantenservice of hoe het mogen heten ja we gaan testen u ontvangen binnen 3 dagen bericht van ons

Conclusie weer 3 dagen later, als het zo doorgaat mogen ze zelf alles houden ik heb alle gesprekken opgenomen met mijn mobiel nummer.

ik wacht nu ff 3 dagen als het niet opgelost is ik stop ermee.

wees vorzichtig voordat u een nieuwe internet+... abb neemt.

Marc Bongers

Nog steeds niet goed

Na een update voor interactieve tv nog steeds trillend beeld

verschrikkelijk dat het nog steeds niet goed werkt

wel nota's sturen voor slecht werkend product

ps. telefoon en internet werkt wel perfect

maar interactieve tv is knudde door trillend beeld

15-11-2015

Geen bbc

Heel vreemd en erg jammer! Wel bbc radio van 3 zenders maar geen tv kanaal!? Terwijl bij de gewone kabel tv er wel bbc bij zit! Dit hadden ze wel even mogen vertellen!