Online.nl reviews

11-03-2021

Slecht uitzending gemist en opnemen

Bij uitzending gemist of opnemen van een programma kloppen de start tijd niet waardoor het begin van een programma gemist word.

Als programma's via restant worden bekeken loopt het beeld vaak vast.

Kortom een slecht product.

Gerrit
10-03-2021

Niet werkende apparatuur en problemen met afhandelen

We kregen apparatuur die niet werkte, ook al waren ze bij Online.nl op de hoogte van de problemen. Vervolgens na meermaals contact te hebben gehad konden we het contract opzeggen maar wordt er nog steeds geld afgeschreven en wachten we nog steeds op onze restitutie.

Slechtste klantenservice die ik ooit in mijn leven heb meegemaakt. Begin er niet aan!

Hasan
02-03-2021

Zeer slechte bedrijf. Gewoon niet doen. Eerder offline.nl dan online.nl

Zeer slechte bedrijf. Anderhalve maand lang zit ik om de 2 dagen te bellen om de verhuizing rond te krijgen of dat sneller kan zijn dan gepland. Abbonement met een jaar verlengd, had ik nooit voor mijn leven moeten doen. Slimme vrouw achter de telefoon heeft mij overgehaald voor een snelle levering als ik van de 14 dagen bedenktijd zou afzien. Oplevering zou dan 5 maart zijn. En nu hebben ze een error verwachte leverdatum 12 maart. Mensen wees slim en koop ergens anders je internet en/of tv

02-03-2021

Online.nl oplichting, slechte service en afwikkeling

Wat is dit een verschrikkelijk bedrijf. Absoluut afraden, vertel het voort. Let op onderstaand!

Online.nl rekent opzegging vanaf levering apparatuur ipv dienst leveren!

Na aflevering apparatuur half december, op 30-12-2020 monteur maakt de aansluiting (bevestigd door online.nl).

Op 04-01-2021 klacht over slecht internet en tv aansluiting. Wettelijk kun je binnen 14 dagen opzeggen. Dit gedaan mondeling (mag alleen telefonisch) tevens schriftelijk op 4-01-2021, dus binnen de 14 dagen wettelijke bedenktijd.

Online zegt wettelijke bedenktijd gaat in op moment van levering apparatuur. Per 15-01-2021 terug gegaan naar kpn.

Na akkoord slotafrekening (gehele jaar abonnement) kun je van online.nl af.

Totaal 2 weken ellende meegemaakt en wel <600,- euro aan kosten van abonnement betalen. Pas op: dit bedrijf is nog niet eens 1 ster waard!

Totaal geen bemiddeling.

Zeer moeilijke communicatie, binnendienst kan en mag niks.

Geen reactie op mail.

Telefonisch wordt je aan het lijntje gehouden.

Beste mensen raadt pleeg radar, trustpilot en andere review sites.

Dit bedrijf moet tegen gehouden worden van alle veroorzaakte ellende. Consumenten pas op.

Tarek
01-03-2021

Onterecht monteurskosten moeten betalen.

Ben al jarenlang tevreden geweest met internet van online, tot voor kort. Ik had problemen met de snelheid vh internet. Met een internet altijd maximaal abbo van 100 mb/s was de behaalde snelheid in de praktijk niet hoger dan 30 mb/s. De klantenservice heeft hierdoor een monteur gestuurd. Bij het huisbezoek heeft de monteur oxidatie geconstateerd bij de contacten vd hoofdaansluiting. Nadat hij het probleem had opgelost zij hij me dat ik geen kosten doorberekend zou krijgen omdat mijn klacht terecht was. Wat denk je, eerstvolgende incasso gelijk € 45 monteurskosten in rekening gekregen. Nadat ik deze gestorneerd had heb ik de klantenservice gebeld en alles uitgelegd. Zij zouden het doorgeven aan de betreffende afdeling. Hierna heb ik weer een betalingsherinnering gekregen. Weer gebeld, ze waren er mee bezig en zouden spoedig alles rechttrekken. Hierna een mailtje gekregen dat als ik de inmiddels totale rekening van € 92 niet zou betalen ik op 17 maart afgesloten zou worden. Dit bedrijf neemt haar klanten totaal niet serieus en is hierdoor naar mijn mening ook niet te vertrouwen.

Lieveke
27-02-2021

In één woord duffe ellende met tv kijken

Al jaren geen fatsoenlijk beeld op de tv, strepen blokken prachtige combinaties maar geen beeld of heel even dan dan weer ellende,

26-02-2021

3e avond op rij dat tv hapert, uitvalt, blokken laat zien

Ik heb spijt dat ik overgestapt ben naar glasvezel ((online.nl). Voorheen Ziggo klant. 3 avonden nu al haperend beeld of valt helemaal uit. De enige manier is te kijken via de app en chromecast. Opgenomen films kan je niet vooruitspoelen, midden in de film als je pauseert, of even gestopt bent start de film weer vanaf het begin. Waardeloos, nog een paar maanden en dan weer terug naar Ziggo.

