Online.nl reviews

Nbarez
28-12-2020

Super langzaam wifi

Super langzaam internet.

De probleem wordt niet opgelost.

Alice
23-12-2020

Zeer slechte kwaliteit

Interactieve tv is n drama. Ke kijkt zet even op pauze, loot ie vast, kun je weer van voor af aan beginnen met alle reclames. Geen ontkomen aan. Uren om een lullig programmaatje te kijken.

Nooit meer tv en zeker niet van Online

Angelo
23-12-2020

Schandalig hoe ze met mensen omgaan

Schandalig hoe ze met mensen omgaan, erg lange wachttijden (30+ minuten) je word steeds van het kastje naar de muur gestuurd, er word vaak gezegd dat er gewacht moet worden op het monteurssysteem of op antwoord van een KPN monteur terwijl deze helemaal niet aangestuurd word! Weken bellen en chatten verder(dossier word niet goed bijgehouden en helpdesk medewerkers lezen maar een beetje) Na 5 weken eindelijk de storing verholpen.(was een kabelbreuk, ik heb vanaf dag 1 aangegeven dat er gegraven werd in de straat toen het probleem ontstond. In huis alles nagekeken en kabels vervangen zoals aangegeven op de website voordat ik belde) Er werd gewoon gelogen dat er een KPN monteur geconsulteerd werd, daardoor onnodig lang gewacht. Vergoeding gevraag; 5 weken geen internet en zeker 6 uur helpdesk gebeld("Wanneer het druk is dan kunt u ook chatten met ons!"vervolgens 3 uur in de chat zitten wachten, maar die werd gesloten wanneer het druk was gaven ze aan toen ik nogmaals belde.) Slechts 3 weken abonnementsgeld retour. Erg frustrerend. :-( Wanneer monteur er is werkt deze super(maar die is niet van online.nl zelf maar word ingehuurd bij een fatsoenlijk bedrijf.)

Danielle
21-12-2020

Zeer slecht bedrijf

Vanaf dag 1 alleen maar ellende. Eerste 14 dagen geen tv en internet. En zij konden daar niets aan doen. Internet zeer slecht en zender aanbod is belabberd.

Nu wilde ik het abonnement opzeggen omdat het jaar eindelijk bijna voorbij is. Moet ik eerst het jaarcontract afwachten en dan heb ik nog een maand opzeg termijn

Dus je jaarcontract bestaat uiteindelijk uit 13 maanden

Ga absoluut niet met dit bedrijf in zee.

Kasper
21-12-2020

Mijn arme ouders zitten al 1,5 maand zonder telefonie, internet en tv

Schandalig hoe Online.nl met haar klanten om gaat. Mijn ouders zijn al vanaf augustus bezig om over te stappen. Doordat het glasvezel door Caiway geleverd wordt zijn ze veroordeeld tot een select aantal providers, waaronder Online.nl

Online.nl doet helemaal niets om ze te helpen. Ze worden elke keer van het spreekwoordelijke kastje naar de muur gestuurd. Het is echt een schande, diep triest.

Silvie
19-12-2020

Blijven fouten maken en zeer onvriendelijk.

Wij zijn al zeker zo'n 6 maanden weg bij online.nl en we krijgen nog steeds mails dat we moeten betalen. Als we bellen krijgen we te horen dat dat inderdaad niet klopt en we de mails mogen "negeren". Toch blijven we mails krijgen en komen we erachter dat we zelfs nog geld terug krijgen. Het gaat maar om 38 euro maar toch. Online.nl wil dat we een machtigingskaart invullen om ons geld terug te krijgen. Op de machtigingskaart kun je alleen invullen dat we automatisch het geld van de rekening af willen laten halen voor het abbonement bij Online. Ik heb al 100 x via mails en telefoontjes duidelijk proberen te maken dat wij geen abbo meer hebben! Er is volgens hun geen andere manier om ons geld terug te krijgen dan een kaart in te vullen en op te sturen met onze gegegens en toestemming dat hun geld van onze rekening mogen halen. Daarbij zijn de medewerkers zeer onvriendelijk. Ze luisteren totaal niet naar wat je zegt en geven zelfs geen antwoord op vragen. Ga nooit naar online.nl!

André
18-12-2020

Zeer slechte service

Aardige mensen aan de telefoon, maar hele slechte service. Ik houd het kort. Nooit meer online.nl! Ga er niet mee in zee!

Joke
17-12-2020

Al 9 dagen zonder internet en tv, in tijden van thuiswerken.

Ik zit al 9 dagen zonder internet en tv van Online. Na 3 dagen gebeld, vervolgens dagelijks gebeld. In tijden van thuiswerken, lopen de kosten van een hotspot aardig op! Alle medewerkers zijn correct, maar fantaseren er lustig op los, over hoe een ander loopt, gelopen is en mogelijk gaat lopen. Reactie Online: "we hebben zoveel klachten, u bent heus niet de enige. En daar komt bij dat uw storing nog lastig is ook".

