Oxxio reviews

1.9

Has
23-03-2021

NOOIT OXXIO

Oplichters laat je niet misleiden

Wat een oplichters

Jack
09-03-2021

Nog geen 40 dagen klant en 1e aanmaning op de mat

Sinds 1 feb 2021 ben ik jammer genoeg klant geworden bij oxxio internet. 5 maart 2021

1e factuur betaald. En vandaag heb ik 1e aanmaning ontvangen. Je belt de klantenservice 40 minuten wachtte word je eruit gekikt mag je opnieuw bellen. En als je ze aan de lijn hebt we kunnen helaas niks voor je betekenen. Drama bedrijf dit

Cumali
03-03-2021

Internet en bellen

Een mand geleden overgestapt naar oxxio internet en bellen

bij overstap huidige telefoonnummer ook meegenomen

10 jaar al zat ik bin kpn

nooit rara kosten meegemaakt

bij oxxio betaal nu voicemail kosten

hun zetten mij voicemail aan en nu moet ik dr voor betalen onzin

nog 11 manden nooit meer oxxio!

Alexandra
03-03-2021

Walgelijke service

Klantenservicenummer is niet te vinden, uiteindelijk via een omweg er gekomen. Na 40 minuten wachten opgegeven.

Ik heb 5 dagen geleden internet bij ze afgesloten en sinds gisteren werkt het niet. Intussen wel dik betalen natuurlijk.

Danny
18-02-2021

Oxxio overstapservice internet en televisie wat een Elllende

Ik werd gebeld door een externe partij die klanten binnen haalt voor oxxio (hier kwam ik later achter) . Het klonk allemaal harstikke goed. Ik kreeg een gratis monteur die alles kwam aansluiten en hun zouden heel de overstap regelen met mijn vorige provider.

Na tijdje werd en fors bedrag van me rekening afgeschreven voor de (gratis monteur) en zag ik dat me vorige provider ook nog steeds rekening stuurde voor internet en televisie.

Ik heb hier over gebeld naar Oxxio. Nu moet bewijzen dat de dame aan de telefoon mij de gratis monteur heeft aangeboden (wat natuurlijk de ongedraaide wereld is).

Verder zijn de koste van de dubbele abbonnement voor eigen rekening, want hun hebben dit via email laten weten(email die ik niet gezien heb) en door deze email heeft oxxio naar eigen zeggen aan hun plicht voldaan.

Komt er op neer dat ze alles heel mooi vertellen maar uiteindelijk niks regelen en jou voor de kosten oplaten draaien.

Oxxio Zo ga je niet met klanten om!

Lotte
15-02-2021

Zeer slechte service!

Bij Oxxio heb ik een jaar contract voor mijn internet. Nu werd plotsklaps mijn verbinding afgesloten, blijkbaar omdat een andere provider bij Oxxio gemeld heeft dat ik wil overstappen (wat niet het geval is). Oxxio heeft mij hierover niets bericht, tot een eind afrekening a 285 euro voor het afbetalen van de rest van mijn contract. Gezien ik bij voorkeur het liefst klant wilde blijven heb ik gevraagd of dit te verrekenen valt als ik mij opnieuw aanmeld. Maar daartoe zijn geen mogelijkheden. Vervolgens klacht ingediend, geprobeerd te bellen, maar wat een dramatische klantenservice. Treurig, ronduit treurig!

Thea
15-02-2021

Eindige contract

Ík heb voor 11dagen dat ik nog contract bij Oxxio had .

169,20 euro moeten betalen voor levering gas en elektra.

Mijn maand bedrag was van het lopende contract 243 euro en hebben ze ook maar gelijk verhoog naar 253 euro per maand terwijl mijn contract tot 9Januari was.Ik ben dus pas 9Januari naar Energie direct gegaan en heb ook precies de goede standendoor gegeven.En dan berekenen ze voor die paar dagen 91,67 overheidsheffing die moeten ze zo genaamt afdragen.U begrijp wel nooit meer Oxxio.Slecht contact.

