Online.nl reviews

Geert
27-08-2015

Belabberde klantenservice

TL;DR: meerdere medewerkers van de klantenservice werken er nog maar net en weten niet waar ze over praten. Anderen weigeren daar excuses voor aan te bieden.

Omdat ons abonnement afliep en we gingen verhuizen wilde ik een nieuw pakket bestellen. Om alles goed te regelen deed ik dit telefonisch. Met medewerker A heb ik ruim een uur aan de lijn gehangen, maar alles zou geregeld zijn. Binnen 48 uur zou ik een bevestiging-email krijgen. Toen ik deze niet ontvangen had, heb ik opnieuw gebeld. Het bleek dat medewerker A er nog maar pas werkte. Hij had dingen toegezegd die niet konden volgens medewerker B. Medewerker B was ook erg ongeïnteresseerd en bood een mager excuusje aan. Dit deed mij besluiten om niet meer verder te gaan met online. Ik moest echter een ander nummer bellen om het abonnement af te zeggen. Hier liet ik een paar dagen overheen gaan.

In de tussentijd werd gebeld door de verkoop afdeling van online met medewerker C: 'uw abonnement loopt bijna af en we hebben nog niks van u gehoord!'. Dit terwijl ik toch al met twee mensen gesproken had daar voor geruime tijd.

Hierna belde ik gelijk naar online om het abonnement af te zeggen. Hier kreeg ik medewerker D aan de lijn. Die deed mij een aantrekkelijk aanbod om mij als klant te behouden. Ik gaf aan daar even over na te willen denken, dat was geen probleem. Een paar dagen later belde ik terug om op het aanbod in te gaan. Ik kreeg iemand aan de lijn die zeer ongeïnteresseerd klonk. Die vertelde mij dat wat medewerker D vertelde niet mogelijk was. Zijn verklaring: medewerker D werkt hier nog maar pas en weet alles nog niet zo goed. (exact hetzelfde als medewerker B over A zei...).

Dit was de druppel, ik heb met onmiddellijke ingang mijn abonnement opgezegd en ben op zoek gegaan naar een andere provider.

p.s. eigenlijk wilde ik 0 sterren geven, maar dat kan hier niet...

26-08-2015

Online sucksss

Slechte waardeloze provider , zo vaak geen tv ontvangen , wekelijks de modem aan en afsluiten om Internet te hebben en nu geen tv en Internet meet , ze sturen over een paar dagen wel een monteur of terwijl je hebt de komende dagen geen tv en Internet . Heb in 1,5 jaar al zeker 30 keer moeten bellen . Wat een oplichters , ik zou zeggen noooooit klant worden , heb er zo veel spijt van . Ben blij dat ik 1 januari over kan stappen.

Verschrikkelijke provider

Ik ben een oude wanadoo klant. Sinds het online.nl is geworden is het een grote verschrikking. Ik heb nu precies een jaar glasvezel en e is nog geen dag voorbij gegaan dat de tv niet telkens enkele seconden bevriest. En natuurlijk altijd net op het spannendste moment in een film.

Na talloze malen bellen en telkens beloftes over terugbellen (is niet een keer gedaan), over het probleem is bekend we lossen het op (nooit gebeurd), ben ik zo ontzettend spuugzat.

Ze leveren niet, maar je kunt niet van het contract af, ik moet nog een jaar. Daarna nooit meer online.nl.

Gijs

Gewoon klote

De internetsnelheid is maar de helft voor wat we betalen en het valt regelmatig weg

Jan vd Beek

Uitstekend! Nooit problemen gehad

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de reactie een beetje over de top vind.

Wij hebben Online.nl nu 1 Jaar, en ik moet zeggen dat het op het begin een beetje stroef was verlopen, dit heeft dan betrekking op de overstapservice.

Dit heeft achteraf Online.nl netjes opgelost en heb de kosten van de dubbele abonnementskosten terug gekregen. Mij is het opgevallen dat heel veel mensen problemen hebben. Vreemd!

Ik kan alleen maar positief zijn over online.nl.

Daarbij moet ik wel zeggen dat de bezetting om de klantenservice soms wat af laat weten. Maar als ik dan ook iemand aan de telefoon krijg word ik altijd netjes te woord gestaan en geholpen. Ik vind iemand slecht praten is zo gedaan maar als het goed is mag dat ook wel eens gezegd worden...

