2.7van de 10

Onna-onna ervaringen

Aanbevolen4
Neutraal0
Afgeraden24
28 ervaringen
08-08-2017

Stoppen

Helaas ga ook ik jullie verlaten na de zoveelste prijsstijging. Volgens mij zijn jullie volledig de weg kwijt of willen jullie gewoon Onna Onna opheffen? Bij Klaverblad verzekeringen ben ik gewoon ruim €17 p.m. goedkoper uit.

27-07-2017

Je komt er nooit vanaf!

Op 9 juni mijn verzekering opgezegd vanwege een achterlijke premieverhoging die men nodig vond omdat ze een nieuwe minimum leeftijd ingesteld hebben (31 en ik ben 30). Ik mocht klant blijven als ik ruim 25 euro meer zou gaan betalen. Die dag direct opgezegd en elders een premie afgesloten voor 35 euro minder. 2 weken later nog geen ontvangstbevestiging gekregen, dus ik voor de zekerheid gebeld. Staat er vermeld dat klant op wilde zeggen per nieuwe premie! Terwijl het meisje aan de telefoon het helemaal met me eens was dat de premie te hoog was en het beter was om per direct op te Zeggen. We hebben zelfs nog gesproken over het feit dat de telefoon rood gloeiend stond hierdoor. In het 2e telefoon gesprek, zou de beste meneer de Voicelog afluisteren, want ik zou me toch zeker wel vergist hebben. Maar mocht het niet opgezegd zijn, zou hij de verzekering per direct beëindigen. ik kreeg vandaag een brief van mijn nieuwe verzekering, dat er geen schade vrije jaren vermeld staan in Roy-data, dit kan komen doordat er nog een verzekering loopt! Binnen 14 dagen gaat men nogmaals proberen de schadevrije jaren op te vragen, lukt dit niet krijg ik een premie verhoging. Inmiddels heeft Onna - onna ook nog vrolijk door gefactureerd en de achterlijke hoge premie van 95 euro gewoon geïncasseerd! Weer gebeld vandaag en ik mag maar weer wachten totdat men me gaat terugbellen. Sorry maar wat een waardeloze klantenservice en wat een waardeloos bedrijf. hoe moeilijk kan het zijn om een verzekering op te zeggen? REGEL HET GEWOON met terugwerkende kracht! Danku.

23-07-2017

Onna dochterbedrijf van aegon

Ik heb jaren gespaard om mijn droomauto te kopen. Toen het eindelijk zo ver was heb ik mijn auto natuurlijk helemaal goed willen verzekeren. Ik ben hierbij bij Aegon uitgekomen. Ik heb met de medewerker alle vragen doorgenomen en ook de vraag omtrent mijn alarmklasse. Ik heb aangegeven dat mijn voertuig alarmklassse 3 had en dit was helemaal goed. Onlangs is mijn auto gestolen en tot mijn grote verbazing heeft Aegon de schade afgewezen omdat de alarm niet aan de eisen voldeed. Bij nader onderzoek bleek dat ik alarmklasse 4 moest hebben Ondanks mijn herhaalde verzoeken en mijn vraag waarom zij dit niet netjes hebben medegedeeld, mocht ik geen cent ontvangen. Zeer slechte verzekeraar. Ik zal nooit meer iets verzekeren daar.

12-07-2017

Hoge onaangekondigde premie stijging

Ona Ona is niet echt een verzekeraar die het hoog op heeft met zijn klanten. Premie wordt 25 % duurder zonder uitleg. Na opzegging geen enkel reactie van hoe en waarom. Het laat ze duidelijk koud. Als onderdeel van het grote Aegon zou je toch anders verwachten of het is een strategie onderdeel daar je veel van dit soort reacties online aantreft. Wel op marketing gaat dit duidelijk gezien de vele opzeggingen mis. Goed gedaan hoor!

Arthur
09-07-2017

Belachelijk hoge premiestijging

Zeven jaar lang klant geweest. Deze week mijn nieuwe polis mogen ontvangen, ruim 40% gestegen t.o.v. vorig jaar, terwijl ik nog geen enkele schade gereden heb in deze periode.

Ik neem niet eens de moeite om hier contact over op te nemen, heb de verzekering achter elkaar opgezegd.

Dergelijke stijgingen zijn gewoon ronduit asociaal en onbeschoft, zo ga je niet met klanten om.

