Online.nl reviews

Glen
11-09-2015

Klote bedrijf

Eerder al vermeld geen tv van online nu twee weken later nog steeds niks

Meen je niet bel je online om het contract te ontbinden krijg je een brutale miep ( Angelique ) die zegt glashard je kan niet opzeggen en als je het doet dan moet je het contract in een keer van twee jaar betalen . Door verbinden kan zeook al niet

Dat jullie zo met klanten omgaan is een schande

Dat wordt richting advocaat en het contract laten ontbinden via de rechter

Hk
10-09-2015

Niet te geloven.. zo slecht!

Ik kan er wel 3 boeken over schrijven.

Heb in 14 maanden 34 x moeten bellen over niet werkende diensten met name tv.

34x is een ticktet aangemaakt met een terug bel verzoek.. werkelijk nog nooit ben ik terug gebeld.

Vaak ook onbeschoft aan de telefoon en zeer onbehulpzaam.

Bespaar je veel tijd en irritatie en kies aub voor wat anders.

Dit slaat echt alles!

AVERAGE JOE
10-09-2015

Ik ben razend ! en ik pik het niet langer !

Ik kan een 2-jarig abonnement voor 1e jaar (150) krijgen en het 2e jaar (294) + 1 malige kosten (30) en monteur (70) = per jaar 272 euro. = 22,50 per maand

Maar ik lees dat echt alles misloopt van bestelling tot bizarre communicatie vanuit de provider !

Ik baal als een stekker maar krijg geen verbinding !

WAARDELOOS BEDRIJF !

Jaap
09-09-2015

Een rommeltje

een klantenservice die niet weten wat ze doen moeten of raad geven.

zeer slechte service! en geen Interactieve TV

Robin
09-09-2015

SLECHT

onmogelijk om interactieve tv te annuleren en terug te keren naar digitale tv, dit terwijl interactieve tv slecht werkt.

Hashemy
08-09-2015

Haroon

Twee jaar al klant bij online net nieuwe contract getekend weer voor tweejaar, ik heb de digitale tv ontvanger tweeweken in huis en zou plug en play zijn schein bedrieg er komt een melding op het scherm dat de er iets mis gaat bij de online platform en schakel de ontvanger uit en weer aan als het weer voordoet neem kontakt met 0900.... Twee Keer gebeld mail gestuurd en eindelijk hebben zij tweedagen terug mij terug gebeld en verhaal uitgelegd er zouden de technissie mij terug bellen om live mee kijken wat er mis gaat helaas nog niks.

Ik dacht ik kijk even of meer klachten zijn nou het verbaast me dat deze nog niet is voor gekomen bij de radar

Ik meld het ook straks deze klacht bij de radar, dit is absurt het kan gewoon niet, ik betaal nogsteeds voor jullie dienst online ik heb het niet graties

Graag als we samen hier tegen gaan klagen bij en instantie kan het helpen

Sam
07-09-2015

Al een maand aan het wachten op een monteur

vorige maand gebeld want het beeld begon te schokken. Heel erg irritant. Ze konden het zelf niet oplossen dus zouden ze contact opnemen met een monteur. 3 weken later nog steeds niks gehoord en na meerdere telefoontjes waar ze tot in den treuren alleen maar je gegevens aan het herhalen zijn nog steeds geen beeld want dat is inmiddels helemaal weg. Weer krijg ik te horen dat ze contact met ons opnemen. Nog heel even geduld en dan ga ik naar de rechter om ze in gebreke te laten stellen zodat ik onder dit contract uit kan komen. Wij hebben al veel providers gehad, maar deze spant echt de kroon betreft slechtste leverancier/ service ooit!

1 woord, waardeloos

Mijn beeld blijft om de 5 minuten hangen waarna ik kan zappen om hem weer te laten werken voor 5 minuten. Ondertussen meerdere malen gebeld en een mail gestuurd, nog niks! Ik wil niet betalen voor iets wat niet werkt. Online huur goede techneuten in of kap met die afzetterij. Goedkoop is niet altijd kwaliteit blijkt wel weer. Helaas zit ik er 2 jaar aan vast. Ik eis eigenlijk een directe contract ontbinding. Ik ben dit spuug zat. Of me afstandsbediening werkt niet synchroon met het kastje, laatst trilde me beeld en nu dit!?

K,japer

Slechtste klantenservice award?

