Online.nl reviews

Carola
19-10-2015

Veel beloven en niets doen, slecht slecht en nog een slecht

Verhuizing ruim een maan van te voren doorgegeven. Meerdere keren gebeld omdat de bevestiging uitbleef. Er was een probleem. Ik zou stuk of 3 x teruggebeld worden. 1 dag voor de verhuizing zelf maar gebeld. Probleem was opgelost morgen gewoon modem aansluiten en klaar. Niet werken dus. Weer gebeld. Toen eindelijk iemand met verstand van zaken aan de telefoon gehad. Verhuizing ging helemaal niet ivm ander soort lijn. Ik moest opnieuw klant worden. looptijd ca 1 maand. Onacceptabel. KPN gebeld, binnen 1.5 week was het geregeld. (hadden ook sneller beloofd trouwens). Online met onmiddellijke ingang opgezegd met behoud van emailadres ivm met allerlei bedrijven die dat emailadres hebben. Dat was geen probleem. Ook dit heb ik geverifieerd maar en alles stond goed in het systeem. 7 okt. account afgesloten bij online. En ja hoor email adres geblokkeerd en tot op heden nog niet gedeblokkeerd.

Zolang je alleen internet hebt en vooral niets anders wil gaat het goed, maar nu gaat ook echt alles fout

Joke
18-10-2015

Wij zijn zeer tevreden over Online.nl!

Storing met de ontvangst van de radiozenders maar naar alle tevredenheid opgelost! Ook een compensatie ontvangen! echt super !

18-10-2015

Ben erg tevreden met aanbieder

Ik heb nu anderhalf jaar een abonnement 30 mb bij online.nl. Ben wel tevreden over internet. Had de eerste 2 maanden af en toe trager internet. Was na een belletje naar online.nl direct opgelost door vriendelijke medewerker die mijn wifi op een andere frequentie zette, zodat bereik veel beter was en het internet wifi van de buren niet stoorde op de zelfde frequentie. Ik las de negatieve reviews op deze site en schrok er wel een beetje van. Kan alleen aangeven dat internet en klantenservice prima en goed bereikbaar zijn! Een goede prijs/kwaliteit verhouding!

Henkjan
17-10-2015

Wat een ruk bedrijf!

half september glasvezel bestel van online.

was al jaren klant bij online,dus overstappen is makkelijk.

dacht ik.

nu half oktober kan ik nog niet gebeld worden,modem al eens vervangen,snelheid heel onstabiel.

echt een drama.

zeker de klantenservice,waar ze die vandaan gehaald hebben.....

maandag komt een monteur.

ben benieuw anders ga ik er weg.

ben er zo klaar mee.

Syl
16-10-2015

Zo slecht

niet over te spreken niet eens halve ster waart

Nico
16-10-2015

Geen beeld, opleverdatum ruim verstreken.

Naar jarenlang alleen een internet aansluiting van online te hebben gehad (waar ik tevreden over was) toch overgehaald om over te stappen naar een alles in 1 pakket. Op de opleverdatum niets werkend. Dan maar even een dag extra wachten maar helaas weer niets. Toch maar even bellen met online. Uitkomst "er is een fout gemaakt met het omzetten".

Ok kan gebeuren, maar hoe gaat u dit oplossen. Antwoord online was binnen 24 uur. Dat klinkt goed maar helaas, niets opgelost geen terugkoppeling wat wel beloofd was en nog steeds geen beeld na 5 dagen. Dan maar weer even bellen! Antwoord deze keer, we hebben al een tijd een probleem met ons ip platform waardoor u geen verbinding kunt maken en hierdoor geen tv kunt kijken. Eeuuhh ok maar waarom leverd u dan uit? Tja dat weten we niet. Mmm klinkt niet echt hoopvol. Maar als u geen dienst kunt leveren dan kan ik zeker wel van de koop afzien? Nou nee uw bedenktijd zit erop dus dat gaat niet. Dus komt het erop neer dat ik een ontvanger van u opgestuurd krijg waarvan jullie weten dat het niet werkt en waarvoor ik wel moet gaan betalen? Juist dat heeft u goed begrepen! En wanneer moet het gaan werken dan? Nou we hebben hiervoor dertig dagen de tijd dus of ik nog even geduld heb. Wat denk je zelf! Naar dit soort antwoorden en slordig heden is mijn geduld op. Wat een zooitje ongeregeld!

