Online.nl reviews

Sylvia smit
06-01-2015

Probeer nu al twee weken mijn abonnement bij online.nl op te zeggen.Eerst per mail....geen reactie of zelfs maar een ontvangstbevestiging.Via deze site kwam ik erachter dat je ook een terugbelverzoek kan doen......niksnoppesnada. Er verschijnt een pop up schermpje met daarin de status van je terugbelverzoek. Eerst een uur te zien dat je verzoek geagendeerd is ,dan nog een hele poos dat er een medewerker beschikbaar komt, maar die komt maar niet en vervolgens krijg je te zien dat de sessie afgebroken is omdat ze gesloten zijn ! Volgende dag zelfde verhaal en vanmorgen probeerde ik het weer en nu blijft het zandlopertje draaien als ik mij wil inloggen. En ik weiger om als vaste klant(nog wel) naar een duur betaald nummer te bellen, terwijl nieuwe klanten met een gratis nummer bellen ! Zal blij zijn als ik daar weg ben.

Djokke
04-01-2015

Valt tegen

Sinds kort heb ik Online.nl alles in 1.

De interactieve tv werkt op zich wel, alleen het opnemen werkt niet, na 5 minuten loopt het beeld vast.

Internet op de vaste lijn eerkt ook goed. Het probleem bij mij is het Wifi, de verbinding valt steeds uit, en om te resetten moet het modem dan uit.

De interactieve tv gaat dan ook uit.

ongelovelijk lastig.

Stan
31-12-2014

Slechtste klantenservice ooit!

Na 2 jaar tevreden klant te zijn geweest, ben ik vanwege samenwonen naar een andere provider gegaan.

Nu Zijn er twee lijnen bezet op mijn woning en heb ik van ONLINE een service ID nodig.

3 keer gebeld, eerste keer hadden ze hem niet, tweede keer krijg ik een verkeerd nummer en de derde keer weer het verkeerde nummer en een bijdehante bek.

Allemaal omdat ze niet willen geven wat ze wel weten en verplicht zijn om te geven.

Echt slecht, heb spijt dat ik ooit bij hun gegaan ben.

Jeroen Gerritsen
30-12-2014

Super!

Sinds vandaag over van KPN glasvezel naar Online glasvezel. Super geregeld, Gisteravond al WiFi en rond 11:00 uur ook telefoon en TV. Aansluiten eenvoudig. Wel even zoeken naar de pincode. Lijkt sneller en stabieler dan KPN die wat moeite had met een netwerk switch. Naast het prijsvoordeel van 40 euro t.o.v. KPN lijkt de kwaliteit dus ook dik in orde!

Wytske
22-12-2014

Technische platform en dan niet gebeld kunnen worden

Na dat ze over zijn gegaan naar een ander platform hebben wij 2 weken geen telefoon gehad, tig keren gebeld. Vanavond ging in eens de telefoon we kunnen weer gebeld worden en vanmorgen was niet bekend wat het mankement was. Maar omdat ze vanavond bij radar waren hebben we dus weer telefoon heel raar, ben benieuwd of ze ons nog bellen want financieel zijn wij er wel bij ingeschoten

Tevreden klant
14-11-2014

Super product

Ik heb het 3p product van Online nu enkele weken en ik moet eerlijk zeggen dat ik blij verrast ben!

Na in eerste instantie wat leverproblematiek te hebben gehad, is het uiteindelijk allemaal netjes in orde gekomen! Men heeft er alles aan gedaan me zo goed mogelijk te helpen.

De beeld kwaliteit is super en het internet stabiel!

G. Hendriks
09-11-2014

Belabberde service en slechte verbinding

Sinds ik Online heb (3 maanden), is het internet traag, is de digitale ontvanger kapot gegaan. Die moet nu retour, maar de retourdoos en retoursticker hebben ze niet meegestuurd. Via de klantenservice op internet loop de site dood, en dus kan ik alleen maar bellen. En wéér een euro per gesprek betalen!

Je kunt beter een iets duurdere provider nemen, dan dat je je de overlast die online.nl heet op de hals haalt.

08-11-2014

Super snel internet

Ben erg tevreden over Online niks mis mee. Lekker voordelig dan met de andere providers.

Service ben ik ook zeer tevreden. Ik heb nog nooit last van storingen gehad.

Dat had ik wel veel met UPC internetstoring.

Zeer goede kwaliteit tv echt haarscherp. Ik ben blij dat ik bij UPC weg ben gegaan.

Linda
29-10-2014

Begin er ECHT niet aan!