27-03-2017

Schadevrije jaren leaseauto worden niet meegeteld

Volgens info op hun website kunnen de schadevrije jaren meegeteld worden indien je een lease auto hebt gereden. Daarom op 28 februari bij hun de autoverzekering afgesloten en leaseverklaring gemaild. Je hebt 14 dagen bedenktijd. Op 24 maart ontving ik een mail dat de leaseverklaring niet geaccepteerd werd omdat de lease op naam van de werkgever stond. Toch even gebeld want het lijkt mij logisch dat een auto van de zaak op naam van de zaak geleased wordt. Ik stond wel als enige bestuurder vermeld op de verklaring dus het leek mij zo op te lossen. Niet dus. Tevens konden zij mij niet vertellen hoeveel premie ik dan zou gaan betalen. Ik ben niet bereid Onna-Onna (vrouwenverzekering) mijn portemonnee te geven zodat zij er uit kunnen halen wat zij willen. Verzekering direct opgezegd en naar Inshared gegaan die mij in 1 dag kon vertellen dat zij de schadevrije jaren natuurlijk zouden meetellen.

18-01-2017

ALL RISK VERXEKERING, SCHADE? DUBBELE PREMIE

OPLICHTERS PUR SANG!

Betaal je meer dan 1200 Euro per jaar voor een all risk verzekering en heb je een schade? Dan willen ze best je schade uitkeren, maar. dga je wel dubbele premie betalen!

WAAR DE FUCK BETAAL IK DAN DIE 1200 EURO PER JAAR VOOR?!

10-01-2017

Om te janken

Al een aantal jaren klant bij Onna Onna. Ooit erg tevreden, ooit was het goed. De reactiesnelheid is drastisch achteruit gegaan, ze maken fouten, er is weinig behulpzaamheid. Jammer om te zien en het liefst ben ik er zo snel mogelijk weer weg!

Alexandra
28-10-2016

Slecht service.

Obgelofelijk slecht ervaring met service

17-10-2016

Prima geholpen

Door slordigheden bij Independer bleek bij mij de verkeerde polis te zijn opgezegd. Da's niet fijn omdat je dan onverzekerd rond kan rijden. Gelukkig heeft Emma van de klantenservice bij Onna-Onna dit weer prima rechtgezet. Ik ben tevreden, ook al omdat de premie een stuk aantrekkelijker is dan bij mijn vorige verzekering.

06-10-2016

Duur en onbeschoft

Ik belde om informatie te vragen naar aanleiding van de forse premieverhogingen die zijn doorgevoerd. Niet aanvallend, gewoon om het aan te kaarten en naar details te vragen. Kreeg een slap verhaal en de dame aan de telefoon vloog een beetje nors in de verdediging. Dat ik 'dan waarschijnlijk een heel klein auto'tje had, want dan had ik er het meeste last van'. Ik pas met m'n 2m lengte niet eens in een kleine auto'tje en beide auto's die we bij hun verzekerd hebben zijn middenklassers. Maar goed, bij deze de knoop doorgehakt om dit bedrijf meteen gedag te zeggen. Ze zijn goed en goedkoop begonnen, maar zijn nu schreeuwend duur (voor mij dik 40% duurder dan concurrenten) en ronduit onprofessioneel.

20-09-2016

Absurde premieverhoging en slechte telefonische afhandeling

Zojuist de nieuwe polis ontvangen. De premie stijgt op jaarbasis ineens met 55%. Een kleine stijging is te begrijpen maar dit is ronduit asociaal. En om nou te zeggen dat het duidelijk werd aangekondigd.nee dus! Direct een andere autoverzekering genomen.

Als ik dan ook nog bekijk dat ik ze een aantal jaren terug er op heb moeten wijzen dat mijn treden en schadevrije jaren te laag waren en de reactie van Onna-Onna alles behalve beleefd was. De kwaliteit van telefonische klantenservice laat bovendien zwaar te wensen over. Vriendelijk in het begin maar het uiteindelijke resultaat blijft ondanks de toezeggingen nul komma nul

14-09-2016

Waardeloze service

Ik lees alleen maar mensen met premiestijgingen, vanuit het niets zonder schade en zonder behoorlijke toelichting, Het standaard praatje wordt afgestoken dat het niet meer in balans was. Daar ben je dan 4 jaar klant voor, zonder ooit iets van schade. Als je belt met de klantenservice wordt je afgesnauwd en vertelt hoe je dan maar moet opzeggen.