Shaniqua
13-02-2021

Ze laten je stikken

Internet zomaar uit het niets afgesloten zonder enige waarschuwing terwijl alles gewoon betaald is. vervolgens na anderhalf uur bellen nog weinig verder maar ze gaven toe dat het aan hun lag en er werd beloofd dat het later op de dag weer terug zou zijn. eindstand dit was gisteren internet is nog steeds niet terug terwijl werk en studie at home er gewoon van af hangt. vandaag weer uren bellen, klantenservice "doet hun best" maar weten niet wanneer het weer aangesloten is.

ben nu al bang voor alle drama die het overstappen gaat brengen als ik de rest lees. zont zo it

Rene
12-02-2021

Slecht regelen opzegging

Na een half jaar is de opzegging van mijn internet nog steeds niet geregeld.

Ik krijg een bericht dat ik nog geld moeten betalen aan oxxio. De treurige grap is dat dit korting zou zijn die aan mij verleend is die ik terug moet betalen, maar dit is korting die nergens op slaat. Dit is namelijk “korting” omdat ik ook gas en elektra bij oxxio had, en dit per 1-8 is opgezegd. Per 1-8 heeft dit incapabele, onnozele en debiele bedrijf gewoon mijn abonnement moeten opzeggen ivm verhuizing.

Per 1 augustus verhuisd en voor heel de maand augustus nog betaald. Ik wil gewoon mijn geld terug voor de teveel betaalde dagen in augustus, zou niet moeilijk moeten zijn.

Regel aub nou eens deze ongein!

Eddie
01-02-2021

Dramatische service

De monteur kwam keurig op tijd, prima aangesloten, alles werkte.

* Vrijdag telefonisch contact: na 40 minuten stop ik ermee.

* Maandag: Na 50 minuten ( de wachttijd is 26 minuten) word ik er door Oxxio uitgegooid.

* Bij chat proberen; u bent nr 3 in de rij bij onze crew medewerkers, ik zet de vragen op een rij: u bent nr 4 (!) in de rij bij onze crew medewerkers.

* TV sport programma's worden te laat aangesloten; behalve als je direct betaald.

Ik ga nu bij Eigen Huis (Oxxion aangeraden) en KPN (uitvoerder) een klacht neerleggen.

30-01-2021

5 dagen zonder Internet / Telefoon / Televisie

Overgestapt naar Oxxio,

28-01-2021 donderdag afspraak monteur / afgezegd door Oxxio . op het laatste moment . het wordt vrijdag.

Ik dacht dit wordt ellende lekker op vrijdagmiddag om 15.00 uur .

En ja hoor vandaag monteur om 15.00 uur / kan het niet aansluiten lukt niet ( glasvezel ).

nu sinds donderdagochtend 9.00 uur zonder internet / tv / telefoon met 2 jankende kinderen, 2 mensen die thuis werken en afankelijk zijn van internet.

monteur is weer weg 16.30 . kan niets doen?

Lekker wachten tot? / in ieder geval tot maandag dan 5 dagen! zonder te schandalig voor woorden.

Lekker het weekend in . zonder dit alles .

in ieder geval tot maandag dan 5 dagen!

Monteurtjes lekker weekend vieren, Oxxio laat je gewoon stikken!

Schandalig nu al 1x en nooit meer!

Harold
28-01-2021

Puur slechte service

Het is onmogelijk om bij Oxxio een competente medewerker aan de lijn te krijgen. Ellenlange wachttijden aan de telefoon, oneindige keuze menu’s en slechts tot 16:00 uur te bereiken. De chatbot op de website kan alleen maar algemene kreten uitslaan en voor een chat via de Oxxio app moet je meerdere maanden uittrekken. Beloftes om terug te bellen worden niet nagekomen en de collega’s wijzen naar elkaar. De medewerker van Liander die ik vandaag sprak kon mijn klachten alleen maar bevestigen. Voor mij het laatste jaar Oxxio. Wat een drama!

Joris
22-01-2021

Oppassen!

Oppassen! Deze partij rekent onterecht incasso kosten op een zeer slinkse wijzen.