Had ik deze site maar eerder gezien,had ik gewoon mijn Digitenne van KPN gehouden! Klantenservice: wachten,wachten,wachten na ettelijke keuzemenu's. Mailen dat ze leveren, dus ik zeg tijdig KPN op. Krijg ik paar dgn voor levering n mail dat er om technische reden njet op datum geleverd kan worden. Geen verdere tekst,zoek t maar uit..bellen, suffe klantenservice die geen antwoord heeft...maar een call aanmaakt. Natuurlijk gebeurt er niks,..zit al 2 weken zonder tv ondertussen ( best fijn! ). Dus weer bellen, zelfde nikszeggende antwoord. Ik boos en klachtenafdeling aan lijn geëist. Toen gebeurde er wat en zou spul met paar dgn geleverd worden. Omdat ik met vakantie ging, gevraagd later te leveren en kosten ook later in te laten gaan. Na vakantie ontving ik 2 dezelde pakketten! Zonder handleiding. ?.super klantvriendelijk! Beide dozen geen handleiding dus wat aan gepield. Resultaat: wifi deed t niet meer, kreeg geen verbinding via tv en telefoon werkte ook niet! Weer bellen, weervstomme instructies opvolven ( zitten de stekkertjes wel ij goede gaatje? Ja! Wil u ze er toch nog ns uithalen en weer in doen? TUUUURLIJK, en dan ook graag 7 x het snoertje van de ontvanger in en uit plugge n...Tuuurlijk! Ja sorry mevrouw , tis aziatisch spul... tja. De ontvanger was stuk volgens de mevrouw. Hij js nieua!, ja, kan gebejren we stj

uren n nieuwe....hele doos werd bezorgd... ondertussen via handleiding op internet de tv aan de praat gekregen...moest iets insrellen op tv...ja.als ze nu een handleiding hadden meegestuurd...

afijn..de boel deed t. Telefoon nket..moest weer iets mee, vergete wat.

tien alles eindelijk werkte en ik al bij a 2x had opgezegd, deed de tv t Weer niet! Ik dacht dat ik gek werd!, weer bellen,...zou ontvanger weer stuk zijn..nou ja,ikan wel doorgaan. Beeld is inderdaad klote..hapert, bevriest...kan alleen 1,2,3 opnemen...wat n baggerzooi! Begin er niet aan,,,,,

Rianne
21-10-2014

Slechte kwaliteit en slechte service

Met gewone tv heel slecht ontvangst (viel steeds weg) en met Interactieve tv helemaal geen ontvangst meer. Na 1,5 maand, 5 x bellen, 3 brieven en heel veel frustratie nog steeds niet opgelost. Eindelijk het contract weer ontbonden Klantenservice medewerkers heel vriendelijk maar mochten helemaal niks (niet terugbellen, geen afspraken maken, niet naar de technische dienst). Hele slechte ervaring.

Marga
18-10-2014

Extra abonnementen, niet doen!

Wij hebben fox sport als extra abonnement genomen. Betaal je 'maar' 12,50 voor. Alleen daarvoor krijg je dan ook maar twee zenders. FOX 1 en 3. Wat dus weer inhoudt dat je NIET alle wedstrijden krijgt. Er is wel een duurder abonnement van 18,00 (ook prima!), maar niet in onze Regio. Volgens de klantenservice besloten door KPN? Dit wordt absoluut nergens gemeld. Opzeggen van fox is dan verder geen probleem, alleen zitten we als voetballiefhebber wel voor 2 jaar vast aan online.

Hadden we dit maar eerder geweten!

G. de J.
15-10-2014

Zeer slecht

ik heb al sinds het begin problemen met Online. Veel te laat leveren, klant onvriendelijke

medewerkers en weinig meedenkend. Slechte TV ontvangst (zou volgens online door mijn tv

komen die overigens nog maar 2 jaar oud is), haperende internetverbinding (zou niet aan het

modem liggen volgens de provider) en een onterechte betalingsachterstand. Begin er niet aan,

want je komt niet van ze af!

14-10-2014

Na aanschaf Interactieven TV zeer slecht

Jarenlang tevreden kant bij Online.nl (eerst Wanandoo en T-Mobile) maar nu veel problemen met de Interactieve TV. kanalen die haperen of blokkerig worden. Bij het het schakelen tussen de kanalen blijft de informatie balk onder in het beeld hangen en is er een loop in de uitzending van een paar seconden. Nu nieuwe ontvanger gekregen maar de problemen blijven,

Mijn advies koop geen Interactieve TV van Online.nl!

11-10-2014

Zeer slecht

Alles in 1 pakket.

Ben sins 23 juni aangesloten kan nog steeds niet bellen of gebeld worden.

Na meermaals contact te hebben gehad is het nog steeds niet opgelost.

Een waardeloos bedrijf.

Jacqueline
10-10-2014

Nooit spijt van gehad

Nou laat ik hier eens mijn 2 jaar ervaring neerzetten. Ik zie hier alleen de negatieve dingen omdat mensen hun 'klacht' ergens moeten luchten maar de positieve reacties nooit wordt gedeeld.

Ik ben dus iemand die een enorm positieve ervaring heeft met Online.