Bij het bellen raden ze je door (eeuwige) drukte aan om via het web contact op te nemen. Hier komen ze na 2 weken nog steeds niet op terug. Vervolgens wordt er contact opgenomen om te vragen hoe je de verhuizing van de connectie hebt ervaren; nou niet goed? De connectie is uberhaupt nog niet verhuisd? "Oh dan ga ik dat even navragen en kom ik erop terug". Ruim 1,5 week verder nog niets gehoord van het webformulier of van de dame die me had gebeld. Wie traint deze mensen?

Keskin
06-09-2015

Geen zenders

Na meerdere malen gebeld te hebben met online en belofte dat ik teruggebeld zou worden door de technische afdeling nog steeds niemand die teruggebeld heeft en dus steeds geen TV zenders, heb er spijt van dat ik mijn abo. heb verlengd.

Nori
04-09-2015

Nieuwe modem ,geen verbinding.

Het is nu al meer dan 1 week en nog steeds geen internet.

Vorige modem was defect en de nieuwe modem gekregen, alsnog steeds geen verbinding met de lijn.

2keer gebeld. Monteur regelen duurt erg lang.

Vréselijk.

Maria Trepp

Ramp voor een zzp'er

Ik heb al sinds 25-8 geen telefoonverbinding meer en sinds 25-8 geen internet. Ik ben zzp’er en dit is een ramp voor mij. Op 25-8 werd mij een nieuw modem beloofd, maar die heb ik niet ontvangen. Ik kom er niet door de wachtrij bij het bellen en word nooit terug gebeld, niet na mails en niet na nummer achterlaten bij het bellen.

Ik ga mijn abonnement opzeggen dit kan zo niet.

Sblans
04-09-2015

Ronduit slechte klantenservice komen belooftes niet na een opzeggen kan niet

op 2 juli 2015 heb ik de klantenservice gebeld omdat mijn abbo verlengd moest worden.en heb ik besloten om over te stappen allesin 1 met interactieve tv en zou mijn digitale tv opgezegd worden per 24 juli.

nu komt het de nota klopt al 2 maanden niet in plaats dat ik de beloofde 29,95 betaal wordt er al 2 maanden ruim 50 euro afgeschreven heb dan ook op 7 augustus 2015 een mail gestuurd na 2 weken geen antwoord.

heb hierna gebeldmet de klanten service en digitale tv wasniet op gezegd per 24 juli maar dat zou gelijk in orde worden gemaakt en wat ik teveel had betaald zou verekent worden met de factuur van sep

ik wacht het af plots komt er na mijn telefoontje op 8 aug de schrik van me leven geen tv geen internet en geen tv ik heb de klantenservice weer gebeld nee mevr er moet een montuer komen en diekan pas na 24 uur terug bellen voor een afspraak. heb op die dag 3x gebeld met de klantensevice en gezegddat ik me abbo wilde opzeggen noudat kan niet want je zit vast aan je 2jarig kontrakt.

ik ben woestwant tot mijn verbazing klopt de nota van sep weer niet wordt weer 50 afgeschreven heb ze nu weer een mail gestuurd

enduidelijk aangegeven datik het bedrag ga storneren en het juiste bedrag ga over maken kijken of er nu wel wordt gereageerd op mijn mail ben hellemaal klaar met online.

we hadden eerst alleen internet en hebben het later met digitale tv genomen omdat het goedkoper was dan ziggo of andere aanbieder.

maar als ze toezegingen doen moeten ze toch wel nakomen bik gadan ook kijken of ik hier weg kan want ik ga niet meer betalen dan het bedrag dat ik heb afgesproken

Nassira
03-09-2015

Ik ben ook al meer dan een jaar klant ..tv kijken lukt bijna nooit iederkeer storing blijft hangen ..nu ben ik weer fabriek instelling aan het doen

Vanspelt
03-09-2015

Klacht over online.nl

Wat een mega mega slechte verbinding. Zodra het weer kan ga ik terug naar Ziggo. Bellen naar online.nl kost geld, dat zou al gratis moeten wezen. Opzeggen moet per brief, wat een onzlin anno 2015. Online.nl kan ik niemand aanbevelen, ga niet met deze partij in zee, ze hebben bar slechte service/internet.

Eveline
02-09-2015

Aanschaf internet, schaf ook router aan volgens online

Let op bij aanschaf van internet. Koop ook een router erbij, want als er teveel mensen in jou buurt(buren e.d.) aan het internetten zijn kan jouw modem dit niet aan.

Jaren zonder problemen draadloos van online kunnen internetten, ineens veel vertraging met internet. Weinig tot geen bereik tot ineens wel weer veel bereik.

