Online.nl reviews

Poppe
08-07-2015

Vaak storing m.b.t. internet

Vaak storing en uitval zowel met internet en telefonie.

Online wil ook niet mee werken aan mijn anonieme telf. stalking, om dit op te lossen moet ik een ander nummer kiezen. XS4ALL biedt hierin de mogelijkheid om anonieme telefoontjes te kunnen blokkeren.

Zeer teleur gesteld dat je als jaren lange trouwe klant zo behandeld word.

Auke
07-07-2015

Redelijk

Best wel goede service na storing vriendelijk geholpen wel jammer dat het servicenummer 09009515 extra kost als je mobiel moet bellen omdat de vaste lijn niet doet.en de app voor live tv is op de i pad en iPhone werkelijk waardeloos ,loopt om de minuut vast alleen terugkijken gaat wel goed.hopelijk krijgen we daar snel een goed werkende update van zodat we deze zomer ook in de tuin kunnen genieten van goede tv.

Gent
07-07-2015

Interactive T.v

Beste heren van online

Ik durf de eerste woord bijna niet te schrijven, maar dit gaat echt nergens meer over.

Vier weken heb ik dit kastje in huis waarvan 1 week fantastisch .

De rest een lachertje bellen er word een dossier aangemaakt ik zou terug worden gebeld we hebben alleen zwart beeld.

Naar twee weken nog maar eens gebeld en ja hoor dossier kwijt.

Voor ons was dit bijna geen probleem zeer heet en met de zomerse avonden toch buiten.

Maar er werd een nieuw dossier aan gemaakt ik zou binnen drie dagen terug zijn gebeld heb nu maar niet gewacht en de derde dag zelf maar weer eens gebeld.

Eh ja sorry ja niet terug gebeld ,oh sorry en nog eens sorry!

Maar het weekend staat voor de deur, maandag gaat dit dossier gelijk naar onze technische dienst u word gebeld, maandag avond he beeld maar wacht oh weer weg weer zwart beeld .

Ja je kunt maar tot negen uur bellen in de avond.

Dat zal ook wel genoeg zijn voor die mensen daar bij Online de telefoon zal wel rood gloeiend zijn!

Even een voorbeeld hier onder!

Zal je c.v ketel maar zijn die stuk is en vier kinderen van 0 tot 8 jaar en geen warm water vier weken.

Wat zit er daar voor technische dienst !

Ben het nu echt beu heb geduld gehad had nooit bij hun de tv er bij moeten doende rest heb ik nooit probleem mee gehad ben er al tien jaar klant van MAAR INTERACTVE T.V VAN OLINE NOOIT MEER!

Bob vd Vlis
05-07-2015

Hufterige oplichters!

Ik was eerst tevreden klant, maar wegens verhuizing wilde ik opzeggen. Je krijgt gebrekkig Nederlands sprekende medewerkers aan de lijn, die zeggen je opzegging te verwerken. Maar dat doen ze niet!

De maand erop weer geld afgeschreven, weer over gebeld en weer opgezegd. Weer niet verwerkt, want weer hebben ze geld afgeschreven.

Ze blijven nog steeds rekeningen sturen, en opzeggen ho maar, want je kan pas opzeggen als je alle rekeningen hebt betaald! Ik heb inmiddels de incasso geblokkeerd, want ik blijft niet betalen voor iets dat ik niet afneem.

Je moet telefonisch opzeggen, dus je hebt geen bewijs op papier! Ze zeggen gewoon doodleuk iedere keer dat ze mijn opzegging verwerkt hebben. Maar dat doen ze niet.

Ik heb nu 6x gebeld hierover, en iedere keer weer met een kluitje het riet in gestuurd. Ik ben het er niet mee eens, aangezien ik opgezegd hebt! Als ik bel ontkennen ze dat ik heb opgezegd. Ik heb gevraagd of ze de voorgaande gesprekken wilde terugluisteren, zodat ze zelf kunnen nagaan dat ZIJ hebben toegezegd dat ze mijn opzegging hebben verwerkt.

Uiteraard moest de medewerker hier een aanvraag voor indienen. Dat zou hij doen, maar nee hoor... nooit meer iets van gehoord. Op mijn vraag dat ze hier schriftelijk een bevestiging van kunnen sturen, kreeg ik te horen dat hij dat niet kon. Hij kon niet mailen.... werkelijk op gek van de worden van die lui.

NIET AAN BEGINNEN! ONLINE DEUGT NIET!

04-07-2015

Niet goed op dit moment

Klantenservice stuurt nieuwe modem pas na lang aandringen.