26-02-2021

Is er een slechtere beoordeling dan slecht?

Bijna 9 maanden abonnee en heb in die tijd niets dan ellende gehad. Bij glasvezel verwacht je dat niet. Dan denk je dat online je te tegemoet komt met een coulante regeling om eerder het contract te beeindigen en dan sturen ze je van het kastje naar de muur. ik voel me werkelijk met de rug tegen de muur gedrukt want je kunt nergens terecht voor een persoonlijke afhandeling.

Ab
25-02-2021

Zo'n spijt overgestapt te zijn. Niet nemen!

Zeer slecht bereikbare klantenservice. Slecht oplossingsgericht. Blokkerig beeld of bevroren beeld. Pauzeren bij veel zenders tijdens kijken niet mogelijk. aangeboden oplossingen zinloos.

Een jaar doorbijten en wegwezen bij Online.nl

23-02-2021

Niet te mailen

Slechte klantenservice, moet je mail maar geen mail adres

Dirk
22-02-2021

Dramatische dienstverlening!

Online.nl belooft een vlekkeloze overstap (dit werd een drama), wifi in heel het huis (wifi haalt net de bank die 3 meter verderop zit) en interactieve televisie (enkel via kabel anno 1997). Nadat de hardware aankwam was het installeren en dus het activeren geen mogelijkheid. Het duurde een dag voor de monteur kon komen, (super blij en verrast) echter is deze beste man ook maar 5 minuten aanwezig geweest daar hij gelijk kon zien dat er geen licht binnen kwam. Vervolgens is opzeggen geen mogelijkheid, hebben we een week zonder wifi of dienstverlening gezeten omdat de monteur van een ander bedrijf moest komen.

Ik zou eigenlijk nog uren door kunnen gaan met klachten over dit "bedrijf" maar bespaar jezelf de moeite en kijk gewoon lekker verder.

Tab
19-02-2021

Niet bereikbaar voor klanten

Het contactformulier en de chat staan uit; je moet dan bellen. Dan kom je sowieso eerst 20 minuten in de wachtrij. Dan zeggen ze dat ze administratieve zaken verwerken; doen ze het niet. Krijg je achteraf nog een keer een rekening voor alles wat er fout gaat. Dit bedrijf heeft het expres afzetten van mensen gewoon als businessmodel.

Sjors
19-02-2021

Dit bedrijf heeft geen bestaansrecht

Dit bedrijf zou eigenlijk niet meer mogen bestaan. Waardeloze service, internet wat niet werkt, mails die niet worden beantwoord, ik ben meer bezig met het resetten van de modem dan het gebruik van internet zelf.

Dit is echt een waardeloos bedrijf.

Tenzij je een masochistische instelling hebt is het verstandig om een andere provider te gebruiken. Mocht je toch een masochistische instelling hebben dan is dit bedrijf perfect.

Echt kansloos!

Edwin
16-02-2021

Doe het niet!

Wat een slechte service heeft deze club. Ze sturen je de hardware 14 dagen van te voren zodat je niet meer kunt opzeggen zodra het systeem op datum van activatie niet werkt. Als je belt steeds het zelfde antwoord. Het wordt binnen paar dagen naar u opgestuurd. Niets is minder waar. Jammer genoeg heb ik deze site niet bezocht toen ik mijn keuze maakte. Zou nu iedereen willen behoeden voor de zelfde fout. EHP Vermeulen

Norb
15-02-2021

Bijna wekelijks router re-setten. Slechte ontvangst.

Slechte after-sales!

Alex
12-02-2021

NOOOOOOOIIIITTT meer naar online!

Wifi verbinding valt constant weg, afgelopen keer 4 weken (voor de zoveelste keer) geen tv verbinding gehad. monteur is schijnbaar te duur want die komt niet. uiteindelijk mijn contract opgezegd en geven zelfs toe dat veel klanten slechte kwaliteit hebben. maar als je er niets van zegt is het voor hun prima. Ik heb me er echt aan vast gebeten. eerst zou ik geen compensatie krijgen voor het niet hebben van tv verbinding. Ze hadden geen tijd genoeg gehad om het op te lossen? 4 weken is in mijn ogen tijd zat! Duidelijk laten merken dat ik het er niet mee eens was uit eindelijk jawel 22,50 vergoeding gekregen. ze krijgen geen cent meer van me! wat een waardeloos kort uitgesproken tekst bedrijf.

reactie van online:

"Het probleem met de Wifi heeft met uw locatie te maken en niet zozeer met ons product. Wat betreft het probleem met Interactieve TV weten wij dat sommige van onze klanten last hebben van tegenvallende kwaliteit. Dit uit zich in haperend en geblokt beeld en soms een foutmelding. Om deze reden gaan wij akkoord met uw verzoek tot vroegtijdige ontbinding. Wij hebben u bij deze contractvrij gezet zodat u de overstap die gepland staat voor 03-03-2021 kosteloos door kan gaan.