Ik ben altijd (misschien iets lange wachttijd bij online met bellen) heel goed geholpen door mensen en zeker met respect.

Hun service was meer dan goed, als ik een nieuwe routor nodig had was het geen probleem en de volgende dag al zelfs bij mij thuis. (dankje TNT en Online).

Het stoppen bij Online was geen probleem en is voor mij meteen geregeld zonder verkoop praat of verdere vragen.

Helaas moet ik hier weg bij online omdat de kabels van KPN zijn en ze niet bij een internet punt kunnen nog die hier om de hoek zit (lees: 5 km is centrale waar online op zit en 2km waar KPN alleen nog echt van kan leveren).

Ik heb dus gekozen met pijn om dus af te stappen van Online. Maar ik had graag online mee genomen naar me nieuwe internet punt.

A.D.
05-10-2014

Heeeel slecht

Alles in 1 Start dat is ellende. Voorlopig krijg je niet wat ze beloven. Geen enkele zender in HD kwaliteit, aantal zenders en radiozenders klopt ook niet. Het beeld handt regelmatig vast.

Nooit meer deze provider.

Nick
24-09-2014

Na 5 maanden nog steeds geen werkende internetverbinding

na 4 maanden nog steeds geen internetverbinding omdat het gewoon een zootje ongeregeld is. ik heb ze al 20 keer moeten bellen en nog steeds geen internet. ik blijf ze maar moeten bellen en tot op heden werkt het nog steeds niet. de automatische incasso werkte wel maar daar heb ik een stokje voor gestoken. het is ook niet mogelijk om het abonnement op te zeggen, maar dan denk ik bij mezelf "welk abonnement" ik heb een contract voor een service die zei verlenen.. die service is er niet eens.. echt een waardeloos slecht bedrijf. normaal kijk ik nooit slecht naar bedrijven en ga ik al helemaal me moeite niet verspillen aan dit, maar omdat ze het echt verzieken en er vrijwel niks aan doen moet ik het maar even melden

Ruben
23-09-2014

Ik zeg op

Sinds ongeveer een jaar heb ik alles in 1 van Online.nl. Vanaf dat moment heb ik ellende met digitale televisie, de rest werkt voor mij prima want de vaste telefoon gebruik ik niet dus geen ervaring mee en internet is voor mij goed zo. Maar dat gedoe met digitale tv daar baal ik wel van. Er zit een constante "brom" in het geluid en het beeld is niet echt scherp en loopt geregeld vast. Het is dat ik een "boete" moet betalen als ik per direct van dit product af wil, anders had ik per direct opgezegd. Ik zing het nu wel gewoon uit en tel een paar keer tot 10... Overigens moet ik wel opmerken dat ik, toen ik belde met de klantenservice, geheel kosteloos een nieuw tv-kastje, externe antenne en externe harde schijf kreeg toegestuurd. Echter zonder merkbaar resultaat/verbetering. Als dit contract is afgelopen stap ik weer over naar Ziggo. Die is wel belachelijk (veel) te duur, maar de kwaliteit ten opzichte van Online.nl is wel beter.

Bianca
21-09-2014

Om te janken!

Sinds 1,5 jaar digitale tv en internet bij Online.nl, eerste jaar zonder problemen dus voor ons een reden om het te verlengen met een jaar. STOM het is een drama! Wi-Fi valt steeds uit, tv ontvangst om te janken! Vooral zenders als Fox liggen er constant uit, geen signaal, blokjes en dat wil je niet tijdens een wedstrijd! Helemaal niet omdat je ook nog een grof geld betaald voor die zender.

Klantenservice komt met huis tuin en keuken tips, die wij zelf allang hebben uitgevoerd, voordat wij bellen.

Nu hebben we een buitenantenne ontvangen, nou nog steeds om te janken!

Frank van der Wal
17-09-2014

Al meer dan een week geen internet en nog steeds geen oplossing van Online

Al meer dan een week werkt ons internet via Online niet. Diverse keren gebeld, er is op afstand doorgemeten en het zou het modem moeten zijn. Na een week een nieuw modem binnen maar ook deze werkt niet. Volgens mevrouw van Helpdesk toch de bekabeling naar modem. Gaat monteur aansturen. Kan weer een week duren. In de loop van de tijd diverse telefoontjes gepleegd met Online a €1,- plus gesprekskosten (moet een servicelijn niet gratis zijn?). Wel heel snel mailtjes van Online met het verzoek om een enquete in te vullen betreffende hun service. Willen ze dit serieus weten?

Misschien maar eens rondkijken naar een andere provider die dan meteen maar glasvezel kan leveren. Zijn wij blijkbaar niet interessant genoeg voor. Is Online met een "exit scenario" bezig en willen ze van alle klanten af. Het enige dat mij weerhouden heeft tot nu toe is dat je je mailadressen weer overal moet aanpassen.