Dus? Ik raad iedereen oprecht af met deze provider in zee te gaan.

10-12-2020

Overboeking op netwerk

Online beloofd gouden bergen maar kan deze niet waar maken. Zeker nu we meer thuis werken zakt de snelheid al wat, maar we kijken met z'n allen ook meet interactieve TV in de avond. Overdag geniet je van tegen de 100 Mbit, dit is in de avond echter <5Mbit. Dit komt omdat Online.nl intern de boel niet op orde heeft, overboeking heet dat, dus teveel aansluitingen op een lijn. Als iedereen aan het werk is, dan gaat het (zelfs met thuis werken als is Zoom soms slecht) maar als iedereen voor de buis zit (Interactive TV, Netflix, Disney+, Prime, etc .alles in HD) dan zakt de taart in. Maar we testen alleen overdag.slim he.

Want wanneer contacteer je de helpdesk (trek hier gerust uren voor uit), overdag, en dan zegt hun speedtest dat alles goed is. En Online wast zich de handen in onschuld. De opmerkingen zijn dan ook vaak, je eigen netwerk is slecht (5Gbit bekabeld en een WiFi haalt makkelijk meer dan 200 MB), je bezoekt websites die het niet aankunnen (ik probeer TV te kijken) of dat je je modem moet terug sturen.Enfin, reactie is slecht, laat lang op zich wachten (probeer Sales eens te bellen, heb je zo iemand aan de lijn) dus na een jaar ploeteren gaan we toch maar weer voor service, stabiliteit, kwaliteit en snelheid.dus Ziggo, KPN, XS4ALL, helaas is glasvezel nog niet mogelijk.

Berk
09-12-2020

Erg slecht bedrijf

Ze hebben twee keer mijn eerste nota gekregen maar ze hebben ons niet terug betaald.

Ze hebben €69 gekregen om internet te verbinden. Maar medewerker kwam niet.ik heb het wel mijzelf gemaakt.

Lianne
05-12-2020

Storing.nl

Ze hadden het beter storing.nl kunnen noemen wat een drama haperen van tv kastje wat uitvalt en dat is allemaal regelmatig. En ze doen er niets aan. Nooit geen online meer dan maar wat meer geld kwijt maar weten wat je hebt.

Ano
05-12-2020

Klantenservice is aardig, maar hun tv dienst is drama.

Ik heb internet en tv. Internet is helemaal top! Maar ik ben nu maanden bezig om normaal tv krijgen. Dit is tot op heden niet gelukt. Ze verspillen zelfs de tijd van hun eigen monteurs. Hij kreeg verkeerde tv ontvangers en kon weer vertrekken. Uiteindelijk kreeg ik de ontvanger thuis, na er weer achter aan te zitten. En ja hoor hij doet het niet. Nu kunnen ze niets doen, want de technische dienst werkt niet in t weekend. Terwijl ze het de dag ervoor zouden regelen. Lekker werk over het weekend gooien dus.

Hun acties zijn echt onacceptabel. Maar ja ik krijg blijkbaar wel een vergoeding als het allemaal gemaakt is. We wachten het af

01-12-2020

Dit bedrijf is pure oplichting!

Dit bedrijf zou beter opgedoekt kunnen worden, wat een faalhut. Medewerkers schamen zich niet om te melden dat ze met een jointje op de bank liggen en je niet kunnen helpen. Ondertussen heb ik mijn contract opgezegd maar ze blijven incasseren. Blijf weg bij dit bedrijf!

28-11-2020

Verschrikkelijk bedrijf

Sinds juni 2020 bij jullie een contract, vanaf het begin gezeik en slechte diensten. Alles al uit het contract laten halen wat mogelijk was, want ja waarom betalen voor iets wat niet werkt. De helft van de tijd bij storingen en wegvallende internetlijn zelf maar gereset want heb geen zin/tijd om elke x te bellen, andere keren netjes gebeld.

Vandaag voor de zoveelste x gebeld omdat internet weg valt en er hier thuis gewerkt wordt. waar internet voor nodig is.

Krijg je glas hard te horen dat je punt 1 niet vaak genoeg belt, punt 2 er kan niets anders dan een reset, plus 24 uur wachten ( wat dus 48 uur wordt want het is zaterdag). Dat wij geen internet hebben ondertussen is dan jammer. Dat mijn partner niet kan werken is dan jammer.

Ik smeek bijna om het contract te ontbinden want jullie leveren diensten die het niet doen. Maar ja je zit nog binnen contractstermijn. dat jullie je niet aan je afspraken houden dat mag, k moet dat kennelijk wel.

Gesprekken worden niet gelogd, problemen niet opgelost, tickets niet aangemaakt, sommige mensen zetten je in de wacht en komen niet terug of verbreken gewoon de verbinding. Dat plus diensten die niet werken. wat een kloten bedrijf.