Interactieve tv werkt niet of happerend

Internetsnelheid wel zeer goed

29 mb van de 30 en toch een km of 5 van centrale af.

Ik hoop dat ze interactieve tv zeer snel onder de knie krijgen.

Ondertussen kijken we via oude online.nl digitenne abbonement.

02-07-2015

Klantnummer 87263140

Ben klant bij online.nl sinds januari, internet werkt perfect tot nu en ben zeer tevreden. Digitale TV is waardeloos, geen zenders voor meerdere dagen af en toe, veel storingen met modem, Tv loopt vast en reageerd nergens meer op. Ik moet de modem wekelijks opstarten, anders heb ik geen tv. Nu ook weer, mis een aantal zenders. Dit is mijn laatste jaar bij online.

Erwin
02-07-2015

Zeer tot extreem slecht

Om een heel lang verhaal erg kort te houden over Online.nl haar internet en televisie aangeboden kwaliteit, kan ik zeggen EXTREEM slecht.

Ik heb interactieve televisie en 30 MB internet maar helaas heb ik al ruim twee maanden slechte en zelfs geen televisie en de internet is nog geen 4 mbt MET KABEL. Ook de maandelijkse bedragen die ze afhalen zijn te veel. Na vele malen bellen word er niets opgelost, krijg ik ook het teveel betaalde abbo geld niet terug en heb ik een gevoel van onmacht en het idee dat ze weten dat ze fout zijn maar er niets aan doen. Bij de helpdesk word ik wel altijd vriendelijk te woord gestaan maar helaas wel vaak door slecht Nederlands sprekende mensen, die ook naar mijn mening TOTAAL niet weten waar ze het over hebben. Altijd hetzelfde, stroom aan en dan weer uit, kabel vernieuwen, router optimaliseren, enz.

Normaal klaag ik nauwelijks ergens over maar ik vind dat iedereen moet weten WEG TE BLIJVEN BIJ ONLINE.NL.

Ook de consumentenbond heb ik op de hoogte gebracht daar komen momenteel meer dan 35 klachten per week binnen van Online.nl

U bent gewaarschuwd....

Klantnummer: w2227826

IEE
29-06-2015

Service GEEN reactieop formulieren

klantnr 87554410

Deze info/vraag is nog niet beantwoord

en in orde gemaakt 25-06 ingediend

Amsterdam 29-06-2015 21:23

Geachte Mevr/Hr

Mijn aan sluiting is vanaf maandag 22-06 in orde gemaakt.

de telefoon moet nog geactiveerd worden 020xxxxxxx.

Tevens klopt de factuur niet die van een opleveringsdatum uit gaat van 18-06-2015

1 Verzoek is om telefoon via Voip te laten werken

2 Verzoek is om nieuwe goede factuur

3 Vaak bufferen tv op laptop via rj45

Rene
22-06-2015

Hoe is het mogelijk

Hoe is het mogelijk dat je in deze tijd NIET in staat bent om:

- de helft van de beloofde snelheid te bieden

- fatsoenlijk beeld te leveren zonder dat het continue vastloopt

- geluid te leveren bij interactieve tv

- een werkende webversie van je tv te bieden

- fatsoenlijk te reageren op klachten

- een helpdesk te bemannenmet competente mensen

- je klanten serieus te nemen

Kortom onvoorstelbaar slecht en het ergste van alles is nog dat ik niet de indruk heb dat het iemand bij Online ook maar iets kan schelen wat ik als klant hiervan vind.

J.Vroegop
21-06-2015

Was goed

Sinds enige dagen een enorme vertraging tijdens het surfen op het Internet.Tijdens een telefonisch gesprek na een kwartier in de wacht gestaan te hebben, kreeg ik te horen waar ik zelf ook al aan gedacht had. Namelijk de modem te resetten. Daarna weer gebeld en in de wacht gestaan kreeg ik te horen dat ik mijn temp files map moest leegmaken. Nou ben ik vrij handig en pleeg ik regelmatig onderhoud dus ik vertelde dat mijn computer schoon was en zelfs dat ik mijn defender en virus scanner had uitgeschakeld echter zonder het gewenste resultaat. Ik moest mijn computer maar eens na laten kijken. Pardon die is nog geen 5 maanden jong. Ik ben er dus niets mee opgeschoten en een monteur sturen ze niet. Ik ga op zoek naar een andere provider............

20-06-2015

Zeer tevreden

Zat eerst bij UPC wat een waardeloze kut bedrijf constant storingen. Zeer klantonvriendelijk. Ik wou die modem wel kapotslaan die van UPC wat nu ZIGGO heet. Ik zit nu bij ONLINE alles werkt PERFECT. Lekker goedkoop.