Daarnaast vraagt u tevens om een compensatie. Wat betreft uw laatste meldingen vanaf 15-01-2021 zijn wij nog niet voldoende in de gelegenheid gesteld om uw probleem op te lossen. Als de klantenservice aanwijzingen geeft is het de bedoeling dat u deze opvolgt. Om deze reden wijzen wij uw verzoek tot compensatie af.

hierna duidelijk aangegeven dat het probleem veel eerder speelde en een screenshot gemaakt van het chat gesprek:

Bedankt voor uw bericht. U stuurt een screenshot mee van een gesprek via 1 van onze media kanalen. Daarop is inderdaad duidelijk te zien dat u het probleem al op 07-01-2021 gemeld heeft. Hier is alleen vervolgens geen log van gemaakt in ons systeem. Hierdoor hebben wij een eerder verzoek voor compensatie afgewezen.

Wij willen van deze beslissing terugkomen en bieden u alsnog een compensatie aan van €22,50. Dit is het maximum bedrag dat wij u kunnen bieden. Wij hebben de compensatie toegevoegd. Deze zal worden verrekend met de volgende nota.

Onze excuses voor het ongemak.

En dan denken ze er klaar mee te zijn. not.

nooit nooit maar dan ook nooit meer online!

Alexander
11-02-2021

NACHTMERRIE!

Online? nooit meer, kreeg 11 weken geleden de router thuis gestuurd en ging als installeren. Dat ging niet, dag vrij gepakt want ze kunnen geen gerichte tijd geven allemaal intervals van 4 uur! de online monteur kon ook niks voor me betekenen! kpn moest er bij komen is nog niet gebeurd na 12 weken inmiddels! het mooie is dat ik ruim 200 euro moet overmaken voor de tijd dat ik de router heb?. Dus ik zit al 3 mnd zonder tv internet en vast bellen! ik heb 7 x de klantenservice gebeld a een half uur per keer! inmiddels is mijn status wanbetaler en krijg binnenkort een deurwaarder aan de deur! mailen kun je ze ook niet want het is no reply! oplichters mensen vegin er niet aan. Gewoon kpn nemen dan heb je nooit geen problemen

Jesper
10-02-2021

Zeer tevreden

Door de kortingsactie van Online.nl toch maar overgestapt. Modem snel ontvangen, goede communicatie via de mail en ik heb nu snel internet tegen een erg gunstige prijs. Erg tevreden!

01-02-2021

NOOIT AAN BEGINNEN!

Om ervoor te zorgen dat deze review geplaats wordt, zal ik het netjes houden. Wat een K**bedrijf! Totaal onbereikbaar als je ze nodig hebt. Je kan ze niet mailen, alleen bellen. Dan moet je uren wachten, krijg je eindelijk iemand aan de lijn dan zeggen ze 'ik ga even kijken', word je in de wacht gezet en na een tijd de verbinding verbroken. EN als je dan al iets hebt besproken (in mijn geval mijn opzegging) dan krijg je geen bevestiging. Via de website kan je alleen een contactformulier invulen maar ook daarop wordt niet gereageerd en je krijgt geen afschrift.

Een paar maanden geleden hadden ze in de wijkkast per ongeluk een draadje losgehaald waardoor mijn internet, TV en telefoon uitviel. Denk maar niet dat ik geholpen werd! Pas na uuuuren bellen kreeg ik iemand aan de lijn die mij een mail stuurde waarop ik kon replyen. Ik stuurde een lange klacht met ook aansprakeljkheid voor de schade, maar daar is tot heden nog niet eens op gereageerd! Oplichters zijn het. Ik heb mijn abonnement opgezegd, maandkosten laten storneren en ze zoeken het maar uit daar. Ik ga hier nooit meer naar terug en hoop van harte dat deze mail andere 'slachtoffers' behoed om met hen in zee te gaan.

31-01-2021

Zeer klantonvriendelijk bedrijf.

Ze nemen Fiber over maar niet de contracten van Fiber. Gelijk meer dat 20% duurder en ook geen BTW op de factuur. Willen niet meewerken aan een oplossing. Webcare geeft standaard meldingen probeer een positieve draai te geven aan de reactie om de slechte ervaringen onderaan het bericht te krijgen zodat dit niet zo snel gelezen word . Typisch de M7 group . Net als canalditaal