24-11-2020

Valse beloftes

Al jaren meerdere abonnementen bij online. Per okt één van de abonnementen verandert naar glasvezel. Dus een totaal nieuw abonnement.

Er is door een vrouwelijke verkoopster telefonisch ook meegedeeld dat er een gratis monteur langs zal komen. Monteur geweest maar op de factuur zijn de monteurskosten wel in rekening gebracht. Zijnde

€ 69,-

Heb meerdere malen telefonisch contact gehad met online en is telkens belooft dat de monteurskosten worden gecrediteerd. Tot nu toe niet gebeurt. Net weer gebeld en kreeg ik als mededeling dat het niet gecrediteerd kan worden. Wilde het per direct opzeggen maar heb een contract t/m okt 2021. Dus niet mogelijk.

Zeer slecht bedrijf die van alles belooft en gewoon niet terug belt of mailt wat ze wel beloven.

Raad aan om absoluut niet met ze in zee te gaan.

Ik bezit meerdere studentenhuizen waar ik online heb lopen en ga dit per direct opzeggen.

Ze vinden blijkbaar de € 69,- belangrijker dan dat er meerdere abonnementen worden opgezegd. Dit is voor mij een principe kwestie.

Theo van de Pol

Wolf
24-11-2020

Incasseren na opzegging. Daarna zonder leveren contract niet opgezegd.

Door T-mobile was het contract stopgezet bij online.nl en toen is online ook gestopt met het leveren van internet. Wel te vroeg dus ik heb verzocht de einddatum te verlengen. Ik heb toen nog twee weken internet gehad en daarna is er weer gestopt met leveren. Voor de twee weken zonder internet zou ik €10 retour krijgen. Niet alleen heb ik nooit dat geld retour gehad, online heeft ook het contract niet gestopt en zegt dat er niet is opgezegd. Ondanks dag ze toegeven dat er geen internet geleverd wordt willen ze toch nog maandelijks incasseren. Ondertussen verlangen ze €275. Nogmaals geven ze wel toe dat er geen internet geleverd wordt. Ik woon ook al een half jaar niet meer op dit adres. Schandalig wat een rukbedrijf. Ik betaal geen cent. Geen internet leveren en toch incasseren. Hier gaat toch geen rechter in mee?

Hkk
22-11-2020

"snelheid"

Ik ben deze week langsgeweest bij mensen die te langzaam internet hebben. Zij hebben overigens van CanalDigitaal, dat is wel gewoon Online.nl

De snelheid in het huis is 5Mb download. Huis staat gewoon in een wijk.

Volgens CanDig en Online is sneller niet mogelijk. Echt max. 8 Mb

Mijn eigen provider Xs4all gebeld. heb ik een site van de kpn gekregen waar je door het adres in te voeren de theoretische maximale snelheid te zien krijgt. 167 Mbit!

Nu vermoed ik dat deze maatschappijen een bandbreedte kopen van laten we zeggen 100 van de KPN en deze vervolgens opdelen in 4 of 10 "stukken" en dit weer verkopen voor 80% van de prijs.

Op de site van beiden staat ijskoud "tot 100 Mbit"

Nu weet je waarom KPN/Xs4all duurder is.

Felice
21-11-2020

Nog nooit zo'n ellende gehad

Al bijna 4 weken geen internet. Komt volgens de monteur door kruisende lijnen. Ze doen er niets aan. De verhuizing is niet goed doorgezet. Dus nu al bijna 4 weken geen internet, telefoon of tv. Met kinderen die online, maar niet via online, les moet krijgen. Ik hoor niets dan loze beloftes en leugens. Iedere factuur zal ik storneren. Ik wil per direct van het contract af, maar dat is niet mogelijk volgens hun. Ik denk dat een mooie cases is voor de rechtsbijstand.

Laurens
21-11-2020

Geen internet afsluiten!

Kwaliteit van het internet is altijd in orde geweest.

Klantenservice schandalig.

Ontbinden abonnement (ivm het door online.nl niet doorvoeren van een verhuizing + niet kunnen leveren van snel internet op nieuw adres) kostte moeite. Telkens was er iets anders nodig. Van de restitutiekosten heb ik nog niet de helft teruggekregen. Ik heb gewoon kunnen dokken voor maanden lang ongebruikt en ingeleverd niet geleverd internet.

Het is niet alleen diefstal, je jaagt er klanten mee weg. Weet wie je moet wantrouwen en wie niet.

Nooit meer terug.

Boudewijn
20-11-2020

Echt heel slecht!

Heel veel storingen en online.nl wijt alle storingen aan WiFi. Als je geen bekabelde tv verbinding hebt, dan is volgens online.nl de WiFi de oorzaak van alle storingen. Wat een slechte service en wat een slechte kwaliteit. Nooit aan beginnen!