Aaltje

Frustratie, Frustratie, Oplichters

Mijn schoonvader 86 jaar oud, lid van het “bel met niet register”.

Oline.nl heeft hem opgespoord via ? kadaster?. ze doen aan tele marketing, zij hebben hem telefonisch benaderd. En sturen een brief met als u niets besteld heeft moet u bellen, hij heeft niets besteld, dus waarom moet je bellen? Wij kinderen regelen immers alles, en zijn nu op vakantie. brief gaat in de la.

Tot in Italie , wij waren op vakantie en dan gaan alle alarmbellen af, wij worden meerdere keren mobiel gebeld, door de alarmcentrale, Pa is niet meer bereikbaar. Wij kunnen daar niets doen.

Waar is het contract? overal heb je i.z de wet van de privacy een paspoort nodig, hiervoor niet?

Oline.nl levert helemaal niets, geen modem!

De bestaande aansluiting laten ze wel afsluiten, waardoor deze 86 jarige man nu zonder telefoon zit! Erger nog zijn Alarm loopt ook over deze lijn, hij is niet meer bereikbaar, ook niet voor ons als mantelzorg.

Afgelopen zaterdag, heb ik na 60 minuten in de wacht gestaan bij.onlin.nl hebben, uiteindelijk een medewerkster aan de telefoon gehad. Ik heb het 20 minuten durende gesprek opgenomen, tot 3 keer toe is mij beloofd dat het maandag 24-8-2015 de lijn weer vrijgegeven zou worden. Ik stel hun nu aansprakelijk, als er wat met mijn schoonvader gebeurd.

Ik ben woedend op dit bedrijf! Wij hebben nu een advocaat ingeschakeld, Elke dag probeer ik ze te bellen. 5x40 minuten in de wacht, en ze gooien hem er zo uit. emails gestuurd. brief gestuurd, telefoonnummer van mij doorgegeven etc etc..Niets leveren ze, helemaal niets, alleen Frustratie!

Syb
24-08-2015

neem geen 1 of 2 jarig contract bij deze provider de geleverde producten hebben dagelijks storing ze beloven je te helpen maar er gebeurt helemaal online.nl is waardeloos

C. Tuijthof
24-08-2015

BELOW ZERO, niet ontevreden maar woedend

Vaak storingen en totaal geen service. Als ik vandaag het contract zou kunnen opzeggen zou ik dat doen. Als je een probleem hebt en je belt zijn ze ALTIJD in gesprek. Zo niet dan zit je ten minste 30 tot 45 minuten a.d. de betaalde telefoon om iemand te spreken. Als je een contactformulier met een klacht indient krijg je een E mail terug die zegt dat je moet bellen. Een consulente beloofde me terug te bellen vanochtend om 10 uur en nu is het 12 uur en heb ik 2 uur voor niets zitten te wachten. Heb geen TV al voor een week en nu sinds 3 dagen GEEN telefoon. K......U.........T sorry geen ander woord hiervoor

Bogaards

Hoofdpijn provider

Was een hele tevreden klant, tot dat ik overstapte naar alles in een. Zondag 16 augustus geen TV, stedentrip gemaakt en ja hoor zaterdagavond 22 Augustus geen TV. Wat je ook probeert, geen Beeld. Smart Tv net nieuw, daar ligt het dus niet aan. Als je belt wordt je onbeschoft behandeld, mailen is niet mogelijk, faxen wel, maar denk maar niet dat je antwoord krijgt of dat men je helpt. Het lijkt wel of ik in Timboektoe woon, zoals dit werkt en hoe je wordt behandeld. Ga mijn rechtbijstandsverzekeraar vragen hoe van dit contract af te komen en de betalingen stop te kunnen zetten. Ik ben het helemaal zat.

C.Guijt

Geen antwoord

Al vele keren gemaild en gebeld dat ik niet op mijn online kan komen omdat mijn wachtwoord niet goed is als ik dan mijn Klantnr invoerd kan die dat ook niet

Vier keer gebeld zegje gedaan word je precies na 10 min afgesloten

Zagen allemaal het probleem maar na vier dagen nog niets gehoord

Vera

Pijnlijk en frustrerend

Ik had nooit weg moeten gaan bij ziggo! Vanaf het begin al een drama. Met het abonnement kon je alleen bepaalde zenders opnemen. Dit stond nergens aangegeven. Doordat ik via Breedbandwinkel het abonnement had afgesloten, en zij deze fout van online erkende, heb ik dit pakket extra gekregen zonder extra kosten. Dit was te danken aan Breedbandwinkel want online wilde niet helpen. Daarnaast ligt de telefoon er vaak uit. Ook het opnemen is een drama en vaak kan ik ook niet pauzeren en verder kijken. Een en al drama! Helaas geldt mijn abonnement voor twee jaar maar dan stap ik ook direct weer over.