Jolanda
15-10-2015

Waardeloze service

Probleem met email doorgegeven. Krijg ik na heel lange tijd antwoord dat ik maar moet bellen voor 50 cent per minuut. Online veroorzaakt het probleem en ik moet daar dan voor betalen?

Ik ga snel en andere provider zoeken en kom nooit meer terug.

Hallo
15-10-2015

Slecht slecht slecht

Wat een ellende.

Bel je een uur met ze en is probleem niet opgelost zeggen ze mevrouw wij gaan instellingen veranderen en als hij niet doet bel morgen terug. Zo gezegt zo gedaan bel ik de volgende dag en dan is het mijn probleem stelletje .... slechte klant vriendelijk heide slecht slecht slecht spijt met elk haar op me hoofd. Bij andere had ik nooit problemen volgende keer naar meer betalen maar betere klantgerichtheid

Karlijn
14-10-2015

Onacceptabel hoe met klanten wordt omgegaan

Ten eerste kan mijn vriendin niet bellen vanuit een Duits nummer, vervolgens heb ik 5 keer gebeld (a 50 cent per gesprek plus belkosten) om eindelijk na 5 minuten iemand aan de lijn te krijgen. Te vaak mijn verhaal moeten doen, was blijkbaar erg lastig te begrijpen dat het abonnement per eind oktober opgezegd is en er nu al een week geen internet is. Inderdaad wordt bevestigd dat internet al is afgesloten en omdat het het einde van het abonnement is wordt het ook niet meer opnieuw aangesloten. Onzin natuurlijk want deze mensen zijn deze maand gewoon nog klanten waarvoor de aansluitservice geldt, zeker als ze deze zelf te vroeg hebben afgesloten. Er wordt aangeboden een bedrag van 20 euro terug te storten maar hier heeft de klant helemaal niks aan die op het punt staat om te verhuizen en hier juist internet voor nodig heeft om alles te regelen. Boos worden, argumenten geven, niks helpt. Ik raad iedereen af om bij Online.nl klant te worden. Dit is onacceptabel.

Jan van Pluuren
13-10-2015

Spijt.....

Nu al weer een paar dagen geen radio. Net gebeld, gaat nog een paar dagen duren ! Zit jammer genoeg nog een jaar vast aan Online.Ga dan weer terug naar KPN en de schotel. Dan maar wat meer betalen per maand.

Lopes
13-10-2015

Bagger

bagger en nog een bagger

Bentio80

Heel erg slecht

Ik wil graag terugkomen op mijn vorige review. Mijn TV kastje werkt toch niet. Vanmiddag leek alles het te doen, maar nu blijkt het weer mis. Klantenservice aan de lijn (Lieke) en in de wacht gezet omdat Lieke het ook niet meer wist. Die ging het 'even vragen'. Vervolgens half uur in de wacht en niets meer gehoord. Terugbellen werkt niet want het is na openingstijd! En dit is al eerder gebeurd. Niet te geloven wat een matige service...

Bentio80
12-10-2015

Wat aanloop problemen maar uiteindelijk prima

WI-FI werkt uitstekend. Klnatenservice is soms wat lastig te bereiken maar zeer vriendlijk en behulpzaam. TV-kastje werkte in het begin niet goed maar inmiddels uitstekend. Probleem werd meteen opgelost. WI-Fi verbinding heel stabiel. Al maanden geen probleem met internet verbinding. Prijs/kwalitetit verhouding is uitstekend

Bentio

Zeer matig

Nu al een tijdje klant bij online omdat ze erg goedkoop lijken. Dat is op zich ook zo alleen ben je wel voortdurend met de helpdesk aan het bellen. Internet werkt goed, maar TV en telefonie werken zeer slecht of niet. De helpdesk is moeilijk te bereiken en kampt vaak met storingen waardoor ze je niet kunnen helpen. Later terugbellen is dan het advies. Ik kan nog wel even dorogaan, maar mijn advies: neem geen abonnement van online.nl. Betaal ietsjes meer en ga voro een andere provider!

