ONVZ reviews

4.8
PeriodeLaatste 12 maanden2023

13-04-2016

ONVZ, goede zorgverzekering

Ik ben bij ONVZ sinds 1,5 jaar nu. Ik ben nog nooit zo tevreden geweest over een zorgverzekering, ik zou deze dan ook aan iedereen aanraden!

08-04-2016

ONVZ, Onwijs Neutrale en Vette Zorgverzekering!

Ik heb nu voor mijn 2e jaar ONVZ. De beste zorgverzekeraar die er is. Heeft via Mijn ONVZ een inzicht in wat er gedeclareerd is, wat onder het eigen risico valt en wat vergoed is. Als ik zeg dat ik via ONVZ verzekerd ben, wordt er nooit moeilijk gedaan om medicijnen of dergelijke mee te geven. Kortom, ik ben heel tevreden over ONVZ!

Cees
19-03-2016

De beste ziektekosten verzekering, niet de goedkoopste maar wel een heel goede

sins 1979 verzekerd bij onvz, heel goede ervaring en ben dan ook niet van plan te veranderen, denkt met je mee

Gjalt
11-01-2016

Prijs kwaliteit egt goede dekking

ik ben tevreden je betaald normale prijs .

en heel veel dingen worden wel gedekt of vergoed.

terweil andere mensen meer betalen minder dekking.

of wel goed koop maar zit ook niks bij .komen ze aan het einde van de rit pas achter ..

Nicolette
27-12-2015

Prima zorgverzekering

Goede zorgverzekering, met 1 simpele basisverzekering waarmee je gewoon bij iedere zorgverlener terecht kunt. Geen oerwoud van verschillende soorten restitutie en natura verzekeringen zoals vele andere zorgverzekeraars hebben. Ik kijk geregeld of overstappen zinvol is maar kom toch steeds weer tot de conclusie dat ONVZ absoluut waar voor het geld biedt.

Cat
15-12-2015

Zeer ruime dekking, vrije keus en zeker niet de duurste.

Ieder jaar weer vergelijk ik om te kijken of ik elders beter af ben en ieder jaar kom ik tot de conclusie dat ik eigenlijk heel goed zit bij ONVZ. Er zijn goedkopere (en eerlijk gezegd als je jong en gezond bent, raad ik dat ook aan), maar indien je gezondheid te wensen overlaat, zit je heel erg goed (verzekerd) bij ONVZ met basis en een aanvullende verzekering. Jammer dat je voor tandfit niet zomaar wordt geaccepteerd, maar dat is bij de meesten niet anders. Ik ben nog steeds blij met deze verzekering, na 17 jaar nog.

Carmen
12-12-2015

Prima

alles geweldig geregeld geen omkijken na

Adriaan
11-12-2015

Met ONVZ ben je weer snel uit bed

Altijd een snelle reactie op je vragen en ook snelle betalingen van ingestuurde rekeningen.

11-12-2015

De beste zorgverzekering

heel goede service en snelle enruime vergoedingen. zenis wel iets duurder maar daar staat ook veel tegenover