W.
21-08-2015

Bedroevende klantenservice

Online.nl accepteerde geen online opzegging, terwijl ze dit wettelijk verplicht zijn. Daarna heb ik diverse malen contact gehad met de klantenservice. Elke keer werd van alles beloofd, zodat het echt opgelost zou zijn. In de praktijk gebeurde er echter totaal niets. Op berichten via het contactformulier op de site wordt al helemaal niet gereageerd (toch een keer of 5 geprobeerd). Diverse malen zou men terugbellen, wat ook niet gebeurd.

Uiteindelijk werd gezegd dat als ik een bepaalde brief zou sturen dat het opgelost zou zijn. Dat heb ik gedaan, geen reactie van online.nl, maar twee maanden later wel een brief van een incassobureau. De klantenservice is echt te bedroevend voor worden, hoe aardig ze voor de telefoon ook willen doen.

De internetverbinding zelf was overigens ook niet altijd even stabiel. Regelmatig moest ik de router weer aan en uitzetten.

21-08-2015

Geen modem geen internet wegens omzetten abonnement

Een kennis van mij zit nu zonder internet omdat het abbo is omgezet naar een hogere snelheid terwijl het modem het niet aankan en de nieuwe nog niet aanwezig is.

Zo goed als twee maand geleden heeft de kennis gebeld om het abonnement te veranderen. Van Internet en telefoon naar sneller internet zonder telefoon (bellen via kpn budget). Het oude (orange) modem is stuk wat betreft VOIP.

Hij kreeg na een paar weken het bericht dat er vertraging is met de nieuwe modem. Daarop nog een paar weken gewacht en toch maar eens gebeld. De persoon verontschuldigde zich en zou per direct een modem sturen binnen 5 dagen en als er twee geleverd zouden worden dan dient er 1 terug gestuurd te worden.

Echter ruim een week later nog niets en op woensdag geen internet meer. Is het nieuwe abonnement die dag ingegaan zonder dat het nieuwe modem binnen is (Het oude modem kan dit signaal niet verwerken). Vervolgens gebeld nadat de eerste keer de lijn bruut werd verbroken vertelde de volgende meneer dat het nieuwe modem pas wordt opgestuurd als het nieuwe abonnement is ingegaan. Dat wil dus zeggen geen internet en dat er al die tijd geen modem is opgestuurd en ze gewoon keihard liegen. Normaal heb je het modem eerst en als het abonnement doorgevoerd is je de nieuwe modem aansluit.Nu zit de meneer F. N. in Deurne zonder internet. Terwijl alles gewoon doorloopt. Groote schande en een groot bedrog is dit.

Kevin Boer
20-08-2015

Waaardelos

Arrogante klantenservice! Ik wou mijn abbonement uitbreiden (sneller internet) sta ik een half uur in de wacht als bestaande klant. Geef ik dit aan bij de medewerker zegt hij dat het komt omdat het een gratis nummer is. Ik heb toen opgehangen vanwege het onbeschofte taalgebruik. Twee minuten later probeer ik weer te bellen maar dan zogenaamd als nieuwe klant heb ik binnen 26 seconden dezelfde medewerker aan de lijn. Waar hij in het gesprek eerder nog aangaf dat hij van een speciale afdeling was (leugenaar). Vervolgens geef ik hem aan dat het echt niet kan en zegt hij dat ik niks van klantenservice snap..... Dus bestaande klanten moet je slechter behandelen als nieuwe klanten en daarbij ook als bestaande klanten wat willen bestellen? Het vreemdste en domste wat ik heb gehoord. Als deze gast in mijn bedrijf had gewerkt op deze manier kon die er op staande voet uit maar volgens mij is dit hun instelling daar.

Mocht je overwegen klant te worden dan zou ik het niet doen...

