OnsBrabantNet32 ervaringen

23-05-2018

Leugenaars

Hallo, mijn animokastje is kapot gegaan, de tv werkte niet meer, en na een telefonische, netjes geholpen trouwens, bleek dat het kastje kapot is. Hij zou een nieuwe sturen, was vrijdag morgen om 1100. Die zou en zaterdag zijn of uiterlijk dinsdag, omdat pinksteren er tussen viel. Afgewacht en niets, wel 2x teruggebeld door onsnet, 1x dat hij verstuurd was, en 1x dat ik mijn oude moest terugsturen, gekregen met de post. Woensdag om 10.30 teruggebeld, en wat bleek, nog helemaal niet opgestuurd, want hij was niet voorradig. Heb nu het gevoel dat ik door hun word bedonderd en voorgelogen, en dat voelt niet goed. Goede service onsnet! Hans eindhoven

RBP
26-11-2017

Betrouwbare Provider

Acht jaar klant geweest bij onsbrabantnet nu bij kpn omdat ze door kpn zijn overgenomen. Kan alleen maar hopen dat het bij kpn net zo goed gaat als al die jaren bij onsbrabantnet top!

29-09-2017

Komen afspraken en belofte niet na

Na jaren klant te zijn geweest, moest ik van OBN verplicht over naar kpn. (Het moederbedrijf). Deze overstap zou “zorgeloos” zijn. Nou, vergeet het maar. OBN schrijft je als klant gewoon uit en als er dan iets fout gaat waardoor de overstap niet lukt, zeggen ze doodleuk “je bent geen klant meer, sorry, kan niets voor je doen” Resultaat is dus geen diensten meer op de lijn en een hoop uitzoekwerk.

Fijn afscheid na meer dan 5 jaar trouwe klant

Anita
30-07-2017

Telefoonstoring weekend

NITA 30/07/2017 Mijn moeder 91 en gehandicapt ,is geheel afhankelijk van de vaste telefoon omdat haar alarmnummer via de telefoon loopt. Gevraagd om me terug te bellen in het weekend omdat dit een zeer dringende situatie is ,gezien het feit dat ze nog al eens valt. Geen reactie van hun kant ! Wat moet er gebeuren om deze provider in beweging te brengen ? Moeten er eerst gewonden vallen die een hele nacht geen hulp kunnen bereiken ? Of moet het nog erger ?

Ton
29-07-2017

Mening obn

Zeer slecht internet. valt regelmatig weg. heb al een nieuwe router gehad maar het blijft k. mensen zijn wel behulpzaam maar kunnen kennelijk ook niet helpen op de vereiste wijze. televisie is de laatste tijd ook wat minder. valt soms uit begint dan opnieuw te starten. bij opnames terugkijken valt bij een van de twee kastjes soms alles uit en geeft dan een foutmelding. heb het duurste abonnement en zou daar wel iets goeds voor terug mogen krijgen. helaas niet zo. kan wel overstappen naar een andere provider, probleem is dat het overal ZEER slecht is. zou wel graag zelf een router willen kopen maar waarschijnlijk combineert dat weer niet met het modem. zo betaal je veel geld maar wordt je in principe bij elke provider genaaid. jammer!

10-06-2017

Aangeboden dienst verdwijnt ineens -> hoge belkosten als gevolg

Ik ben al jaren klant bij OBN, tot ik recent erachter kwam dat ik hele hoge facturen ontving voor de telefonie. Wat blijkt nu? Het onbeperkt bellen voor een vast bedrag wordt niet meer aangeboden. OBN geeft aan daarover een brief te hebben verzonden. Ik ben met die brief niet bekend. Uit navraag bij OBN bleek dat er met de verzending van de brieven ook wel eens wat mis gaat. Het gevolg is dat ik vanaf 1 januari 2017 enorm hoge gesprekskosten moet betalen. Ik heb de klacht bij OBN gemeld. OBN erkent dat niet vast staat dat ik van de wijziging in het aanbod in kennis ben gesteld. Een afdoende oplossing biedt OBN niet. En dat terwijl ik al bijna 10 jaar klant ben. Een enorm gemiste kans voor OBN om dit netjes op te lossen en een klant te behouden, i.p.v. allerlei stuntacties met kortingen te moeten voeren om nieuwe klanten te krijgen. Daarbij komt nog dat de afhandeling van de klacht belachelijk lang duurt. Voor zo’n eenvoudige kwestie heb je geen vijf weken de tijd nodig. De medewerkers die je af en toe aan de telefoon krijg weten eigenlijk ook van toeten noch blazen. Jammer dat dit zo gaat met vaste klanten!