Nooit naar Ziggo toe gaan dat zijn OPLICHTERS. Wat had ik er spijt van gehad dat ik bij dat klote bedrijf zat.

Wieke Wagenaar
17-06-2015

Slapstick maar dan om te huilen

Na het indienen van een verhuisaanvraag voor mijn internetverbinding kon ik een weekend later niet meer inloggen op mijn email account. Internet werkt wel, maar ik kan niet inloggen op mijn mail account, ook niet bij mijn webmail. Een nieuw wachtwoord helpt niet.

Ik krijg voortdurend medewerkers aan de lijn (ieder gesprek kost een half uur wachten, en elke keer moet ik weer opnieuw het probleem uitleggen) die ik zelf moet vertellen dat ze me niet kunnen mailen omdat mijn mail het niet doet. Als ik een alternatief email adres opgeef moet ik er zelf voor zorgen dat ze het correct spellen.

Niet dat ik overigens maar een mailtje heb gehad, noch een telefoontje.

Nu is het anderhalve week later en is er nog geen spoor van een oplossing. Cheryl van de klantenservice - die ik helaas nu al vier keer aan de telefoon heb gehad, naast een aantal andere medewerkers - vertelt me vandaag dat als de technische afdeling - waar het probleem naar doorgezet is- niet gereageerd heeft na twee weken, ze 'iets anders' kan doen op zoek naar een oplossing.

Ik viel van mijn stoel!

Als de technische dienst na twee weken niet gereageerd heeft ?!?!

Er is werkelijk geen spoor van enige actie van hun kant te bespeuren.

Ik ben aan het verhuizen en kan mailtjes verwachten van instanties die ik niet in mijn adresboek heb, maar waar ik wel mijn email adres aan heb verstrekt.

Inmiddels heb ik mijn abonnement opgezegd, want een dergelijke slechte service gaat alle perken te buiten.

Ik vrees dat ik straks vele weken mail voorgoed kwijt ben.

De opzeggingsaanvraag gaan ze echter pas in behandeling nemen als de annulering van de verhuisaanvraag verwerkt is.

Ook hier vrees ik het ergste. Ik zou het liefste aangifte doen.

Mijn mail staat op hun server, en ze moeten zorgen dat het mij bereikt.

Arjan
16-06-2015

Opzeggen gaat bijzonder moeizaam

Ik woon momenteel in het buitenland en wilde mijn Online abonnement opzeggen. Op de website staat dat dit schriftelijk, via de telefoon (kost 50 cent, goede klantenservice) of via het contactformulier op hun website. Nu heb ik dat een dikke twee weken geleden gedaan en dan krijg ik vervolgens het bericht dat ik het niet via de website kan opzeggen. Nu hebben ze opeens ook de bewuste regel verwijderd van hun website, maar ik heb ze gelukkig de screenshot kunnen sturen met hun eigen voorwaarden betreffende het beeindigen van het abonnement.

Ze zouden om veiligheidsredenen het abonnement niet via de mail kunnen beeindigen. Wat kan er gevraagd worden via een betaald nummer wat ik niet ook via de mail kan melden? Al met al ben ik zéér ontevreden overr de betaalde klantenservice van Online.

Kees van rietschoten
16-06-2015

Slechte club aan het worden

allereerst al ronduit belachelijk dat bestaande klanten 0,50 per gesprek moeten betalen...hoezo...ik betaal toch al voor mijn abonnementen...nieuwe klanten bellen gratis...

dan heb ik drie abonnementen op drie adressen...wordt er 1 pand verkocht houden ze me vast aan het twee jarig contract dat al 1,5 jaar loopt...verder kan ik geen 2 of 3 tv,s aansluiten om mijn huidige adres...leven we in de 19e eeuw nog...?...Hoezo allemaal klantvriendelijk...en dan doorverbonden worden..eindeloos wachten...

Ria
15-06-2015

Bagger

IK ben al jaren trouwe klant, nooit problemen. Maar nu sinds 2 weken geen signaal op het modem. Diverse keren gebeld, ik ben nl een thuiswerker en kan dus NIET werken. Diverse medewerkers gesproken, maar ik denk dat ik er nog meer verstand van heb dan hun. Na een week stond er een monteur ingepland.. ja nu 3 x bellen, want ze hadden mijn mobiele nummer niet genoteerd! hoezo.. ik heb m maar 3 x gegeven.. Ik weer een middag mijn planning moeten omgooien en op monteur gewacht. De meet de lijn netjes binnen en gaat weer weg. Probleem zit bij ONline. Dag later krijg ik een sms.. probleem is opgelost. Modem graag resetten. Heeft 1 uur gewerkt en boemmmmmm weer eruit. IK dus weer bellen, nieuwe melding en nu gaan ze na 10 dagen een nw modem opsturen..kan 5 werkdagen ! duren. IK wil internet, tv en wifi.. heb t duurste pakket en kan niks. Ik blijf maar bellen naar een duur 0900 nummer, maar tot nu toe zonder resultaat. Ik ga zsm opzeggen! Bagger en zo jammer, want het was altijd prima geregeld.