Wegens overstap van rekening is dit niet goed verwerkt, maar kreeg wel de uitnodiging om vervolgens de rekening te betalen via Ideal. Dit heb ik gedaan, maar dit was niet het volledige bedrag.

Aangezien dit niet het volledige bedrag was sturen ze je een incasso. Hierover heb je geen nota ontvangen en is onmogelijk om te weten dat er nog geld openstaat. Ook als je vraagt aan de klantenservice om de nota's kan je deze niet krijgen, alleen kunnen ze het rekeningnummer aanpassen. Echter geldt dit pas voor de volgende nota, waardoor je 2 keer incasso kosten krijgt van 40 euro en die dien je te betalen.

Mijn oplossing was om de nota's te ontvangen en het resterende bedrag over te maken per direct. Wel het verzoek om geen incasso kosten te rekenen. De klantenservice gaf aan niet tot een oplossing te willen komen.

Aangegeven dat ik graag klant blijf, maar niet als ik 2x de incasso kosten moes betalen, zonder nota graag een andere partij zoek. De klantenservice gaf aan graag mijn contract te ontbinden voor zowel internet als stroom.

Hierdoor raakt OXXIO een klant wijt die ruim 1200 euro per jaar betaald ipv tot een oplossing komt om de 40 euro incasso kosten terug te trekken en de nota's te sturen.

Conclusie: De klantenservice geeft niet om de klant of het bedrijf.

Ant
13-01-2021

Oxxio komt afspraken niet na

Oxxio komt afspraken niet na

Via eigen huis ingeschreven bij Oxxio voor 1 jaar vast energiecontract. Bevestiging van eigen huis hiervan ontvangen en ik zou binnen 5 werkdagen van Oxxio een welkomstmail ontvangen. Op 24-12 heb ik contact opgenomen omdat ik niets hoorde. De medewerker stuurde direct een mail met de overeenkomst, echter deze stond op 3 jr, onjuist dus. De medewerker heeft met mij gesproken over mijn keuze. Hij zei dat hij het contract op 1 jr had gezet maar dat ik tijdens de kerstdagen er nog over na kon denken. Op maandag heb ik gebeld dat ik toch bij een contract voor een jaar wilde blijven. Wederom hoorde ik niets van Oxxio dus op 4 januari weer met hen gebeld. Tot mijn ontsteltenis vertelde ze mij dat het contract nog steeds op drie jaar stond. Weer verteld dat de overeenkomst foutief was opgemaakt en dat ik al eerder had doorgegeven dat ik 1 jr wilde. Op 6 januari werd ik gebeld dat de bedenktijd voorbij was en dat ze het contract niet meer konden aanpassen. Ik kon het contract opzeggen en opnieuw aanmelden voor de 1 jr vast via eigen huis. Echter dan kon het contract pas op 29 januari ingaan.

Op 7 januari heb ik gebeld dat ik het contract wilde opheffen, ik had er geen vertrouwen meer in. De medewerkster aan de telefoon kon mij niet vertellen of er in mijn geval kosten berekend zouden worden. Ik gaf aan dat ik dat zeer onterecht zou vinden en in dat geval de rechtsbijstand erbij zou halen.

Mijn grootste angst is nu uitgekomen, heb vanavond een mail gehad dat de overstap goed is gegaan en dat per 11-1 Oxxio mijn energieleverancier is!

Niet te geloven dit, het is werkelijk SCHANDALIG!

Ze doen niets, komen afspraken niet na en op deze manier splitsen ze mensen een 3-jarig contract in hun maag. Let wel ik heb een bevestigingsmail van eigen huis waar 1 jaar in staat!

Je komt er gewoon niet doorheen bij Oxxio, eens kijken of de rechtsbijstand dat wel lukt.

Ik viel me ontzettend besodemietert door Oxxio, het zijn schandalige praktijken!