Paul
01-03-2017

We weten het niet. Stap maar over naar KPN

Dat was de reactie die ik kreeg nadat er ruim twee maanden waren verstreken en het probleem met mijn TV signaal niet was opgelost. "We weten niet wat het is, we kunnen het niet oplossen. We willen u wel helpen met de overstap naar een andere ( lees KPN ) provider". Beeld "bevriest" regelmatig. Dit kan ik alleen maar oplossen door het glasvezelmodem en de Amino HD ontvanger te resetten.

MaartendrieG
29-12-2016

Waardeloos bedrijf

Na opzegging van mijn abonnement ontving ik keurig een brief van OBN dat de diensten per 1 december waren beeindigd. Daarna kreeg ik ten onrechte toch weer een factuur over december. Meerdere keren gebeld, bij het servicepunt in Nuenen langsgeweest. steeds wordt bevestigd dat de factuur ten onrechte is verstuurd, creditnota gekregen, maar intussen blijf ik brieven ontvangen met steeds grotere dreigementen; ingebrekestelling, deurwaarder, invorderingskosten. De internetverbinding was al waardeloos (daarom heb ik ook opgezegd), de financiele administratie daar is nog slechter. Zou me niets verbazen als ze binnenkort failliet zijn.

Dick
06-11-2016

Tegenwoordig vaak geen internet kortstondig

Ben al vanaf het begib bij OBN en toen viel de verbinding nooit uit maar tegenwoordig bijna elke dag wel een keer. waar dat aan ligt?

Marjon
02-11-2016

Goede ervaringen en probleem snel opgelost

Zitten nu al ruim 2 jaar bij Onsbrabantnet met een totaalabonnement van telefoon, internet en televisie via de glasvezel. Overgang van Chello naar Onsbrabantnet is zonder problemen verlopen en wij kijken al 2 jaar probleemloos interactieve tv. Laatst hadden we echter wel ineens problemen en hebben we zelf alles nagelopen waar het aan zou kunnen liggen. Kabels een keer uitgetrokken, andere kabel uitgeprobeerd, gereset en wat al niet meer. Nadat we zeker wisten dat het niet aan iets lag waar we zelf wat aan konden doen hebben we gebeld met de klantenservice en nadat die hoorden wat we al allemaal gedaan hadden waardoor ook zij wisten dat wij er verder niets meer aan konden verhelpen, hebben ze meteen dezelfde middag een monteur gestuurd die ongeveer 1 a 2 uur later al arriveerde en een nieuw kastje installeerde in de meterkast waarna alles het weer prima deed. Dat is dus een top service waar ze in principe een 10 voor verdienen. Omdat we echter ook bericht gehad hebben dat het onbeperkt kosteloos bellen voor 5 euro eruit gaat en we nu kunnen kiezen voor 16,50 onbeperkt bellen mobiel en vast, vind ik die verandering wel weer een belangrijk minpunt omdat het voor ons financieel minder gunstig is en we dus overwegen om naar een iets goedkopere te gaan waardoor ze nu dus maar een 9 krijgen en geen 10.

GamerGirl
13-10-2016

Super, provider.

Super provider. Gamen gaat super. Super snelheid. Altijd goed te woord gestaan via telefoon. Werkt iets niet word gelijk een monteur langs gestuurd om het te verhelpen. Ik kan me geen betere provider voorstellen als Onsbrabandnet! Ik kan me niet voorstellen dat mensen hier problemen ondervinden.

Let op ik zit op glasvezel. Kabel en ADSL zijn niet zo’n goede verbindingen als glasvezel dus ik kan daar niet over oordelen. Glasvezel is een stabiele verbinding.

Helaas wegens omstandigheden met geld overstappen naar andere provider. Ik hou mijn hart vast of deze net zo goed is (waarschijnlijk niet).

Zelfs met het abonnement opzeggen word er met je meegedacht. Helemaal geen problemen mee.

Onsbrabandnet ik wil jullie bedanken voor goede internet en tv (telefonie maak ik geen gebruik van)! :D Super, aanrader!

Wil je super internet, telefonie en tv? Pak dan deze provider.

Guido
12-10-2016

Prima diensten

Eigenlijk nooit problemen gehad, altijd netjes te woord gestaan en persoonlijk, in plaats van bij de Ziggo's van deze wereld.