Echt vreselijk, Direct weggegaan. Mensen doe het niet. ziet er allemaal leuk en aardig uit maar voor je het weet naaien ze je 50-70% premie verhoging aan.

08-09-2016

Super Service

Ik had een vraag over mijn autopolis, werd binnen 20 seconden te woord gestaan (wat bij andere bedrijven niet voorkomt). Wat een fijne ervaring Gr Lotte

28-07-2016

Absurde premie verhoging

Inmiddels mijn 2de auto verzekerd bij onna onna. En mijn vrouw inmiddels haar 3de. En heb 2 fiets verzekeringen lopen. ik moet toegeven dat ik altijd netjes geholpen ben bij pech en 1 maal schade. Alleen wordt nu geconfronteerd met een premie verhoging van 50%. Ik ga van 38 euro naar 57 euro per maand. In de mail die ik hier over kreeg staat dat het komt door wijzigingen per 1 juli maar lees dat meer mensen al veel eerder een mail er over gehad hebben. Onna onna benoemd in dezelfde mail dat ze mooie voordelen geregeld hebben. Die voordelen hoeven van mij niet. Wil gewoon mijn huidige premie houden. De keuze van onna onna is blijkbaar niet goed doordacht. Ipv alle verzekeringen een paar euro te laten stijgen zorgt dit voor heel veel ontevreden klanten die gaan opzeggen.

01-07-2016

Premiestijging

Ik ga van 24,60 pm naar 45 p/m..... Te gek voor woorden

25-06-2016

Goede pechhulp

Ik belde voor pechhulp, en werd naar de SOS alarmcentrale doorgeschakeld (meeste services werken via deze telefooncentrale, geloof ik). De man die me hielp zocht de voorwaarden van Onna Onna erbij voor o.a. mijn recht op vervangend vervoer. Hij riep verbaasd en eerlijk "goh, wat fijn, u heeft echt een hele goede verzekering. Dat zie ik vaak wel anders." Zo bleek ik niet 2 dagen een vervangende auto te krijgen, maar voor de gehele duur van de reparatie... Gelukkig heb ik dat niet nodig gehad, want de pechhulp heeft het ter plekke al kunnen oplossen. Maar zo'n spontane eerlijke reactie wil ik graag delen...

(Gelukkig geen ervaring met schade)

22-06-2016

Auto's lenen omdat verzekering traag is!

Onze auto is gestolen, en zoals iedereen weet moet je 30 dagen wachten totdat de verzekering uitbetaald (als deze niet wordt teruggevonden) Wij kunnen inmiddels zeggen dat 30 dagen auto's lenen van familie en buren lang en omslachtig is...... Na deze periode verwacht je dat de verzekering uitkeert en dat je weer een eigen auto kunt kopen, MAAR na 45 dagen de verzekering te bellen krijg je te horen dat de aangetekende brief niet door hun retour is ontvangen, wat blijkt deze is ook niet door hun verstuurd (2dagen later hadden wij deze binnen) ingevuld en direct retour verzekering gestuurd Na in totaal 56 dagen het schadebedrag (waarde auto) nog niet ontvangen, wederom gebeld...... Jullie kunnen het al raden! Het is zojuist overgemaakt wordt nu gezegd .... Als je belt krijg ik te horen "ons systeem is verouderd" Telkens een smoesje en wij maar wachten!

08-06-2016

Klaar mee!

Slechte service, slechte bereikbaarheid en abnormale premie verhoging. Ik ga per direct een andere verzekering zoeken.

11-05-2016

Premie stijging

Afgelopen week kreeg ik via de mail te horen dat alle verzekeringen gaan veranderen.(Omdat ze nu niet genoeg winst maken waarschijnlijk.) Heb deze verzekering gekozen vanwege de lage kosten en redelijke beoordeling. Nu stijgt mijn premie van 38 naar ongeveer 46 euro per maand. Dat is een stijging van 21%, belachelijk! Heb via de mail contact opgenomen om aan te geven dat dit absurd is. "Sorry voor de schrik maar deze wijziging geld voor alle verzekerden" werd mij gemeld. Ik ga er zo snel mogelijk weg!

Meer Onna-onna reviews
Welk cijfer geef jij Onna-onna?
12345
67
8910

AfradenAanraden