PAdiscounter.nl16 ervaringen

Cor
29-10-2016

Ordinaire volksverlakkerij?

Er worden door Padiscounter producten geveild via veiling.nl. Ze geven je het idee dat het aantrekkelijker en voordeliger is om via veiling.nl producten te winnen. Als je het hoogste bod hebt uitgebracht win je het product. Het addertje onder het gras is dat er gewerkt wordt met een reserveprijs. Dit is de prijs waar het product minimaal voor verkocht wordt door Padiscounter. Als het hoogste bod lager is dan de minimale prijs, de reserveprijs, wordt het product niet verkocht. En nu komt het. De reserveprijs bij Padiscounter is gewoon de prijs waarvoor je het product ook gewoon ergens via online shops kan kopen. Voorbeeld: Het hoogste bod op een set Beamz MHL-74 Movingheads was op veiling.nl Euro 286,00. Toen de veiling was afgelopen kreeg je te zien dat de koop niet door ging omdat de reserveprijs niet was gehaald. Vervolgens even gekeken op internet. Dezelfde set werd gewoon overal aangeboden voor Euro 289,00. Dus Padiscounter probeert niet anders dan producten die gewoon online te koop zijn duurder te verkopen. Onder het mom van een veiling proberen ze mensen over te halen om op te bieden op deze producten in de hoop dat ze dan een veiling hebben gewonnen. Niet beseffend dat ze dan eigenlijk gewoon teveel betaald hebben voor zo'n product. Kort samengevat: bij Padiscounter is het laagste bedrag dat je minimaal moet betalen voor een product als je de veiling gewonnen hebt hetzelfde bedrag wat je moet betalen als je gewoon online gaat shoppen. In de drie uur dat je zit te wachten om te kijken of je daadwerkelijk een veiling gewonnen hebt had je allang het product voor de normale onlineprijs kunnen kopen. Het is sneller en zeker niet duurder.

Anton
24-07-2016

Geen contact of antwoord krijgen .

Meedere artikelen gekocht alleen vaak naar 4 a 5 keer gebruik gaat artikel stuk. Jellyball met rookmachine Laser met rookmachine

Naar te proberen om via mail of telefonisch contact te leggen . De Jellyball maar opgestuurd maar deze kwam weer snel terug . Het adres is niet juist .terwijl deze machine 2 maanden er voor Isvervangen door een nieuwe en degene die stuk was daar naar toe is gestuurd . Nu ook de laser stuk maar ja er zit garantie op maar ja ik kan niks afspreken met pa discounter gezien dat ze nergens op reageren. Mijn advies niks kopen bij dit bedrijf of via veiling.nl .... volgende stap maar aangifte doen bij de politie. Uiteindelijk een duur aankoop geweest .

John benita
03-02-2015

Na ongeduld mijnerzijds geld terug ontvangen

Ik Heb een muziek-standaard besteld. Probeerde in te loggen om besteld produkt te kunnen volgen.
Na herhaalde pogingen lukte het niet.
Het had te maken met het systeem.

Toch heel snel geld terug ontvangen.
Dus na teleurstelling/wantrouwen toch een snelle en goede resultaat.

J.h.benita
28-01-2015

Kan geen contact maken met PADISCOUNTER

Heb een standaard besteld. Account gemaakt, maar op mijn reactie om mijn bestelling te kunnen volgen, krijg ik geen respons

Mike
05-01-2015

Niet werkend product en geen reactie op emails

Wat een waardeloze sales afdeling bij PA discounter. Ik heb een speakerset gekocht via veiling.nl . Set werkt niet naar behoren, veel te zacht geluid en speakerset wil niet uitschakelen of ik moet eerst alles afkoppelen. Heb meerdere malen gemaild met PAdiscounter maar zei geven geen reactie op mijn mails. Heb nu speakers moeten huren omdat deze set waardeloos is. Nooit meer kopen bij PA Discounter en veiling.nl slechte zaak.
Iemand nog ideeën hoe hen te bereiken?