Me
09-10-2016

Onterecht geld afschrijven en niet meer teruggeven

Wij zijn al 10 jaar klant bij OBN. Niet goedkoop maar levering technisch OK en stabiel. Bij OBN kun je je belkosten afkopen met een vast bedrag. Wij hebben dit gedaan en ontvingen netjes hiervan een bevestigingsbrief. Kort daarna wordt mijn vrouw ernstig ziek. Zij belt hierdoor meer met familie en vrienden. Geen probleem wij bellen immers gratis bij OBN. Als mijn vrouw na twee jaar behandeling is genezen, blijkt dat OBN door een administratieve fout toch onterecht ongeveer 500 euro aan belkosten van onze bankrekening heeft afgeschreven. Maar volgens OBN was het onze schuld en de bevestigingsbrief hadden wij volgens OBN vervalst. Die beschuldiging was absurd en maakte me woedend. Na veel (en onnodig) gezeik 135 euro teruggekregen en een nepaanbod waar we niets aan hadden. De service van OBN is verbazend onredelijk en onhandig. Technisch nooit iets te klagen gehad, maar als er iets fout gaat wil je toch dat het normaal en redelijk wordt opgelost.

22-09-2016

Zeer trage verbindingen.en support doet niets

Ze geven meteen de schuld bij de gebruiker. Is er in de ochtend nog een snelheid van 80 up en down, na 10 uur in de ochtend zakt het naar onder de 30. De helpdesk geeft doodleuk aan dat ik maar met een kabel moet werken. De router (wifi) is van top kwaliteit.

het is heden ten dage blijkbaar moeilijk om een stukje klantenbinding en tevredenheid te genereren.

20-08-2016

Waardeloze communicatie

Internet ligt er nu al uit voor de derde dag binnen ons appartementencomplex, ondanks dat het staat aangemeld als spoedje.

Steeds een ander verhaal, modem is al 2x vervangen (eerste keer in een ouder model) en het is al lang duidelijk wat het probleem is sinds dag 1. Doordat er intern gerommeld wordt komt er telkens de verkeerde persoon langs. (Een monteur van bedrijf of glasvezel monteur)

Het enige dat er hoeft te gebeuren is een schakelaar die omgezet moet worden bij onsbrabantnet zelf die nu nog uitgeschakeld staat. Maar omdat de communicatie onder het vriespunt zit wordt dit steeds verkeerd doorgegeven en daardoor niet uitgevoerd.

Dit moet blijkbaar langer dan 3 dagen in beslag nemen. Daarnaast worden we aan het lijntje gehouden met dingen die gewoon niet waar zijn, jammer genoeg heb ik zelf ook verstand van deze zaken waardoor ik geen hogere waardering kan geven dan 1 ster.

Jammer, teleurstellende service. Eerste keer na 2 jaar dat we nodig hebben overigens... Dat dan weer wel.

Erwin
18-08-2016

Al 5 jaar zonder grote problemen..

Zowel ik als mijn ouders zitten bij OBN. in 5 jaar tijd nooit grote problemen gehad, meestal kleine zaken zoals internet die weg valt, maar vaak met een router reset is dit al snel opgelost.

Ook hun service desk (die ik pas 2 keer gebeld heb om dat ik er zelf niet uit kwam) was erg vriendelijk en snelle service.. niks mis mee dus.

Thei
05-08-2016

Goede informatie.

Al 3 jaar bij brabantnet, nog nooit een storing gehad! Alles werkt tot in de puntjes. Goede helpdesk en zeer vriendelijk en snel antwoord. Bij landelijke storing op 3 Aug.2016 werd men zeer acuraat op de hoogte gehouden op de site van brabantnet. Ieder uur een update van de gang van zaken. Alles zeer goed verlopen. Ga zo door brabantnet.

Thei

Carlo
31-01-2016

Waardeloos bedrijf

slecht modem valt heeeeel vaak uit langzaam internet en het ligt natuurlijk allemaal aan mij

het is dat je een ster moet geven ze verdienen er eigenlijk geen 1

Bere
20-01-2016

Geen kennis in huis

Een klanten service zonder technische kennis. Ze willen daarna dat je zelf het probleem gaat zoeken. Terwijl ik dit allang gevonden had. Maar dit kon uiteindelijk niet liggen aan hun modem, vonden zij. Uiteindelijk lag het wel aan hun modem

Tcw
15-12-2015

Slecht slecht en nog eens slecht

Slecht internet, de tv valt vaak uit en hij neemt dingen op die je niet op wil nemen en dingen die opgenomen moeten worden doen het niet. Vaak start het tv kastje niet op en moet je de stekker eruit halen. Ook live pauzeren doet het niet. Jammer dat je een ster moet geven echt heel slecht. Blijf maar bij je oude provider want alles is beter dan onsbrabantnet

Meer OnsBrabantNet reviews
Welk cijfer geef jij OnsBrabantNet?