Linda

Erg slecht

Sinds 10 augustus klant tenminste de monteur sloot toen alles aan 5 augustus de troep al in huis sindsdien kan ik elke dag met mijn smartphone bellen omdat niks werkt van ze om gek van te worden.

Heb ze vanavond opgebeld ja 9de dag alweer hoge abbo kosten mobiel worden dat.. Ik mag wel opzeggen als ik 2 jaar aan abbo betaal ja daag. Al 9 dagen werkt niks naar behoren

Klantenservice helpt niet dat 0900 nummer lijkt wel een extra inkomstenbron voor ze door je naar kasje naar de muur te sturen.Nu beweren ze dat er een grote storing is haha moet je eens erop google nergens een storing die vermeld staat ook niet op hun site.

Ik wil van ze af en volgens mij heb ik daar alle recht toe een product moet naar behoren werken en dat doet het niet Online dreigt dan met 2 jaar abbo betalen t zal wel Ik ga de OPTA eens bellen hierover..

Online WORD AUB NOOIT KLANT VAN DEZE BAGGERZOOI WAT NOOIT NAAR BEHOREN WERKT !

Slechte en onbeschofte klantenservice

had klacht over service van online.. hele dag geen internet op 19 aug 2015 vanaf 07:00u , aantal keer gebeld op nummer van klantenservice maar geen door komen aan.

Om 20:00u nog steeds geen internet.. 0900 nummer wel bereikbaar. Er wordt verteld dat er net een storing is, maar ik had vanaf de ochtend al geen internet. Dan wordt gemeld dat het zo kan zijn, meerdere mensen hebben er last van..

Rixt van gorkum

Veel problemen

Bijna iedere maand is er wel iets. De ene keer kan ik niet bellen, dan reageert het tv kastje niet of de afstandbediening maakt geen contact, nu heb ik al 2 weken last van de tv dat het beeld om de 5 minuten blijft stil staan. Ik moet dan zappen en dan kan ik weer 5 minuten kijken. Hier meerdere telefoontjes over gepleegd ook mails gestuurd maar geen verandering. Ik moet ze de mogelijkheid geven om het op te lossen (30 dagen) maar tv kijken is op deze manier k*t!

Louk

Teleurstellend

Ik ben 'oude Wanadoo-klant'. Kreeg ooit een modem/router van Online. Deze werkte niet naar behoren. Na eindeloze telefonades ontving ik een mail met uitleg over instellingen. Ook die gaven geen verbetering. Ik mocht de router terugzenden, er zou een nieuwe worden gestuurd.

Nooit meer iets ontvangen. Mails met verzoek om opheldering gestuurd, later ook klachten. De zending lijkt zoek. Het lijkt ook alsof de service-medewerkers de mails nauwelijks lezen: vrijwel nooit een adequaat antwoord, alsof een computer het werk doet. Het enige antwoord wat steeds terugkomt is: 'bel met de serviceafdeling'. Ik overweeg naar een andere provider te gaan.

W0105740

Vera
17-08-2015

Internet is top, tv ontvangst waardeloos.

Over internet kan ik heel kort zijn, erg goed nooit storingen. Tv ontvangast is heel wat anders. Ik heb nu 1.5 jaar tv van online en het wordt steeds slechter. Sinds twee maanden kan ik alleen een beetje normaal naar de zenders een tot zes kijken de rest doe ik al geen moeite meer voor. Ik moet de decoder elke dag verplaatsen. Ik ga dus opzeggen

Arthur
17-08-2015

K*t

Kan heel kort zijn. Op de website bij meest gestelde vragen typ je "klacht" of "klachten" in, en dan vindt het systeem niets! Wat een arrogantie. Mailen heeft geen zin als je een antwoord wilt hebben via je e-mail. Doen ze niet. Dus je moet zelf al gesprekken opnemen.Ik ben meerdere keren gebeld met een belofte, maar die krijg je uiteindelijk niet.En aantonen kun je niet omdat je het niet kunt bewijzen.Ik heb een investering gedaan in Digitenne, daarom blijf ik nog even, maar gelukkig zijn er steeds meer aanbieders. Dus tijdig beginnen met het omzetten van je e-mailadres naar b.v. Gmail, dan zit je wat dat betreft niet meer vast aan Online, en wordt er hopelijk geleerd van het minimale niveau van klantenbinding/service.