Andy
14-06-2015

Zooitje

Online.nl een dochter bedrijf van Canaldigitaal. Ik zou me kapot schamen.

Sinds november 2014 een contract afgesloten, ten eerste klantenserve wil een discussie met mij aangaan aan de telefoon terwijl ik een contract wilde....dussss helemaal geen klantvriendelijkheid...zat op een punt van ruzie. geen fatsoenlijke verbindingen veel storingen tv en internet. Online zou mij een mail sturen van activering (deze nog nooit gehad), geen webmail en als je naar de klantenservice belt, laten ze je een half uurtje wachten aan de telefoon 0900 nr. Interactieve tv die ze op de tv reclame beloven, wat een leugens het werkte niet eens, de app moest nog gemaakt worden en goedgekeurd worden. Tot nu toe nog steeds niet goed, veel storingen.

Je contract laten verbreken doen ze niet...

Nu nog anderhalve jaar wachten en direct overstappen naar een ander provider..... LIEFST GISTEREN DAN VANDAAG.

Joost
14-06-2015

Jammer

Wat een teleurstellende ervaring met een jarenlang goede provider. Na jarenlang een tevreden klant te zijn geweest, Wanadoo/Orange/Online, door de goede ervaringen overgestapt op Online Alles in 1 Glasvezel. Dit vanaf Februari 2015.Wat een ellende. Internet duurde 1 week voor dit werkte, TV 2 weken en telefonie 3 weken. Bij meldingen wordt er doodleuk gezet dat het wel aan mijn aansluiting zal liggen. Ik moest maar verder proberen en anders weer bellen, knap zonder werkende telefoonaansluiting. Kost dus een prepaid kaart.

Bleek uiteindelijk aan de glasvezel aansluiting in de centrale te liggen.

Wel uiteraard de rekening volledig opeisen, ondanks mails voor aanpassing 1e afrekening aan Online waarop geen reactie is geweest.

De TV en telefonie ontvangst geeft 3 tot 5 keer per week uitval, alles weer resetten of een half uur wachten is de enige mogelijkheid.

Afgelopen week weer een geweldige stunt van Online. Een reden om bij Online te blijven in Februari was het behoud van eigen E-mail adres(sen). Helaas zijn deze nu eenzijdig na 3 maanden stopgezet omdat het "oude ASDL"contract vervangen is door glasvezel. Dit uiteraard weer zonder enige kennisgeving. Mis nu belangrijke mails welke Online niet meer kan terugzetten.

De uiterst vriendelijke hulplijn kan helaas weinig tot geen oplossing bieden.

Ga nu jurisch advies inwinnen om de afgesloten 2 jarig contract te laten ontbinden en schade te verhalen op Online.nl

Klant worden van deze provider is wat mij betreft geen aanbeveling.

13-06-2015

'(veel) slechter dan (zeer) slecht'

online.nl is werkelijk zo onvoorstelbaar slecht, dat ik met de beste wil van de wereld geen enkel positief punt zou kunnen bedenken hoe ik ook mijn best doe na 4 jaar ervaring met deze club.

Niets maar dan ook niets deugt: techniek, klantenservice, administratie, fakturatie, contracten en medewerkers, ALLES is een zooitje!

Roger
11-06-2015

Online.nl........toch maar niet

Ik stond op het punt om over te stappen naar online.nl maar nu ik dit allemaal lees blijf ik toch maar bij upc/ziggo.....

Fekkers
10-06-2015

Vreselijk!

Nu sinds een aantal maanden klant van online.Wat een spijt.......elke dag valt m'n tv uit...en dat niet 1x maar minstens 10x.Wifi valt nog mee....die valt "maar"5 x PER dag uit......vandaag is het helemaal een ramp.Onder het tv kijken valt hij serieus om de 10 minuten gewoon weg.....geen beeld dan geen geluid.Vandaag maar weer eens een boze mail gestuurd......gaat toch helemaal nergens meer over.Denk dat ik het ook maar hogerop ga zoeken want ik word ik dus echt bloedlink van!