Corstiaan
24-09-2014

Gewoon goed

Een set microfoons op de veiling.nl gewonnen op vrijdag en betaald en dinsdag al thuis ontvangen. Niets mis mee waren ze allemaal maar zo snel.

Wiljan
20-09-2014

Slecht gevoel

Verterker besteld en zonder bevestigende mailmelding toch na 5 dagen ontvangen. Zonder uit te pakken retour gezonden. Had bij nader inzien deze niet nodig. Ik wilde vragen hoe precies te handelen zodat ik geld en padiscounter de versterker terug krijgt. Via mail en telefoon krijg je geen contact met de mensen daar. Tot nu geen geld retour. Het is frusterend als je denkt dat een bedrijf jou ziet ihkv "de klant is koning", maar jou niet te woord staat in geen enkel opzicht. Hoop ooit m'n geld retour te krijgen maar heb er hard hoofd in. Heel teleurstellend allemaal. Mvrgr Wiljan van Vijfeijken

Levi
17-09-2014

?

ik he een dj licht gekocht, staat op doos dat ik er een voetpanneel bij krijg maar die zit er niet in?!
KOOP HIER NOOIT WAT.

Mario
29-07-2014

Kapot maar zeer snel nieuwe toegezonden.

Ik ben zeer tevreden helaas werkte de eerste licht set niet maar na twee korte mail communicaties hebben ze binnen 2 werkdagen de nieuwe al in de verzending gedaan mijn complimenten dit als zeer prettig ervaren.

Ankie van der sluis
18-02-2014

Ik had een active speakerset besteld.en gekregen.helaas deze set deed niets alleen brommen .ik heb via het klachteformulier gereageerd en kreeg direct mail terug dat de nieuwe set morgen naar me werd verzonden.geen moeilijke vragen ofzo maar direct geregeld. Top!!!!

Anoniem
16-01-2014

Gisteravond na aantal keer geen reactie op mail en geen gehoor bij het bellen, aangifte gedaan bij de politie. Resultaat direct contact vanuit PA Discounter met aanbod geld terug te storten.

Dennis
09-01-2014

Twee weken item gewonnen op deze site, geld overgemaakt, factuur ontvangen. Nog steeds geen reactie van PAdiscounter. Onlangs nog een mail gestuurd, maar ook daar komt geen reactie meer op. Ik hoop dat ik snel reactie heb en nog beter mijn gewonnen item. Nijgt naar oplichterij, maar hoop dat ik ongelijk heb!

Simon
06-01-2014

PAdiscounter?

Een gewonnen en betaalde veiling wordt niet uitgeleverd.
Niet te bereiken per telefoon.
Geen reactie op e-mail of contactformulier.
Geannuleerde zending wordt niet terugbetaald.
Oplichting als je het mij vraagt.

Jacobus
14-11-2013

Koop al jaren bij PAdiscounter gewoon bestellen via de website of eens een veiling proberen op Veiling.nl

Johan
09-10-2013

volgens mij is het inderdaad allemaal doorgestoken kaart op deze site. ik zie ook nergens de mogelijkheid op deze site om mij weer uit te schrijven. erg slordig, volgens mij is het 1 grote spammerij. uit de lucht met deze waardeloze site.

Richard
23-06-2013

Padiscounter.nl heeft ook een veilingsite. deze wordt www.veilingz.nl genoemd.
Op deze site worden items voor PA systemen aangeboden. Ik heb hier meerdere malen aan mee gedaan, omdat er wel interessante items op staan die geveild worden.
Echter, het kan zijn, dat er niet meer geboden wordt, indien ik een bod doe, wordt deze direct overboden. Dit is niet iedere keer dezelfde persoon.
Ik heb hier sterk de indruk, dat Veilingz zelf ook meebied om op die manier de prijs op te drijven, indien de prijs te laag is, zal het niet verkocht worden omdat zijzelf er op geboden hebben en het dus opnieuw kunnen aanbieden.

Verdoe je tijd dus niet op deze site

Welk cijfer geef jij PAdiscounter.nl?