Oplossing elke dag je kanaal veranderen, want de buurt zou allemaal op dit kanaal zitten, leuk hoor. Ga briefje in de buurt uit delen met wie er wanneer kan internetten.

Dit is de oplossing die Online mij kan bieden, helaas zit ik nog aan het contract vast. Je mag ook nog geld betalen voor een telefonisch gesprek, klant vriendelijkheid is ver te zoeken.

Online tip! vermeld erbij dat je een router erbij moet aanschaffen. En met je buurt een internetrooster moet aanmaken

31-08-2015

Ziekmakende organisatie!

nu al drie weken zonder vaste telefoon en internet.

Monteur komt langs, stelt vast dat modem defect is, heeft echter geen nieuw modem

Beloofde dat nieuw modem binnen drie werkdagen wordt opgestuurd, echter geen modem.

Weer bellen met online, wachttijden onacceptabel.

Je wordt steeds weer doorverbonden en onvermijdelijk heel lang wachten.

Uiteindelijk wordt nieuw modem besteld, echter na aansluiting geen telefoonverbinding.

Weer naar online gebeld, na slechts een uur mobiel bellen laat online weten dat de centrale iets moet resetten.

Zou niets voor stellen.

En ja, zo waar vandaag opeens weer telefoonverbinding echter........

maar voor een half uur.

Nu weet ik echt niet meer wat ik doen moet!

Ik heb wel mijn abonnement opgezegd.

Mijn advies: ga nooit met dit bedrijf in zee!

Lob
31-08-2015

Vreselijk slechte klantenservice

Ik ben een oude klant uit de Wanadoo-tijd. Kreeg ooit een modem/router van Online. Deze werkte niet naar behoren. Na eindeloze telefonades ontving ik een mail met uitleg over instellingen. Ook die gaven geen verbetering. Ik mocht de router terugzenden, er zou een nieuwe worden gestuurd.

Nooit iets ontvangen. Op telefoontjes of mails wordt niet, of volstrekt onzinnig geantwoord. Mens leest en luistert blijkbaar niet

29-08-2015

Zeer amateuristisch

In april gekozen voor een glasvezelpakket (tv, telefonie, internet) bij Online omdat ik m'n mailadres wilde behouden. Dat was geen probleem. Wat is het eerste wat gebeurd is? Juist ja; men kende mij een ander mailadres toe. Het oude mailadres zette men terug naar 20 mb (webmail). Weer herstellen naar 5 GB kon niet meer! Na 2 maanden kon ik weer een nieuw mailaccount aanmaken met het oude mailadres, alleen geen 5 GB, maar 500 mb. Dat zit zo vol.

Over hetgeen hierboven heb ik een keer of 7 gebeld. Steeds iemand anders aan de telefoon. En duidelijk was dat de linkerhand niet weet wat de rechterhand doet. Iedere keer het verhaal van voor af aan vertellen.

Enfin ik red me inmiddels weer met de mail.

Heb hier wel een kleine financiële compensatie voor gehad, maar geen brief, mail o.i.d. met excuses en ook niet de mededeling dat ik een financiële compensatie kreeg.

Maar nu de tv: bij onze 2e aansluiting doet de tv het alleen wanneer de computer ook aanstaat. Althans, dat voor wat betreft de zender 1 t/ 10. De rest doet het wel. Helpdesk bellen: nee, geen idee. Wanneer u het weet wilt u dit ons dat doorgeven? Wie is nu de helpdesk, zij of ik?

Woensdag 19 aug gebeld voor uitbreiding met Fox Sports. Krijg ik een bandje met muziek (enkele minuten). Dan maar het contactformulier ingevuld. Eronder staat dat men binnen 2 dagen contact op zal nemen. Na 1 week (!) weer gebeld, 10 minuten een bandje met muziek aangehoord met na 3 minuten de mededeling "wegens onverwachte drukte.........maak gebruik van het contactformulier". Opnieuw contactformulier ingevuld met dringend verzoek om direct contact met mij op te nemen. 't Is nu 29 augustus; niets gehoord en ik heb al 2 dagen geen (glasvezel)tv. Gelukkig waren we laks met het opzeggen van het tv-abonnement (bij Ziggo) en kan ik daarom nog tv kijken......

Ik vraag me af of Online nog wel bestaat. Krijg er een heel raar gevoel bij. Ik heb het in ieder geval helemaal gehad met Online.

Marianne
28-08-2015

Veel uitval!

En weer ligt online eruit, (bijna elke nacht wel een keer) grrr....Gek wordt je ervan! Nog een half jaar dan snel wisselen van provider want dit is waardeloos!