11-01-2021

Zorgeloos opzeggen

Bij nieuw contract voor zorgeloos opzeggen gekozen

na ruim 2 weken niet gehoord te hebben maar eens geïnformeerd

ze hebben het geprobeerd maar is niet gelukt

klant hierover inlichten doen ze niet

antwoord wij hebben niks fout gedaan is het antwoord via Messenger

ik moet het zelf maar doen ,excuses krijg je als je er om vraagt

opzeggen oxxio kan niet kosteloos want je zit buiten de 14 dagen

dat ze 14 dagen niets laten horen praten ze niet over

moet het product nog krijgen maar nu al spijt

pure diefstal

andere provider nemen is mijn advies

Michaël
11-01-2021

Factuur

Waardeloos bedrijf met slecht klantcontact. Contract liep af op 3 december. Daarna doodleuk nog een factuur gekregen voor de complete maand december, dit In de eerste instantie maar geaccepteerd in de veronderstelling dat dit verrekend zou worden bij de eind afrekening. Echter nooit een eind afrekening ontvangen en tot mijn verbazing werd er vandaag opnieuw geld afgeschreven terwijl ik dus geen klant meer ben.

Na totaal een uur in de wacht te hebben gestaan bij de klantenservice niemand kunnen bereiken, vervolgens bij een chatbox geprobeerd en toen kreeg ik zowaar contact met ene “s” die toen ik vroeg om een bevestigingsmail doodleuk zei “nee ik ben aan het chatten” overigens zat er tussen elk bericht +/- 5 minuten.

Zojuist de afschrijving maar zelf teruggeboekt omdat er vanuit Oxxio bar weinig actie wordt ondernomen.

Het enige wat ze willen is verkopen, want bellen om een aanbod te doen doen ze maar om te al te graag. Slecht bedrijf.

Factuur

Ben sinds 07-11-2020 geen klant meer krijg ik nu factuur va 270,-euro voor half jaar je kan niets schrijven geen mail alleen telefonisch contact x gedaan nooit weer niemand weet iets

06-01-2021

Administratie is een zooitje.

Per 25-11-2020 overgestapt naar een andere provider voor internet en tv. Heb voor de gehele maand november betaald. Vanaf 25-11 netjes afgesloten door oxxio. En de boel is overgezet.

Alleen de administratie denkt dat ik nog klant ben. Eerste factuur in de december ontvangen voor de maand december, na contact met oxxio de automatische incasso geweigerd. En nu is het Januari en ja hoor de volgende factuur is weer verstuurd. Wat een stelletje kneuzen daar in die toko.

Danny
06-01-2021

Wat een klantonvriendelijk bedrijf!

Wat een klantonvriendelijk bedrijf!

Wij zouden een cashback actie krijgen van 210,- met een 1 jarig contract voor stroom en gas.

In december 2019 zijn wij klant geworden. In november 2020 zijn wij verhuisd naar een nieuwbouwwoning die geen gasaansluiting heeft. Oxxio hebben wij gewoon meegenomen naar het nieuwe adres (aangezien het contract nog liep). Vervolgens krijgen wij een boete van 50,-, omdat wij ons gas contract niet meenemen naar de nieuwe woning. Terwijl er geen gas aansluiting aanweig is. Na veel chatten is dit terugbetaald. 6 weken lang hebben wij zelfs 2 huizen (oude huis en nieuwe huis) bij oxxio ondergebracht. Nu het 1 jarig contract afgelopen is krijgen wij maar 105,- uitbetaald omdat wij het gas contract vroegtijdig zouden hebben beëindigd. Gechat en gebeld met oxxio maar ze blijven volhouden dat dit in de voorwaarden staat.

Wat een slecht bedrijf. 6 weken van de 12 maanden hebben wij geen gas kunnen afnemen en gelijk wordt de cashback actie van een heel jaar gas a 105,- niet uitbetaald.

Wij worden nooit meer klant bij oxxio en adviseren anderen dit ook niet te doen.

Ivar
05-01-2021

Waardeloos contact

2 keer toe lijn verbreken na 20 minuten.

Geen terugbeloptie. Waardeloze vastlopende app.

Computer staat je te woord op chat en kan nauwelijks vragen beantwoorden