10van de 10

Ospito Internet4 ervaringen

Thijs
23-11-2020

Ik ben tevreden klant!

Ik ben jaren naar volle tevredenheid klant bij Ospito. Mijn website (en mijn e-mail dus ook) is daadwerkelijk altijd online en ik durf Ospito met een gerust hart aan te bevelen. Als ik een keer hulp nodig heb, bel ik Ospito op en krijg ik Hans of Davy aan de telefoon welk mijn vraag snel beantwoord.

Gerard
23-11-2020

Website offline?

Dat is zeker niet het geval bij Ospito! Ik heb nog nooit problemen gehad dat mijn website offline was.

Ineke
19-11-2020

Rap en snel

Fijne webhoster, heb een aantal sites ondergebracht bij Ospito. Vragen worden rap en deskundig afgehandeld. De hosting zelf is altijd beschikbaar, waar dat bij mijn vorige host een probleem was.

Ospito
19-11-2020

Zeer positief!

In de bijna 10 jaar dat ik samenwerk met Ospito heb ik hen als professionele internet provider heel goed leren kennen en waarderen. De medewerkers van Ospito zijn deskundig en helemaal thuis in de wereld van domeinnamen en hosting en de servers en infrastructuur die zij aanbieden zijn top. Je krijgt van hen eerlijk advies en ze zijn heel goed bereikbaar. Als reseller kun je je helemaal richten op je klanten want zij zorgen er voor dat je (de) servers draaien als een zonnetje

Welk cijfer geef jij Ospito Internet?