Lizz
11-10-2015

Verschrikkelijk bedrijf met nog ergere klantenservice

Over een week ben ik EINDELIJK van mijn verschrikkelijke abonnement af. Al 2 jaar gekloot met internet, brutale medewerkers en zelfs hierdoor een keer met een mobiel teruggebeld en compleet verrot gescholden. Zit ook al 2 maanden op een nieuwe modem te wachten (na 20 maanden bedachten ze eindelijk dat het misschien daaraan lag) maar ook die nog steeds niet ontvangen. Mensen neem hier geen abonnement! Krijg je gegarandeerd spijt van!

08-10-2015

Zeer slechte provider

Bij mij werkt internet ( wifi) uitstekend

maar interactieve tv is een ramp

Trillend beeld

en telefoon valt geregeld uit

slechte helpdesk

Nieuwe klanten, ga niet met Online.nl in zee

dan bespaar je jezelf een hoop ellende

Thomas H
06-10-2015

Online.nl, begin er niet aan

Sinds half augustus een abonnement afgesloten. Daarbij tot vandaag nog steeds geen werkende televisie-verbinding. Meermaals Online.nl gebeld en wordt telkens ontzettend slecht geholpen. Er wordt aangegeven dat ze mij terugbellen, dat is nog nooit gedaan. Daarnaast wordt er aangegeven dat de verbinding binnenkort wordt hersteld, maar tot op heden hoor ik niets.

Op e-mails wordt niet gereageerd, om in de tussentijd ontvang ik wel netjes de factureren (en ook die klopt niet.. ik moet blijkbaar ook betalen voor een monteur die nooit is langsgeweest). Daarnaast is het internet ook trager dan aangegeven.

Al met al echt een absurd slechte klantenservice die zich niet houden aan de afspraken, waarbij nooit wordt gereageerd.

Mijn aanbeveling: begin er niet aan!

P. Chapman
06-10-2015

WAARDELOOS, NOG GEEN HALVE STER WAARD.

Mij is door een agressieve verkoper van CanalDigitaal online.nl aangepraat.

Hier wilde ik weer vanaf maar CanaalDigitaal laat je lekker gaarkoken en Online.nl is telefonisch niet bereikbaar. Mij is telefonisch toegezegd dat de opzegging is toegewezen (na veeeel telefonisch contact waarbij je na de keuzemenu heel veel muziek krijgt) en nu krijg ik een e-mail waarin staat dat de opzegging is afgewezen.

JE KOMT NIET VAN ZE AF, HET ZIJN NET PARASIETEN

Rory
05-10-2015

Slechte kwaliteit, internet valt continu uit

We hebben telefonie, internet en TV van online, maar wat heb ik daar spijt van zeg...geen 1 van de diensten werkt goed, maar het grootste irritatie punt is dat het internet er gewoon continu uitvalt en WIFI onwijs slechte ontvangst heeft. Helaas zit ik er nog een jaar aan vast en blijf ik geregeld OFFLINE ipv ONLINE :(:(:(

Henk kuup
05-10-2015

Zeer slecht oplichters zijn het

online is niet zo goed als ze zeggen 2 jaar klant na verlenging alleen maar problemen gehad diensten leveren die ze niet kunnen leveren 3 weken moeten wachten tot dat ze achter zijn gekomen dat ik op de verkeerde platvorm zat wat doen online compacatie geven geweldig dank jullie wel dat is seves van jullie dacht ik nee hoor geen comasatie nee wel rekening abonment kosten hoe kan dat ik sta in de plus bij online oja ook nog aansluitkosten inrekening gebracht huh ook als je verlengt je aboment raar

bellen dan maar weer ja hoor 1 uur aan de lijn in de wacht wat een oplichters leg je uit wat er is moment meneer ga na kijken oke is goed hallo menneer u spreek met die en die wat kan ik doen voor u huh weer uit leggen tot wel 4 keer toe word er gek van nee online mensen niet doen kijk of je naar ziggo toe kan die zijn beter